Nouja zolang ze winnen valt het me allemaal nog wel mee. Als je Van Rooij/Baas hebt heb je ook niet te klagen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 1 verdediger en de keeper van NEC, hoop voor anderen dat ze niet nog meer daarop in hebben gezet
Zoals 1 keeper en 3 verdedigers bedoel je?quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 1 verdediger en de keeper van NEC, hoop voor anderen dat ze niet nog meer daarop in hebben gezet
Als ze 'gewoon' met 2 tegengoals winnen is dat echt wel te overzien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoals 1 keeper en 3 verdedigers bedoel je?
Gelukkig al wel 2 assists. Verlicht de pijn een beetje.
Zeker waar!quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze 'gewoon' met 2 tegengoals winnen is dat echt wel te overzien.
Bedankt voor de jinxquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze 'gewoon' met 2 tegengoals winnen is dat echt wel te overzien.
Ja, het verbaast me niks. Als je er 2 van Excelsior tegen krijgt kan een derde ook zoquote:
Een vierde ookquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het verbaast me niks. Als je er 2 van Excelsior tegen krijgt kan een derde ook zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |