Buiten Edinne mist niemand volgens mij. Dat was wel een misser inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zoveel spelers met een basisplaats die niet te vinden zijn in de manager.
Er is nog een hoop werk voor degene die de database beheren.
Eerste kol is ook binnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We noteren de eerste assist.
Kuol had een basisplaats en die kan ik niet terug vinden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Edinne mist niemand volgens mij. Dat was wel een misser inderdaad.
Dit is wel een beetje zeiken om het zeiken. Als je Kuol zou willen hebben en hij staat er niet in post dan vooraf iets. Nu net vijf dagen geleden gehaald en 'gewoon' wissel. Denk niet dat iemand hem serieus zou overwegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kuol had een basisplaats en die kan ik niet terug vinden.
Werkelijk Rudy?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:33 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje zeiken om het zeiken. Als je Kuol zou willen hebben en hij staat er niet in post dan vooraf iets. Nu net vijf dagen geleden gehaald en 'gewoon' wissel. Denk niet dat iemand hem serieus zou overwegen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Garang Kuol naar Volendam en Filip Stevanovic naar RKC
Kuol heb ik vrijdag rond 17u toegevoegd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kuol had een basisplaats en die kan ik niet terug vinden.
Same. Snel samengesteld en niet goed naar de regels gekeken waardoor dit tactisch gezien niet heel verstandig gekozen isquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:38 schreef kasper het volgende:
Ik doe ook voor het eerst mee maar verwacht weinig van mijn team.
Het blijft mensenwerk en het is toch weer een klus om het online te gooien. Maar als er spelers ontbreken graag melden in het topic en dan worden die spelers er alsnog ingezet. Nu te laat, maar hij staat genoteerd voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zoveel spelers met een basisplaats die niet te vinden zijn in de manager.
Er is nog een hoop werk voor degene die de database beheren.
Ok, geen probleem.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:18 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het blijft mensenwerk en het is toch weer een klus om het online te gooien. Maar als er spelers ontbreken graag melden in het topic en dan worden die spelers er alsnog ingezet. Nu te laat, maar hij staat genoteerd voor de volgende keer.
Ik heb je post niet gezien, maar schijnbaar heeft Pino het gewoon netjes verwerkt.quote:
Haha ik dacht bij hem ook meer je wacht tot Twente hem koopt en maakt er dan een middenvelder van voor 8 tonquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kuol was er in gezet meen ik.
Ik denk dat alleen Edinne mist qua spelers die spelen/gaan spelen, en dat is idd een fout van mijn kant. Al vind ik het lachwekkend dat die gast bij Ajax basis staat
Zou je de komende weken kunnen melden als er spelers zijn toegevoegd?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kuol heb ik vrijdag rond 17u toegevoegd.
Samen met Tillmann, Nieuwkoop, Nicolaescu en Stefanovic.
Laat? Misschien.
Te laat? Dat niet.
Als Salah Eddine komende weken geen transfer maakt zal hij ongeveer in de buurt komen van Medic, waarschijnlijk iets lager dan Medic. Uit het hoofd is Medic 1,1.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:24 schreef SnuggLe het volgende:
Wat gaat Salah-Edine kosten 💲 is de vraag?
Volgende ronde iedereen hem nemen en Gorter en Medic….
Pas in september kan je gaan kijken welke Ajax verdediger je 'moet' nemen. Ze hebben het nog over Sutalo, een rechtsback en ook over links zijn ze met zowel Wijndal als Salah Edinne niet tevreden. Daar zal vandaag niet bij geholpen hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:24 schreef SnuggLe het volgende:
Wat gaat Salah-Edine kosten 💲 is de vraag?
Volgende ronde iedereen hem nemen en Gorter en Medic….
quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik wel mooi vind is dat de transferperiode tot nu toe volledig langs me heen is gegaanHoezo is Tadic weg, Simons ook, waar is X, waar is Y? Heerlijk.
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik wel mooi vind is dat de transferperiode tot nu toe volledig langs me heen is gegaanHoezo is Tadic weg, Simons ook, waar is X, waar is Y? Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |