Dan moeten ze wel Engels spreken en dat gaat net zo vaak mis.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat op trainingen en besprekingen de voertaal gewoon Engels is lijkt me een stuk praktischer. Achteraf vertalen is een stuk vervelender
Voor spaanstaligen of Brazilianen heeft Engels ook weinig zin, ik heb niet gezien waar Steijn dat gezegd heeft over verplicht NL, dat is niet zo handig want dat gaat toch niet werken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel Engels spreken en dat gaat net zo vaak mis.
VI, voertaal is Nederlands en spelers moeten maar bij medespelers of trainers om uitleg vragen als ze het niet snappen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor spaanstaligen of Brazilianen heeft Engels ook weinig zin, ik heb niet gezien waar Steijn dat gezegd heeft over verplicht NL, dat is niet zo handig want dat gaat toch niet werken.
Ben ik de enige die moest lachen toen Messi zijn welcomes speeche in Amerika in het Argentijns hield ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor spaanstaligen of Brazilianen heeft Engels ook weinig zin, ik heb niet gezien waar Steijn dat gezegd heeft over verplicht NL, dat is niet zo handig want dat gaat toch niet werken.
Niet iedereen heeft tijd om 24/7 op een forum te zitten. Dus niet zo veel posten is niet direct newbie vriend.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg dit eens uit. Niet dat ik je ken. Maar je hebt wel een grote mond voor een kut newbie. Graag een gevat antwoord.
Onbekende oldbie danquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om 24/7 op een forum te zitten. Dus niet zo veel posten is niet direct newbie vriend.
Wie is er aangetrokkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer heeft die vorig jaar voor zoveel geld aangetrokken superspits voor het laatst gescoord (niet uit een penalty)?
vreemdelingenlegioen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
de speech van slot na de winst bij ajax
doet hij dat in net nederlands of in het engels..
discussie kan gesloten worden
Andreas "als zak aardappelen naar de hoek" Isakson inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:50 schreef Wertha het volgende:
Ik moet bij onze keeper steeds denken aan die Zweedse keeper die bij PSV onder de lat heeft gestaan. Ben niet zeker van zijn naam: Issakson?
Een prikballetje (ietwat hoge, maar vooral trage, slappe voorzet) door zijn handen laten glippen.quote:
Dat was 'm.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Andreas "als zak aardappelen naar de hoek" Isakson inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |