SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje van DGK_Tegengas
Het is stil op de slaapkamers, iedereen ligt een beetje in bed af te wachten op wat komen gaat. Waar het normaal best gezellig is als ze moeten wachten, is het nu stil, heel stil. Het enige wat je hoort is het flossen van de tanden wat Moriama al liggend in bed doet.
Wordt vervolgd hieronder
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 04-07-2023 17:28:25 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap 5thencounter
Ze hebben met deze opdracht ¤300.00 verdiend.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 26-07-2023 14:46:49 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste deelnemers,
Jullie moeten vandaag de huishoud-pot vol zien te stuiteren.
Jullie moeten een bal via de ronde stip in de gaten zien te krijgen waarmee je ¤10, ¤25 of ¤50 kan verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.caps spapaars
Hiervoor krijgen jullie elk drie pogingen, als een bal raak is (in het vangnet zit) kun jezelf beslissen of je nog een keer gooit. Maar daarbij loop je wel het risico het reeds door jou verdiende bedrag kwijt te raken. Want gooi je mis of lager dan telt de laatste worp.
De bal moet een keer op de grond stuiteren en dan in het net.
Ze hebben een uur de tijd om te oefenen.
Edit:
Ze hebben met deze opdracht ¤30,00 verdiend.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 26-07-2023 14:47:28 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Caps Spapaars
Binnen een half uur moeten deelnemers zich weer verzamelen voor het speelscherm.
We zien wat zuilen, hout en hooi in de loods liggen als ze binnenlopen.
Zoals gewoonlijk moeten er gelijk een paar naar het toilet.
Vandaag kan iemand weer een vrijstelling winnen. Mocht de manager willen dan telt de vrijstelling voor de volgende maand.
Vrijstellingsopdracht:
Het komt aan op inschattingsvermogen zegt de stem.
Voor hun staat1 blok ijs van 25x25x50, 1 baal stro, 2 zakken haardhout, lucifers, vuurschaal en een föhn.
Ze moeten raden wat het totaalgewicht van al deze producten samen is ze mogen het optillen om te voelen.
Ze hebben 15 minuten om het op een klickbord wat iedereen krijgt te schrijven.
De tijd zit er op Zoë heeft veel informatie bij de andere weggehaald. Er is niet ingegrepen dus overleggen mocht.
Erik 49.365
Mirthe 59.320
Sasha 27.510
Bern 24.300
Rupert 33.496
Imdadiddin 35.791
Jasper 27.222
Vanaf hier is het moeilijk te verstaan
Wendy 30.026
Zoë 26.170
Marciano 59.000
Moraima 22.563
Moraima 22.750
Babbete 36.955
Erik zat er het dichtste bij en heeft vrijstelling bij de eerstvolgende eliminatie
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 26-07-2023 14:48:35 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cap van Spapaars
Beste deelnemers,
Om vandaag geld te verdienen voor de huishoud pot hoeven jullie simpelweg alleen maar waterballonnen te vangen.
Het enig probleem is dat je de ballonnen niet aan ziet komen en je mag ze niet met je handen op mag vangen.
De werpers staan namelijk aan de ene kant van de muur en de vanger aan de andere kant van de muur.
De werpers moeten de ballonnen van achter de lijn over de muur gooien, de vangers moeten vervolgens met de trechter die met een jerrycan verbonden is opvangen. In de trechter zitten naalden die de ballon kapot prikken.
Je mag geen aanwijzingen geven waar je gooit of staat om te vangen, je mag wel zeggen wanner je gooit.
Jullie moeten zoveel ballonnen zien te vangen want iedere hele liter water levert ¤15 voor de huishoud pot.
Julie krijgen 3 minuten de tijd om te gooien.
Ze hebben met deze opdracht ¤547,00 gewonnen
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 26-07-2023 14:48:47 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifje Engine
Edit:
Met deze opdracht hebben ze ¤250. verdiend
[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 26-07-2023 14:49:00 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze verdienen hier mee een party-bon ter waarde van ¤500.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes van Engine
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 26-07-2023 14:49:16 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn nog met 9 deelnemers en met de einddatum in zicht zullen er vermoedelijk nog wel een paar moeten vertrekken. Hoe het er uit gaat zien is zowel bij de deelnemers als bij de streamer niet bekend. Het enige wat we weten is dat volgens de programmering van de tv programma’s te zien is dat op 25 augustus de laatste uitzending van Een Jaar Van Je Leven te zien is.
Voor nu is het wachten op wat gaat komen, een eliminatie/vrijstelling of verdienopdracht.
Vermoedelijk het laatste want er is geen geld en bijna geen eten in de loods.
De zoemer dat ze zich weer voor het beeldscherm moeten verzamelen laat niet lang op zich wachten.
Na een half uurtje is het zover. Als ze de loods binnen lopen zien we blauwe zuilen met zilveren schalen.
Gifje van Spapaars
Beste deelnemers,
Met deze opdracht is weer een deelnemer vrijgesteld voor de eerstvolgende eliminatie opdracht.
Want jullie gaan een Individuele verdien opdracht spelen.
Het komt dit keer wederom aan op jullie inschattingsvermogen.
Voor jullie staat een appeltaart, sushi, een kaasplank, een assortiment chocolade en fruit.
Wat is het totaal aantal calorieën wat in deze gerechten zit?
Jullie krijgen allemaal een Clipboard en moeten binnen 10 minuten inschatten wat volgens jou het juiste antwoord is.
Het door jou berekende totaal telt als jouw antwoord
Jullie tijd gaat in zodra de zoemer gaat.
Cap van 5thencounter
Dit is het antwoord van de deelnemers
Imadiddin 7.777
Wendy 10.100
Isaak 7.830
Erik 8.750
Sasha 11.200
Bern 17.500
Mirthe 7.307
Marciano 6.660
Rupert 7.680
Bern heeft deze vrijstelling gewonnen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 09-08-2023 10:03:21 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.filmpje van Hoempah
Ze hebben in totaal dus 4x¤40 =¤160,00 verdiend.
We mogen het niet zien op het scherm, maar als ik reken zijn er van de 7deelnemers 3 afgevallen en blijven er nog 4 over ze zouden ¤40,00 per persoon als ze de opdracht zouden halen.
Wendy is met schoonheidsbehandeling bezig vandaag, de wenkbrauwen geverfd, de haren geverfd,
Momenteel heeft ze een schoonheidsmasker op..
Vanmiddag zei Wendy tegen Marciano dat ze deze week de deur uitgaat.
Wij toch allemaal antwoorden Marciano.
"Juist" ,zegt Wendy "daarom moet ik er toch mooi uit zien"
Erik en Mirthe hebben vanmiddag ook hun filoloodsgesprek voor morgen voorbereid. Ook bespraken het plan om de Isaac en Marciano tegen elkaar te zetten. Erik had ook een ander plan en deelt dat met Mirthe, Hij wil Sasha en Bern uit elkaar halen omdat deze samen sterk zijn drie stemmen hebben samen. Sasha heeft doordat ze Manager is bij een gelijke stand de laatste stem.
Mirthe moet er maar niet te veel over zeggen tegen anderen, zegt Erik. Want dan denken ze dat wij samenwerken en dat doen wij niet.
Marciano probeert Wendy te peilen wat zij gaat doen.
"Heb je nog steeds het gevoel dat je mijn niet kan vertrouwen", vraagt Marciano aan Wendy
Ze geeft volmondig toe hem niet te vertrouwen.
Volgens hem moet ze de mensen die ze vertrouwt niet vertrouwen maar ze moet de mensen die ze niet vertrouwt wel vertrouwen.
Wel verteld ze hem dat ze voor Babette (om haar te sparen) op mensen heeft gestemd waar ze eigenlijk niet op wilde stemmen. Marciano keek hier wel even verbaasd over omdat Babette natuurlijk altijd hele andere dingen vertelde over Wendy.
Wendy wil niet meer overleggen of nadenken want als het puntje bij het paaltje komt wordt er toch anders zegt ze. gestemd.
Na afloop van het gesprek wil hij een knuffel van haar.
Ook hebben ze vanmiddag een spel gespeeld ,vragen over wie of wat oud bewoners gedaan of gezegd hebben.
Ze gaan als het goed is vandaag ook nog oefenen voor de spruitjes challenge.
En vanavond gaan ze spruitjes eten.
En Erik vraagt zich af of ze alles nog op krijgen voor ze stoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje van Hoempah
Isaac probeert nog om Mirthe om te praten. Ze zegt dat ze voor hun gekozen heeft en nog niet op Bern of Sasha kan. Isaac vindt het een stomme keus. Maar ik stem niet op jou zegt ze.
Stem je op hem dan stem je op mij zegt hij. Wie ook gaat winnen we gaan hierna slopen zegt hij. Een van ons blijft achter dat is een feit. Een van ons blijft achter zegt hij later ook tegen Marciano we gaan slopen.
Eén van ons blijft achter, herhaalt Isaac een paar keer op, het worden nog een paar lange dagen.
Laten we zorgen dat we beweging maken, slopen.
"Gele kaarten kunnen we pakken. Een van ons blijft achter" En dat alles op een bedreigend toontjeSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje Hoempah
"Ze hebben het goed gespeeld", zegt Marciano
[/quote]
Isaac is geëlimineerd en er is een gelijk stand, er moet opnieuw gekozen worden Marciano en Bern hebben beide 2 stemmen
Erik, Mirthe, Wendy en Sasha moeten nogmaals stemmen.
Ze mogen alleen kiezen tussen Bern of Marciano
Cap Hoempah
Na de tweede ronde stemmen is Marciano de volgende die het eliminatie spel moet gaan spelen.
Isaac en Marciano spelen tegen elkaar.
Wie gaat de eliminatie opdracht winnen?
Marciano heeft de eliminatie opdracht verloren en moet de loods verlaten.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 14-08-2023 16:36:03 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |