Nee, snap niks van dit spel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws. Mijn goede vriend @:Coco gaat dit jaar ook meedoen
Doe nog een keer mee. Gezelligquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Vorig jaar heb ik (een beetje) meegedaan, kan ik de uitslag van dat jaar nog ergens zien?
Zekerquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Vorig jaar heb ik (een beetje) meegedaan, kan ik de uitslag van dat jaar nog ergens zien?
Dank je! Ik ga het nog maar een keer proberen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker
https://managers.fok.nl/voetbal/2022-2023/profile/id/375452
Dit ja!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
Dagelijks blijven promoten op de FP!
Op naar de (minimaal) 100 deelnemers.
Tsja, in een PSV met precies vijf middenvelders kun je hem echt niet op 7 ton zetten. Dat vond ik vorig jaar voor Bakayoko/Saibari al erg weinig, en die hadden veel meer concurrentie die toevallig geblesseerd was en vertrok waardoor ze meer speelden dan verwacht.quote:
Prima prijs, zeker voor een middenvelder waarvan je kan verwachten dat ie veel zal gaan spelen omdat de trainer het helemaal in hem ziet zitten. En deed het prima afgelopen vrijdag. Als hij daar niet of niet goed had gespeeld dan had het wel lager mogen zijn, vind het prima ingeschat zo.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:40 schreef AmenhotepIV het volgende:
Enige koopje dat ik ben tegengekomen is V. Jensen voor 7ton, maar meteen PSV uit, jammer dan.
Kan trouwens nergens een opstelling van Almere vinden, iemand een tip?
Zal ik je nog een klein beetje helpen door te zeggen dat Smal een paar weken geblesseerd is en dus geen punten zal scoren?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga hier maar eens mee beginnen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |