Ik had ook Duijvestein. Bommen op Almerequote:Op zondag 13 augustus 2023 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had eerst Ritmeester van de Kamp van Almere in de basis en die heb ik omgeruild voor Duijvestein. Is het in het echt andersom
Iemand het nummer van Alex Pastoor?
Zelf uitrekenen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe weten jullie al hoeveel punten jullie hebben?
Dan zou ik eerst alle wedstrijden na moeten gaan of mijn spelers hebben gespeeld enzo. Nou ik wacht wel dan hoor. haha.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelf uitrekenen.
Vind ik te veel werk. Zie het wel na invoeren.
Wisselspelers delen mee in de algehele malaise van de ploeg.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst alle wedstrijden na moeten gaan of mijn spelers hebben gespeeld enzo. Nou ik wacht wel dan hoor. haha.
Hoe zit het trouwens als je bijvoorbeeld een verdediger in je team hebt zitten, maar die begint op de bank en in minuut 90+5' of zo valt die speler in bij een stand van 5-0 voor de andere ploeg en dat is daarna ook de eindstand.
Ok. Dat is best...jammer dan op zo'n moment.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wisselspelers delen mee in de algehele malaise van de ploeg.
Los van deze beslissing van Pastoor ben ik het hier sowieso wel mee eens.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had ook Duijvestein. Bommen op Almere
29quote:Eyongo -
Limbombe -1
Hilterman -
Verschueren 8
Vejinovic 1
Thomas -
Esajas 2
Rensch 3
Hancko 6
Hilgers 5
Unnerstall 5
Ik Duijvestein en Post, gelukkig dat die laatste ook invalt en scoort.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had ook Duijvestein. Bommen op Almere
quote:
Meeste is nog niet bijgeschreven. Ik sta ook op 1 punt, sommige wedstrijden/spelers zijn wel verwerkt en sommigen nog niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of het is nog niet bijgeschreven had er twee voor Toornstra maar van de Maarel trok er een punt af.
Weer cakequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en tot het weer raceweek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |