Het was in 2019 en 2021 nou niet echt representatief voor wat Ajax zou doen. In 2019 versloegen ze PSV overtuigend, maar was die coronabreak de redding voor Ten Hag's baan zo ongeveer. In 2021 verloor Ajax ook met 0-4 en werden ze toch relatief eenvoudig kampioen. Wouldn't read much into it.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, is toch een aardige representatie over waar het team op dat moment staat, en een wedstrijdje die ook nog eens ergens om draait. Toch leuk
Heb het ook over dat moment, aangezien er in augustus nog genoeg kan gebeuren zegt het vaak niet gek veel over een heel seizoen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het was in 2019 en 2021 nou niet echt representatief voor wat Ajax zou doen. In 2019 versloegen ze PSV overtuigend, maar was die coronabreak de redding voor Ten Hag's baan zo ongeveer. In 2021 verloor Ajax ook met 0-4 en werden ze toch relatief eenvoudig kampioen. Wouldn't read much into it.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:22 schreef fetX het volgende:
Nu ZKA in een studio zit komt 'ie met NIETS meer. Wat een flopshow.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk artikel om te lezen. Toch mooi dat die zolderkamerautist zoveel voor elkaar krijgt. Moest wel lachen om het stuk waarin hij in Argentinië een wedstrijd binnenkwam door te doen alsof hij een scout was. En goed om te lezen dat Kuyt geen optie is als opvolger van Dickie
wisten jullie dat ik er nu pas achter kom dat jullie met zolderkamerautist ZKA bedoelenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:40 schreef Scrummie het volgende:
En wisten jullie dat @:Gurneyisbestoke de eerste was die over zoldrekamerautist begon?
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Voor meer leuke weetjes kunnen jullie @:Caland een DM sturen.
Niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog dat zo’n 10 jaar geleden er eigenlijk voor het eerst werd gewerkt met voedingsdeskundigen en Toornstra aangaf dat hij altijd dacht dat tonijnsalade van de johma gewoon gezond was. Aardige omslag inmiddels
Linssen die blikkies Red Bull voor Toornstra meenam bij het tankstation genot.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog dat zo’n 10 jaar geleden er eigenlijk voor het eerst werd gewerkt met voedingsdeskundigen en Toornstra aangaf dat hij altijd dacht dat tonijnsalade van de johma gewoon gezond was. Aardige omslag inmiddels
johmagoden, dat spul als salade verkopenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
Professor meester Bosz tegenover het evangelie van Arendquote:
Ik heb helemaal geen zin in de wedstrijd.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in de wedstrijd.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in de wedstrijd.
Nice, dit zou ik ook wel willen. Jammer dat het in België zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Feitelijk filmpje voor je
We zijn nu superduperconcreet!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, hij zit gewoon op de bank, maar is wel helemaal mee naar Astana.
Ik hoop dat het voor een transfer is, en niet dat hij gewoon rust krijgt. 😊
Daar zou toch geen hond naar kijken, logisch dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:03 schreef Zipportal het volgende:
Het YouTube kanaal van PSV heeft geen livestream.
OP ALLE FRONTEN VOORBIJ. @:coco
Kan je gewoon op je browser of Handy aanzetten tochquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Godmiljaar hoe moet ik op werk naar espn kijken dan
Ik zit in belgiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kan je gewoon op je browser of Handy aanzetten toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |