Clickbait, prachtig die afgunst.quote:
Maar goed idd dat jij je puur bij de daadwerkelijke feiten houdt in je kopppen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:19 schreef ZKA het volgende:
[..]
Clickbait, prachtig die afgunst.
Imagine een titel: Vijfjarig contract voor Ivanusec.
Wat blijkt? Vijfjarig contracf voor Ivanusec!
Wát een clickbait. De strekking van het nieuws stond er echt niet in!!! Schandalig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What Would Goku Do
Wordt tijd dat jullie Feyenoord weer eens het leidende voorwerp makenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Koud bad (omdat ZKA weer eens ziedend is, goh).
Viesmadquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jullie Feyenoord weer eens het leidende voorwerp maken
Als zoveel mensen het zeggen (ook op je eigen site) dan zal er wel wat in zitten hé.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:19 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wát een clickbait. De strekking van het nieuws stond er echt niet in!!! Schandalig
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:38 schreef Pistolero het volgende:
Echt élke keer als ZKA weer eens uit de bocht vliegt en vervolgens viesmad zichzelf komt verdedigen heb je hier exact dezelfde reacties van exact dezelfde mensen.
Wat een fantastisch topic is dit toch.
Hahaha. Dit is gewoon obsessie, niks met clickbait te maken want de titel dekt de complete lading van het bericht. Je hoeft niet eens te klikken, parelquote:
Je artikel is overgenomen door fr12.nlquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:19 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dan kijk je verkeerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:42 schreef bbuddybb het volgende:
Wat ik zo irritant vind aan fr12 en zoveel andere websites, is dat een directe link naar het artikel waaruit wordt geciteerd, altijd ontbreekt.
Beginnen met Lindhout. Antingernot..quote:Allard Lindhout heeft vrijdagavond de leiding over de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV om de Johan Cruijff Schaal. De KNVB ziet in de 35-jarige scheidsrechter de meest geschikte persoon om het duel in De Kuip te fluiten.
Kerel maak je niet druk. Je hebt een nieuwsite, ja daar is soms (terecht) ook kritiek op stukjes. Voel je toch niet elke keer zo persoonlijk aangevallen. Je wordt altijd viesmad als iemand wat zegt. Laat het gaan joh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hahaha. Dit is gewoon obsessie, niks met clickbait te maken want de titel dekt de complete lading van het bericht. Je hoeft niet eens te klikken, parel
Aldus degene die vurig zat te hopen dat Slot naar Tottenham zou vertrekken, alleen maar zodat hij zijn primeurtje zou hebben..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:11 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jullie Feyenoord weer eens het leidende voorwerp maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Die blijft wel joh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:34 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Een vertrek zou nog net iets te vroeg zijn voor hem denk ik. Maar als je 4 keer zoveel kan gaan verdienen…
De top van de PL is iets te hoog gegrepen denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die blijft wel joh.
Denk ook dat hij nog helemaal niet weg wil nu, ook met het oog op het EK. Lekker CL spelen bij Feyenoord, nieuw monstercontract hier tekenen en dan over een jaar of 2 de stap naar de top van de PL maken. Niks mis mee.
Vaak maken zaakwaarnemers handig gebruik van 'insiders' om dit soort nieuws als drukmiddel te gebruiken in onderhandelingen. Die laten zich daar gewillig voor gebruiken, want nieuwtjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die blijft wel joh.
Denk ook dat hij nog helemaal niet weg wil nu, ook met het oog op het EK. Lekker CL spelen bij Feyenoord, nieuw monstercontract hier tekenen en dan over een jaar of 2 de stap naar de top van de PL maken. Niks mis mee.
Zijn plafond is hoger dan Malacia denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De top van de PL is iets te hoog gegrepen denk ik.
Malacia was vooral verdedigend heel sterk in z’n laatste seizoen bij Feyenoord. Dat niveau heeft Hartman nog niet aangetikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn plafond is hoger dan Malacia denk ik
voor 20+ miljoen gewoon laten gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:34 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Een vertrek zou nog net iets te vroeg zijn voor hem denk ik. Maar als je 4 keer zoveel kan gaan verdienen…
Beste zou zijn als hij nog twee seizoen blijft, ook voor zijn ontwikkeling denk ik. Hij moet zeker na volgend seizoen een van de belangrijkste spelers worden van het nieuwe Feyenoord dan en die rol ook op zich nemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:01 schreef Caland het volgende:
Hartmannetje is een verstandige jongen, die blijft nog wel een seizoen
Ik denk het niet. Hij is namelijk ontzettend coachbaar en slim. Zoals hij zondag ook beschreef hoe het ging en wat er beter kon inclusief vaktermen, daar krijg ik echt vertrouwen van dat hij heel ver gaat komen en daar alles voor wil doen. Hij kan zichzelf richten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De top van de PL is iets te hoog gegrepen denk ik.
Nog niet nee, maar ik schat het plafond van Hartman wel hoger is. Is ook veel meer voetbal intelligent, ziet altijd de oplossing, komt mee naar voren als het kan (geen domme draver). Verdedigend moet hij stappen maken, maar dat gaat wel goedkomen, hij heeft pas 1 seizoen erop zitten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Malacia was vooral verdedigend heel sterk in z’n laatste seizoen bij Feyenoord. Dat niveau heeft Hartman nog niet aangetikt.
Ze hebben jou wel flink op je kop laten pleuren toen je een baby was, is 't niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Voor 20 miljoen kan Feyenoord wel weer 2 potentiele topspelers halen is mijn verwachting
Er is geen andere optie dan verkopen. 22 miljoen lijkt me een goed bedrag voor Hartman
neequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ze hebben jou wel flink op je kop laten pleuren toen je een baby was, is 't niet?
Eerst om foto's vragen, nu bedreigen. Ik begin bang te worden voor de man van 2 eieren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee
maar misschien wil jij een dergelijk ervaring opdoen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Eerst om foto's vragen, nu bedreigen. Ik begin bang te worden voor de man van 2 eieren.
Dit topic schrijft zichzelf. Kun je gewoon een AI op zetten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:38 schreef Pistolero het volgende:
Echt élke keer als ZKA weer eens uit de bocht vliegt en vervolgens viesmad zichzelf komt verdedigen heb je hier exact dezelfde reacties van exact dezelfde mensen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:38 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:04 schreef onlogisch het volgende:
@:ZKA moet niet zo happen. Wat @:Alopio zegt. Je bent een nieuwsmedium dan lig je onder een vergrootglas. Aan de andere kant is het ook erg kinderachtig om bij ieder wissewasje aan te geven dat iets of iemand fout zit of in ieder geval niet 100% goed. Het is erg vermoeiend om te lezen allemaal.
De meeste van ons zitten hier omdat we Feyenoord een warm hart toedragen. Laten we ons daar dan ook naar gedragen kameraden
Goh. Dat is wel erg vaak jouw bijdrage in topics héquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
de eerste reactie van mij was verwijderdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh. Dat is wel erg vaak jouw bijdrage in topics hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |