Dit ligt volgens mij bij een andere partij, dat maakt het lastig. Probleem is vooral dat er voor de voetbalmanager veel meer alternatieven zijn, denk ik. 2 weken van te voren open is best ruim. Wat volgend jaar wel handig is, is om op 1 juli alvast een pagina te hebben, maar op 1 juli de spelers erin zetten zal vooral voor meer scheve prijzen zorgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:13 schreef stpn het volgende:
De link wijst nog steeds naar 2022-2023, dit zou toch direct aangepast moeten worden.
Ik moet nog een team maken. Mijn eigen sub leauge is met 5 en die doen sowieso mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:13 schreef stpn het volgende:
@:Pino112 in het vorige topic werd er gevraagd hoe men meer mensen naar de manager zou kunnen krijgen.
Het lijkt nu alweer heel snel dood aan het bloeden.
Meerdere keren de post dat de manager is updaten/naar boven krijgen zodat mensen die weer zien zal aanzienlijk helpen. Ik zou de spelers even updaten, volgende week begint het feest. En het zijn er maar een paar.
De link wijst nog steeds naar 2022-2023, dit zou toch direct aangepast moeten worden.
Er zijn nog maar 51 aanmeldingen, waarvan 28 daadwerkelijk een team op hebben gesteld. Met wat meer promotie en makkelijker toegang (via de manager link) kan het vast nog wel wat oplopen.
En reminders naar mensen dat ze hun team moeten samenstellen voor volgende week.
Er was tot nu toe 1 nieuwsbericht verschenen op de FP. Gisteravond en vandaag hebben die updates gekregen en zijn naar boven gepusht. Dat lijkt me al heel goed om dat elke dag te doen! Misschien op verschillende tijden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik moet nog een team maken. Mijn eigen sub leauge is met 5 en die doen sowieso mee.
Toppers van weleer zijn altijd op het laatste moment.
Wellicht aankondigen, als dat nog niet ie gedaan, op de frontpage, en prominent zichtbaar laten.
Weinig mensen is minder leuk, maar het blijft echt een ontzettend leuk en uitdagende manager, vind ik. Hopelijk volgen er snel meer.
Misschien speelt ook mee dat we nog midden in de vakantie zitten?! Je zou voor klassement kunnen gaan tellen vanaf ronde 2? Ik noem maar wat.
Ach. Ajax spelers zijn toch veel te duurquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:31 schreef Jethro04 het volgende:
Bij ajax missen nog een paar verdedigers en nieuwelingen.
Dit geldt ook voor de nieuwe portugezen bij AZ.
Mja daardoor twijfel ik wel of ik voor Twente of PSV verdedigers moet gaan. Twente is wel een stukje goedkoper maar wil je na R2 gedeeltelijk weg hebben en scoortt dus met 1 ronde vertraging.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:11 schreef AmenhotepIV het volgende:
Tipje voor de forum-posters.
In speelronde 2 krijgen 6 (goede) ploegen minder punten ivm uitgestelde wedstrijden,
Dat betekend minder wisselbudget voor speelronde 3.
Ik heb Heracles en Twente op mijn lijstje staan, maar zal dat helaas moeten reduceren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja daardoor twijfel ik wel of ik voor Twente of PSV verdedigers moet gaan. Twente is wel een stukje goedkoper maar wil je na R2 gedeeltelijk weg hebben en scoortt dus met 1 ronde vertraging.
Ik vrees voor 2 potentiele zekerheidjes voor topteams wat betreft de 'goedkope' teams overigens. Ik ga ze nog niet noemen, maar ik had ze denk ik iets hoger moeten waarderen
Frontpage nieuwsbericht weer even bumpen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:04 schreef Pino112 het volgende:
We hebben ook op Facebook een bericht geplaatst.
Zal kijken of ik maandag iets kan maken om oud-deelnemers gevraagd DM/PM/tag'en, ben nu nog op vakantie (tijdens de manager aanmaken ook al).
Transfers gaan we mee bezig
Nee, snap niks van dit spel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws. Mijn goede vriend @:Coco gaat dit jaar ook meedoen
Doe nog een keer mee. Gezelligquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Vorig jaar heb ik (een beetje) meegedaan, kan ik de uitslag van dat jaar nog ergens zien?
Zekerquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Vorig jaar heb ik (een beetje) meegedaan, kan ik de uitslag van dat jaar nog ergens zien?
Dank je! Ik ga het nog maar een keer proberen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker
https://managers.fok.nl/voetbal/2022-2023/profile/id/375452
Dit ja!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
Dagelijks blijven promoten op de FP!
Op naar de (minimaal) 100 deelnemers.
Tsja, in een PSV met precies vijf middenvelders kun je hem echt niet op 7 ton zetten. Dat vond ik vorig jaar voor Bakayoko/Saibari al erg weinig, en die hadden veel meer concurrentie die toevallig geblesseerd was en vertrok waardoor ze meer speelden dan verwacht.quote:
Prima prijs, zeker voor een middenvelder waarvan je kan verwachten dat ie veel zal gaan spelen omdat de trainer het helemaal in hem ziet zitten. En deed het prima afgelopen vrijdag. Als hij daar niet of niet goed had gespeeld dan had het wel lager mogen zijn, vind het prima ingeschat zo.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:40 schreef AmenhotepIV het volgende:
Enige koopje dat ik ben tegengekomen is V. Jensen voor 7ton, maar meteen PSV uit, jammer dan.
Kan trouwens nergens een opstelling van Almere vinden, iemand een tip?
Zal ik je nog een klein beetje helpen door te zeggen dat Smal een paar weken geblesseerd is en dus geen punten zal scoren?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga hier maar eens mee beginnen:
[ afbeelding ]
Godsamme... dankjequote:Op woensdag 9 augustus 2023 05:12 schreef stpn het volgende:
[..]
Zal ik je nog een klein beetje helpen door te zeggen dat Smal een paar weken geblesseerd is en dus geen punten zal scoren?![]()
Oppegard ook geen basis![]()
75 aanmeldingen nu. Op naar de 100. Elke dag het nieuwsbericht updaten, dan komen we een eind.
Oh ok.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
Team aangemaakt dus jullie kunnen er mee stoppen
Steijn als in Twente-Sem Steijn? Fack. Had ik (ook).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:24 schreef AmenhotepIV het volgende:
Zie net dat mijn absolute topspeler Stein ook eruit ligt. Was mijn enige zekerheid.
Polen heb ik op zeker spelen staan voor wat het waard is.
Niet fit voor morgen, maar nog onbekend of dat ook dit weekend zal zijn. Ligt er niet weken uit ofzo. Misschien alleen morgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:21 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Steijn als in Twente-Sem Steijn? Fack. Had ik (ook).
Je weet dat het seizoen dit weekend begint? 🙈quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:01 schreef RudyL het volgende:
Poeh had eigenlijk niet verwacht dat die nu al open zou zijn, maar eens een aanmeld gedaan en morgen een agenda afspraak om te puzzelen. Vanavond eerst Riga..
De tactiek die meestal winstgevend is, is n eerste instantie zorgen dat je verdediging solide is. Levert je meeste punten op en zorgt ook dat je geen minpunten krijgt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:21 schreef Zoon_John het volgende:
Geen verstand van voetbal. Gewoon wat aangeklikt. Ik heb wel een team, als iemand advies heeft hoor ik het wel!
Zeker, maar we zijn hier ook wel eens begonnen toen het seizoen al bezig was. Althans dat zegt mijn geheugen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je weet dat het seizoen dit weekend begint? 🙈
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 02:49 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zeker, maar we zijn hier ook wel eens begonnen toen het seizoen al bezig was. Althans dat zegt mijn geheugen...
Goeie teamnaam maatquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja.
Vooral ook irritant, er is wel informatie over wie er vermoedelijk zal spelen bij veel clubs, maar je moet zo irritant zoeken en soms is het ook wel gissen jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:24 schreef hhh38 het volgende:
Heb een teampje staan
Eerste speelronde is altijd zo moeilijk
Daar mag je een miljoentje voor neertellen gok ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:33 schreef RudyL het volgende:
Gaat die Nicolaescu van Heerenveen nog voor de deadline worden toegevoegd?
Ik las op vi dat Jago mocht vertrekken bij Utrecht, Fein geen info.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
zit hier iemand tussen die een blessure heeft of schorsing of zo zover jullie weten. Geen zin om 11 namen te moeten gaan google
Fein was lang uit de roulatie weet ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
zit hier iemand tussen die een blessure heeft of schorsing of zo zover jullie weten. Geen zin om 11 namen te moeten gaan google
Dat zou zo maar kunnen, maar wil wel graag de optie kunnen overwegen. Evenals Bartje Nieuwkoop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar mag je een miljoentje voor neertellen gok ik.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:50 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ik las op vi dat Jago mocht vertrekken bij Utrecht, Fein geen info.
Tnxs! Ff kijken of ik iemand anders kan kopen. Al was hij geloof ik puur omdat ik anders geen geld meer hadquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fein was lang uit de roulatie weet ik.
NEC heeft een aantal relatief goedkope spelers en een makkelijk programma. Ik verwacht veel mensen met NEC-spelers in defensie en aanval.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens volledig op de NEC-hypetrain gestapt.
Klopt, al valt het mij nog mee als ik her en der wat teams bekijk. Al heb ik dit al 3x veranderd vanwege wat blessures. RIP steal Van Amersfoort als spitsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC heeft een aantal relatief goedkope spelers en een makkelijk programma. Ik verwacht veel mensen met NEC-spelers in defensie en aanval.
4/11. Aantal spelers die ik ook vrij serieus heb overwogen verder. Vooral Sampsted, Rots en Clement.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, al valt het mij nog mee als ik her en der wat teams bekijk. Al heb ik dit al 3x veranderd vanwege wat blessures. RIP steal Van Amersfoort als spits
[ afbeelding ]
Zoals zovelen had ik waarschijnlijk ook Smal en Steijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4/11. Aantal spelers die ik ook vrij serieus heb overwogen verder. Vooral Sampsted, Rots en Clement.
Heb voor alle drie redenen om ze niet te nemen, vooral financiele redenen.
is prima. zo lang het 2x 0-0 isquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC staat na 2 speelronden met 0 punten @:allen
Jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:33 schreef RudyL het volgende:
Gaat die Nicolaescu van Heerenveen nog voor de deadline worden toegevoegd?
Dan wellichtquote:
Net gedaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Kleine reminder voor de personen die nog geen team gemaakt hebben:
@:Tekaschi @:DeHovenier @:ThePlaneteer @:fetX @:RudyL @:Wazaa @:Erasmus @:Mansjester @:Lt.Bookman @:UberN00b @:Benny @:Marc08 @:TjjWester @:Mavcovic @:voetbalmanager2 @:manfred1966 @:koemleit @:Littlerabbit @:DeLuna
Jullie hebben nog tot 18.59 uur.
Yep, maar wisselen kost je budget.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ook maar een teampie gemaakt
Edit: o wacht laat ik eerst de regels lezen. Om de 2 speelrondes mag je heel je team veranderen??
Leuk, beetje competitie!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:05 schreef AmenhotepIV het volgende:
@:Mexicanobakker & @:hhh38
Zullen we een subleague aanmaken om de Toppers het iets lastiger te maken?
Heb een sub aangemaakt:
Hallo Boppers
ww: Boppers
Iedere ACTIEVE deelnemer die nagenoeg wekelijks op dit forum post is welkom!
Drizzt?
Ik hoop dat je laatste wordt van iedereen deze week. Niks persoonlijks. Maar wil niet dat psv het goed doetquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Lang, Veerman en Unnerstall moeten het gaan doen voor me.
Was gisteren al in het nieuws dat Van Ginkel huiverig is voor kunstgras.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Pff, van Ginkel begint niet in de basis. Hij is notabene de captain van Vitesse. Begint lekker zo
Basis!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hopelijk een puntje voor mogelijke invaller Johnson vanavond.
Top een groeiend aantal deelnemers. De waarde bepaling is dit jaar ook sterk gedaan, weinig 'koopjes' zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:39 schreef Pino112 het volgende:
Mooi deelnemersaantal allen!
Meeste sinds 2019, laten we deze stijgende lijn doorzetten.
Helemaal niet. Want ik ga je elke week taggen op discordquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik doe ook weer eens mee. Maar waarschijnlijk zal ik vergeten om spelers te wisslen.
Ok, heel goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Helemaal niet. Want ik ga je elke week taggen op discord
Stond als nagenoeg zekere wissel in mn lijstje (net als Scheperman).quote:
Deze uitnodiging had ik even gemist, maar leuk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:05 schreef AmenhotepIV het volgende:
@:Mexicanobakker & @:hhh38
Zullen we een subleague aanmaken om de Toppers het iets lastiger te maken?
Heb een sub aangemaakt:
Hallo Boppers
ww: Boppers
Iedere ACTIEVE deelnemer die nagenoeg wekelijks op dit forum post is welkom!
Drizzt?
Welke discord?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Helemaal niet. Want ik ga je elke week taggen op discord
Een discord waar we voornamelijk goose goose duck spelen. Maar dus nu ook met een klein groepje de managerquote:
Ach so...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een discord waar we voornamelijk goose goose duck spelen. Maar dus nu ook met een klein groepje de manager
Ik vroeg me gisteravond nog af hoeveel mensen hem in hun team haddenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 02:29 schreef stpn het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht een lekker begin met Muhren te hebben, kneus pakt meteen rood![]()
Mooi dit! Heeft het promoten toch geholpen en jullie waren dit jaar mooi op tijd. Dan doe je het tenminste ergens voor. In leven houden deze managerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:39 schreef Pino112 het volgende:
Mooi deelnemersaantal allen!
Meeste sinds 2019, laten we deze stijgende lijn doorzetten.
En dan mis je hem ook nog de volgende wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 02:29 schreef stpn het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht een lekker begin met Muhren te hebben, kneus pakt meteen rood![]()
Dat check ik soms op www.transfermarkt.nlquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:02 schreef Mortaxx het volgende:
Kun je ook zien hoe vaak spelers zijn opgesteld?
Ik denk dat die dit IN het spel bedoelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat check ik soms op www.transfermarkt.nl
Buiten Edinne mist niemand volgens mij. Dat was wel een misser inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zoveel spelers met een basisplaats die niet te vinden zijn in de manager.
Er is nog een hoop werk voor degene die de database beheren.
Eerste kol is ook binnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We noteren de eerste assist.
Kuol had een basisplaats en die kan ik niet terug vinden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Edinne mist niemand volgens mij. Dat was wel een misser inderdaad.
Dit is wel een beetje zeiken om het zeiken. Als je Kuol zou willen hebben en hij staat er niet in post dan vooraf iets. Nu net vijf dagen geleden gehaald en 'gewoon' wissel. Denk niet dat iemand hem serieus zou overwegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kuol had een basisplaats en die kan ik niet terug vinden.
Werkelijk Rudy?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:33 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje zeiken om het zeiken. Als je Kuol zou willen hebben en hij staat er niet in post dan vooraf iets. Nu net vijf dagen geleden gehaald en 'gewoon' wissel. Denk niet dat iemand hem serieus zou overwegen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Garang Kuol naar Volendam en Filip Stevanovic naar RKC
Kuol heb ik vrijdag rond 17u toegevoegd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kuol had een basisplaats en die kan ik niet terug vinden.
Same. Snel samengesteld en niet goed naar de regels gekeken waardoor dit tactisch gezien niet heel verstandig gekozen isquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:38 schreef kasper het volgende:
Ik doe ook voor het eerst mee maar verwacht weinig van mijn team.
Het blijft mensenwerk en het is toch weer een klus om het online te gooien. Maar als er spelers ontbreken graag melden in het topic en dan worden die spelers er alsnog ingezet. Nu te laat, maar hij staat genoteerd voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zoveel spelers met een basisplaats die niet te vinden zijn in de manager.
Er is nog een hoop werk voor degene die de database beheren.
Ok, geen probleem.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:18 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het blijft mensenwerk en het is toch weer een klus om het online te gooien. Maar als er spelers ontbreken graag melden in het topic en dan worden die spelers er alsnog ingezet. Nu te laat, maar hij staat genoteerd voor de volgende keer.
Ik heb je post niet gezien, maar schijnbaar heeft Pino het gewoon netjes verwerkt.quote:
Haha ik dacht bij hem ook meer je wacht tot Twente hem koopt en maakt er dan een middenvelder van voor 8 tonquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kuol was er in gezet meen ik.
Ik denk dat alleen Edinne mist qua spelers die spelen/gaan spelen, en dat is idd een fout van mijn kant. Al vind ik het lachwekkend dat die gast bij Ajax basis staat
Zou je de komende weken kunnen melden als er spelers zijn toegevoegd?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kuol heb ik vrijdag rond 17u toegevoegd.
Samen met Tillmann, Nieuwkoop, Nicolaescu en Stefanovic.
Laat? Misschien.
Te laat? Dat niet.
Als Salah Eddine komende weken geen transfer maakt zal hij ongeveer in de buurt komen van Medic, waarschijnlijk iets lager dan Medic. Uit het hoofd is Medic 1,1.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:24 schreef SnuggLe het volgende:
Wat gaat Salah-Edine kosten 💲 is de vraag?
Volgende ronde iedereen hem nemen en Gorter en Medic….
Pas in september kan je gaan kijken welke Ajax verdediger je 'moet' nemen. Ze hebben het nog over Sutalo, een rechtsback en ook over links zijn ze met zowel Wijndal als Salah Edinne niet tevreden. Daar zal vandaag niet bij geholpen hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:24 schreef SnuggLe het volgende:
Wat gaat Salah-Edine kosten 💲 is de vraag?
Volgende ronde iedereen hem nemen en Gorter en Medic….
quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik wel mooi vind is dat de transferperiode tot nu toe volledig langs me heen is gegaanHoezo is Tadic weg, Simons ook, waar is X, waar is Y? Heerlijk.
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik wel mooi vind is dat de transferperiode tot nu toe volledig langs me heen is gegaanHoezo is Tadic weg, Simons ook, waar is X, waar is Y? Heerlijk.
Nouja zolang ze winnen valt het me allemaal nog wel mee. Als je Van Rooij/Baas hebt heb je ook niet te klagen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 1 verdediger en de keeper van NEC, hoop voor anderen dat ze niet nog meer daarop in hebben gezet
Zoals 1 keeper en 3 verdedigers bedoel je?quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 1 verdediger en de keeper van NEC, hoop voor anderen dat ze niet nog meer daarop in hebben gezet
Als ze 'gewoon' met 2 tegengoals winnen is dat echt wel te overzien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoals 1 keeper en 3 verdedigers bedoel je?
Gelukkig al wel 2 assists. Verlicht de pijn een beetje.
Zeker waar!quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze 'gewoon' met 2 tegengoals winnen is dat echt wel te overzien.
Bedankt voor de jinxquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze 'gewoon' met 2 tegengoals winnen is dat echt wel te overzien.
Ja, het verbaast me niks. Als je er 2 van Excelsior tegen krijgt kan een derde ook zoquote:
Een vierde ookquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me niks. Als je er 2 van Excelsior tegen krijgt kan een derde ook zo
Ik denk dat wij beide die vraag al wel kunnen beantwoorden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als NEC volgend weekend niet de nul houdt heb ik een groot probleem.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij beide die vraag al wel kunnen beantwoorden.![]()
Nee dus.
@Doug-Heffernan leuke teamnaam hoorquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:32 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de f heeft iemand 28 punten met alleen de wedstrijden van vrijdag?
Ik had ook Duijvestein. Bommen op Almerequote:Op zondag 13 augustus 2023 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had eerst Ritmeester van de Kamp van Almere in de basis en die heb ik omgeruild voor Duijvestein. Is het in het echt andersom
Iemand het nummer van Alex Pastoor?
Zelf uitrekenen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe weten jullie al hoeveel punten jullie hebben?
Dan zou ik eerst alle wedstrijden na moeten gaan of mijn spelers hebben gespeeld enzo. Nou ik wacht wel dan hoor. haha.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelf uitrekenen.
Vind ik te veel werk. Zie het wel na invoeren.
Wisselspelers delen mee in de algehele malaise van de ploeg.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst alle wedstrijden na moeten gaan of mijn spelers hebben gespeeld enzo. Nou ik wacht wel dan hoor. haha.
Hoe zit het trouwens als je bijvoorbeeld een verdediger in je team hebt zitten, maar die begint op de bank en in minuut 90+5' of zo valt die speler in bij een stand van 5-0 voor de andere ploeg en dat is daarna ook de eindstand.
Ok. Dat is best...jammer dan op zo'n moment.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wisselspelers delen mee in de algehele malaise van de ploeg.
Los van deze beslissing van Pastoor ben ik het hier sowieso wel mee eens.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had ook Duijvestein. Bommen op Almere
29quote:Eyongo -
Limbombe -1
Hilterman -
Verschueren 8
Vejinovic 1
Thomas -
Esajas 2
Rensch 3
Hancko 6
Hilgers 5
Unnerstall 5
Ik Duijvestein en Post, gelukkig dat die laatste ook invalt en scoort.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had ook Duijvestein. Bommen op Almere
quote:
Meeste is nog niet bijgeschreven. Ik sta ook op 1 punt, sommige wedstrijden/spelers zijn wel verwerkt en sommigen nog niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of het is nog niet bijgeschreven had er twee voor Toornstra maar van de Maarel trok er een punt af.
Weer cakequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en tot het weer raceweek is.
Ik zal me nu wel op glad ijs begeven maar dit zijn duistere zaakjes!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De nummer 4 in de stand heeft 5 punten gekregen voor de reservekeeper van Sparta.
Krijg je met al die Van Crooijs.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De nummer 4 in de stand heeft 5 punten gekregen voor de reservekeeper van Sparta.
Zo te zien is dat gecorrigeerd want ik heb nu nog maar 46 puntenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die worden meegeteld zodra ze ingehaald zijn bij de speelronde waar ze bij horen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Maar 5 wedstrijden volgend weekend. Hoe werkt het ook alweer met die andere 4?
Dus even inschatten of het uitgestelde extra budget het waard is en of je het risico op schorsingen en blessures accepteertquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die worden meegeteld zodra ze ingehaald zijn bij de speelronde waar ze bij horen.
Dus je kunt gewoon met alle 18 teams punten scoren, maar 8 teams scoren pas na de derde ronde van de manager.
Dit wilde ik ook al weten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die worden meegeteld zodra ze ingehaald zijn bij de speelronde waar ze bij horen.
Dus je kunt gewoon met alle 18 teams punten scoren, maar 8 teams scoren pas na de derde ronde van de manager.
De scores worden ingevuld bij speelronde 2, en het systeem weet wie toen welke spelers had.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet precies wanneer die resterende wedstrijden zijn uit de 3e ronde, maar als ik tussen ronde 4 en 5 van spelers ga wisselen, hoe ga je dan bijhouden voor alle deelnemers hier op FOK! wie welk team had in speelronde 3.
Helemaal top. Goed systeem.quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De scores worden ingevuld bij speelronde 2, en het systeem weet wie toen welke spelers had.
Het wordt een ronde van ballen tonen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:
NEC heeft nog steeds een makkelijk programma
Ik ga ook eens evalueren, en ingrijpen, want.... Zo gaat dat nu eenmaal in de voetballerij......quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, heb 4-5 spelers die kunnen wieberen
Ik heb die NECers gekozen vanwege de eerste 4 wedstrijden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:
NEC heeft nog steeds een makkelijk programma
Cillessen en Verdonk gaan er sowieso uit. Mattson en Schöne laat ik waarschijnlijk nog even staanquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:59 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ik heb die NECers gekozen vanwege de eerste 4 wedstrijden.
Waanschijnlijk laten staan, miscchien alvast een beetje afbouwen.
Ik vrees meer voor mijn PSVers, spelen de dure Bakayoko en Babadi de komende 4-6 wedstrijden?
Het blijft een fascinerend spel!
Oh ja, die was ook geblesseerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:34 schreef Montagui het volgende:
Driouech is wel met een brancard van het veld afgedragen, maar de blessure valt wel mee dan?
Teze lekker laten staan. Bosz schijnt wel kapot van ‘m te zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Twijfel alleen over Teze nu Dest is gekomen. Wat denken de PSV'ers hier?
Weet ook niet hoe lang Brenet eruit ligt.
Ik dacht dat dit net als Coach van het Jaar met de vriendengroep zou zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik kom er achter dat ik geen ene reet van dit spel begrijp
Kan nog steeds vandaag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit net als Coach van het Jaar met de vriendengroep zou zijn
Valt vies tegen zeg. En ben te laat om mijn team te updaten rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |