quote:
Meeste is nog niet bijgeschreven. Ik sta ook op 1 punt, sommige wedstrijden/spelers zijn wel verwerkt en sommigen nog niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of het is nog niet bijgeschreven had er twee voor Toornstra maar van de Maarel trok er een punt af.
Weer cakequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en tot het weer raceweek is.
Ik zal me nu wel op glad ijs begeven maar dit zijn duistere zaakjes!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De nummer 4 in de stand heeft 5 punten gekregen voor de reservekeeper van Sparta.
Krijg je met al die Van Crooijs.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De nummer 4 in de stand heeft 5 punten gekregen voor de reservekeeper van Sparta.
Zo te zien is dat gecorrigeerd want ik heb nu nog maar 46 puntenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |