quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb het in elk geval gehoord.
Ja dat heb ik ongeveer een uur geleden gehoord!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij gehoord dat Erik dat tegen haar zei?
Ja laat hem maar schuiven, hij vertelt haar wel wat ze wel of niet mag, wat een creepquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:54 schreef magnaal het volgende:
Marchiano zegt tegen Babette niet zo dit en dat moet zeggen...Marchiano lijkt te bepalen wat zij moet doen en zeggen
Mooi dat ze daarom dat kantoortje hebben he?
Dat lijkt haar wijsgemaakt te worden door Marchiano..Hij beweert wat ze over Babette zeggen en doenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:57 schreef Chanel5 het volgende:
Huh Babbel zegt dat zij de prijs moet betalen voor het ...van twee anderen.
Ze voelt zich wel een slachtoffer is het niet?
Met je eens voor wat betreft sommige beweringen, dingen gaan een eigen leven leiden, mensen interpreteren dingen anders, dus ja, je moet wel 'zeker' van jezelf zijn als je iets beweert.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet dat het allemaal aan Babette ligt natuurlijk want je die is zo slecht en vals..
Maar dit komt niet van haar wat hier weer wel door iedereen wordt beweerd..
Het wordt echt steeds triester
De twee anderen zijn Wendy en ??quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:57 schreef engine het volgende:
"eigenlijk is het wel heel wrang als ik dadelijk de prijs moet betalen voor de jaloezie van twee mensen"
Maarquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Harry het volgende:
Marciano: dus, Erik gaat ervan uit dat Wendy met hun mee stemt.
Babette: Niet! Toen zei Erik, zij heeft geen recht van spreken.
Wat een gelul, zij heeft geen recht van spreken....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Harry het volgende:
Marciano: dus, Erik gaat ervan uit dat Wendy met hun mee stemt.
Babette: Niet! Toen zei Erik, zij heeft geen recht van spreken.
Tranen in mijn ogenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:57 schreef engine het volgende:
"eigenlijk is het wel heel wrang als ik dadelijk de prijs moet betalen voor de jaloezie van twee mensen"
Dat zal wel meevallen.. hij wil haar waarschuwen en dat is iets anders. Dat snap ik wel want hij mag haar graag en ze zit in zijn groepje..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja laat hem maar schuiven, hij vertelt haar wel wat ze wel of niet mag, wat een creep
Niet met de betekenis dat ze niet mag spreken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar
[..]
Wat een gelul, zij heeft geen recht van spreken....
Als hij haar duidelijk zegt dat hij niet wil dat ze bepaalde namen, dingen noemt/doet of wat dan ook, vind ik dat geen waarschuwingen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.. hij wil haar waarschuwen en dat is iets anders. Dat snap ik wel want hij mag haar graag en ze zit in zijn groepje..
Die glibbert er lekker doorheen met zijn tactiek, hij speelt het misschien nog wel het best van allemaal daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Mis wel een beetje de bondjes, Isaac is geen peil op te trekken wat die gaat doen.
Chanel, dat is niet hoe hij dat zei, en niet hoe hij dat bedoelde. dat legde hij ook uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als hij haar duidelijk zegt dat hij niet wil dat ze bepaalde namen, dingen noemt/doet of wat dan ook, vind ik dat geen waarschuwingen.
Eindbaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die glibbert er lekker doorheen met zijn tactiek, hij speelt het misschien nog wel het best van allemaal daar.
Maar dat achter de rug lullen doen ze toch allemaal? Hoe doet Sasha in ieders gezicht en als ze de rug hebben gedraaid praat ze er slecht over. Hoe vies en stiekem hebben ze Janet niet geloosd voor hun eigen gewin? Hoe lult Isaac met iedereen mee? Jasper is ook een grote matennaaier en blijkt niet te vertrouwen zijn. Hoe heeft hij niet de hele tijd achter Jeff zijn rug geprobeerd om hem eruit te krijgen? Dat waren de beste maten. Hij zat elke avond met Jeff in het kantoor te zuipen.. Hoe vals is Rupert niet en stookt iedereen op en in hun gezichten lacht hij maar als ze omdraaien maakt hij iedereen belachelijk. Mirthe lijkt onnozel maar die weet bepaalde bewoners ook goed te manipuleren en wat heeft zei niet meerdere toegewenst? Dat was ook niet fraai hoor. Zij is het eerste half jaar ook heel negatief geweest over iedereen. Wendy heeft ook altijd achter Babette aangelopen en met haar meegestemd en was het altijd eens met Babette. Ze roddelde ook net zo goed en zeker toen dat met die podcast gaande was.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Met je eens voor wat betreft sommige beweringen, dingen gaan een eigen leven leiden, mensen interpreteren dingen anders, dus ja, je moet wel 'zeker' van jezelf zijn als je iets beweert.
Verder is het niet mijn vriendin, vind haar echt vals en oneerlijk, kan slecht tegen mensen die in je gezicht aardig zijn, en achter je rug om lullen. Wees dan een held en zeg wat je vind, hoewel het lastig is als er zoveel geld op het spel staat, dat besef ik dan ook wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |