Babette zwetsenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
Een paar opties:
Teleurgestelde Bern,
een woostboeste Sas,
Wendy die los gaat,
Tiano die weer een nekklem doet,
Mirthe dansen.
Dat is standaard.quote:
Jappie en slimmer, die snakt naar een borrel..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze slimmer zijn he, ze zitten in de finale maand. Ze kunnen van alles verwachten.
Ik hoop echt dat er iets tussen door komt : P
Maar ze hebben dit gewonnen ik vermoed maar zo dat ze met rust gelaten gaan worden vandaag
Hij trekt meer naar Wendy toe, of heb ik dat verkeerd gezien... zou ook wel weer de zoveelste act zijn van Isaac, de glibberaar glibbert overal doorheen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac bezig is om zich een beetje buiten dat groepje te plaatsen en zo een opening naar de anderen te creëren. Slim.
alles voor zijn eigen groot egoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij trekt meer naar Wendy toe, of heb ik dat verkeerd gezien... zou ook wel weer de zoveelste act zijn van Isaac, de glibberaar glibbert overal doorheen.
Hij naaide haar gewoon.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij trekt meer naar Wendy toe, of heb ik dat verkeerd gezien... zou ook wel weer de zoveelste act zijn van Isaac, de glibberaar glibbert overal doorheen.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker met haar meelullen en haar dan vet afkraken bij Marciano..
Zich met water afspoelen verzaakt hij dan ook. Wat dat doet hij alleen als hij "gesport" heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
Zo de streams maar aangeslingerd kijken of Eric weer eens z'n 10 minutensportdag heeft, hij verzaakt een beetje de laatste tijd...
En iedereen heeft dat door maar doen net of hun neus bloedt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:02 schreef Frummelie het volgende:
Die Isaac heeft vanaf het begin een act gespeeld... en het werkt, hij zit er nog steeds.
quote:
quote:
Ja,hup in de beentjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]Bern z'n vliezen...d'r uit Bern je moet je middeleeuws feest voorbereiden...
komt goedquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]Bern z'n vliezen...d'r uit Bern je moet je middeleeuws feest voorbereiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |