Het geld is opquote:Kan Sven Mislintat Ajax nog aan de versterkingen helpen om mee te doen om de titel? ,,We krijgen het misschien niet in één transferperiode gedaan”, zegt de nieuwe directeur eerlijk. In een interview in Herzogenaurach gaat de Duitser in op de gewilde Mohammed Kudus en Edson Álvarez en de door hem begeerde Josip Sutalo en veelbesproken Eduard Spertsyan. ,,We onderzoeken of het juridisch en moreel verantwoord is.”
Hebben we de financiële middelen niet voor op dit moment.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Jullie OP mag ook wel eens bijgewerkt worden.
Eerst wat overbodige users (@klaasweetalles) lozen en dan is er weer ruimte voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hebben we de financiële middelen niet voor op dit moment.
Eens, ik ben alleen niet zo handig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Jullie OP mag ook wel eens bijgewerkt worden.
Als ik een Ajacied was geweest had ik er 1 gemaakt.quote:
Volgens mij maakte @JR-Style-93 de vorige maar ik kan fout zittenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik een Ajacied was geweest had ik er 1 gemaakt.
Maar moet toch iemand zijn hier die wat leuks in elkaar kan flansen.
Ja maar die is al een tijdje niet gesignaleerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij maakte @:JR-Style-93 de vorige maar ik kan fout zitten
Geld is blijkbaar op.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
Misluktat haalt weinig binnen ondanks zijn internationale reikwijdte.
Dit is echt de jonge Dick Advocaat hequote:De trainer probeert de onderlinge samenwerking ook op een meer impliciete wijze te sturen, namelijk door Nederlands als voertaal te hanteren. Steijn: ‘Als je een of twee jaar in Nederland bent, dan mag je weten waar het over gaat. Dat hoort bij het werk waar je dik voor betaald wordt. In elk ander vakgebied leer je de taal als je naar het buitenland gaat. Dat is punt één.
Het kan ook zo zijn dat Maurice geen Engels spreekt. Ik vraag me wel af hoe hij dan communiceert met aankopen die net uit het buitenland komen en nog nooit in Nederland zijn geweest.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Maurice weet duidelijk niet hoe het bij topclubs aan toe gaat
lulverhaal over de taal gaan beginnen terwijl die speler volgend jaar weer in een ander land kan spelen
misschien moet hij is beginnen met het voetbal dat zijn spelers moeten gaan spelen
quote:We willen 4-3-3 gaan spelen, altijd. De manier waarop we dat doen, daar kun je in variëren. Kies je voor één controleur, een controleur met een passer én tien, of twee controleurs en een tien? Je gaat naar nuances zoeken voor wat op een bepaald moment het beste past, met als basis 4-3-3 met buitenspelers, het Ajax-DNA. Daar sta ik voor.’
geniaalquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:08 schreef Mestreech1990 het volgende:
Bassey is rond nu, zelfs nog meer geld gekregen. 22,5 miljoen. Hahaha, ongelofelijk. Wat een wereldtransfer.
Wat roken ze daar bij Fulham?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:08 schreef Mestreech1990 het volgende:
Bassey is rond nu, zelfs nog meer geld gekregen. 22,5 miljoen. Hahaha, ongelofelijk. Wat een wereldtransfer.
En een dramaseizoen, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Heeft dus alleen een jaartje salaris gekost.
Je bent wel heel dom als je dit allemaal op het bordje van bassey schuift. Maar goed jij bent het dus dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En een dramaseizoen, met alle gevolgen van dien.
Dat is ook weer zo. Maar denk dat het zonder hem ook wel een drama seizoen was geworden, het was wel een beetje klaar met Tadic en co.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En een dramaseizoen, met alle gevolgen van dien.
Niet alleen nee, toch een aardige bijdrage in de verloren in mijn ogen beslissende wedstrijdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent wel heel dom als je dit allemaal op het bordje van bassey schuift. Maar goed jij bent het dus dat zegt genoeg.
Zou nooit de beslissende wedstrijd geweest zijn, daar speelde Ajax te matig voor. Ook bij verlies had Feyenoord fluitend kampioen geworden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alleen nee, toch een aardige bijdrage in de verloren in mijn ogen beslissende wedstrijd
BasseyGOD
Door het blunderen van hem heb je geen CL voetbal gehaaldquote:
Nee hoor. Ajax heeft het verloren toen ze 6 keer achter elkaar gelijk speelde of wat was het.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alleen nee, toch een aardige bijdrage in de verloren in mijn ogen beslissende wedstrijd
BasseyGOD
Arghquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:27 schreef bbuddybb het volgende:
Frank de Boer heeft eerder dit jaar de kans afgeslagen om opnieuw trainer van Ajax te worden. ,,Ze wilden nog een tweede gesprek voor ik interim kon worden. Daar heb ik voor bedankt”, onthult de coach, die er momenteel niet gerust op is voor zijn voormalige werkgever, zaterdag in een exclusief interview met deze site.
https://www.ad.nl/nederla(...)ik-bedankt~a62c5f00/
Ok hansquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Door het blunderen van hem heb je geen CL voetbal gehaald
Je heb helemaal geen winst gemaakt op deze speler
hij heeft heeeeel veel geld gekost
Dacht ik al, had serieus de boer verwacht. Zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:27 schreef bbuddybb het volgende:
Frank de Boer heeft eerder dit jaar de kans afgeslagen om opnieuw trainer van Ajax te worden. ,,Ze wilden nog een tweede gesprek voor ik interim kon worden. Daar heb ik voor bedankt”, onthult de coach, die er momenteel niet gerust op is voor zijn voormalige werkgever, zaterdag in een exclusief interview met deze site.
https://www.ad.nl/nederla(...)ik-bedankt~a62c5f00/
Uiteindelijk had je dan hetzelfde resultaat gehad als met Heitinga waarschijnlijk al had Frank wat beter tegen de druk gekund en wat makkelijker falende vedettes op de bank gezet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:35 schreef damsco het volgende:
[..]
Dacht ik al, had serieus de boer verwacht. Zo voorspelbaar.
Dit is inderdaad een wereldprestatie van Mislintat, hoe hij dit bedrag voor Bassey heeft kunnen vangen is werkelijk ongelofelijk. Het is extra pijnlijk richting Feyenoord die hun beste speler hebben zien vertrekken voor slechts 2 miljoen meer dan een reservespeler van Ajax die zijn verwachtingen nooit heeft waar gemaakt.quote:
Fijn dat het niet door ging. Weer een jaar frank voetbal kijken heb ik niet zoveel zin inquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:35 schreef damsco het volgende:
[..]
Dacht ik al, had serieus de boer verwacht. Zo voorspelbaar.
al besproken meid.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 05:33 schreef De_Pel het volgende:
Wacht, wat?!
Klaassen, die in Duitsland huilend en krijsend heeft gesmeekt om terug te mogen naar z’n vertrouwde clubje in Duivendrecht, kan niet wachten om zijn contract te laten ontbinden?!
Ik had Frank liever gezien dan Johnny, eigenlijk. Sowieso had het als het aan mij lag een ervaren interimmer geworden in plaats van de onervaren trainer van Jong. Met Frank had het een halfjaartje lelijk zakelijk voetbal geworden, maar ben ervan overtuigd dat het wel CL voetbal had opgeleverd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk had je dan hetzelfde resultaat gehad als met Heitinga waarschijnlijk al had Frank wat beter tegen de druk gekund en wat makkelijker falende vedettes op de bank gezet.
Plek 2 had hij misschien wel gehaald ja, het zegt ook wel weer genoeg over het management van afgelopen seizoen dat ze weer eens twijfelden, ook hier werd Overmars in gemist.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had Frank liever gezien dan Johnny, eigenlijk. Sowieso had het als het aan mij lag een ervaren interimmer geworden in plaats van de onervaren trainer van Jong. Met Frank had het een halfjaartje lelijk zakelijk voetbal geworden, maar ben ervan overtuigd dat het wel CL voetbal had opgeleverd.
Ik weet het niet hoor, met die verdediging? Aan de andere kant had in het Frank de B spel, Bassey veel beter uit de verf gekomen..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had Frank liever gezien dan Johnny, eigenlijk. Sowieso had het als het aan mij lag een ervaren interimmer geworden in plaats van de onervaren trainer van Jong. Met Frank had het een halfjaartje lelijk zakelijk voetbal geworden, maar ben ervan overtuigd dat het wel CL voetbal had opgeleverd.
We zullen het nooit weten maar Johnny heeft het ook niet laten zien, al was de grootste schade al geleden onder Alfred.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, met die verdediging? Aan de andere kant had in het Frank de B spel, Bassey veel beter uit de verf gekomen..
Ik had het bestuur dan ook wel weer zo gek gezien dat ze hem na die plek 2 een vast contract hadden gegeven. En dat moeten we niet willen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat had de andere kant geweest inderdaad, maar als ik Frank zelf zo hoor denk ik dat 'ie wel open had gestaan voor een halfjaartje interim maar niet meer voor vast.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had het bestuur dan ook wel weer zo gek gezien dat ze hem na die plek 2 een vast contract hadden gegeven. En dat moeten we niet willen.
True, true. Was ook de betere optie geweest ipv Heitinga zo voor de leeuwen te gooien, en hem uiteindelijk te moeten slachtofferen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat had de andere kant geweest inderdaad, maar als ik Frank zelf zo hoor denk ik dat 'ie wel open had gestaan voor een halfjaartje interim maar niet meer voor vast.
Ik begrijp nog steeds niet hoe je met die selectie niet bij de eerste twee hebt kunnen eindigen. Wat Tarado zegt, de grootste schade was al onder Schreuder geleden, maar een goede en ervaren resultaattrainer had met dit materiaal gewoon de eerste twee nog gehaald. Johnny was gewoon niet de juiste persoon voor het moment en dat is vooral zonde voor Johnny zelf, want die had dat prima door maar stapte uit liefde voor de club toch in.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, met die verdediging? Aan de andere kant had in het Frank de B spel, Bassey veel beter uit de verf gekomen..
Ik denk dat Johnny vooral met Johnny bezig is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe je met die selectie niet bij de eerste twee hebt kunnen eindigen. Wat Tarado zegt, de grootste schade was al onder Schreuder geleden, maar een goede en ervaren resultaattrainer had met dit materiaal gewoon de eerste twee nog gehaald. Johnny was gewoon niet de juiste persoon voor het moment en dat is vooral zonde voor Johnny zelf, want die had dat prima door maar stapte uit liefde voor de club toch in.
Net als met een tegengoal zijn het altijd meerdere fouten die achter elkaar gemaakt worden waardoor je achterkomt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe je met die selectie niet bij de eerste twee hebt kunnen eindigen. Wat Tarado zegt, de grootste schade was al onder Schreuder geleden, maar een goede en ervaren resultaattrainer had met dit materiaal gewoon de eerste twee nog gehaald. Johnny was gewoon niet de juiste persoon voor het moment en dat is vooral zonde voor Johnny zelf, want die had dat prima door maar stapte uit liefde voor de club toch in.
Als dat het geval was had hij juist niet ingestapt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik denk dat Johnny vooral met Johnny bezig is.
Ik zei dan ook niet dat 'ie verstand in z'n kop heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als dat het geval was had hij juist niet ingestapt.
Ik heb nog steeds PTSD van alle balletjes terug.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry dat ik het Ajax topic niet dagelijks volgquote:
Die heeft nu al geen zin meer in dit seizoenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
Berghius krijgt waarschijnlijk ook Dickie-flashbacks
Hij is zelf een van de grootste problemen van de selectie met zijn 4 miljoen plus salaris en zijn lage rendementquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry dat ik het Ajax topic niet dagelijks volg
en de volgende obsessieve klant van de dagbesteding is er ook weer.quote:
Randdebielen, een schande voor de normale Ajax supporter. Maar goed. In Rotterdam hebben ze Gerard Cox en in Eindhoven René en Willy.quote:
dat zijn allemaal stuk voor stuk imbecielen. Deze 2 inclusief. Dat zorgt voor die clics, dat zie je wel vaker.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Randdebielen, een schande voor de normale Ajax supporter. Maar goed. In Rotterdam hebben ze Gerard Cox en in Eindhoven René en Willy.
Ze geven de realiteit weer van de situatie die de meeste niet onder ogen willen zienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Randdebielen, een schande voor de normale Ajax supporter. Maar goed. In Rotterdam hebben ze Gerard Cox en in Eindhoven René en Willy.
Welke meestenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze geven de realiteit weer van de situatie die de meeste niet onder ogen willen zien
Ze zeggen dat ajax komend seizoen om de 3-4-5 plek speeltquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke meestenAls ik hier lees is iedereen in paniek en zien ze dingen die er niet zijn.
Er lopen hier wat debiele trolletjes rond, en zolang je daarop blijft reageren zal het niet beter worden ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke meestenAls ik hier lees is iedereen in paniek en zien ze dingen die er niet zijn.
Nee natuurlijk niet. Ajax heeft z'n slechtste speler voor 21 miljoen verkocht. Feijenoord, AZ en PSV zijn hun beste spelers kwijt voor een habbekrats. Al 50 jaar wordt Ajax een crisis aangepraat of mindere tijden voorspelt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ajax komend seizoen om de 3-4-5 plek speelt
dat klopt niet volgens jou?
Ik reageer daar dan ook niet meer op. Zolang Caland de meeste posts heeft in het Ajax topic maak ik me geen zorgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er lopen hier wat debiele trolletjes rond, en zolang je daarop blijft reageren zal het niet beter worden ook.
Dus volgens jou is er helemaal niets aan de handquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ajax heeft z'n slechtste speler voor 21 miljoen verkocht. Feijenoord, AZ en PSV zijn hun beste spelers kwijt voor een habbekrats. Al 50 jaar wordt Ajax een crisis aangepraat of mindere tijden voorspelt.
Er is wel degelijk iets aan de hand. Maar niet verontrustend.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dus volgens jou is er helemaal niets aan de hand
ik kom er op terug bij je rond de kerstkalkoen....
Geef het nog een paar maanden en hij gaat muitenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die heeft nu al geen zin meer in dit seizoen
Alles waar jij op hoopt uiteraard, maar ik neem aan dat Sven geen Nederlands spreekt met Maurice, dus die spreekt wel Duits?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef het nog een paar maanden en hij gaat muiten
Wat dat betreft genoeg parallellen met Dickball. Uitgeholde selectie, een tactisch onbenul en Hagenees aan het roer met vooral een grote bek die geen Engels kan, en Berghuis zelf die opeens de beste speler van de selectie is.
Ongetwijfeld, genoeg kuilengravers rond deze periode die richting Scheveningen trekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles waar jij op hoopt uiteraard, maar ik neem aan dat Sven geen Nederlands spreekt met Maurice, dus die spreekt wel Duits?
Van Gaal deed het ook bij Ajax hoor al was het NL gehalte toen wel hoger, mooie taak voor de assistenten om het naar Spaans etc te vertalen, ik neem aan dat Maduro dat wel spreekt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, genoeg kuilengravers rond deze periode die richting Scheveningen trekken
Maar dan nog is het toch een heel gek standpunt, ze leren maar gewoon Nederlands als je zo’n internationale selectie hebt. Dat vond ik bij Dickie ook ronduit belachelijk. Dat werd na zijn vertrek ook als eerste gewijzigd
Denk je nou echt dat ze volledige gesprekken moeten kunnen voeren in het Nederlands?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, genoeg kuilengravers rond deze periode die richting Scheveningen trekken
Maar dan nog is het toch een heel gek standpunt, ze leren maar gewoon Nederlands als je zo’n internationale selectie hebt. Dat vond ik bij Dickie ook ronduit belachelijk. Dat werd na zijn vertrek ook als eerste gewijzigd
Ik vind het maar gek om een internationaal compleet nutteloze en moeilijke taal de voertaal te laten zijn. Dat gebeurt op de werkvloer bij de wat grotere internationale bedrijven ook niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Gaal deed het ook bij Ajax hoor al was het NL gehalte toen wel hoger, mooie taak voor de assistenten om het naar Spaans etc te vertalen, ik neem aan dat Maduro dat wel spreekt.
Dat niet, maar dat op trainingen en besprekingen de voertaal gewoon Engels is lijkt me een stuk praktischer. Achteraf vertalen is een stuk vervelenderquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze volledige gesprekken moeten kunnen voeren in het Nederlands?
Leg dit eens uit. Niet dat ik je ken. Maar je hebt wel een grote mond voor een kut newbie. Graag een gevat antwoord.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:47 schreef alopio het volgende:
Een discussie tussen Tong en Klaas![]()
Nu nog PietjePuk erbij en het feest is compleet
Wel eens, nou ja ik vind het geen punt dat de trainer het liever in het NL uitlegt maar eisen dat anderen het dan maar moeten begrijpen is wat overdreven, maar ik ga er vanuit dat soep niet zo heet wordt gegeten als opgediend.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het maar gek om een internationaal compleet nutteloze en moeilijke taal de voertaal te laten zijn. Dat gebeurt op de werkvloer bij de wat grotere internationale bedrijven ook niet.
Het is Tong en tong80.quote:
Voor een user die iemand verwijt slecht Engels te kannen, is dit wel erg beroerd Nederlands.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef het nog een paar maanden en hij gaat muiten
Wat dat betreft genoeg parallellen met Dickball. Uitgeholde selectie, een tactisch onbenul en Hagenees aan het roer met vooral een grote bek die geen Engels kan, en Berghuis zelf die opeens de beste speler van de selectie is.
Voor een alcoholist die elke zin een taalblunder maakt heeft deze post wel een erg hoog pot verwijt de ketel gehalte.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een user die iemand verwijt slecht Engels te kannen, is dit wel erg beroerd Nederlands.
Je vat wel mijn grootste gruwel samen. Een Duitse data-analist die met een megalomane hockeybal het beleid van Ajax gaat bepalen. Dat is verontrustender dan een momenteel mindere selectie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles waar jij op hoopt uiteraard, maar ik neem aan dat Sven geen Nederlands spreekt met Maurice, dus die spreekt wel Duits?
'Kein geloel, fussballen.' legde ook geen windeieren in de Oostenrijkse strandkuil.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die pretendeert niet te trollen is het er bij halen van m'n alcoholisme potsierlijk. Maar ga door. Je blijft welkom in het Ajax topic. Iedere WC-pot heeft een strontvlek nodig om Ajax te kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een alcoholist die elke zin een taalblunder maakt heeft deze post wel een erg hoog pot verwijt de ketel gehalte.
We zijn een Nederlandse club dus we doen de wedstrijdbespreking gewoon in het Nederlands.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat op trainingen en besprekingen de voertaal gewoon Engels is lijkt me een stuk praktischer. Achteraf vertalen is een stuk vervelender
Dan moeten ze wel Engels spreken en dat gaat net zo vaak mis.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat op trainingen en besprekingen de voertaal gewoon Engels is lijkt me een stuk praktischer. Achteraf vertalen is een stuk vervelender
Voor spaanstaligen of Brazilianen heeft Engels ook weinig zin, ik heb niet gezien waar Steijn dat gezegd heeft over verplicht NL, dat is niet zo handig want dat gaat toch niet werken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel Engels spreken en dat gaat net zo vaak mis.
VI, voertaal is Nederlands en spelers moeten maar bij medespelers of trainers om uitleg vragen als ze het niet snappen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor spaanstaligen of Brazilianen heeft Engels ook weinig zin, ik heb niet gezien waar Steijn dat gezegd heeft over verplicht NL, dat is niet zo handig want dat gaat toch niet werken.
Ben ik de enige die moest lachen toen Messi zijn welcomes speeche in Amerika in het Argentijns hield ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor spaanstaligen of Brazilianen heeft Engels ook weinig zin, ik heb niet gezien waar Steijn dat gezegd heeft over verplicht NL, dat is niet zo handig want dat gaat toch niet werken.
Niet iedereen heeft tijd om 24/7 op een forum te zitten. Dus niet zo veel posten is niet direct newbie vriend.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg dit eens uit. Niet dat ik je ken. Maar je hebt wel een grote mond voor een kut newbie. Graag een gevat antwoord.
Onbekende oldbie danquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om 24/7 op een forum te zitten. Dus niet zo veel posten is niet direct newbie vriend.
Wie is er aangetrokkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer heeft die vorig jaar voor zoveel geld aangetrokken superspits voor het laatst gescoord (niet uit een penalty)?
vreemdelingenlegioen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
de speech van slot na de winst bij ajax
doet hij dat in net nederlands of in het engels..
discussie kan gesloten worden
Andreas "als zak aardappelen naar de hoek" Isakson inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:50 schreef Wertha het volgende:
Ik moet bij onze keeper steeds denken aan die Zweedse keeper die bij PSV onder de lat heeft gestaan. Ben niet zeker van zijn naam: Issakson?
Een prikballetje (ietwat hoge, maar vooral trage, slappe voorzet) door zijn handen laten glippen.quote:
Dat was 'm.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Andreas "als zak aardappelen naar de hoek" Isakson inderdaad.
Staat inderdaad te ballen alsof die cement in zijn schoenen heeft of dat die recentelijk 2 keer zijn been heeft gebroken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:54 schreef Tarado het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Wijndal gewoon te zwaar?
Ik zie toch graag een creatieve 10 erbij.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:07 schreef StevenHyde het volgende:
Dit middenveld mag wel wat wedstrijden zo blijven staan.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
Zijn korte Ajax-1 periode vóór de transfer naar Leipzig was echt heel sterk. Scoorde zelfs in Europa zonder moeite.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ze bij Ajax ooit in Brobbey gezien hebben dat ik nog altijd niet zie?
Zelfs vorig seizoen liet hij het bij vlagen nog wel zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zijn korte Ajax-1 periode vóór de transfer naar Leipzig was echt heel sterk. Scoorde zelfs in Europa zonder moeite.
Vind hem vandaag ook niet per se slecht, al moet die 1-op-1 er natuurlijk gewoon in.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zijn korte Ajax-1 periode vóór de transfer naar Leipzig was echt heel sterk. Scoorde zelfs in Europa zonder moeite.
Het idee in de jeugd was een beetje dat hij de Lukaku van Amsterdam zou zijn. behoorlijke functionele techniek en zo'n beest dat verdedigers een soort van mugjes leken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ze bij Ajax ooit in Brobbey gezien hebben dat ik nog altijd niet zie?
Dat is het heel erg. Allemaal druk druk druk, maar geen enkel rendement.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Conceição doet me denken aan Younes toen die ons balde . Veel blaffen maar nooit doorbijten.
Werkt ook meestal voor geen meter , zoon zijn van een grote speler vroeger. (op Maldini na)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is het heel erg. Allemaal druk druk druk, maar geen enkel rendement.
Die jongen heeft wel techniek, maar totaal geen rust in zijn spel. Zo wordt het niks.
hoe slijpt steijn anders zijn betonvoetbal erin?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan ajax niet beter gewoon stoppen met t spelen van oefenwedstrijden? Als je nog aantrekkelijk wilt blijven voor versterkingen lijkt me dat t slimste
Op Brobbey zal je nooit kunnen bouwen. Meest overschatte spits sinds tijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe keeper ook maar op het boodschappenlijstje van Mislintat..En er moet een echte spits bij, op Brobbey kunnen voorlopig niet bouwen.
17 miljoen gekost en 3 miljoen salaris per jaar. Zit je nu al op 23 miljoen en je hebt er nog geen fuck aan gehad. Brobbey is de Bassey van de voorhoede.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jij ziet dit Ajax kampioen worden?quote:
Dat kun je nu echt nog niet zeggen. Competitie is nog niet eens begonnen en dan kun je het nog niet zeggen. Na de winterstop maar verder speculeren...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij ziet dit Ajax kampioen worden?
Nou, slotje op dit topic dus en na de winterstop verder kijken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kun je nu echt nog niet zeggen. Competitie is nog niet eens begonnen en dan kun je het nog niet zeggen. Na de winterstop maar verder speculeren...
Nee hoor, hoeft toch niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, slotje op dit topic dus en na de winterstop verder kijken?
Een timmerman kan niks met 10 kromme spijkers.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Heb jullie oefenwedstrijden niet echt gevolgd, maar die Van den Boomen maakt geen slechte indruk volgens mij? Legt, van wat ik ervan heb gezien, de ballen op het stropdasje.
Aan hem ligt het inderdaad ook niet, maar als de rest van het team de ondergrens bereikt kun je daar ook niet veel mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Heb jullie oefenwedstrijden niet echt gevolgd, maar die Van den Boomen maakt geen slechte indruk volgens mij? Legt, van wat ik ervan heb gezien, de ballen op het stropdasje.
maak niet uitquote:
Dus dan kan ik gelukkig gewoon stellen dat dit Ajax met het voetbal ze nu vertonen geen kampioen gaat worden. En dan kan je 100 verdedigers en middenvelders gaan kopen, zolang je een mislukkeling als Brobbey in de spits hebt zal je nooit kampioen worden.quote:
Prima speler.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Kun je echt nog niet zeggen. Dat is alleen maar gebaseerd op zuur pessimisme gevoed door de resultaten van nu en is totaal niet relevant. We zitten in een oefenfase, dat wil nog niets zeggen hoe het later gaat marcheren.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus dan kan ik gelukkig gewoon stellen dat dit Ajax met het voetbal ze nu vertonen geen kampioen gaat worden. En dan kan je 100 verdedigers en middenvelders gaan kopen, zolang je een mislukkeling als Brobbey in de spits hebt zal je nooit kampioen worden.
Met zoveel fouten kan je nooit een wedstrijd winnen, maar met een paar verserkingen ziet het er echt wel weer anders uit, eredivisie is niet de premier league hè.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus dan kan ik gelukkig gewoon stellen dat dit Ajax met het voetbal ze nu vertonen geen kampioen gaat worden. En dan kan je 100 verdedigers en middenvelders gaan kopen, zolang je een mislukkeling als Brobbey in de spits hebt zal je nooit kampioen worden.
Ik wou dat ik jouw optimisme kon hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kun je echt nog niet zeggen. Dat is alleen maar gebaseerd op zuur pessimisme gevoed door de resultaten van nu en is totaal niet relevant. We zitten in een oefenfase, dat wil nog niets zeggen hoe het later gaat marcheren.
versterkingen had je allang kunnen halenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met zoveel fouten kan je nooit een wedstrijd winnen, maar met een paar verserkingen ziet het er echt wel weer anders uit, eredivisie is niet de premier league hè.
Dat niet alleen ook een goede spits die je om een boodschap kunt sturen, Brobbey is dat voorlopig nog niet.....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef Scorpie het volgende:
We zijn er wederom hard vanaf gegaan. We hebben toch wel wat verdedigers nodig.
Het is gebaseerd op realisme. Dit Ajax is gewoon heel matig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kun je echt nog niet zeggen. Dat is alleen maar gebaseerd op zuur pessimisme gevoed door de resultaten van nu en is totaal niet relevant. We zitten in een oefenfase, dat wil nog niets zeggen hoe het later gaat marcheren.
Nee pessimisme, troll gedrag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op realisme. Dit Ajax is gewoon heel matig.
Anderen versterken zich ook, dus het is echt niet dat het straks appeltje eitje is als er 2/3 spelers bij komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met zoveel fouten kan je nooit een wedstrijd winnen, maar met een paar verserkingen ziet het er echt wel weer anders uit, eredivisie is niet de premier league hè.
Sneuneus ben je zeg, als je geen kritiek op je cluppie kan verdragen.quote:
Ik zeg wat ik vind, pipo. Maar beter ga je naar je eigen fanboy topic.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sneuneus ben je zeg, als je geen kritiek op je cluppie kan verdragen.
Of je stopt gewoon met huillie huillie doen. Ik ben ook voor Ajax, alleen heb ik er wél een objectieve kijk opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik vind, pipo. Maar beter ga je naar je eigen fanboy topic.
Als spelers hun komst naar Ajax laten afhangen van hoe Ajax speelt in oefenwedstrijden, dan kunnen ze maar beter weg blijven.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan ajax niet beter gewoon stoppen met t spelen van oefenwedstrijden? Als je nog aantrekkelijk wilt blijven voor versterkingen lijkt me dat t slimste
Doe eens normaal joh idioot!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met huillie huillie doen. Ik ben ook voor Ajax, alleen heb ik er wél een objectieve kijk op
Jij zou Brobbey zijn drol nog opvreten omdat ie in een Ajax shirt loopt.
Dat weet jij toch ook?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
versterkingen had je allang kunnen halen
waarom is dat niet gebeurd
het wordt genietenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:11 schreef Elan het volgende:
Gemoedelijk sfeertje wel hier.
En dan te bedenken dat het seizoen nog moet beginnen.
Minimaal twee centrale verdedigers ja, Ajax moet hier gewoon flink in investeren. De rest van het elftal zal automatisch ook beter gaan spelen als je achterin twee zekerheidjes hebt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef Scorpie het volgende:
We zijn er wederom hard vanaf gegaan. We hebben toch wel wat verdedigers nodig.
ik denk het niet dat er aankopen gaan volgen de komende wekenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet jij toch ook?
Ajax wilde eerst spelers verkopen voordat ze nieuwe versterkingen zouden halen. Gisteren is Bassey verkocht voor 22.5 miljoen dus ik verwacht komende twee weken wel een aankoop.
Jij kunt in de portemonnee van mevrouw Elenderink kijken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk het niet dat er aankopen gaan volgen de komende weken
het geld is op
alle transferbedragen dienen gebruikt te worden om verliezen te dichten. Dit is een beursgenoteerde club.
Financiële zaken gaan voor sportieve zaken in dit geval
Maak je niet druk. Ga naar je eigen fanboy topic.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Afgedroogd worden door het B-team van een Duitse degradatiekandidaat is niet best. A-team speelde blijkbaar vanochtend al tegen Regensburg.
Ajax speelde ook niet met zijn beste elftal Hans.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Afgedroogd worden door het B-team van een Duitse degradatiekandidaat is niet best. A-team speelde blijkbaar vanochtend al tegen Regensburg.
Nu is er dus al niet de drang om je te bewijzen waarom je er straks in hoort te staan wanneer de competitie begint?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde ook niet met zijn beste elftal Hans.
Bovendien moet je aan dit soort oefenwedstrijden niet te veel waarde hechten. Ik weet niet of je de wedstrijd überhaupt hebt gezien of alleen op Livescore het resultaat hebt bekeken, maar de intensiteit van Ajax-zijde was vrij laag. Uiteindelijk moet Ajax er staan als de competitie echt begint.
Zeker ik ook. Maar ervan uitgaande dat die niet komt een Berghuis geschorst isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie toch graag een creatieve 10 erbij.
Klaas je klinkt in paniek. Weet je zeker dat je geen Ajax supporter bent ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
versterkingen had je allang kunnen halen
waarom is dat niet gebeurd
Het is geen vetpot toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij kunt in de portemonnee van mevrouw Elenderink kijken?
Boven hun stand geleefd dus.quote:Toen de club geen hinder meer ondervond van de coronacrisis bleek dat Ajax, ondanks deelname aan de Champions League, nog altijd rond de tien miljoen meer uitgaf dan er binnenkwam.'
waar moeten we dan wel waarde aan hechten?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde ook niet met zijn beste elftal Hans.
Bovendien moet je aan dit soort oefenwedstrijden niet te veel waarde hechten. Ik weet niet of je de wedstrijd überhaupt hebt gezien of alleen op Livescore het resultaat hebt bekeken, maar de intensiteit van Ajax-zijde was vrij laag. Uiteindelijk moet Ajax er staan als de competitie echt begint.
Jij denkt dat er überhaupt een kans bestaat dat een verdediger als Olivier Aertssen basisspeler gaat worden komend seizoen? Niemand, inclusief hijzelf gelooft dat dus tegenover wie moet hij zich bewijzen? Hij is er bij om de sfeer te proeven.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nu is er dus al niet de drang om je te bewijzen waarom je er straks in hoort te staan wanneer de competitie begint?
Ik zie weinig positieve zaken in deze selectie helaas. Hopelijk komt er gauw iets bij nu Bassey verkocht is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op realisme. Dit Ajax is gewoon heel matig.
En die volgevreten miljonairs als Brobbey en Bergwijn hebben wel het vuur uit hun sloffen gerend? Die staan er toch wel in, want anders kapitaalvernietiging.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij denkt dat er überhaupt een kans bestaat dat een verdediger als Olivier Aertssen basisspeler gaat worden komend seizoen? Niemand, inclusief hijzelf gelooft dat dus tegenover wie moet hij zich bewijzen? Hij is er bij om de sfeer te proeven.
Hier heb je helemaal gelijk in. Maar hij uitproberen van dit soort zaken die je goed benoemd heeft momenteel prioriteit boven het resultaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar moeten we dan wel waarde aan hechten?
deze wedstrijden zijn bedoelt om ingespeeld te raken...systemen uit te proberen...spelers uit te proberen...conditie op te bouwen....spelritme op te bouwen....tactische zaken uit te proberen
Nee, maar ik hecht weinig waarde aan wat er na een oefenwedstrijd op het scorebord staat.quote:jij wilt zonder oefenwedstrijden gelijk maar de competitie gaan beginnen
Vorig seizoen begon Ajax blakend van zelfvertrouwen aan de competitie en werden meteen weggeveegd door PSV in de Johan Cruijff schaal. Dan heb ik liever dat we nu de wedstrijden verliezen en straks in de competitie wel de punten pakken.quote:dit geeft weinig zelfvertrouwen aan de spelers
We weten allemaal dat spelers als Taylor, Rensch, Aertssen, etc. niet het niveau Ajax zijn inderdaad.quote:Ik zie geen enkele bovengemiddelde speler in deze selectie die wat extraas kan....of ben ik de enige?
Natuurlijk hebben deze twee spelers in deze oefenwedstrijd niet alles gegeven, maar wat is precies je punt? Ik vind het vooral belangrijk dat ze er staat op het moment dat het echt om de punten gaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En die volgevreten miljonairs als Brobbey en Bergwijn hebben wel het vuur uit hun sloffen gerend? Die staan er toch wel in, want anders kapitaalvernietiging.
13 goals in de Mickey mouse competitie,(in kleine wedstrijden meestal) en niet eens de conditie om een wedstrijd vol te maken. 50 wedstrijden waarvan 4 volledig gespeeld oid. En dat noem je ‘potentie’?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier heb je helemaal gelijk in. Maar hij uitproberen van dit soort zaken die je goed benoemd heeft momenteel prioriteit boven het resultaat.
[..]
Nee, maar ik hecht weinig waarde aan wat er na een oefenwedstrijd op het scorebord staat.
[..]
Vorig seizoen begon Ajax blakend van zelfvertrouwen aan de competitie en werden meteen weggeveegd door PSV in de Johan Cruijff schaal. Dan heb ik liever dat we nu de wedstrijden verliezen en straks in de competitie wel de punten pakken.
[..]
We weten allemaal dat spelers als Taylor, Rensch, Aertssen, etc. niet het niveau Ajax zijn inderdaad.
Spelers als Bergwijn, van den Boomen en Brobbey hebben wel potentie. Brobbey wordt strucureel neergezet als iemand die niets kan, maar vorig seizoen was hij topscorer van Ajax (13 goals) terwijl hij weinig heeft gespeeld en ook niet de penalties nam.
Ajax was tot een paar jaar geleden een elftal die op elke positie een goede speler hadquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier heb je helemaal gelijk in. Maar hij uitproberen van dit soort zaken die je goed benoemd heeft momenteel prioriteit boven het resultaat.
[..]
Nee, maar ik hecht weinig waarde aan wat er na een oefenwedstrijd op het scorebord staat.
[..]
Vorig seizoen begon Ajax blakend van zelfvertrouwen aan de competitie en werden meteen weggeveegd door PSV in de Johan Cruijff schaal. Dan heb ik liever dat we nu de wedstrijden verliezen en straks in de competitie wel de punten pakken.
[..]
We weten allemaal dat spelers als Taylor, Rensch, Aertssen, etc. niet het niveau Ajax zijn inderdaad.
Spelers als Bergwijn, van den Boomen en Brobbey hebben wel potentie. Brobbey wordt strucureel neergezet als iemand die niets kan, maar vorig seizoen was hij topscorer van Ajax (13 goals) terwijl hij weinig heeft gespeeld en ook niet de penalties nam.
En op basis van afgelopen seizoen en hetgeen wat je nu ziet heb je er vertrouwen in?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben deze twee spelers in deze oefenwedstrijd niet alles gegeven, maar wat is precies je punt? Ik vind het vooral belangrijk dat ze er staat op het moment dat het echt om de punten gaat.
dat vraag ik me al weken afquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaas je klinkt in paniek. Weet je zeker dat je geen Ajax supporter bent ?
Ajax heeft spelers weten te verkopen bedragen die voor de eredivisie absoluut exceptioneel zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax was tot een paar jaar geleden een elftal die op elke positie een goede speler had
daar is niets meer van over
#realisme
en die supporters maar keihard juichen als er een speler werd verkocht voor tientallen miljoenen
dan kun je niet ongestraft maar blijven doen
uiteindelijk krijg je de deksel op de neus
nu dus
men is extreem voorzichtig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft spelers weten te verkopen bedragen die voor de eredivisie absoluut exceptioneel zijn.
De vraag is met name wat er met dat geld is gebeurd.
Ajax heeft vorig jaar ruim 210 miljoen euro gevangen aan uitgaande transfers (Antony, Martinez, Haller, Gravenberch en Schuurs). De CL van vorig seizoen heeft ook nog ongeveer 55 miljoen opgeleverd, dus 265 miljoen euro.
Nu is er al 62.5 miljoen gevangen (Timber en Bassey).
Dat is in twee jaar dus ruim 325 miljoen euro. Laten het ruim nemen en er vanuit gaan dat 50 miljoen daarvan afgedragen moest worden aan vorige clubs en zaakwaarnemers dan blijft er onder aan de streep nog 275 miljoen euro over.
Ajax gaf vorig jaar ongeveer 110 miljoen euro uit aan nieuwe spelers. Dus Ajax zal nog minimaal 165 miljoen euro in de kas moeten hebben. Waar is dit geld dan? Waarom kunnen hier geen spelers van worden gekocht?
Geld is er nog wel iig.quote:Het eigen vermogen steeg van een kleine tweehonderd miljoen naar 273 miljoen euro. De liquide middelen bedragen 41,5 miljoen euro. Ajax verwacht over het gehele boekjaar 2022/2023 een positief nettoresultaat vanwege de transferinkomsten en de inkomsten uit Europees voetbal.21 feb 2023
Vorig seizoen was veel erger dan nu. Ajax had met afstand het meeste verdiend aan transfers. In augustus en september riep ik al dat het schandalig is dat Ajax met zo veel geld nog steeds geen selectie heeft kunnen formeren die beter is dan die van PSV.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En op basis van afgelopen seizoen en hetgeen wat je nu ziet heb je er vertrouwen in?
omdat je komend seizoen in de min 100 miljoen staat omdat alles op CL was gebaseerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft spelers weten te verkopen bedragen die voor de eredivisie absoluut exceptioneel zijn.
De vraag is met name wat er met dat geld is gebeurd.
Ajax heeft vorig jaar ruim 210 miljoen euro gevangen aan uitgaande transfers (Antony, Martinez, Haller, Gravenberch en Schuurs). De CL van vorig seizoen heeft ook nog ongeveer 55 miljoen opgeleverd, dus 265 miljoen euro.
Nu is er al 62.5 miljoen gevangen (Timber en Bassey).
Dat is in twee jaar dus ruim 325 miljoen euro. Laten het ruim nemen en er vanuit gaan dat 50 miljoen daarvan afgedragen moest worden aan vorige clubs en zaakwaarnemers dan blijft er onder aan de streep nog 275 miljoen euro over.
Ajax gaf vorig jaar ongeveer 110 miljoen euro uit aan nieuwe spelers. Dus Ajax zal nog minimaal 165 miljoen euro in de kas moeten hebben. Waar is dit geld dan? Waarom kunnen hier geen spelers van worden gekocht?
Ik kan me wel enigszins vinden in deze redenering, al is die 100 miljoen wat ruim genomen, maar goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat je komend seizoen in de min 100 miljoen staat omdat alles op CL was gebaseerd.
Bovendien zal ajax zich strategische financieel willen indekken als er nog een seizoen geen CL voetbal gehaald gaat worden..
Wat jij en andere supporters doen is korte termijn denken
wat ajax nu doet is strategische een beleid willen voeren voor de komende jaren waar het mogelijk in grote financiële problemen kan komen
mijn advies aan ajax is de begroting de komende jaren met 50 miljoen laten dalen om structureel minder risicoos te gaan lopen dat het echt fout gaat
Dat betekent gewoon de salarissen verlagen en de dure spelers de laan uitdoen
Ey junk hoe kom jij aan die -100 miljoen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat je komend seizoen in de min 100 miljoen staat omdat alles op CL was gebaseerd.
Bovendien zal ajax zich strategische financieel willen indekken als er nog een seizoen geen CL voetbal gehaald gaat worden..
Wat jij en andere supporters doen is korte termijn denken
wat ajax nu doet is strategische een beleid willen voeren voor de komende jaren waar het mogelijk in grote financiële problemen kan komen
mijn advies aan ajax is de begroting de komende jaren met 50 miljoen laten dalen om structureel minder risicoos te gaan lopen dat het echt fout gaat
Dat betekent gewoon de salarissen verlagen en de dure spelers de laan uitdoen
Je moet tegenwoordig een toelatingsexamen doen voor je op Fok! mag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg dit eens uit. Niet dat ik je ken. Maar je hebt wel een grote mond voor een kut newbie. Graag een gevat antwoord.
Heeft ie op feesboek gezien denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ey junk hoe kom jij aan die -100 miljoen?
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VBL / Poll gaat 020 op korte termijn failliet? 100 miljoen verlies
Ja wat moeten we hier nou van makenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VBL / Poll gaat 020 op korte termijn failliet? 100 miljoen verlies
Van welk geld precies?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:09 schreef Black-Death het volgende:
Nou deze week maar eens wat spelers kopen..
Besef je je dan dat psv gewoonweg beter was door een jochie van 19?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vorig seizoen was veel erger dan nu. Ajax had met afstand het meeste verdiend aan transfers. In augustus en september riep ik al dat het schandalig is dat Ajax met zo veel geld nog steeds geen selectie heeft kunnen formeren die beter is dan die van PSV.
Na de Johan Cruijf Schaal wedstrijd werd inderdaad duidelijk dat PSV een betere selectie heeft. Toch is er nadien vrij weinig gebeurd. Onze trainer van toen (Schreuder) heeft aangegeven dat hij vond dat Ajax genoeg kwaliteit had om kampioen te worden, terwijl iedereen kon zien dat dat niet zo was.
Dit seizoen is een heel ander verhaal. Ajax moet nu namelijk helemaal opnieuw moeten beginnen met het opbouwen van een nieuw elftal. Zoiets vergt tijd en dus geduld van de supporters. Ik heb ik vorige jaren regelmatig voor dit scenario gewaarschuwd, maar het werd hier weggelachen door mensen die maar bleven roepen dat Ajax de beste is, de komende tien jaar makkelijk kampioen zal worden, ieder seizoen zou overwinteren in de CL en meer van dat soort marktpraat.
De realiteit is nu anders, maar ik heb er wel vertrouwen in dat Ajax in staat is om een elftal te bouwen dat mee kan doen om het kampioenschap. Vorig seizoen dacht iedereen dat óf Ajax óf PSV kampioen zou worden, maar het werd Feyenoord (met een straatlengte voorsprong) met voorin vooral spelers die eigenlijk overal waren afgeserveerd (Danilo, Dilrosun, Jahanbaksh, Idrissi).
In voetbal kan dit gewoon en dat Ajax als outsider het nieuwe seizoen in gaat en niet als titelfavoriet was allang duidelijk.
Met het eigen vermogen misschien? Gaan ze niet doen, dat is nu eenmaal de weg die is ingeslagen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ouch, fanboys met een Ajax bril op.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
Heeft ie op feesboek gezien denk ik.
dus wat daar staat neem je voor waarheid aan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[..]
Ouch, fanboys met een Ajax bril op.
https://www.vi.nl/pro/de-(...)00-miljoen-in-de-min
Jouw onderbuik zonder bron is uiteraard de tegenovergestelde waarheidquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:12 schreef Malavita het volgende:
[..]
dus wat daar staat neem je voor waarheid aan?
Sensatie artikel.
Met je ouch
het is goed met je.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jouw onderbuik zonder bron is uiteraard de tegenovergestelde waarheid
Waarom is de portemonnee dan nog niet getrokken voor goede spelers??
Oh wacht…
https://www.footballtrans(...)leven#:~:text=“;Het%20is%20bekend%3A%20we%20moeten,kan%20ondernemen%20op%20de%20transfermarkt.
Zet die bril eens goed op of van die neus.
quote:Steijn en Mislintat willen gas geven op transfermarkt: 'Maar er zijn afspraken gemaakt'
19.30,
Vandaag
Maurice Steijn en Sven Mislintat zijn het erover eens dat Ajax dringend versterkingen nodig heeft, maar moeten nog even geduld hebben. Na afloop van het met 3-1 verloren oefenduel met Augsburg vertelde Steijn waarom Ajax niet sneller handelt op de transfermarkt.
Steijn en Mislintat willen gas geven op transfermarkt: 'Maar er zijn afspraken gemaakt'
De hoofdtrainer van Ajax sprak klare taal na het met 3-1 verloren oefenduel met Augsburg. Steijn gaf toe dat de manier waarop de tegengoals tot stand kwamen, hem hoofdbrekens bezorgt. 'We hebben wel fases gedomineerd en creëerden kansen. Alleen geef je uit het niks drie goals weg. Dat baart zorgen, dat kan ik niet ontkennen. Dat kan niet op die manier. Er moet kwaliteit bij, zeker.'
De selectie is volgens Steijn niet op orde. 'Als je vandaag zag hoe we de laatste tien minuten speelden, met Tahirovic centraal achterin en een linksback (Anass Salah-Eddine, red.) op rechts… Dat is Ajax-onwaardig. Ik wil geen klaagzang ophangen, want we hebben net een goede trainingsweek achter de rug. De jongens hebben hard gewerkt, maar uiteindelijk missen we gewoon kwaliteit.'
Wat ik al 2 maanden roep maken ze nu eindelijk bekend richting de supportersquote:Dat heeft Steijn ook besproken met technisch directeur Mislintat. 'Daar hebben we het al over gehad. Sven is het daarmee eens, maar hij bepaalt het niet alleen. Er zit een heel apparaat achter waar hij afspraken mee heeft gemaakt (de clubleiding, red.). Hetgeen vorig jaar fout is gegaan, er is toen ongelofelijk veel geld uitgegeven, moet nu gerepareerd worden. Dus: één eruit, dan één erin. Voor een coach is dat natuurlijk niet prettig,je loopt achter de feiten aan. Maar het is wel zoals het is op dit moment is.'
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
het is goed met je.
De eerste zin alleen al bewijst dat je lekker aan het trollen bent. Maar blijf lekker doorgaanbeetje dood paard genot als je het niet wilt snappen
Blijft ook gewoon getolereerd hier. Dikke prima, leuk dat dat clubje het nu goed doet, kennelijk is het in orde om zonder gene dit te doen. Met je neus
bedankt hans. Komt altijd goed, rollen worden vanzelf omgedraaid het is alleen de vraag wanneer maar dat wordt vanzelf wel opgemerktquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)ies-van-24-3-miljoen
https://www.ajaxshowtime.(...)n-stootje-hebben/amp
https://www.ajaxfanatics.(...)dat-we-kunnen-kopen/
Maar hey, jij zonder enige tegenberichten hebt natuurlijk gelijk :’)
Al kom ik nog met 100 berichten dan zal dat die Ajax bril
Nog niet afzetten. Sterkte komend seizoen, je zal weer veel teleurstellingen meemaken.
Kijk mijn ruim 15 jaar fok geschiedenis terug en je zal zien dat ik ook voor Ajax ben. Maar kritiek mag je blijkbaar niet hebben, want boehoe blijf van Ajax afquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
bedankt hans. Komt altijd goed, rollen worden vanzelf omgedraaid het is alleen de vraag wanneer maar dat wordt vanzelf wel opgemerkt
Fijn dat Ajax jullie zo bezig blijft houden. Je moet toch aam je trekken komen denk.
zo kom je iig niet over, wel als iemand die alleen komt stoken en geen normale discussie wilt aangaan. Want dat is wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kijk mijn ruim 15 jaar fok geschiedenis terug en je zal zien dat ik ook voor Ajax ben. Maar kritiek mag je blijkbaar niet hebben, want boehoe blijf van Ajax af
https://www.telegraaf.nl/(...)zwakke-amsterdammers
Svennie lost helemaal niks op. Want geen geld, want in de jaren er voor over de balk gesmeten.
er komt echt nog wel wat bij, zeker achterin.. En vraag me ook af of er nog wel wat weggaan (kudus, alvarez).quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:43 schreef Ramboetan het volgende:
Het kan snel gaan inderdaad. Een maand geleden vroeg een vriend aan mij waar ik dacht dat Ajax ging eindigen en ik zei voor de grap zesde. Vrees dat het toch geen grap was. En dan heb ik niet eens die oefenwedstrijd van vandaag gekeken.
Als je niet uit kan geven sta je er dus veel minder rooskleurig voor dan jij schetst. Als je het zover hebt laten komen heb je dus blijkbaar iets fout gedaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:46 schreef Malavita het volgende:
[..]
zo kom je iig niet over, wel als iemand die alleen komt stoken en geen normale discussie wilt aangaan. Want dat is wat er gebeurd.
Er is geld, financieel staat Ajax er nog steeds goed voor. Dat staat ook in het artikel. Door interne afspraken wordt / kan het alleen niet uitgegeven worden. Ook dat staat in het artikel. Ja dat komt door een huishouden wat maar bleef groeien en ja daar staan nu minder inkomsten tegenover. Dat is de werkelijheid, bewuste keuzes dus. Geen armoe (ja het spel wel idd).
Uit wilt geven zoals het ernaar uit ziet. Maar fijn dat je een kritische Ajax supporter bent. Wat je nu zegt klopt verder hoor, dat is zowat ieder zijn of haar mening. Dat heb ik verder ook niet tegengesprokenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je niet uit kan geven sta je er dus veel minder rooskleurig voor dan jij schetst. Als je het zover hebt laten komen heb je dus blijkbaar iets fout gedaan.
Als ik als Ajax supporter zeg dat Ajax nu een hele matige selectie heeft en blijkbaar boven zijn stand heeft geleefd, maakt dat mij dan een realist of een troll?
Het is maar welke bril je op zet he?
Als het klopt dan is het een feit. En realistisch en objectief zijn is afkraken? Piep piep, hallo.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:55 schreef Malavita het volgende:
[..]
Uit wilt geven zoals het ernaar uit ziet. Maar fijn dat je een kritische Ajax supporter bent. Wat je nu zegt klopt verder hoor, dat is zowat ieder zijn of haar mening. Dat heb ik verder ook niet tegengesproken
Maargoed, ik zet mijn Ajax bril wel af van mijn neus. Lekker alles afkraken, wordt het vast beter op. Niveautje klaas.
Uiteindelijk is het altijd de vraag, waren PSV en Feyenoord afgelopen seizoen zo goed of was Ajax zo slecht. Zal wel een combinatie zijn van beide. Credits dus inderdaad voor PSV en Feyenoord, maar kritiek op Ajax mag er ook wel zijn, zeker als je aan het begin van vorig seizoen een voorsprong had van 150 miljoen euro op de begroting.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Besef je je dan dat psv gewoonweg beter was door een jochie van 19?
Aangezien PSV Gakpo én Madueke is kwijtgeraakt tijdens het seizoen, en nog boven Ajax weet te eindigen en er van wint in de beker, alle credits naar PSV.
Vandaar ook mijn vraag: van welk geld?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
Met het eigen vermogen misschien? Gaan ze niet doen, dat is nu eenmaal de weg die is ingeslagen.
hierboven al besproken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraag: van welk geld?
Waar ze zelf miskopen van hebben gedaan zoals Brobbey, Bergwijn, Wijndal en Bassey.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het altijd de vraag, waren PSV en Feyenoord afgelopen seizoen zo goed of was Ajax zo slecht. Zal wel een combinatie zijn van beide. Credits dus inderdaad voor PSV en Feyenoord, maar kritiek op Ajax mag er ook wel zijn, zeker als je aan het begin van vorig seizoen een voorsprong had van 150 miljoen euro op de begroting.
Brobbey is geen miskoop, die gaat Ajax gewoon het dubbele opleveren (en als het meezit meer) van wat ie heeft gekost. Ik zie ook geen betere spits in de eredivisie rondlopen eerlijk gezegd, zijn rendement moet alleen omhoog.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar ze zelf miskopen van hebben gedaan zoals Brobbey, Bergwijn, Wijndal en Bassey.
Toch zijn al deze keuzes wel begrijpelijk en verdedigbaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar ze zelf miskopen van hebben gedaan zoals Brobbey, Bergwijn, Wijndal en Bassey.
(lol)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Brobbey is geen miskoop, die gaat Ajax gewoon het dubbele opleveren (en als het meezit meer) van wat ie heeft gekost. Ik zie ook geen betere spits in de eredivisie rondlopen eerlijk gezegd, zijn rendement moet alleen omhoog.
Wijndal kan gebeuren en Bassey heb je voor bijna dezelfde prijs weer verkocht.
Bergwijn is nog geen miskoop (mag hij dit jaar gaan bewijzen) maar wel een onnodige aankoop voor veel teveel geld.
Aldus degene die meteen in de 'maar kritiek mag je blijkbaar niet hebben' modus schiet als 'ie een weerwoord krijgt.quote:
wijndal is geen schim meer van wat ie 2 jaar geleden was. Verder wel eens, naja Brobbey moet wel echt beter, maar als je cijfermatig kijkt ontloopt het allemaal niet zo veel voorin. Vraag is wel of dat rendement geen kwaliteitsdingetje is. Zelfde voor die wisselvalligheid.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Brobbey is geen miskoop, die gaat Ajax gewoon het dubbele opleveren (en als het meezit meer) van wat ie heeft gekost. Ik zie ook geen betere spits in de eredivisie rondlopen eerlijk gezegd, zijn rendement moet alleen omhoog.
Wijndal kan gebeuren en Bassey heb je voor bijna dezelfde prijs weer verkocht.
Bergwijn is nog geen miskoop (mag hij dit jaar gaan bewijzen) maar wel een onnodige aankoop voor veel teveel geld.
Denk dat vooral zijn fitheid belangrijk gaat zijn. Daar kan een trainer ook een aandeel in hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
wijndal is geen schim meer van wat ie 2 jaar geleden was. Verder wel eens, naja Brobbey moet wel echt beter, maar als je cijfermatig kijkt ontloopt het allemaal niet zo veel voorin. Vraag is wel of dat rendement geen kwaliteitsdingetje is. Zelfde voor die wisselvalligheid.
Koning Brobbie!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Giménez mag de veters nog niet strikken van Brobbey!!
goed hequote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Giménez mag de veters nog niet strikken van Brobbey!!
Prepare for the worst, hope for the best.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:43 schreef Ramboetan het volgende:
Het kan snel gaan inderdaad. Een maand geleden vroeg een vriend aan mij waar ik dacht dat Ajax ging eindigen en ik zei voor de grap zesde. Vrees dat het toch geen grap was. En dan heb ik niet eens die oefenwedstrijd van vandaag gekeken.
Zolang die luie negert z’n dikke reet niet eens van de bank tilt en gaat leven als een professional gaat het nooit iets worden. Halve ihattaren die knul.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat vooral zijn fitheid belangrijk gaat zijn. Daar kan een trainer ook een aandeel in hebben.
Hij heeft alle eigenschappen om een topspits te worden maar dan moet zijn rendement wel omhoog, vraag is idd of dat gaat gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in, zeker in de NL competitie moet ie lachend topscoorder kunnen worden,
Wat heb je dan voor versterkingen gezien bij de anderen, ik heb tot nu toe de hele top 5 alleen maar zien verzwakken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Anderen versterken zich ook, dus het is echt niet dat het straks appeltje eitje is als er 2/3 spelers bij komen.
Stoere taal hoor. Zelfs dan is ie nog de beste spits van de eredivisie, kan je nagaan als ie nog beter gaat worden (wat ongetwijfeld gaat gebeuren).quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zolang die luie negert z’n dikke reet niet eens van de bank tilt en gaat leven als een professional gaat het nooit iets worden. Halve ihattaren die knul.
(Ps; die is weer transfervrij…!)
Hij is wel intelligenter dan jij, al is dat niet zo moeilijk maar toch wat waard.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zolang die luie negert z’n dikke reet niet eens van de bank tilt en gaat leven als een professional gaat het nooit iets worden. Halve ihattaren die knul.
(Ps; die is weer transfervrij…!)
Ik denk dat Feyenoord alleen maar beter is geworden in de breedtequote:Op zondag 30 juli 2023 01:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor versterkingen gezien bij de anderen, ik heb tot nu toe de hele top 5 alleen maar zien verzwakken.
Hij heeft alles om dat wel te zijn, maar ik vind het nog altijd erg onbeholpen als ik hem ziequote:Op zondag 30 juli 2023 08:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
In de eredivisie zou Brobbey er bij een club als Ajax toch een boel moeten kunnen maken, maar een echte topspits (internationaal niveau) zie ik er niet in.
Jep, hopen dat het een beetje gaat draaien en dat je in de top 3 mee kunt draaien. De wedstrijd van gisteren geeft weinig vertrouwen iig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prepare for the worst, hope for the best.
We zijn blijkbaar blut en kunnen geen spelers halen voordat er iets verkocht is, en de selectie is totaal uit balans.
Op basis van wat? Hij heeft helemaal geen scorend vermogen en echt technisch is die ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij heeft alles om dat wel te zijn, maar ik vind het nog altijd erg onbeholpen als ik hem zie
volgens mij loopt hij bijna op 1 goal per 90 minuten in de competitiequote:Op zondag 30 juli 2023 10:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Op basis van wat? Hij heeft helemaal geen scorend vermogen en echt technisch is die ook niet.
Bjorn Fleminx ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij loopt hij bijna op 1 goal per 90 minuten in de competitie
is nick olijf beter dan gorter....quote:Op zondag 30 juli 2023 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het als 2e keeper en wordt Gorter verhuurd.
Denk dat je daar gewoon afscheid van moet nemen, deed het voor die handblessure best goed als vervanger van Onana, ik weet niet meer precies wanneer dat was maar erna was het wel over met zijn piek.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:32 schreef tompsv18 het volgende:
Good old Pasveer 3e keepert dan. Misschien toch weer bij het Nederlands elftal halen.
Gorter moet spelen, kan bij Ajax niet of weinig, zo moeilijk is het allemaal niet klaas.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is nick olijf beter dan gorter....
wat een vreemde moves maakt ajax
Bij een topclub heb je toch altijd 2 topkeepers nodig....quote:Op zondag 30 juli 2023 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gorter moet spelen, kan bij Ajax niet of weinig, zo moeilijk is het allemaal niet klaas.
Argentijn, hij was gisteren niet best, denk medeschuldig aan 2 goals en eentje zelfs hoofdschuldige, welke andere keeper heeft nog meer geblunderd dan?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bij een topclub heb je toch altijd 2 topkeepers nodig....
o wacht ....(top)
Die braziliaan maakte gisteren ook een blunder
zou het daarom niet een paniek aankoop zijn dat beide keepers recent geblunderd hebben...
gorter had toch ook een blunder gemaakt in 1 van die eerste wedstrijden....quote:Op zondag 30 juli 2023 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Argentijn, hij was gisteren niet best, denk medeschuldig aan 2 goals en eentje zelfs hoofdschuldige, welke andere keeper heeft nog meer geblunderd dan?
Onana was top, er is momenteel geen keeper in NL die dat niveau haalt, het is allemaal middelmaat, die brekebeen bij jullie ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gorter had toch ook een blunder gemaakt in 1 van die eerste wedstrijden....
ajax verslijt wel veel keepers de afgelopen seizoenen...
Liever Wellenreuther, die pakt tenminste nog strafschoppen.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana was top, er is momenteel geen keeper in NL die dat niveau haalt, het is allemaal middelmaat, die brekebeen bij jullie ook.
Wij hebben gewoon stabiele keepers....Bijlow en Wellenreuter pakken beide punten en zijn gewoon stabielquote:Op zondag 30 juli 2023 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onana was top, er is momenteel geen keeper in NL die dat niveau haalt, het is allemaal middelmaat, die brekebeen bij jullie ook.
Olij is ook gewoon een stuk beter dan die Argentijnse grabbelton hoor. Alleen niet zo best op hoge ballenquote:Op zondag 30 juli 2023 11:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Project Gorter mag wel een keer afgesloten worden, dat is hem gewoon niet.
Ik heb niet gevolgd bij Aberdeen? maar inderdaad als je steeds maar moet verhuren kan je hem beter verkopen.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Project Gorter mag wel een keer afgesloten worden, dat is hem gewoon niet.
Hij is wel goed maar wat te klein en hij viel pas vorig seizoen op dus ook geen idee hoe ervoor was, Pasveer heeft ook een tijdje echt goed gekeept.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Olij is ook gewoon een stuk beter dan die Argentijnse grabbelton hoor. Alleen niet zo best op hoge ballen
gras is groenquote:Op zondag 30 juli 2023 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Sowieso Feyenoorders die hier dingen komen roepen.
Voelt alleen niet echt als een structurele oplossing, waar we nog steeds wel naar op zoek zijn.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Olij is ook gewoon een stuk beter dan die Argentijnse grabbelton hoor. Alleen niet zo best op hoge ballen
dat valt wel mee denk. Zat er wel een paar x niet goed bij maar vaak genoeg ook wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan zo al drie echte ketsers opnoemen in een half jaartje, dat lijkt me wat veel voor een keeper van een topclub.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat valt wel mee denk. Zat er wel een paar x niet goed bij maar vaak genoeg ook wel.
Een klein aantal Nederlandse keepers zijn redelijk, niet 1 springt er uit, ook olij niet.
consistent is anders idd. Dat moet (en kan ook) beter.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan zo al drie echte ketsers opnoemen in een half jaartje, dat lijkt me wat veel voor een keeper van een topclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |