Ach. Ajax spelers zijn toch veel te duurquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:31 schreef Jethro04 het volgende:
Bij ajax missen nog een paar verdedigers en nieuwelingen.
Dit geldt ook voor de nieuwe portugezen bij AZ.
Mja daardoor twijfel ik wel of ik voor Twente of PSV verdedigers moet gaan. Twente is wel een stukje goedkoper maar wil je na R2 gedeeltelijk weg hebben en scoortt dus met 1 ronde vertraging.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:11 schreef AmenhotepIV het volgende:
Tipje voor de forum-posters.
In speelronde 2 krijgen 6 (goede) ploegen minder punten ivm uitgestelde wedstrijden,
Dat betekend minder wisselbudget voor speelronde 3.
Ik heb Heracles en Twente op mijn lijstje staan, maar zal dat helaas moeten reduceren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja daardoor twijfel ik wel of ik voor Twente of PSV verdedigers moet gaan. Twente is wel een stukje goedkoper maar wil je na R2 gedeeltelijk weg hebben en scoortt dus met 1 ronde vertraging.
Ik vrees voor 2 potentiele zekerheidjes voor topteams wat betreft de 'goedkope' teams overigens. Ik ga ze nog niet noemen, maar ik had ze denk ik iets hoger moeten waarderen
Frontpage nieuwsbericht weer even bumpen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:04 schreef Pino112 het volgende:
We hebben ook op Facebook een bericht geplaatst.
Zal kijken of ik maandag iets kan maken om oud-deelnemers gevraagd DM/PM/tag'en, ben nu nog op vakantie (tijdens de manager aanmaken ook al).
Transfers gaan we mee bezig
Nee, snap niks van dit spel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed nieuws. Mijn goede vriend @:Coco gaat dit jaar ook meedoen
Doe nog een keer mee. Gezelligquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Vorig jaar heb ik (een beetje) meegedaan, kan ik de uitslag van dat jaar nog ergens zien?
Zekerquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Vorig jaar heb ik (een beetje) meegedaan, kan ik de uitslag van dat jaar nog ergens zien?
Dank je! Ik ga het nog maar een keer proberen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker
https://managers.fok.nl/voetbal/2022-2023/profile/id/375452
Dit ja!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
Dagelijks blijven promoten op de FP!
Op naar de (minimaal) 100 deelnemers.
Tsja, in een PSV met precies vijf middenvelders kun je hem echt niet op 7 ton zetten. Dat vond ik vorig jaar voor Bakayoko/Saibari al erg weinig, en die hadden veel meer concurrentie die toevallig geblesseerd was en vertrok waardoor ze meer speelden dan verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |