Zolang Bern maar naar de pijpjes van KruidjeRoerMeKutNiet blijft dansen.. vervelend kutkindje is hetquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:01 schreef engine het volgende:
Het is een beetje een spelletje waarin Sasha best wel door heeft dat Bern dit leuk vindt.
[ afbeelding ]
Ik mis de malligheid van Zoëquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net een compilatie gezien op insta van Jeff en Moraima, als ik dat terug zie, wat mis ik die 2 samen, de lol, het lachen.
En wat is het nu saai, stil, rustig.
die zien elkaar terug as zaterdagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net een compilatie gezien op insta van Jeff en Moraima, als ik dat terug zie, wat mis ik die 2 samen, de lol, het lachen.
Was niet altijd lachenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Klopt, maar dat komt in de beste families wel eens voor en helemaal als je 24 uur bij elkaar op de lip zit en naast elkaar slaapt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was niet altijd lachen
Knallende ruzie
https://streamable.com/7r2ji6
In normale, functionerende families ruzie je niet op een dergelijke manier.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt in de beste families wel eens voor en helemaal als je 24 uur bij elkaar op de lip zit en naast elkaar slaapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |