Ik zal me nu wel op glad ijs begeven maar dit zijn duistere zaakjes!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De nummer 4 in de stand heeft 5 punten gekregen voor de reservekeeper van Sparta.
Krijg je met al die Van Crooijs.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De nummer 4 in de stand heeft 5 punten gekregen voor de reservekeeper van Sparta.
Zo te zien is dat gecorrigeerd want ik heb nu nog maar 46 puntenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die worden meegeteld zodra ze ingehaald zijn bij de speelronde waar ze bij horen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Maar 5 wedstrijden volgend weekend. Hoe werkt het ook alweer met die andere 4?
Dus even inschatten of het uitgestelde extra budget het waard is en of je het risico op schorsingen en blessures accepteertquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die worden meegeteld zodra ze ingehaald zijn bij de speelronde waar ze bij horen.
Dus je kunt gewoon met alle 18 teams punten scoren, maar 8 teams scoren pas na de derde ronde van de manager.
Dit wilde ik ook al weten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die worden meegeteld zodra ze ingehaald zijn bij de speelronde waar ze bij horen.
Dus je kunt gewoon met alle 18 teams punten scoren, maar 8 teams scoren pas na de derde ronde van de manager.
De scores worden ingevuld bij speelronde 2, en het systeem weet wie toen welke spelers had.quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet precies wanneer die resterende wedstrijden zijn uit de 3e ronde, maar als ik tussen ronde 4 en 5 van spelers ga wisselen, hoe ga je dan bijhouden voor alle deelnemers hier op FOK! wie welk team had in speelronde 3.
Helemaal top. Goed systeem.quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De scores worden ingevuld bij speelronde 2, en het systeem weet wie toen welke spelers had.
Het wordt een ronde van ballen tonen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:
NEC heeft nog steeds een makkelijk programma
Ik ga ook eens evalueren, en ingrijpen, want.... Zo gaat dat nu eenmaal in de voetballerij......quote:Op maandag 21 augustus 2023 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, heb 4-5 spelers die kunnen wieberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |