NEC heeft een aantal relatief goedkope spelers en een makkelijk programma. Ik verwacht veel mensen met NEC-spelers in defensie en aanval.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens volledig op de NEC-hypetrain gestapt.
Klopt, al valt het mij nog mee als ik her en der wat teams bekijk. Al heb ik dit al 3x veranderd vanwege wat blessures. RIP steal Van Amersfoort als spitsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC heeft een aantal relatief goedkope spelers en een makkelijk programma. Ik verwacht veel mensen met NEC-spelers in defensie en aanval.
4/11. Aantal spelers die ik ook vrij serieus heb overwogen verder. Vooral Sampsted, Rots en Clement.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, al valt het mij nog mee als ik her en der wat teams bekijk. Al heb ik dit al 3x veranderd vanwege wat blessures. RIP steal Van Amersfoort als spits
[ afbeelding ]
Zoals zovelen had ik waarschijnlijk ook Smal en Steijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4/11. Aantal spelers die ik ook vrij serieus heb overwogen verder. Vooral Sampsted, Rots en Clement.
Heb voor alle drie redenen om ze niet te nemen, vooral financiele redenen.
is prima. zo lang het 2x 0-0 isquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC staat na 2 speelronden met 0 punten @:allen
Jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:33 schreef RudyL het volgende:
Gaat die Nicolaescu van Heerenveen nog voor de deadline worden toegevoegd?
Dan wellichtquote:
Net gedaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Kleine reminder voor de personen die nog geen team gemaakt hebben:
@:Tekaschi @:DeHovenier @:ThePlaneteer @:fetX @:RudyL @:Wazaa @:Erasmus @:Mansjester @:Lt.Bookman @:UberN00b @:Benny @:Marc08 @:TjjWester @:Mavcovic @:voetbalmanager2 @:manfred1966 @:koemleit @:Littlerabbit @:DeLuna
Jullie hebben nog tot 18.59 uur.
Yep, maar wisselen kost je budget.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ook maar een teampie gemaakt
Edit: o wacht laat ik eerst de regels lezen. Om de 2 speelrondes mag je heel je team veranderen??
Leuk, beetje competitie!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:05 schreef AmenhotepIV het volgende:
@:Mexicanobakker & @:hhh38
Zullen we een subleague aanmaken om de Toppers het iets lastiger te maken?
Heb een sub aangemaakt:
Hallo Boppers
ww: Boppers
Iedere ACTIEVE deelnemer die nagenoeg wekelijks op dit forum post is welkom!
Drizzt?
Ik hoop dat je laatste wordt van iedereen deze week. Niks persoonlijks. Maar wil niet dat psv het goed doetquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Lang, Veerman en Unnerstall moeten het gaan doen voor me.
Was gisteren al in het nieuws dat Van Ginkel huiverig is voor kunstgras.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Pff, van Ginkel begint niet in de basis. Hij is notabene de captain van Vitesse. Begint lekker zo
Basis!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hopelijk een puntje voor mogelijke invaller Johnson vanavond.
Top een groeiend aantal deelnemers. De waarde bepaling is dit jaar ook sterk gedaan, weinig 'koopjes' zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:39 schreef Pino112 het volgende:
Mooi deelnemersaantal allen!
Meeste sinds 2019, laten we deze stijgende lijn doorzetten.
Helemaal niet. Want ik ga je elke week taggen op discordquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik doe ook weer eens mee. Maar waarschijnlijk zal ik vergeten om spelers te wisslen.
Ok, heel goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Helemaal niet. Want ik ga je elke week taggen op discord
Stond als nagenoeg zekere wissel in mn lijstje (net als Scheperman).quote:
Deze uitnodiging had ik even gemist, maar leuk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:05 schreef AmenhotepIV het volgende:
@:Mexicanobakker & @:hhh38
Zullen we een subleague aanmaken om de Toppers het iets lastiger te maken?
Heb een sub aangemaakt:
Hallo Boppers
ww: Boppers
Iedere ACTIEVE deelnemer die nagenoeg wekelijks op dit forum post is welkom!
Drizzt?
Welke discord?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Helemaal niet. Want ik ga je elke week taggen op discord
Een discord waar we voornamelijk goose goose duck spelen. Maar dus nu ook met een klein groepje de managerquote:
Ach so...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een discord waar we voornamelijk goose goose duck spelen. Maar dus nu ook met een klein groepje de manager
Ik vroeg me gisteravond nog af hoeveel mensen hem in hun team haddenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 02:29 schreef stpn het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht een lekker begin met Muhren te hebben, kneus pakt meteen rood![]()
Mooi dit! Heeft het promoten toch geholpen en jullie waren dit jaar mooi op tijd. Dan doe je het tenminste ergens voor. In leven houden deze managerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:39 schreef Pino112 het volgende:
Mooi deelnemersaantal allen!
Meeste sinds 2019, laten we deze stijgende lijn doorzetten.
En dan mis je hem ook nog de volgende wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 02:29 schreef stpn het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht een lekker begin met Muhren te hebben, kneus pakt meteen rood![]()
Dat check ik soms op www.transfermarkt.nlquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:02 schreef Mortaxx het volgende:
Kun je ook zien hoe vaak spelers zijn opgesteld?
Ik denk dat die dit IN het spel bedoelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat check ik soms op www.transfermarkt.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |