Wanneer is die show eigenlijk, pas eind van de week toch? En ik zet klusstreams altijd uitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:00 schreef engine het volgende:
Ik wacht op de Mirthe magic stream
Dat klussen is leuk voor hun maar dat lawaai van het gereedschap is niet te doen.
Oh show weet ik niet maar Mirthe en Rupert zouden na het eten verder gaan zeiden ze.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wanneer is die show eigenlijk, pas eind van de week toch? En ik zet klusstreams altijd uitWil geen gehoorbeschadiging oplopen.
morgen is middeleeuwsfeest dan doen rupi en myrthe hun gocheldingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Oh show weet ik niet maar Mirthe en Rupert zouden na het eten verder gaan zeiden ze.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
morgen is middeleeuwsfeest dan doen rupi en myrthe hun gochelding
Ah kijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
morgen is middeleeuwsfeest dan doen rupi en myrthe hun gochelding
Je hebt gelijk, iedereen speelt daar het spel en dat horen ze ook te doen als je meedoet met een spelprogramma. Dat is voor mij ook niet de reden waarom ik Babette een vreselijk mens vind. Dat oeverloze geratel gaf voor mij de doorslag en ik deed van ellende de stream uit als zij weer bezig was met dat geklep. Als je je eenmaal ergert aan iemand dan ga je je ook aan andere dingen ergeren die een andere loodsbewoner misschien ook heeft maar je het bij haar net wat heftiger ziet. Die dingen gebeuren nu eenmaal als je iemand niet mag.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat achter de rug lullen doen ze toch allemaal? Hoe doet Sasha in ieders gezicht en als ze de rug hebben gedraaid praat ze er slecht over. Hoe vies en stiekem hebben ze Janet niet geloosd voor hun eigen gewin? Hoe lult Isaac met iedereen mee? Jasper is ook een grote matennaaier en blijkt niet te vertrouwen zijn. Hoe heeft hij niet de hele tijd achter Jeff zijn rug geprobeerd om hem eruit te krijgen? Dat waren de beste maten. Hij zat elke avond met Jeff in het kantoor te zuipen.. Hoe vals is Rupert niet en stookt iedereen op en in hun gezichten lacht hij maar als ze omdraaien maakt hij iedereen belachelijk. Mirthe lijkt onnozel maar die weet bepaalde bewoners ook goed te manipuleren en wat heeft zei niet meerdere toegewenst? Dat was ook niet fraai hoor. Zij is het eerste half jaar ook heel negatief geweest over iedereen. Wendy heeft ook altijd achter Babette aangelopen en met haar meegestemd en was het altijd eens met Babette. Ze roddelde ook net zo goed en zeker toen dat met die podcast gaande was.
Allemaal stuk voor stuk doen ze alles om hun hachje te redden..
??quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mag dat niet tijdens het klaverjassen doen want zoveel mensen mogen er niet op kantoor.
Maar het is bij mij ook niet iets dat dan voor eeuwig zo blijft. Ik heb bewoners met verschillende periodes leuk of niet leuk gevonden. Isaac heb ik bijna een jaar niet uit kunnen staan maar die valt mij bijvoorbeeld laatste tijd erg mee. Babette heeft ook een beetje de pech dat ze nu zo in beeld komt maar haar eigen gedrag helpt daar dan ook weer niet heel erg bij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, iedereen speelt daar het spel en dat horen ze ook te doen als je meedoet met een spelprogramma. Dat is voor mij ook niet de reden waarom ik Babette een vreselijk mens vind. Dat oeverloze geratel gaf voor mij de doorslag en ik deed van ellende de stream uit als zij weer bezig was met dat geklep. Als je je eenmaal ergert aan iemand dan ga je je ook aan andere dingen ergeren die een andere loodsbewoner misschien ook heeft maar je het bij haar net wat heftiger ziet. Die dingen gebeuren nu eenmaal als je iemand niet mag.
Is toch niet zo gek dat ze eerst een potje klaverjassen afmaakt? Of was het zo dringend?quote:
Dat klopt ook, ik mocht Bern in het begin helemaal niet en ik kan hem nu een stuk beter hebben. Babette heeft ook echt de pech gehad dat ze veel te lang gevolgd werd door de camera's maar ondanks dat ik het allemaal kan verklaren erger ik me alsnog helemaal kapot aan haar.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Maar het is bij mij ook niet iets dat dan voor eeuwig zo blijft. Ik heb bewoners met verschillende periodes leuk of niet leuk gevonden. Isaac heb ik bijna een jaar niet uit kunnen staan maar die valt mij bijvoorbeeld laatste tijd erg mee. Babette heeft ook een beetje de pech dat ze nu zo in beeld komt maar haar eigen gedrag helpt daar dan ook weer niet heel erg bij.
Dat heb ik ook soms. Maar soms blijf ik ook luisteren om juist wel te horen wat ze zegtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat klopt ook, ik mocht Bern in het begin helemaal niet en ik kan hem nu een stuk beter hebben. Babette heeft ook echt de pech gehad dat ze veel te lang gevolgd werd door de camera's maar ondanks dat ik het allemaal kan verklaren erger ik me alsnog helemaal kapot aan haar.
Ze is echt wel heel schattigquote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Wow wow wow wat een magie weer![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |