Dat heb je ook met Alireza of nog erger Dilrosun. Ze laten afentoe uiteraard wel wat goeds zien of zelfs paar goede wedstrijden maar niet consistent of een blijvende stijgende lijn. Ik vind Pedersen als je kritisch kijkt eigenlijk echt een niveau voor een middenmoter hebben. Afentoe is het leuk, frivool, aanvallend vooral....en de vaak is het armoedig met een slippertje hier en daar of gewoon teveel lopen met een bal waarna hij weet dat hij zichzelf vast heeft gelopen en de bal weer verliest.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:29 schreef Elan het volgende:
Er zit ook amper progressie in zijn ontwikkeling, Malacia begon ook als een dravertje met clowneske overtredingen en dom balverlies maar daar zag je tenminste progressie in. Toegegeven vorig seizoen had hij wel een paar aardige wedstrijden na de winterstop maar gisteren kreeg je er echt weer het gevoel bij van what de fuck is dit.
Ik denk dat Stengs ritme en conditie-fitheid mist vergeleken bij de rest. En daarnaast, als hij voorin in het spel gewoon goed meedoet en altijd aanspeelbaar is en vooral de bal naar de goede kleur speelt is het al goed. Zijn statistieken spreken voor zich dat die vrijwel niet meer dan 5 goals per seizoen scoort. Helaas maar waar. Wellicht dat met die Kroaat Stengs naar rechts verhuist en de Kroaat op 10 kan als hij wel meer scorend vermogen heeft ook. Met Stengs + de Kroaat heb je wel veel opties voorin, dat is wel ideaal. Heb je ook Mintthee nog en Paixao.quote:Stengs had het ook nog niet, had wel verwacht dat die een betere basistechniek had aan de bal als wat hij liet zien. Ik vermoed dat we De Pool en zijn godentechniek nog enorm gaan missen.
Dus hij speelde eigenlijk helemaal niet hartstikke prima, anders hoefde je geen verzachtende omstandigheden aan te dragen.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stengs speelde gewoon hartstikke prima? Zeker voor iemand die nog geen week bij de ploeg is. Je kon bij Stengs juist vanaf de eerste minuut zien dat het qua techniek en creativiteit wel goed zit.
Sinds AZ heeft hij ook niet meer op een positie gestaan waar hij zo aanvallend mag spelen. Helemaal met dat blok Wieffer, Zerrouki, Geert en Hancko achter je is het lekker ballen. Verwacht toch wel minimaal een goal of 5 en assists DIEP in de dubbele cijfers @ZKAquote:Op maandag 31 juli 2023 15:44 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dat heb je ook met Alireza of nog erger Dilrosun. Ze laten afentoe uiteraard wel wat goeds zien of zelfs paar goede wedstrijden maar niet consistent of een blijvende stijgende lijn. Ik vind Pedersen als je kritisch kijkt eigenlijk echt een niveau voor een middenmoter hebben. Afentoe is het leuk, frivool, aanvallend vooral....en de vaak is het armoedig met een slippertje hier en daar of gewoon teveel lopen met een bal waarna hij weet dat hij zichzelf vast heeft gelopen en de bal weer verliest.
[..]
Ik denk dat Stengs ritme en conditie-fitheid mist vergeleken bij de rest. En daarnaast, als hij voorin in het spel gewoon goed meedoet en altijd aanspeelbaar is en vooral de bal naar de goede kleur speelt is het al goed. Zijn statistieken spreken voor zich dat die vrijwel niet meer dan 5 goals per seizoen scoort. Helaas maar waar. Wellicht dat met die Kroaat Stengs naar rechts verhuist en de Kroaat op 10 kan als hij wel meer scorend vermogen heeft ook. Met Stengs + de Kroaat heb je wel veel opties voorin, dat is wel ideaal. Heb je ook Mintthee nog en Paixao.
Overigens vind ik Mintthee wel echt potentie hebben. Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Als hij overzicht kan houden in zijn acties is die al snel levensgevaarlijk en echt een wapen. Tegen Benfica had hij een paar keer goede passes na een actie na overzicht te hebben gehouden.
Uhm, wat. Ik bedoel daar juist mee dat hij dus nu al goed speelde en alleen maar beter gaat worden als hij topfit is en beter ingespeeld op zijn medespelers.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus hij speelde eigenlijk helemaal niet hartstikke prima, anders hoefde je geen verzachtende omstandigheden aan te dragen.
Nou was ik ook wel extreem idolaat van Symanski zag hem een paar keer ploeteren en de bal verliezen waar eerdergenoemde het betreffende duel niet eens was aangegaan en allang een splijtende pass had gegeven. Verder geen haat ik vraag me af of zijn kwaliteiten niet wat meer aan de zijkant liggen?
quote:Op maandag 31 juli 2023 15:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uhm, wat. Ik bedoel daar juist mee dat hij dus nu al goed speelde en alleen maar beter gaat worden als hij topfit is en beter ingespeeld op zijn medespelers.
Szymanski was een leuke speler maar wordt nog steeds wel een beetje overschat. Zijn belangrijkste wapen was het constante jagen en druk zetten, het is echt niet zo dat hij elke wedstrijd constant splijtende passes zat te geven.
Puur qua creativiteit denk ik dat je op termijn zelfs meer gaat hebben aan Stengs dan aan de Pool.
Onzichtbare Pool wordt met de week groter en belangrijker gemaakt. Op dit tempo heeft hij over een paar maanden een mythische status bereikt en is het de beste speler die ooit voor Feyenoord heeft gespeeld.quote:
Dat past juist perfect goed in Slotbal. Zie ook de reactie van Kokcu na de wedstrijd, je weet precies wat ze gaan doen maar er is niet tegen te verdedigen. Verder totaal niet mee eens dat hij werd overschat, zijn fitheid was een ding maar man wat kan die gozer lekker ballen. Hoop dat we die Ivanusec kunnen strikken en dan Stengs lekker naar de flank.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uhm, wat. Ik bedoel daar juist mee dat hij dus nu al goed speelde en alleen maar beter gaat worden als hij topfit is en beter ingespeeld op zijn medespelers.
Szymanski was een leuke speler maar wordt nog steeds wel een beetje overschat. Zijn belangrijkste wapen was het constante jagen en druk zetten, het is echt niet zo dat hij elke wedstrijd constant splijtende passes zat te geven.
Puur qua creativiteit denk ik dat je op termijn zelfs meer gaat hebben aan Stengs dan aan de Pool.
Ivanusec is juist geflopt op 10 en pas echt doorgebroken aan de linkerkant.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat past juist perfect goed in Slotbal. Zie ook de reactie van Kokcu na de wedstrijd, je weet precies wat ze gaan doen maar er is niet tegen te verdedigen. Verder totaal niet mee eens dat hij werd overschat, zijn fitheid was een ding maar man wat kan die gozer lekker ballen. Hoop dat we die Ivanusec kunnen strikken en dan Stengs lekker naar de flank.
Is hij echt geflopt op die positie of is die Baturina die aan Arsenal gelinkt is gewoon beter op 10? Maar zou kunnen, er zijn weken dat ik ze niet zie spelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ivanusec is juist geflopt op 10 en pas echt doorgebroken aan de linkerkant.
Ja hoor, makkelijk. Poolgod had ook niet zo’n denderend rendementquote:Op maandag 31 juli 2023 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Is hij echt geflopt op die positie of is die Baturina die aan Arsenal gelinkt is gewoon beter op 10? Maar zou kunnen, er zijn weken dat ik ze niet zie spelen.
Stengs heeft toch eigenlijk nog nooit een goed rendement gehad ook niet toen hij op AZ wel op 10 mocht spelen. Zie jij hem 9 kools maken net als Poolgod?
Serieus? Gelijk die mogelijke deal annuleren danquote:Op maandag 31 juli 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
Ivanusec is juist geflopt op 10 en pas echt doorgebroken aan de linkerkant.
Onze Poolse vriend had in 86 wedstrijden voor Dinamo Moskou welgeteld 8 goals gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Is hij echt geflopt op die positie of is die Baturina die aan Arsenal gelinkt is gewoon beter op 10? Maar zou kunnen, er zijn weken dat ik ze niet zie spelen.
Stengs heeft toch eigenlijk nog nooit een goed rendement gehad ook niet toen hij op AZ wel op 10 mocht spelen. Zie jij hem 9 kools maken net als Poolgod?
Kun je ophouden met deze lastercampagne?quote:Op maandag 31 juli 2023 16:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onze Poolse vriend had in 86 wedstrijden voor Dinamo Moskou welgeteld 8 goals gemaakt.
Stengs heeft er 24 gemaakt in 113 wedstrijden voor AZ.
Ik benoem slechts feiten.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je ophouden met deze lastercampagne?
Gaat echt ver komen met zijn instelling en intelligentie. Prachtventje.quote:
En ook met 6 punten in mindering.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
doe normaal
je had gewoon het seizoen kunnen beginnen zonder die netten
Gaat hopelijk ook geen basisspeler worden, want dat zou aardige kapitaalvernietiging zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 16:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie het zelf nog niet heel erg in Mintthee. Blinkt vooral uit in kansen missen. Kan goed dat die veel potentie heeft, maar vind het voor nu nog wel heel erg ren je rot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |