SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei je ook over Daniloquote:Op maandag 31 juli 2023 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen is een prima back-up.
Dombo is het een beetje kwijt sinds de Pool weg is. Eerst Danilo omhoog praten en nu Pedersen.quote:
Haalt ook wel heel veel aanvallen eruit met zijn snelheid en je hebt een behoorlijke kutdag als je als buitenspeler tegenover hem staatquote:Op maandag 31 juli 2023 11:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dombo is het een beetje kwijt sinds de Pool weg is. Eerst Danilo omhoog praten en nu Pedersen.
Pedersen kan er echt zeer weinig van. Gisteren ook weer met afstand de slechtste man op het veld de eerste helft.
Tsja, Feyenoord mag wel wat hoger mikken dan een back wiens enige echte kwaliteit is dat hij een hele wedstrijd lang mokerhard kan rennen langs de zijlijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Haalt ook wel heel veel aanvallen eruit met zijn snelheid en je hebt een behoorlijke kutdag als je als buitenspeler tegenover hem staat
Wel eens dat hij topmomenten teveel afwisselt met niveautje zaterdag reserve vijfde klasse
Zijn toch nog best lastig te vinden hoor, kijk maar eens wat voor rotzooi er bij de concurrenten op die posities staan.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, Feyenoord mag wel wat hoger mikken dan een back wiens enige echte kwaliteit is dat hij een hele wedstrijd lang mokerhard kan rennen langs de zijlijn.
onzinquote:Op maandag 31 juli 2023 11:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, Feyenoord mag wel wat hoger mikken dan een back wiens enige echte kwaliteit is dat hij een hele wedstrijd lang mokerhard kan rennen langs de zijlijn.
Ietwat overdreven. Pedersen heeft echt wel een aantal hele nuttige kwaliteiten, maar wisselt die gewoon af met ontiegelijke fouten. Gisteren op die 2 momenten achter elkaar na heeft die het helemaal niet zo verkeerd gedaan. Haalde echt op een zieke manier een counteraanval eruit zelfs, door gewoon een gast van Benfica compleet eruit te sprinten.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dombo is het een beetje kwijt sinds de Pool weg is. Eerst Danilo omhoog praten en nu Pedersen.
Pedersen kan er echt zeer weinig van. Gisteren ook weer met afstand de slechtste man op het veld de eerste helft.
denk dat dit wel een gokje van feyenoord zelf was, terwijl zo'n taabouni gewoon een vriendje was voor Kokcu en van slotquote:Op maandag 31 juli 2023 11:45 schreef Caland het volgende:
Kasandinges moet je gewoon verkopen als je daar nog 1 of 2 miljoen voor kan krijgen
Is eigenlijk een centrale en daar is Beelen hem al voorbij, rechtsback kan hij al helemaal niet. Gokje genomen en verloren.
Dan missen wij hem straks 2/3 potjes.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Kan Higler Ivanusec niet even rood geven zodat Dinamo geen belang meer heeft bij hem behouden?
Alsof het een pretje is voor een linksbuiten om op CL niveau tegen Pedersen te spelen. Die beleven geen leuke avond.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Pedersen is een prima back voor tegen clubs niveautje ajax/Utrecht, voor de CL komt hij inderdaad wat te kort.
Het is meer dat Pedersen altijd wel een fout maakt die cruciaal kan zijn, een CL ploeg straft dit gewoon sneller af dan bijvoorbeeld ajax.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof het een pretje is voor een linksbuiten om op CL niveau tegen Pedersen te spelen. Die beleven geen leuke avond.
lijkt wel een voetballerquote:Op maandag 31 juli 2023 12:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is meer dat Pedersen altijd wel een fout maakt die cruciaal kan zijn, een CL ploeg straft dit gewoon sneller af dan bijvoorbeeld ajax.
Deze vind ik altijd zo lastig, als Pedersen die fouten eruit haalt dan voetbalt hij waarschijnlijk niet meer bij Feyenoord, maar bij AC Milan.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zie Trauner, Hancko en Hartman zelden van dit soort fouten maken.
Elke wedstrijd houdt je je hart vast ja. Hij is ook best ruw/onbesuisd, je ziet dat hij op momenten geen controle heeft over de bal of de situatie waarin hij terecht komt of zichzelf in terecht laat komen en dan weet je dat er 50% kans is op dom en gevaarlijk balverlies. Blijft een matige back voor het niveau dat wij zouden moeten nastreven.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:41 schreef zoekeenleven het volgende:
Het is meer dat Pedersen altijd wel een fout maakt die cruciaal kan zijn, een CL ploeg straft dit gewoon sneller af dan bijvoorbeeld ajax.
Ik denk dat Timber nog voor de deadline van deze transferperiode bij het management gaat aangeven dat hij niet tevreden is met de situatie. Omdat ook hij de bui al ziet hangen dit seizoen.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:18 schreef klaasweetalles het volgende:
In principe kan je die Timber ook rechtsback zetten
Alleen deze man overschat zichzelf heel erg dat hij een zogenaamde 10 zou zijn...
Niet bij een topclub in ieder geval..Hij heeft totaal geen overzicht
er zou toch bij hem een belletje moeten gaan rinkelen nu er zoveel andere middenvelders zijn gehaald zoals stengs en zerouki
Hou wel mijn hart vast voor Lang tegen Pedersen aangezien die toch veel naar binnen gaat.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Elke wedstrijd houdt je je hart vast ja. Hij is ook best ruw/onbesuisd, je ziet dat hij op momenten geen controle heeft over de bal of de situatie waarin hij terecht komt of zichzelf in terecht laat komen en dan weet je dat er 50% kans is op dom en gevaarlijk balverlies. Blijft een matige back voor het niveau dat wij zouden moeten nastreven.
In principe staat Geertruida gewoon rechtsback lijkt mij, beetje onzinnig om anders Trauner eerste aanvoerder te benoemen (hoe weinig zo'n titel ook inhoud).quote:Op maandag 31 juli 2023 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou wel mijn hart vast voor Lang tegen Pedersen aangezien die toch veel naar binnen gaat.
Misschien al wel een basisplek voor Beelen.
Ja, maar Trauner staat vrijdag geen basis.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In principe staat Geertruida gewoon rechtsback lijkt mij, beetje onzinnig om anders Trauner eerste aanvoerder te benoemen (hoe weinig zo'n titel ook inhoud).
Vrijdag nietquote:Op maandag 31 juli 2023 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In principe staat Geertruida gewoon rechtsback lijkt mij, beetje onzinnig om anders Trauner eerste aanvoerder te benoemen (hoe weinig zo'n titel ook inhoud).
Verwacht Trauner sowieso de hele maand augustus minimaal nog nietquote:Op maandag 31 juli 2023 13:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat we nog voor die fruitschaal moesten spelen
Weiger te geloven dat ze hem simpelweg vergeten zijn, wellicht is de uitnodiging verkeerd geadresseerd (verkeerd mailadres) of zo.quote:
Wel geniaal dat hij gewoon tussen de supporters is gaan zitten WillemGODquote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Caland het volgende:
Vergeten lijkt me wat sterk, dat is toch de eerste naam die je op het lijstje zet.
Die jongen heeft veel te weinig gevoel in zijn voeten, zo vaak aan het stuntelen met die bal aan de voet. Echt, mocht een Europese club hem willen halen heel snel erheen vliegen en zorgen dat je al een vervanger op het oog hebt. Die jongen heeft het niveau van een middenmoter uit de Eredivise. Zelfs de subtop zou hij niet zeker van een basisplaats zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:06 schreef Elan het volgende:
Pedersen was gisteren echt weer mokerslecht, hoe vaak die een bal zo inlevert en zijn aannames zijn vaak ook niet van het niveau dat je mag verwachten.
Ook totaal geen overzicht, eindpass waardeloos en treuzelt na een loopactie/counter vaak waardoor de tegenstander simpel kan hergroeperen.
Er zit ook amper progressie in zijn ontwikkeling, Malacia begon ook als een dravertje met clowneske overtredingen en dom balverlies maar daar zag je tenminste progressie in. Toegegeven vorig seizoen had hij wel een paar aardige wedstrijden na de winterstop maar gisteren kreeg je er echt weer het gevoel bij van what de fuck is dit.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:20 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Die jongen heeft veel te weinig gevoel in zijn voeten, zo vaak aan het stuntelen met die bal aan de voet. Echt, mocht een Europese club hem willen halen heel snel erheen vliegen en zorgen dat je al een vervanger op het oog hebt. Die jongen heeft het niveau van een middenmoter uit de Eredivise. Zelfs de subtop zou hij niet zeker van een basisplaats zijn.
Stengs speelde gewoon hartstikke prima? Zeker voor iemand die nog geen week bij de ploeg is. Je kon bij Stengs juist vanaf de eerste minuut zien dat het qua techniek en creativiteit wel goed zit.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zit ook amper progressie in zijn ontwikkeling, Malacia begon ook als een dravertje met clowneske overtredingen en dom balverlies maar daar zag je tenminste progressie in. Toegegeven vorig seizoen had hij wel een paar aardige wedstrijden na de winterstop maar gisteren kreeg je er echt weer het gevoel bij van what de fuck is dit.
Stengs had het ook nog niet, had wel verwacht dat die een betere basistechniek had aan de bal als wat hij liet zien. Ik vermoed dat we De Pool en zijn godentechniek nog enorm gaan missen.
quote:Dit moet het nieuwe handelsmerk van Quilindschy Hartman worden
Hij bezorgde wereldkampioen Ángel Di María een vervelende avond én gaf de mooiste assist van de wedstrijd tegen Benfica. Feyenoord-back Quilindschy Hartman eiste zondag een hoofdrol op in De Kuip. ‘Dit moet de standaard worden’, vindt hij. Over positioneren, assists geven en ‘op groen staan’.
DI MARÍA
Hij had het er zondagochtend nog wel even met zijn vrienden over gehad, biechtte Quilindschy Hartman op. ‘”Ik ga gewoon tegen Di María spelen, jongens”, zei ik tegen ze. Daar kijk je natuurlijk wel naar uit. Ik heb altijd veel zin in om mezelf te meten met dat soort spelers. Ik denk altijd: Als je gewoon honderd procent geeft en fel speelt, vindt niemand dat lekker. Ook zulke grote spelers niet’, aldus de 21-jarige linksback uit Zwijndrecht.
‘Ik denk ook dat een wereldkampioen niet echt zin heeft om in een oefenwedstrijd achter mij aan te rennen. Dus ik dacht van tevoren wel: als ik ga, denkt hij misschien: het is wel goed. En dus zou ik meer aan de bal kunnen komen’, vertelde Hartman op de persconferentie na afloop van het met 2-1 gewonnen oefenduel met Benfica.
Die vlieger ging overigens niet helemaal op. ‘Ik had dat vooraf tegen Quilindschy gezegd, maar we hebben gezien dat Di María daar weldegelijk toe bereid was’, reageerde coach Arne Slot later. ‘Vandaar dat hij waarschijnlijk ook wereldkampioen is geworden: alleen grote spelers kunnen het opbrengen om op álle mogelijke momenten goed te zijn.’
OP GROEN
Hoewel Di María in De Kuip dus wel – zoals zijn hele carrière al – zijn defensieve plicht vervulde, lukte het Hartman toch om een belangrijke rol te spelen tegen Benfica. Zowel in balbezit als zonder bal. ‘Ik heb wel een paar goede passes gegeven en denk dat ik goed fel was’, zei de vleugelverdediger erover.
‘Maar denk dat dit voor mij meer de standaard moet worden’, vult hij aan. ‘In plaats van dat ik hier mag komen, omdat ik goed gespeeld heb, zeg maar’, aldus Hartman. ‘Die standaard is een beetje wat je vandaag hebt gezien, dat ik altijd op groen moet staan. Dat is een beetje soms nog mijn ding, wat mij betreft en volgens de coaches: als de bal ver van mij af is, sta ik soms wat meer op oranje. Dan ben ik niet helemaal bezig met de situatie. Dat was vandaag beter. Daar probeer ik op te letten de laatste tijd’, vertelde Hartman.
Slot grijnst, als hij die woorden van Hartman hoort. ‘Leuk om te horen dat hij woorden gebruikt die wij ook tegen hem gebruiken, als het om op groen staan gaat. We hebben het nog weleens over een stoplicht, dat spelers nog op rood of oranje staan in plaats van op groen, als de bal wat verder bij ze vandaan is. Leuk om te horen dat hij die woorden ook richting jullie gebruikt.’
HANDELSMERK
Naast zijn concentratie zonder bal, was Hartman ook positief aanwezig in balbezit. ‘Ik merk ook vandaag dat ik meer in posities kwam om passes te geven. Daar voel ik me ook fijn bij, dat was wel goed’, aldus de back, die na iets meer dan een half uur met een steekpass op maat de assist voor de 2-0 van Santiago Giménez verzorgde.
Hartman wil het meer en meer ontwikkelen tot zijn handelsmerk, vertelt hij. Vaker beslissend zijn met passes, ook richting de eindfase. ‘Dat is iets dat ik heb aangegeven: dat ik meer assists moet geven, meer in die positie moet komen. Fijn dat het dan vandaag lukt’, vindt hij.
Zijn assists op Giménez is een direct gevolg van een proces waar Slot en zijn staf met Hartman specifiek aan werken. ‘Wat ik heel graag van Quilindschy zie, omdat het zo’n goede voetballer is, dat hij ook als linksback het middenveld in beweegt. Het leuke was dat hij het vandaag niet veel gedaan heeft, maar die éne keer dat hij het deed, wel een prachtige assist gaf’, lachte Slot.
‘Als je zo goed kan voetballen, zo comfortabel bent aan de bal, dan hoor jij ook een rol in te kunnen vullen naast de controleur’, verklaart de trainer. ‘Zoals Zinchenko dat doet bij Arsenal en we kunnen allemaal de andere voorbeelden bedenken bij grote clubs. Bij ons heeft Geertruida dat vorig jaar ook gedaan. Ik vind dat Quilindschy zich daarin nog verder kan ontwikkelen. Maar vandaag was daar al een mooi voorproefje van’, aldus Slot.
LAT OMHOOG
Hartman had het over een nieuwe standaard. Na zijn indrukwekkende doorbraak van vorig seizoen is hij inmiddels een vaste waarde, met Europa League-ervaring en een EK als basisklant van Jong Oranje achter zijn naam. Nu hij met Feyenoord de landstitel wil prolongeren en de Champions League ingaat, legt hij de lat nog hoger voor zichzelf.
‘Het is heel goed om te horen dat een speler die vorig jaar al een goed seizoen heeft gehad, de lat hoger legt. Maar dat doet niet alleen de speler, de trainer ook voor hem’, verzekerde Slot. ‘Dit is de nieuwe standaard, zoals we ook altijd zeggen dat de competitiewedstrijd tegen Ajax thuis voor de standaard voor hem moet zijn. Maar het blijft ook een mens, je hoeft niet elke keer een 8,5 of een 9 te halen, maar dan moet de ondergrens wel heel hoog liggen. Dat vind ik dat hij dat vorig seizoen al behoorlijk goed gedaan heeft.’
Dat heb je ook met Alireza of nog erger Dilrosun. Ze laten afentoe uiteraard wel wat goeds zien of zelfs paar goede wedstrijden maar niet consistent of een blijvende stijgende lijn. Ik vind Pedersen als je kritisch kijkt eigenlijk echt een niveau voor een middenmoter hebben. Afentoe is het leuk, frivool, aanvallend vooral....en de vaak is het armoedig met een slippertje hier en daar of gewoon teveel lopen met een bal waarna hij weet dat hij zichzelf vast heeft gelopen en de bal weer verliest.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:29 schreef Elan het volgende:
Er zit ook amper progressie in zijn ontwikkeling, Malacia begon ook als een dravertje met clowneske overtredingen en dom balverlies maar daar zag je tenminste progressie in. Toegegeven vorig seizoen had hij wel een paar aardige wedstrijden na de winterstop maar gisteren kreeg je er echt weer het gevoel bij van what de fuck is dit.
Ik denk dat Stengs ritme en conditie-fitheid mist vergeleken bij de rest. En daarnaast, als hij voorin in het spel gewoon goed meedoet en altijd aanspeelbaar is en vooral de bal naar de goede kleur speelt is het al goed. Zijn statistieken spreken voor zich dat die vrijwel niet meer dan 5 goals per seizoen scoort. Helaas maar waar. Wellicht dat met die Kroaat Stengs naar rechts verhuist en de Kroaat op 10 kan als hij wel meer scorend vermogen heeft ook. Met Stengs + de Kroaat heb je wel veel opties voorin, dat is wel ideaal. Heb je ook Mintthee nog en Paixao.quote:Stengs had het ook nog niet, had wel verwacht dat die een betere basistechniek had aan de bal als wat hij liet zien. Ik vermoed dat we De Pool en zijn godentechniek nog enorm gaan missen.
Dus hij speelde eigenlijk helemaal niet hartstikke prima, anders hoefde je geen verzachtende omstandigheden aan te dragen.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stengs speelde gewoon hartstikke prima? Zeker voor iemand die nog geen week bij de ploeg is. Je kon bij Stengs juist vanaf de eerste minuut zien dat het qua techniek en creativiteit wel goed zit.
Sinds AZ heeft hij ook niet meer op een positie gestaan waar hij zo aanvallend mag spelen. Helemaal met dat blok Wieffer, Zerrouki, Geert en Hancko achter je is het lekker ballen. Verwacht toch wel minimaal een goal of 5 en assists DIEP in de dubbele cijfers @ZKAquote:Op maandag 31 juli 2023 15:44 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dat heb je ook met Alireza of nog erger Dilrosun. Ze laten afentoe uiteraard wel wat goeds zien of zelfs paar goede wedstrijden maar niet consistent of een blijvende stijgende lijn. Ik vind Pedersen als je kritisch kijkt eigenlijk echt een niveau voor een middenmoter hebben. Afentoe is het leuk, frivool, aanvallend vooral....en de vaak is het armoedig met een slippertje hier en daar of gewoon teveel lopen met een bal waarna hij weet dat hij zichzelf vast heeft gelopen en de bal weer verliest.
[..]
Ik denk dat Stengs ritme en conditie-fitheid mist vergeleken bij de rest. En daarnaast, als hij voorin in het spel gewoon goed meedoet en altijd aanspeelbaar is en vooral de bal naar de goede kleur speelt is het al goed. Zijn statistieken spreken voor zich dat die vrijwel niet meer dan 5 goals per seizoen scoort. Helaas maar waar. Wellicht dat met die Kroaat Stengs naar rechts verhuist en de Kroaat op 10 kan als hij wel meer scorend vermogen heeft ook. Met Stengs + de Kroaat heb je wel veel opties voorin, dat is wel ideaal. Heb je ook Mintthee nog en Paixao.
Overigens vind ik Mintthee wel echt potentie hebben. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Als hij overzicht kan houden in zijn acties is die al snel levensgevaarlijk en echt een wapen. Tegen Benfica had hij een paar keer goede passes na een actie na overzicht te hebben gehouden.
Uhm, wat. Ik bedoel daar juist mee dat hij dus nu al goed speelde en alleen maar beter gaat worden als hij topfit is en beter ingespeeld op zijn medespelers.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus hij speelde eigenlijk helemaal niet hartstikke prima, anders hoefde je geen verzachtende omstandigheden aan te dragen.
Nou was ik ook wel extreem idolaat van Symanski zag hem een paar keer ploeteren en de bal verliezen waar eerdergenoemde het betreffende duel niet eens was aangegaan en allang een splijtende pass had gegeven. Verder geen haat ik vraag me af of zijn kwaliteiten niet wat meer aan de zijkant liggen?
quote:Op maandag 31 juli 2023 15:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uhm, wat. Ik bedoel daar juist mee dat hij dus nu al goed speelde en alleen maar beter gaat worden als hij topfit is en beter ingespeeld op zijn medespelers.
Szymanski was een leuke speler maar wordt nog steeds wel een beetje overschat. Zijn belangrijkste wapen was het constante jagen en druk zetten, het is echt niet zo dat hij elke wedstrijd constant splijtende passes zat te geven.
Puur qua creativiteit denk ik dat je op termijn zelfs meer gaat hebben aan Stengs dan aan de Pool.
Onzichtbare Pool wordt met de week groter en belangrijker gemaakt. Op dit tempo heeft hij over een paar maanden een mythische status bereikt en is het de beste speler die ooit voor Feyenoord heeft gespeeld.quote:
Dat past juist perfect goed in Slotbal. Zie ook de reactie van Kokcu na de wedstrijd, je weet precies wat ze gaan doen maar er is niet tegen te verdedigen. Verder totaal niet mee eens dat hij werd overschat, zijn fitheid was een ding maar man wat kan die gozer lekker ballen. Hoop dat we die Ivanusec kunnen strikken en dan Stengs lekker naar de flank.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uhm, wat. Ik bedoel daar juist mee dat hij dus nu al goed speelde en alleen maar beter gaat worden als hij topfit is en beter ingespeeld op zijn medespelers.
Szymanski was een leuke speler maar wordt nog steeds wel een beetje overschat. Zijn belangrijkste wapen was het constante jagen en druk zetten, het is echt niet zo dat hij elke wedstrijd constant splijtende passes zat te geven.
Puur qua creativiteit denk ik dat je op termijn zelfs meer gaat hebben aan Stengs dan aan de Pool.
Ivanusec is juist geflopt op 10 en pas echt doorgebroken aan de linkerkant.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat past juist perfect goed in Slotbal. Zie ook de reactie van Kokcu na de wedstrijd, je weet precies wat ze gaan doen maar er is niet tegen te verdedigen. Verder totaal niet mee eens dat hij werd overschat, zijn fitheid was een ding maar man wat kan die gozer lekker ballen. Hoop dat we die Ivanusec kunnen strikken en dan Stengs lekker naar de flank.
Is hij echt geflopt op die positie of is die Baturina die aan Arsenal gelinkt is gewoon beter op 10? Maar zou kunnen, er zijn weken dat ik ze niet zie spelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ivanusec is juist geflopt op 10 en pas echt doorgebroken aan de linkerkant.
Ja hoor, makkelijk. Poolgod had ook niet zo’n denderend rendementquote:Op maandag 31 juli 2023 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Is hij echt geflopt op die positie of is die Baturina die aan Arsenal gelinkt is gewoon beter op 10? Maar zou kunnen, er zijn weken dat ik ze niet zie spelen.
Stengs heeft toch eigenlijk nog nooit een goed rendement gehad ook niet toen hij op AZ wel op 10 mocht spelen. Zie jij hem 9 kools maken net als Poolgod?
Serieus? Gelijk die mogelijke deal annuleren danquote:Op maandag 31 juli 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
Ivanusec is juist geflopt op 10 en pas echt doorgebroken aan de linkerkant.
Onze Poolse vriend had in 86 wedstrijden voor Dinamo Moskou welgeteld 8 goals gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Is hij echt geflopt op die positie of is die Baturina die aan Arsenal gelinkt is gewoon beter op 10? Maar zou kunnen, er zijn weken dat ik ze niet zie spelen.
Stengs heeft toch eigenlijk nog nooit een goed rendement gehad ook niet toen hij op AZ wel op 10 mocht spelen. Zie jij hem 9 kools maken net als Poolgod?
Kun je ophouden met deze lastercampagne?quote:Op maandag 31 juli 2023 16:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onze Poolse vriend had in 86 wedstrijden voor Dinamo Moskou welgeteld 8 goals gemaakt.
Stengs heeft er 24 gemaakt in 113 wedstrijden voor AZ.
Ik benoem slechts feiten.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je ophouden met deze lastercampagne?
Gaat echt ver komen met zijn instelling en intelligentie. Prachtventje.quote:
En ook met 6 punten in mindering.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
doe normaal
je had gewoon het seizoen kunnen beginnen zonder die netten
Gaat hopelijk ook geen basisspeler worden, want dat zou aardige kapitaalvernietiging zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 16:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie het zelf nog niet heel erg in Mintthee. Blinkt vooral uit in kansen missen. Kan goed dat die veel potentie heeft, maar vind het voor nu nog wel heel erg ren je rot.
Dan wordt de wedstrijd bij de eerste ingooi van Noa Lang al gestaakt, helaasquote:Op maandag 31 juli 2023 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
doe normaal
je had gewoon het seizoen kunnen beginnen zonder die netten
Is ongelukkig in de afwerking, maar is geen blinde.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie het zelf nog niet heel erg in Mintthee. Blinkt vooral uit in kansen missen. Kan goed dat die veel potentie heeft, maar vind het voor nu nog wel heel erg ren je rot.
Hij speelde in Moskou toch nog niet op 10 joh, Stengs op 10 was bij AZ ook geen succes toen ging ook iedereen janken dat zijn rendement te laag was. Dat weinig scoren is gewoon een terugkerend thema in zijn loopbaan of hij nou vanaf de zijkant of in de as speelde.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onze Poolse vriend had in 86 wedstrijden voor Dinamo Moskou welgeteld 8 goals gemaakt.
Stengs heeft er 24 gemaakt in 113 wedstrijden voor AZ. En 3 uit 31 bij Antwerp. Dat is dus helemaal niet minder qua rendement.
Jawel.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelde in Moskou toch nog niet op 10 joh,
De overtreding telt niet meer als de dader uit het stadion wordt gehaald.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan wordt de wedstrijd bij de eerste ingooi van Noa Lang al gestaakt, helaas
Oh, en wie gaat dat controleren dan?quote:Op maandag 31 juli 2023 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De overtreding telt niet meer als de dader uit het stadion wordt gehaald.
Nou ja het valt momenteel best een beetje op als je iets op het veld probeert te gooien. Dit is toch die DADERGERICHTE aanpak die we willen hebben niet?quote:
Dan heb je nooit op Z gestaan denk ikquote:Op maandag 31 juli 2023 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja het valt momenteel best een beetje op als je iets op het veld probeert te gooien.
Zijn er ook regels over wie en hoe hij uit het stadion wordt gehaald? Bijvoorbeeld als iemand aan twee harpoenen in zijn neusgaten door een kudde ziedende opaatjes de trappen op wordt gesleept en dan eraan opgehangen voor het stadion voor een boel camera's, telt dat ook?quote:Op maandag 31 juli 2023 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De overtreding telt niet meer als de dader uit het stadion wordt gehaald.
Vandaar dat ik het een beetje onzin vind dat die netten er nog hangen.
Ik denk dat je het verschil onderschat tussen één gooier eruit pikken en honderd gooiers eruit pikken. Gezien de draconische maatregelen gaat niemand daarheen voornemens om spullen te gooien hoor.quote:
Ik denk dat jij het gemiddelde publiek dat daar staat nogal overschat.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verschil onderschat tussen één gooier eruit pikken en honderd gooiers eruit pikken. Gezien de draconische maatregelen gaat niemand daarheen voornemens om spullen te gooien hoor.
Wat niet uitsluit dat iemand dat alsnog doet, maar die pik je er dan veel eenvoudiger uit.
O laat dan maar.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:44 schreef Caland het volgende:
Overigens wordt er nog steeds gewoon definitief gestaakt als een speler of scheids wordt geraakt
Die versoepeling telt alleen bij een bekertje op het veld
Nee die overschat ik zeker nietquote:Op maandag 31 juli 2023 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het gemiddelde publiek dat daar staat nogal overschat.
Dit is wel een beetje naief hoor. En sowieso overschat je de hersencapaciteit van de gemiddelde stadionbezoeker in Nederland nogal.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verschil onderschat tussen één gooier eruit pikken en honderd gooiers eruit pikken. Gezien de draconische maatregelen gaat niemand daarheen voornemens om spullen te gooien hoor.
Wat niet uitsluit dat iemand dat alsnog doet, maar die pik je er dan veel eenvoudiger uit.
Aangezien Feyenoord volgens mij de enige club is met netten vermoed ik zo maar dat er in de eerste speelronde al meerdere wedstrijden gestaakt gaan worden.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het recht op geen netten is vorig seizoen allang verspeeld, eenling of niet.
Gewoon verstandig besluit. Het staat niemand in de weg, je hebt de mogelijkheid en er is een voetbalbond die nog altijd geen idee heeft wat ie wil.
Prima dus.
Nee joh. Mensen die voornemens zijn zich echt te misdragen doen dit op een manier dat ze niet gepakt worden. Spullen smijten gebeurt doorgaans juist uit emotie, vaak in combinatie met teveel alcohol/coke erdoor. Zijn vaak niet eens de mensen met een strafblad of een eerder stadionverbod.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje naief hoor. En sowieso overschat je de hersencapaciteit van de gemiddelde stadionbezoeker in Nederland nogal.
Probleem is vooral dat je tijdens wedstrijden zoals die van vrijdagavond dan opeens een stuk of 30 man hebt die besluiten zooi te gooienquote:Op maandag 31 juli 2023 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Mensen die voornemens zijn zich echt te misdragen doen dit op een manier dat ze niet gepakt worden. Spullen smijten gebeurt doorgaans juist uit emotie, vaak in combinatie met teveel alcohol/coke erdoor. Zijn vaak niet eens de mensen met een strafblad of een eerder stadionverbod.
Mwah, ook wat dat betreft is het kuddegedrag natuurlijk. Zodra de wedstrijd gelijk stil ligt als er één iemand begint met gooien is het snel afgelopen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is vooral dat je tijdens wedstrijden zoals die van vrijdagavond dan opeens een stuk of 30 man hebt die besluiten zooi te gooien
Ja dan heb je nooit op die vakken gestaan. Ik heb daar tijdens compleet onschuldige oefenwedstrijden al gehele zakvoorraden het veld op zien vliegen. En 1 keer raak is meteen naar huisquote:Op maandag 31 juli 2023 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ook wat dat betreft is het kuddegedrag natuurlijk. Zodra de wedstrijd gelijk stil ligt als er één iemand begint met gooien is het snel afgelopen.
Ja, dat is dus gewoon niet waar maar bovendien heeft het niet zo veel zin om onschuldige oefenwedstrijden te vergelijken met wedstrijden tegenwoordig met die draconische maatregelen, simpelweg omdat zowel de pakkans als de consequenties vele malen hoger zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan heb je nooit op die vakken gestaan. Ik heb daar tijdens compleet onschuldige oefenwedstrijden al gehele zakvoorraden het veld op zien vliegen. En 1 keer raak is meteen naar huis
Wijs besluit dit met de huidige kansloze regeltjes
Wat ik kon terughalen aan wedstrijden speelden ze vaak 4231 waarbij hij vaker als controleur speelde en een andere nummer 10.quote:
Eens, maar ook genoeg meelopertjes van 17. Of van die ventjes die zich willen bewijzen dat ze wel een ekte ekte zijn. Hoodie over je kop, sjaal voor je mond en gooien maar. Veel van dit soort gasten denkt echt niet verder na dan de primitieve woede op dat momentquote:Op maandag 31 juli 2023 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh. Mensen die voornemens zijn zich echt te misdragen doen dit op een manier dat ze niet gepakt worden. Spullen smijten gebeurt doorgaans juist uit emotie, vaak in combinatie met teveel alcohol/coke erdoor. Zijn vaak niet eens de mensen met een strafblad of een eerder stadionverbod.
Je vergeet het effect wat een andere speelstijl kan hebben. Misschien scoorde Dinamo in die tijd sowieso vrij weinig, of kwam de nr 10 niet vaak in scoringspositie. Maar ik kan me ergens nog wel herinneren dat Szymanski in z'n eerste interview zei dat ie regelmatig op 8 had gespeeld.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik kon terughalen aan wedstrijden speelden ze vaak 4231 waarbij hij vaker als controleur speelde en een andere nummer 10.
Stel dat hij wel al die 80+ wedstrijden op 10 had gestaan dan zou hij met dat zieke schot van hem toch wel tot wat meer kools zijn gekomen? Anders heeft Arend Martijn hem wel hele geniale dingen ingefluisterd.
Misschien moet het aankondigingsfilmpje steeds overquote:Op maandag 31 juli 2023 19:06 schreef Cara het volgende:
Opvallend hoe lang het aankondigen van Ueda duurt, eigenlijk.
Omdat de directeur van Cercle het al een tijdje geleden in de media heeft gegooid, snap ik de stilte vanuit een DtK of Arend niet zo.
Heeft toch gewoon vooral te maken met marketing joh. Er moeten nog allemaal kekke filmpjes en foto's geschoten worden. En met zo'n gozer die geen woord Engels kan zal het vast niet al te makkelijk zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 19:06 schreef Cara het volgende:
Als de directeur van Cercle het al een tijdje geleden in de media heeft gegooid, snap ik de stilte vanuit een DtK of Arend niet zo.
Misschien vandaag nog wat laatste details of papierwerk. Nog een medische keuring en de verplichte marketingfilmpjes. Zal morgen wel worden dan.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:06 schreef Cara het volgende:
Omdat de directeur van Cercle het al een tijdje geleden in de media heeft gegooid, snap ik de stilte vanuit een DtK of Arend niet zo.
Dan wordt het dus morgenochtend of begin middagquote:Op maandag 31 juli 2023 19:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft toch gewoon vooral te maken met marketing joh. Er moeten nog allemaal kekke filmpjes en foto's geschoten worden. En met zo'n gozer die geen woord Engels kan zal het vast niet al te makkelijk zijn![]()
Zou me ook niks verbazen als ze het zo tactisch timen dat het #Announce bericht ook op een fatsoenlijke tijd in Japan is.
Nou en, jij toch ook.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hartman ziet er ook steeds lelijker uit he
quote:maar geeft voor nu de prioriteit aan de tweede leg in de tweede voorrondes van de Champions League. De winnaar uit deze voorronde speelt komend seizoen gegarandeerd zes groepsfase-duels in Europees verband.
quote:Vijfjarig contract voor Ivanu¨ec
25 minuten geleden
62 reacties
Fyenoord is nog altijd volop bezig met de komst van Kroatisch international Luka Ivanu¨ec. De club trekt de lineyenoordTM
Feksbuiten annex aanvallende middenvelder over de streep met een contract wat tot medio 2028 doorloopt.
Ivanu¨ec moet echter nog wel even wachten met zijn antwoord en op zijn overstap. Dinamo Zagreb wil medewerking verlenen aan een transfer waarmee een vaste som van 8.5 miljoen euro gemoeid gaat, maar geeft voor nu de prioriteit aan de tweede leg in de tweede voorrondes van de Champions League. De winnaar uit deze voorronde speelt komend seizoen gegarandeerd zes groepsfase-duels in Europees verband.
De directie van Dinamo Zagreb is maandag met de selectie van de club mee afgereisd naar Kazachstan voor de tweede leg tegen Astana. De Kroaten verdedigen in Centraal-Azië een 4-0 voorsprong — die mede opgebouwd is door een hattrick van Ivanu¨ec. Een ronde verder treft de club AEK Athene. De Grieken toonden eerder deze zomer belangstelling voor Feyenoord-verdediger Neraysho Kasanwirjo, maar pakte vooralsnog niet door op zijn komst.
De derde aanbieding van Feyenoord op Ivanu¨ec is nog niet geaccepteerd, maar ook niet genegeerd door de Kroatische clubleiding: na het Europese treffen met Astana steken de directie van Dinamo en Feyenoord de hoofden weer bij elkaar om tot een done-deal te komen.
Ga jij dit dan ook nog 10x herhalen?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:48 schreef Pistolero het volgende:
Onze Kroaat komt pas op zijn vroegst na 15 augustus joh. In de tussentijd nog 10 berichten dat Feyenoord nu wel echt heel dichtbij is en Ivanusec het helemaal ziet zitten en graag naar Feyenoord wil.
hij moet meedoen in een wedstrijd waarin ze al 4-0 voorsprong hebbenquote:Op maandag 31 juli 2023 20:48 schreef Pistolero het volgende:
Onze Kroaat komt pas op zijn vroegst na 15 augustus joh. In de tussentijd nog 10 berichten dat Feyenoord nu wel echt heel dichtbij is en Ivanusec het helemaal ziet zitten en graag naar Feyenoord wil.
Als bovenstaande echt waar is, waarom wordt er dan de hele tijd gedaan alsof een akkoord zo dichtbij is?quote:de derde aanbieding van Feyenoord op Ivanu¨ec is nog niet geaccepteerd, maar ook niet genegeerd door de Kroatische clubleiding: na het Europese treffen met Astana steken de directie van Dinamo en Feyenoord de hoofden weer bij elkaar om tot een done-deal te komen.
Zeker, bij elk nieuw nietszeggend nieuwsbericht hierover.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij dit dan ook nog 10x herhalen?
ZKA doet nooit aan clickbait!!1!quote:Op maandag 31 juli 2023 21:35 schreef Cara het volgende:
Wat is dat voor clickbait titel op 1908? Daar kom ik dus ook nooit meer
Ik denk eigenlijk dat Feyenoord dan ook wel doorschakelt. Die gaan echt niet wachten tot 30 augustus. Dan kan het wellicht nog misgaan dus neem aan dat ze dan voor zekerheid kiezen.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
Als die Kroaat deze week niet rondkomt hoeft hij niet meer te komen
Hopelijk biedt Dennis voor de lol gewoon even een contract aan aan Mbappe.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:35 schreef Cara het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hopelijk biedt Dennis voor de lol gewoon even een contract aan aan Mbappe,
Zouden we dan ook een 'Vijfjarig contract voor Mbappé!' krijgen?
Een vermoeidende tyfusbende. Wat een genot als het straks 1 september is.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:35 schreef Cara het volgende:
Jouw standaard 'quote:
Tot 30 augustus wellicht niet, maar tot 16 augustus wachten lijkt me totaal probleem. Zou het best raar vinden als Feyenoord afhaakt omdat de verkopende partij zijn speler niet op een presenteerblaadje naar je toe komt brengen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Feyenoord dan ook wel doorschakelt. Die gaan echt niet wachten tot 30 augustus. Dan kan het wellicht nog misgaan dus neem aan dat ze dan voor zekerheid kiezen.
‘we’quote:Op maandag 31 juli 2023 21:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jouw standaard ''reactie wanneer we hier weer even lachen om ZKA begint ook wel een leuke rubriek te worden.
Maar goed, warm bad dit dat.
Maar als je dat op de 30e (of zelfs pas in de laatste week) moet doen wordt dat toch wat lastiger dus we gaan zien hoe lang Feyenoord nog wil wachten.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft natuurlijk ook gewoon lijstjes met alternatieven klaar mocht Ivanusec om wat voor reden dan ook toch niet komen. Het is niet zo dat je dan meteen weer vanaf 0 moet beginnen.
Ik denk dat Dennis hem wel uiterlijk in de week van 15 augustus wil hebbenquote:Op maandag 31 juli 2023 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar als je dat op de 30e (of zelfs pas in de laatste week) moet doen wordt dat toch wat lastiger dus we gaan zien hoe lang Feyenoord nog wil wachten.
Dat lijkt me ook, ja.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis hem wel uiterlijk in de week van 15 augustus wil hebben
Clickbait, prachtig die afgunst.quote:
Maar goed idd dat jij je puur bij de daadwerkelijke feiten houdt in je kopppen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:19 schreef ZKA het volgende:
[..]
Clickbait, prachtig die afgunst.
Imagine een titel: Vijfjarig contract voor Ivanusec.
Wat blijkt? Vijfjarig contracf voor Ivanusec!
Wát een clickbait. De strekking van het nieuws stond er echt niet in!!! Schandalig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What Would Goku Do
Wordt tijd dat jullie Feyenoord weer eens het leidende voorwerp makenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Koud bad (omdat ZKA weer eens ziedend is, goh).
Viesmadquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jullie Feyenoord weer eens het leidende voorwerp maken
Als zoveel mensen het zeggen (ook op je eigen site) dan zal er wel wat in zitten hé.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:19 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wát een clickbait. De strekking van het nieuws stond er echt niet in!!! Schandalig
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:38 schreef Pistolero het volgende:
Echt élke keer als ZKA weer eens uit de bocht vliegt en vervolgens viesmad zichzelf komt verdedigen heb je hier exact dezelfde reacties van exact dezelfde mensen.
Wat een fantastisch topic is dit toch.
Hahaha. Dit is gewoon obsessie, niks met clickbait te maken want de titel dekt de complete lading van het bericht. Je hoeft niet eens te klikken, parelquote:
Je artikel is overgenomen door fr12.nlquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:19 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dan kijk je verkeerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:42 schreef bbuddybb het volgende:
Wat ik zo irritant vind aan fr12 en zoveel andere websites, is dat een directe link naar het artikel waaruit wordt geciteerd, altijd ontbreekt.
Beginnen met Lindhout. Antingernot..quote:Allard Lindhout heeft vrijdagavond de leiding over de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV om de Johan Cruijff Schaal. De KNVB ziet in de 35-jarige scheidsrechter de meest geschikte persoon om het duel in De Kuip te fluiten.
Kerel maak je niet druk. Je hebt een nieuwsite, ja daar is soms (terecht) ook kritiek op stukjes. Voel je toch niet elke keer zo persoonlijk aangevallen. Je wordt altijd viesmad als iemand wat zegt. Laat het gaan joh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hahaha. Dit is gewoon obsessie, niks met clickbait te maken want de titel dekt de complete lading van het bericht. Je hoeft niet eens te klikken, parel
Aldus degene die vurig zat te hopen dat Slot naar Tottenham zou vertrekken, alleen maar zodat hij zijn primeurtje zou hebben..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jullie Feyenoord weer eens het leidende voorwerp maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Die blijft wel joh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:34 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Een vertrek zou nog net iets te vroeg zijn voor hem denk ik. Maar als je 4 keer zoveel kan gaan verdienen…
De top van de PL is iets te hoog gegrepen denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die blijft wel joh.
Denk ook dat hij nog helemaal niet weg wil nu, ook met het oog op het EK. Lekker CL spelen bij Feyenoord, nieuw monstercontract hier tekenen en dan over een jaar of 2 de stap naar de top van de PL maken. Niks mis mee.
Vaak maken zaakwaarnemers handig gebruik van 'insiders' om dit soort nieuws als drukmiddel te gebruiken in onderhandelingen. Die laten zich daar gewillig voor gebruiken, want nieuwtjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die blijft wel joh.
Denk ook dat hij nog helemaal niet weg wil nu, ook met het oog op het EK. Lekker CL spelen bij Feyenoord, nieuw monstercontract hier tekenen en dan over een jaar of 2 de stap naar de top van de PL maken. Niks mis mee.
Zijn plafond is hoger dan Malacia denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De top van de PL is iets te hoog gegrepen denk ik.
Malacia was vooral verdedigend heel sterk in z’n laatste seizoen bij Feyenoord. Dat niveau heeft Hartman nog niet aangetikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn plafond is hoger dan Malacia denk ik
voor 20+ miljoen gewoon laten gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:34 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Een vertrek zou nog net iets te vroeg zijn voor hem denk ik. Maar als je 4 keer zoveel kan gaan verdienen…
Beste zou zijn als hij nog twee seizoen blijft, ook voor zijn ontwikkeling denk ik. Hij moet zeker na volgend seizoen een van de belangrijkste spelers worden van het nieuwe Feyenoord dan en die rol ook op zich nemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:01 schreef Caland het volgende:
Hartmannetje is een verstandige jongen, die blijft nog wel een seizoen
Ik denk het niet. Hij is namelijk ontzettend coachbaar en slim. Zoals hij zondag ook beschreef hoe het ging en wat er beter kon inclusief vaktermen, daar krijg ik echt vertrouwen van dat hij heel ver gaat komen en daar alles voor wil doen. Hij kan zichzelf richten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De top van de PL is iets te hoog gegrepen denk ik.
Nog niet nee, maar ik schat het plafond van Hartman wel hoger is. Is ook veel meer voetbal intelligent, ziet altijd de oplossing, komt mee naar voren als het kan (geen domme draver). Verdedigend moet hij stappen maken, maar dat gaat wel goedkomen, hij heeft pas 1 seizoen erop zitten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Malacia was vooral verdedigend heel sterk in z’n laatste seizoen bij Feyenoord. Dat niveau heeft Hartman nog niet aangetikt.
Ze hebben jou wel flink op je kop laten pleuren toen je een baby was, is 't niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Voor 20 miljoen kan Feyenoord wel weer 2 potentiele topspelers halen is mijn verwachting
Er is geen andere optie dan verkopen. 22 miljoen lijkt me een goed bedrag voor Hartman
neequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ze hebben jou wel flink op je kop laten pleuren toen je een baby was, is 't niet?
Eerst om foto's vragen, nu bedreigen. Ik begin bang te worden voor de man van 2 eieren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee
maar misschien wil jij een dergelijk ervaring opdoen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Eerst om foto's vragen, nu bedreigen. Ik begin bang te worden voor de man van 2 eieren.
Dit topic schrijft zichzelf. Kun je gewoon een AI op zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:38 schreef Pistolero het volgende:
Echt élke keer als ZKA weer eens uit de bocht vliegt en vervolgens viesmad zichzelf komt verdedigen heb je hier exact dezelfde reacties van exact dezelfde mensen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:38 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:04 schreef onlogisch het volgende:
@:ZKA moet niet zo happen. Wat @:Alopio zegt. Je bent een nieuwsmedium dan lig je onder een vergrootglas. Aan de andere kant is het ook erg kinderachtig om bij ieder wissewasje aan te geven dat iets of iemand fout zit of in ieder geval niet 100% goed. Het is erg vermoeiend om te lezen allemaal.
De meeste van ons zitten hier omdat we Feyenoord een warm hart toedragen. Laten we ons daar dan ook naar gedragen kameraden
Goh. Dat is wel erg vaak jouw bijdrage in topics héquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
de eerste reactie van mij was verwijderdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh. Dat is wel erg vaak jouw bijdrage in topics hé
Toch onderweg naar Lissabon dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die zit (of zat) in Parijs te chillen.
Oh laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die zit (of zat) in Parijs te chillen.
Klopt. Berichten gaan (vanuit Kroatische media, geen idee wat hun bron is) dat ze de speler tot minstens na het volgende CL tweeluik willen houden en daarna laten gaan aangezien Feyenoord aan het pushen is.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
Ik heb liever wat nieuws over dat Kroaatje, die spliteye is wel rond lijkt me.
Zij spelen vanavond toch?
Daar moet je niet op willen wachten. Lekker voor die andere Jap gaan dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Berichten gaan (vanuit Kroatische media, geen idee wat hun bron is) dat ze de speler tot minstens na het volgende CL tweeluik willen houden en daarna laten gaan aangezien Feyenoord aan het pushen is.
Zolang ze maar niet weer bij Idrissi uit komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet je niet op willen wachten. Lekker voor die andere Jap gaan dan.
Het is deze week of niet @:dennis
moet er niet aan denken dat een belangrijke schakel in het kampioenschap weer bij de selectie komt als noodverbandquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet weer bij Idrissi uit komen.
In de T staat dat Ajax ook na deze wedstrijd weer met die Kroaatjes om tafel gaat. Wellicht schuift Don Kloesoe dan gewoon samen met die Duitse zwerver aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet weer bij Idrissi uit komen.
Ik vind Idrissi echt helemaal niks. Ik moet wel toegeven dat elke keer wanneer ik dat in het stadion kenbaar maakte hij meteen een goal scoorde, wat mijn argumenten natuurlijk niet echt hielp.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet er niet aan denken dat een belangrijke schakel in het kampioenschap weer bij de selectie komt als noodverband
Als backup lijkt hij me een stuk nuttiger dan een Dilro of Ali.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind Idrissi echt helemaal niks. Ik moet wel toegeven dat elke keer wanneer ik dat in het stadion kenbaar maakte hij meteen een goal scoorde, wat mijn argumenten natuurlijk niet echt hielp.
Dilrosun mee eens die mag van mij meteen weg, ik schat Idrissi ongeveer even hoog in als Ali. Maar op de een of ander manier weet Ali meer sympathie bij mij op te wekken door gewoon altijd keihard te werken, en nu ook die jonge jongens mee op sleeptouw te nemenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als backup lijkt hij me een stuk nuttiger dan een Dilro of Ali.
Doel er meer op dat dat nu eigenlijk ook de backups zijn voor een buitenplek. Dan heb ik liever een Idrissi (alhoewel ik ook wel fan ben van de persoon Aligod)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:49 schreef hhh38 het volgende:
Ali is ook gewoon geen linksbuiten en Idrissi is geen rechtsbuiten. Die concurreren niet met elkaar.
Als backup is een ander verhaal, maar er moet meer kwaliteit op die positie (in de basis) dan vorig jaar. De buitenspelers waren echt ons zwakke punt. Dat werd hier ook constant geroepen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als backup lijkt hij me een stuk nuttiger dan een Dilro of Ali.
Idrissi was in de laatste fase van de competitie wel echt belangrijk. Zowel in rendement als constant meelopen met zijn manquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Als backup is een ander verhaal, maar er moet meer kwaliteit op die positie (in de basis) dan vorig jaar. De buitenspelers waren echt ons zwakke punt. Dat werd hier ook constant geroepen.
Een handvol leuke potjes in de laatste 3 maanden maakt iemand niet ‘een belangrijke schakel’.
Prima bijdrages in zijn laatste maanden (ook genoeg onzichtbare potjes overigens, maar soit), maar een belangrijke schakel gaat wat ver. Dan denk ik toch eerder aan spelers die over het gehele seizoen gemiddeld genomen beter gepresteerd hebben. Maar goed dat hangt ook van je definitie af natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Idrissi was in de laatste fase van de competitie wel echt belangrijk. Zowel in rendement als constant meelopen met zijn man
Maar ik kan me voorstellen dat zijn stijltje aan de bal de antigevoelens een beetje triggert, dat heb ik namelijk ook wel bij hem.
Bozenik hep nog wel een adresje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan hij meteen een nieuw gebit scoren
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Isaksen al rond?
Ivanusec al rond?
Ueda al rond?
@:ZKA
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag toch mediamomentje in Zeist?
Heb je geen excuus om niet te kijken?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohh ja, ik vergeet die wedstrijd steeds
Oh ik ga wel naar de wedstrijd, soort openingspotje, dom bier drinken, vrijdagavond, kan bijna niet beterquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heb je geen excuus om niet te kijken?
Heb me vorig jaar ook kostelijk vermaakt op de tribune, voor de wedstrijd zelf alleen moet je het uiteraard niet doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik ga wel naar de wedstrijd, soort openingspotje, dom bier drinken, vrijdagavond, kan bijna niet beter
Ajax had inderdaad een topjaar na die afgang vorig seizoenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alles wat er in zo'n Super Cupje gebeurt, is totaal niet representatief voor het seizoen.
Dat is pas waar als ZKA het heeft gezegd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haal die Isaksen maar weg, die komt niet
Dat was een casino van beide kanten, waarbij figuren als Guus Til en Jay Gorter de wedstrijd kleurden. Even kalm aan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax had inderdaad een topjaar na die afgang vorig seizoen
Mwah, is toch een aardige representatie over waar het team op dat moment staat, en een wedstrijdje die ook nog eens ergens om draait. Toch leukquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alles wat er in zo'n Super Cupje gebeurt, is totaal niet representatief voor het seizoen.
Het was in 2019 en 2021 nou niet echt representatief voor wat Ajax zou doen. In 2019 versloegen ze PSV overtuigend, maar was die coronabreak de redding voor Ten Hag's baan zo ongeveer. In 2021 verloor Ajax ook met 0-4 en werden ze toch relatief eenvoudig kampioen. Wouldn't read much into it.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, is toch een aardige representatie over waar het team op dat moment staat, en een wedstrijdje die ook nog eens ergens om draait. Toch leuk
Heb het ook over dat moment, aangezien er in augustus nog genoeg kan gebeuren zegt het vaak niet gek veel over een heel seizoen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het was in 2019 en 2021 nou niet echt representatief voor wat Ajax zou doen. In 2019 versloegen ze PSV overtuigend, maar was die coronabreak de redding voor Ten Hag's baan zo ongeveer. In 2021 verloor Ajax ook met 0-4 en werden ze toch relatief eenvoudig kampioen. Wouldn't read much into it.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:22 schreef fetX het volgende:
Nu ZKA in een studio zit komt 'ie met NIETS meer. Wat een flopshow.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk artikel om te lezen. Toch mooi dat die zolderkamerautist zoveel voor elkaar krijgt. Moest wel lachen om het stuk waarin hij in Argentinië een wedstrijd binnenkwam door te doen alsof hij een scout was. En goed om te lezen dat Kuyt geen optie is als opvolger van Dickie
wisten jullie dat ik er nu pas achter kom dat jullie met zolderkamerautist ZKA bedoelenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:40 schreef Scrummie het volgende:
En wisten jullie dat @:Gurneyisbestoke de eerste was die over zoldrekamerautist begon?
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Voor meer leuke weetjes kunnen jullie @:Caland een DM sturen.
Niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog dat zo’n 10 jaar geleden er eigenlijk voor het eerst werd gewerkt met voedingsdeskundigen en Toornstra aangaf dat hij altijd dacht dat tonijnsalade van de johma gewoon gezond was. Aardige omslag inmiddels
Linssen die blikkies Red Bull voor Toornstra meenam bij het tankstation genot.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog dat zo’n 10 jaar geleden er eigenlijk voor het eerst werd gewerkt met voedingsdeskundigen en Toornstra aangaf dat hij altijd dacht dat tonijnsalade van de johma gewoon gezond was. Aardige omslag inmiddels
johmagoden, dat spul als salade verkopenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
Professor meester Bosz tegenover het evangelie van Arendquote:
Ik heb helemaal geen zin in de wedstrijd.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in de wedstrijd.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in de wedstrijd.
Nice, dit zou ik ook wel willen. Jammer dat het in België zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Feitelijk filmpje voor je
We zijn nu superduperconcreet!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, hij zit gewoon op de bank, maar is wel helemaal mee naar Astana.
Ik hoop dat het voor een transfer is, en niet dat hij gewoon rust krijgt. 😊
Daar zou toch geen hond naar kijken, logisch dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Het YouTube kanaal van PSV heeft geen livestream.
OP ALLE FRONTEN VOORBIJ. @:coco
Kan je gewoon op je browser of Handy aanzetten tochquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Godmiljaar hoe moet ik op werk naar espn kijken dan
Ik zit in belgiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kan je gewoon op je browser of Handy aanzetten toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |