quote:Vijfjarig contract voor Ivanuec
25 minuten geleden
62 reacties
Fyenoord is nog altijd volop bezig met de komst van Kroatisch international Luka Ivanuec. De club trekt de lineyenoordTM
Feksbuiten annex aanvallende middenvelder over de streep met een contract wat tot medio 2028 doorloopt.
Ivanuec moet echter nog wel even wachten met zijn antwoord en op zijn overstap. Dinamo Zagreb wil medewerking verlenen aan een transfer waarmee een vaste som van 8.5 miljoen euro gemoeid gaat, maar geeft voor nu de prioriteit aan de tweede leg in de tweede voorrondes van de Champions League. De winnaar uit deze voorronde speelt komend seizoen gegarandeerd zes groepsfase-duels in Europees verband.
De directie van Dinamo Zagreb is maandag met de selectie van de club mee afgereisd naar Kazachstan voor de tweede leg tegen Astana. De Kroaten verdedigen in Centraal-Azi een 4-0 voorsprong — die mede opgebouwd is door een hattrick van Ivanuec. Een ronde verder treft de club AEK Athene. De Grieken toonden eerder deze zomer belangstelling voor Feyenoord-verdediger Neraysho Kasanwirjo, maar pakte vooralsnog niet door op zijn komst.
De derde aanbieding van Feyenoord op Ivanuec is nog niet geaccepteerd, maar ook niet genegeerd door de Kroatische clubleiding: na het Europese treffen met Astana steken de directie van Dinamo en Feyenoord de hoofden weer bij elkaar om tot een done-deal te komen.
Ga jij dit dan ook nog 10x herhalen?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:48 schreef Pistolero het volgende:
Onze Kroaat komt pas op zijn vroegst na 15 augustus joh. In de tussentijd nog 10 berichten dat Feyenoord nu wel echt heel dichtbij is en Ivanusec het helemaal ziet zitten en graag naar Feyenoord wil.
hij moet meedoen in een wedstrijd waarin ze al 4-0 voorsprong hebbenquote:Op maandag 31 juli 2023 20:48 schreef Pistolero het volgende:
Onze Kroaat komt pas op zijn vroegst na 15 augustus joh. In de tussentijd nog 10 berichten dat Feyenoord nu wel echt heel dichtbij is en Ivanusec het helemaal ziet zitten en graag naar Feyenoord wil.
Als bovenstaande echt waar is, waarom wordt er dan de hele tijd gedaan alsof een akkoord zo dichtbij is?quote:de derde aanbieding van Feyenoord op Ivanuec is nog niet geaccepteerd, maar ook niet genegeerd door de Kroatische clubleiding: na het Europese treffen met Astana steken de directie van Dinamo en Feyenoord de hoofden weer bij elkaar om tot een done-deal te komen.
Zeker, bij elk nieuw nietszeggend nieuwsbericht hierover.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij dit dan ook nog 10x herhalen?
ZKA doet nooit aan clickbait!!1!quote:Op maandag 31 juli 2023 21:35 schreef Cara het volgende:
Wat is dat voor clickbait titel op 1908? Daar kom ik dus ook nooit meer
Ik denk eigenlijk dat Feyenoord dan ook wel doorschakelt. Die gaan echt niet wachten tot 30 augustus. Dan kan het wellicht nog misgaan dus neem aan dat ze dan voor zekerheid kiezen.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
Als die Kroaat deze week niet rondkomt hoeft hij niet meer te komen
Hopelijk biedt Dennis voor de lol gewoon even een contract aan aan Mbappe.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:35 schreef Cara het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hopelijk biedt Dennis voor de lol gewoon even een contract aan aan Mbappe,
Zouden we dan ook een 'Vijfjarig contract voor Mbapp!' krijgen?
Een vermoeidende tyfusbende. Wat een genot als het straks 1 september is.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:35 schreef Cara het volgende:
Jouw standaard 'quote:
Tot 30 augustus wellicht niet, maar tot 16 augustus wachten lijkt me totaal probleem. Zou het best raar vinden als Feyenoord afhaakt omdat de verkopende partij zijn speler niet op een presenteerblaadje naar je toe komt brengen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Feyenoord dan ook wel doorschakelt. Die gaan echt niet wachten tot 30 augustus. Dan kan het wellicht nog misgaan dus neem aan dat ze dan voor zekerheid kiezen.
‘we’quote:Op maandag 31 juli 2023 21:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jouw standaard ''reactie wanneer we hier weer even lachen om ZKA begint ook wel een leuke rubriek te worden.
Maar goed, warm bad dit dat.
Maar als je dat op de 30e (of zelfs pas in de laatste week) moet doen wordt dat toch wat lastiger dus we gaan zien hoe lang Feyenoord nog wil wachten.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft natuurlijk ook gewoon lijstjes met alternatieven klaar mocht Ivanusec om wat voor reden dan ook toch niet komen. Het is niet zo dat je dan meteen weer vanaf 0 moet beginnen.
Ik denk dat Dennis hem wel uiterlijk in de week van 15 augustus wil hebbenquote:Op maandag 31 juli 2023 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar als je dat op de 30e (of zelfs pas in de laatste week) moet doen wordt dat toch wat lastiger dus we gaan zien hoe lang Feyenoord nog wil wachten.
Dat lijkt me ook, ja.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis hem wel uiterlijk in de week van 15 augustus wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |