Pas na 1 sep is de selectie compleet.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:33 schreef bbuddybb het volgende:
Als ik naar de filmpjes op Youtube kijk, dan zie ik in Ueda een spits die zoveel meer spits is dan Danilo. Schiet zowaar met overtuiging op doel. Ga je, op papier in ieder geval, behoorlijk op vooruit.
En de selectie is op 1 speler na ook rond. Ruim voor het begin van de competitie ook. Dat is mooi meegenomen.
Iedereen 90 minuten was geen optie natuurlijk. Stengs en Giminez konden dat simpelweg niet en je wil toch ook sommige bankspelers de kans geven om zich met dit soort tegenstand te meten. Wellicht dat Slot wel met Minteh of Beelen in de basis wil spelen tegen PSVquote:Op zondag 30 juli 2023 22:37 schreef F.M.D. het volgende:
Slot had de beoogde basis vandaag wel 90 miniuten mogen geven. Psv deed dat wel. Dat ga je zien in conditionele fitheid.
Feyenoord heeft een brede(re) selectie en omdat we geen vCL spelen is het ook niet noodzakelijk om nu al met volle belasting te spelen. Het seizoen is hopelijk nog lang.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:37 schreef F.M.D. het volgende:
Slot had de beoogde basis vandaag wel 90 miniuten mogen geven. Psv deed dat wel. Dat ga je zien in conditionele fitheid.
Wat een ongekende luxe trouwens om dit soort statements zorgeloos in dit topic te postenquote:Op zondag 30 juli 2023 23:21 schreef Erasmus het volgende:
Ik win liever de echte schaal of de beker.
Deel van de trauma als Feyenoorder: je houdt altijd rekening met de worst Kees scenario. Altijd.quote:
Het gejank van users als PSVvCL bijvoorbeeld die hun verliespartijen tegen ons altijd als onterecht of toevallig aanmerken zijn is al een prijs voor mij. Een prijswinnende rubriek.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:27 schreef fetX het volgende:
PSV wil je altijd pakken, of daar nou een prijs aan vast zit of niet. En het moet ook gezien hun selectie.
Ik hoop dat ze de netten wel weer ophangen voor N. Langquote:Op zondag 30 juli 2023 23:35 schreef onlogisch het volgende:
Eens met user @:fetx PSV wil je gewoon altijd verslaan. Al is het een oefenpotje.
Twijfelen aan de conditie van Feyenoord spelers en hoe Slot en zijn staf dit aanpakken.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:37 schreef F.M.D. het volgende:
Puntje bij paaltje kan ik het uiteraard hier niet mee oneens zijn. PSV gaan we gewoon pakken.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:35 schreef onlogisch het volgende:
Eens met user @:fetx PSV wil je gewoon altijd verslaan. Al is het een oefenpotje.
Ik denk dat de Kroaat pas na de fruitschaal komtquote:Op zondag 30 juli 2023 23:42 schreef alopio het volgende:
Maar morgen dus de Japanner aankondiging, dan woensdag de Kroaat doen en Vrijdag de WvH schaal pakken. Ik zeg topweek
Eerlijk gezegd denk ik ook pas over een week of 2, maar het klinkt wel als een heel lekker weekje zoquote:Op zondag 30 juli 2023 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kroaat pas na de fruitschaal komt
Die Kroaten willen eerst dat die nog meehelpt de CL veilig te stellen dus kan zomaar nog twee weken duren.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat de Kroaat pas na de fruitschaal komt
PSV deed dat omdat Bosz toch wel echt een heel nieuw elftal moet formeren en zijn speelstijl erin krijgen en alle druk al direct bij de voorronde CL ligt.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:37 schreef F.M.D. het volgende:
Bosz doet dat alleen maar om een winst partijtje veilig te stellen en zijn eigen positie wat te versterkenquote:Op zondag 30 juli 2023 22:37 schreef F.M.D. het volgende:
En terecht…quote:Op maandag 31 juli 2023 00:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zegt mij alleen maar dat hij geen vertrouwen heeft in de rest van zijn selectie
Ik vraag me af (als het zo is) of Feyenoord daar op gaat wachten met het risico dat hij nog gekaapt wordt.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:54 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Die Kroaten willen eerst dat die nog meehelpt de CL veilig te stellen dus kan zomaar nog twee weken duren.
Eerder een creatieve middenvelder erbij nog, Bullaude vertrekt en hockeyhoofd kan echt nietquote:Op maandag 31 juli 2023 02:42 schreef De_Pel het volgende:
Als je die Kroatië nog kunt binnenhalen ben je in principe wel redelijk rond. Al zou ik een extra verdediger (lcv) ook nog wel prettig vinden.
Daarnaast is het de rest van de zomer hopen dat je de verdere sterkhouders kunt behouden.
Volgend jaar zullen er in de zomer wel weer een stuk of 6 basiskracht verkocht worden voor 100-150m.
Je kan de deal ook gewoon sluiten en afspreken dat ie pas over 3 weken de overstap maaktquote:Op maandag 31 juli 2023 08:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag me af (als het zo is) of Feyenoord daar op gaat wachten met het risico dat hij nog gekaapt wordt.
Milamboquote:Op maandag 31 juli 2023 08:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Japanner is wel binnen, wat écht wel lekker is, zo'n goede 2e spits. Van wat ik van hem gezien heb is het écht een goede spits, niet alleen afgelopen seizoen in België maar ook in de JJ league in Japan al.
Als Ivanusec komt is dat ook erg lekker. Fijne luxepositie (hij dan ipv Alireza in de basis).
Dan hebben we een prima selectie inderdaad, maar een extra middenvelder zou voor de breedte niet misstaan inderdaad. In principe hebben we dan alleen nog Timber achter de hand, en dat vind ik wat karig voor 3 posities op het middenveld.
En dan scheurt die even zijn hamstring in de tussentijd.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan de deal ook gewoon sluiten en afspreken dat ie pas over 3 weken de overstap maakt
Ja en Zechiël is ook een heerlijk talent natuurlijk.quote:
We hebben Van den Belt en Zerrouki toch ook al gehaald voor ze hun laatste wedstrijd voor hun club speelden? Dat werkt regelmatig zo.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:34 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan scheurt die even zijn hamstring in de tussentijd.
Nee zo werkt het niet
Daarvoor is het toch ook een bankzitter? Feyenoord heeft nog niet de financiële ruimte om 22 CL-waardige spelers te hebben.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en Zechiël is ook een heerlijk talent natuurlijk.
Voor de Eredivisie misschien prima. Maar voor de Champions League wel te licht natuurlijk. Maar goed, voor die (vermoedelijk) 6 wedstrijdjes.... (al hoop ik uiteraard dat het er 8 of zelfs 10 worden).
Zodra er nog iets vertrekt, moet je dat idd nog opvangen. Bullaude is nog niet rond, maar zal idd wel weggaan. Al kun je daar dan dus Kroaat en Stengs kwijt. Als Slot Kroaat idd eerder als buitenspelen ziet, mag er idd nog wel wat bij, al denk ik dat ze dan eerst nog wat willen saneren.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder een creatieve middenvelder erbij nog, Bullaude vertrekt en hockeyhoofd kan echt niet
Je hebt Beelen en Trauner achter Geert en Hendriks en Hokke achter Hancko. Daar hoef je echt niks meer aan te doen. Hoe matig hockeyhoofd gisteren was zo goed vond ik Beelenquote:Op maandag 31 juli 2023 08:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zodra er nog iets vertrekt, moet je dat idd nog opvangen. Bullaude is nog niet rond, maar zal idd wel weggaan. Al kun je daar dan dus Kroaat en Stengs kwijt. Als Slot Kroaat idd eerder als buitenspelen ziet, mag er idd nog wel wat bij, al denk ik dat ze dan eerst nog wat willen saneren.
Vind de backups achterin nog wel wat matig, Hendriks en Beelen hebben beiden pas 33 wedstrijden betaald voetbal gespeeld, waarvan nauwelijks iets op niveau. Ja je hebt Geert nog, maar die heb je voor 2 posities en zou zomaar kunnen vertrekken, Kasanwirjo tel ik voorlopig nog niet mee als volwaardig eerste elftal speler.
Wie weet komt Brenet nog.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt Beelen en Trauner achter Geert en Hendriks en Hokke achter Hancko. Daar hoef je echt niks meer aan te doen. Hoe matig hockeyhoofd gisteren was zo goed vond ik Beelen
Ik zou er een rechtsback bij halen
Waarom zouden ze dat doen als ze hem of kunnen houden of voor meer geld aan een andere club kunnen verkopen?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan de deal ook gewoon sluiten en afspreken dat ie pas over 3 weken de overstap maakt
Klopt maar die werden al veel eerder aangetrokken en soms nog lopende het afgelopen seizoen, das een iets ander verhaal.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben Van den Belt en Zerrouki toch ook al gehaald voor ze hun laatste wedstrijd voor hun club speelden? Dat werkt regelmatig zo.
Of je het risico moet nemen is een tweede
Waarom zouden ze dan uberhaupt nu spelers verkopen?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen als ze hem of kunnen houden of voor meer geld aan een andere club kunnen verkopen?
Je moet proberen minimaal een goede 3e plek te halen in de poule zodat je na de winterstop nog eventueel kan doorstromen naar de Europa Liga. Dat zal denk ik wel het doel wordenquote:Op maandag 31 juli 2023 08:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en Zechiël is ook een heerlijk talent natuurlijk.
Voor de Eredivisie misschien prima. Maar voor de Champions League wel te licht natuurlijk. Maar goed, voor die (vermoedelijk) 6 wedstrijdjes.... (al hoop ik uiteraard dat het er 8 of zelfs 10 worden).
Exact mijn punt. Als ze die spelers willen houden tot na vCL zie ik ze dat niet doen en de vraag is of Feyenoord daar op wil/moet wachten.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan uberhaupt nu spelers verkopen?
Het is vooral onwenselijk vanuit Feyenoord, niet vanuit Zagreb.
Omdat de speler weg wil en Feyenoord aan de vraagprijs voldoet? Ligt er een beetje aan hoe het met de motivatie van Ivanusec zit, maar als hij gefrustreerd raakt over hoe lang het duurt heb je er alleen maar last van in die voorronde die je nog moet spelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan uberhaupt nu spelers verkopen?
Het is vooral onwenselijk vanuit Feyenoord, niet vanuit Zagreb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |