Dan moeten ze wel Engels spreken en dat gaat net zo vaak mis.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat op trainingen en besprekingen de voertaal gewoon Engels is lijkt me een stuk praktischer. Achteraf vertalen is een stuk vervelender

Voor spaanstaligen of Brazilianen heeft Engels ook weinig zin, ik heb niet gezien waar Steijn dat gezegd heeft over verplicht NL, dat is niet zo handig want dat gaat toch niet werken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel Engels spreken en dat gaat net zo vaak mis.

VI, voertaal is Nederlands en spelers moeten maar bij medespelers of trainers om uitleg vragen als ze het niet snappen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor spaanstaligen of Brazilianen heeft Engels ook weinig zin, ik heb niet gezien waar Steijn dat gezegd heeft over verplicht NL, dat is niet zo handig want dat gaat toch niet werken.

Ben ik de enige die moest lachen toen Messi zijn welcomes speeche in Amerika in het Argentijns hield ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor spaanstaligen of Brazilianen heeft Engels ook weinig zin, ik heb niet gezien waar Steijn dat gezegd heeft over verplicht NL, dat is niet zo handig want dat gaat toch niet werken.

Niet iedereen heeft tijd om 24/7 op een forum te zitten. Dus niet zo veel posten is niet direct newbie vriend.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg dit eens uit. Niet dat ik je ken. Maar je hebt wel een grote mond voor een kut newbie. Graag een gevat antwoord.

Onbekende oldbie danquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om 24/7 op een forum te zitten. Dus niet zo veel posten is niet direct newbie vriend.

Wie is er aangetrokkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer heeft die vorig jaar voor zoveel geld aangetrokken superspits voor het laatst gescoord (niet uit een penalty)?

vreemdelingenlegioen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
de speech van slot na de winst bij ajax
doet hij dat in net nederlands of in het engels..
discussie kan gesloten worden

Andreas "als zak aardappelen naar de hoek" Isakson inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:50 schreef Wertha het volgende:
Ik moet bij onze keeper steeds denken aan die Zweedse keeper die bij PSV onder de lat heeft gestaan. Ben niet zeker van zijn naam: Issakson?

Een prikballetje (ietwat hoge, maar vooral trage, slappe voorzet) door zijn handen laten glippen.quote:

Dat was 'm.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Andreas "als zak aardappelen naar de hoek" Isakson inderdaad.

Staat inderdaad te ballen alsof die cement in zijn schoenen heeft of dat die recentelijk 2 keer zijn been heeft gebroken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:54 schreef Tarado het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Wijndal gewoon te zwaar?

Ik zie toch graag een creatieve 10 erbij.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:07 schreef StevenHyde het volgende:
Dit middenveld mag wel wat wedstrijden zo blijven staan.

quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
Berghius krijgt waarschijnlijk ook Dickie-flashbacks

Zijn korte Ajax-1 periode vóór de transfer naar Leipzig was echt heel sterk. Scoorde zelfs in Europa zonder moeite.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ze bij Ajax ooit in Brobbey gezien hebben dat ik nog altijd niet zie?

Zelfs vorig seizoen liet hij het bij vlagen nog wel zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zijn korte Ajax-1 periode vóór de transfer naar Leipzig was echt heel sterk. Scoorde zelfs in Europa zonder moeite.

Vind hem vandaag ook niet per se slecht, al moet die 1-op-1 er natuurlijk gewoon in.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zijn korte Ajax-1 periode vóór de transfer naar Leipzig was echt heel sterk. Scoorde zelfs in Europa zonder moeite.

Het idee in de jeugd was een beetje dat hij de Lukaku van Amsterdam zou zijn. behoorlijke functionele techniek en zo'n beest dat verdedigers een soort van mugjes leken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ze bij Ajax ooit in Brobbey gezien hebben dat ik nog altijd niet zie?

Dat is het heel erg. Allemaal druk druk druk, maar geen enkel rendement.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Conceição doet me denken aan Younes toen die ons balde . Veel blaffen maar nooit doorbijten.

Werkt ook meestal voor geen meter , zoon zijn van een grote speler vroeger. (op Maldini na)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is het heel erg. Allemaal druk druk druk, maar geen enkel rendement.
Die jongen heeft wel techniek, maar totaal geen rust in zijn spel. Zo wordt het niks.

.
.

hoe slijpt steijn anders zijn betonvoetbal erin?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan ajax niet beter gewoon stoppen met t spelen van oefenwedstrijden? Als je nog aantrekkelijk wilt blijven voor versterkingen lijkt me dat t slimste

Op Brobbey zal je nooit kunnen bouwen. Meest overschatte spits sinds tijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe keeper ook maar op het boodschappenlijstje van Mislintat..En er moet een echte spits bij, op Brobbey kunnen voorlopig niet bouwen.

17 miljoen gekost en 3 miljoen salaris per jaar. Zit je nu al op 23 miljoen en je hebt er nog geen fuck aan gehad. Brobbey is de Bassey van de voorhoede.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:

Jij ziet dit Ajax kampioen worden?quote:

Dat kun je nu echt nog niet zeggen. Competitie is nog niet eens begonnen en dan kun je het nog niet zeggen. Na de winterstop maar verder speculeren...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij ziet dit Ajax kampioen worden?

Nou, slotje op dit topic dus en na de winterstop verder kijken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kun je nu echt nog niet zeggen. Competitie is nog niet eens begonnen en dan kun je het nog niet zeggen. Na de winterstop maar verder speculeren...

Nee hoor, hoeft toch niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nou, slotje op dit topic dus en na de winterstop verder kijken?

Een timmerman kan niks met 10 kromme spijkers.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Heb jullie oefenwedstrijden niet echt gevolgd, maar die Van den Boomen maakt geen slechte indruk volgens mij? Legt, van wat ik ervan heb gezien, de ballen op het stropdasje.

Aan hem ligt het inderdaad ook niet, maar als de rest van het team de ondergrens bereikt kun je daar ook niet veel mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Heb jullie oefenwedstrijden niet echt gevolgd, maar die Van den Boomen maakt geen slechte indruk volgens mij? Legt, van wat ik ervan heb gezien, de ballen op het stropdasje.

maak niet uitquote:

Dus dan kan ik gelukkig gewoon stellen dat dit Ajax met het voetbal ze nu vertonen geen kampioen gaat worden. En dan kan je 100 verdedigers en middenvelders gaan kopen, zolang je een mislukkeling als Brobbey in de spits hebt zal je nooit kampioen worden.quote:

Prima speler.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:

Kun je echt nog niet zeggen. Dat is alleen maar gebaseerd op zuur pessimisme gevoed door de resultaten van nu en is totaal niet relevant. We zitten in een oefenfase, dat wil nog niets zeggen hoe het later gaat marcheren.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus dan kan ik gelukkig gewoon stellen dat dit Ajax met het voetbal ze nu vertonen geen kampioen gaat worden. En dan kan je 100 verdedigers en middenvelders gaan kopen, zolang je een mislukkeling als Brobbey in de spits hebt zal je nooit kampioen worden.

Met zoveel fouten kan je nooit een wedstrijd winnen, maar met een paar verserkingen ziet het er echt wel weer anders uit, eredivisie is niet de premier league hè.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus dan kan ik gelukkig gewoon stellen dat dit Ajax met het voetbal ze nu vertonen geen kampioen gaat worden. En dan kan je 100 verdedigers en middenvelders gaan kopen, zolang je een mislukkeling als Brobbey in de spits hebt zal je nooit kampioen worden.

Ik wou dat ik jouw optimisme kon hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kun je echt nog niet zeggen. Dat is alleen maar gebaseerd op zuur pessimisme gevoed door de resultaten van nu en is totaal niet relevant. We zitten in een oefenfase, dat wil nog niets zeggen hoe het later gaat marcheren.

versterkingen had je allang kunnen halenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met zoveel fouten kan je nooit een wedstrijd winnen, maar met een paar verserkingen ziet het er echt wel weer anders uit, eredivisie is niet de premier league hè.

Dat niet alleen ook een goede spits die je om een boodschap kunt sturen, Brobbey is dat voorlopig nog niet.....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef Scorpie het volgende:
We zijn er wederom hard vanaf gegaan. We hebben toch wel wat verdedigers nodig.

Het is gebaseerd op realisme. Dit Ajax is gewoon heel matig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kun je echt nog niet zeggen. Dat is alleen maar gebaseerd op zuur pessimisme gevoed door de resultaten van nu en is totaal niet relevant. We zitten in een oefenfase, dat wil nog niets zeggen hoe het later gaat marcheren.

Nee pessimisme, troll gedrag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op realisme. Dit Ajax is gewoon heel matig.

Anderen versterken zich ook, dus het is echt niet dat het straks appeltje eitje is als er 2/3 spelers bij komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met zoveel fouten kan je nooit een wedstrijd winnen, maar met een paar verserkingen ziet het er echt wel weer anders uit, eredivisie is niet de premier league hè.

Sneuneus ben je zeg, als je geen kritiek op je cluppie kan verdragen.quote:

Ik zeg wat ik vind, pipo. Maar beter ga je naar je eigen fanboy topic.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sneuneus ben je zeg, als je geen kritiek op je cluppie kan verdragen.

Of je stopt gewoon met huillie huillie doen. Ik ben ook voor Ajax, alleen heb ik er wél een objectieve kijk opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik vind, pipo. Maar beter ga je naar je eigen fanboy topic.

Als spelers hun komst naar Ajax laten afhangen van hoe Ajax speelt in oefenwedstrijden, dan kunnen ze maar beter weg blijven.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan ajax niet beter gewoon stoppen met t spelen van oefenwedstrijden? Als je nog aantrekkelijk wilt blijven voor versterkingen lijkt me dat t slimste

Doe eens normaal joh idioot!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met huillie huillie doen. Ik ben ook voor Ajax, alleen heb ik er wél een objectieve kijk op
Jij zou Brobbey zijn drol nog opvreten omdat ie in een Ajax shirt loopt.

Dat weet jij toch ook?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
versterkingen had je allang kunnen halen
waarom is dat niet gebeurd

het wordt genietenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:11 schreef Elan het volgende:
Gemoedelijk sfeertje wel hier.
En dan te bedenken dat het seizoen nog moet beginnen.

Minimaal twee centrale verdedigers ja, Ajax moet hier gewoon flink in investeren. De rest van het elftal zal automatisch ook beter gaan spelen als je achterin twee zekerheidjes hebt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef Scorpie het volgende:
We zijn er wederom hard vanaf gegaan. We hebben toch wel wat verdedigers nodig.

ik denk het niet dat er aankopen gaan volgen de komende wekenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet jij toch ook?
Ajax wilde eerst spelers verkopen voordat ze nieuwe versterkingen zouden halen. Gisteren is Bassey verkocht voor 22.5 miljoen dus ik verwacht komende twee weken wel een aankoop.

Jij kunt in de portemonnee van mevrouw Elenderink kijken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk het niet dat er aankopen gaan volgen de komende weken
het geld is op
alle transferbedragen dienen gebruikt te worden om verliezen te dichten. Dit is een beursgenoteerde club.
Financiële zaken gaan voor sportieve zaken in dit geval

Maak je niet druk. Ga naar je eigen fanboy topic.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Afgedroogd worden door het B-team van een Duitse degradatiekandidaat is niet best. A-team speelde blijkbaar vanochtend al tegen Regensburg.

Ajax speelde ook niet met zijn beste elftal Hans.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Afgedroogd worden door het B-team van een Duitse degradatiekandidaat is niet best. A-team speelde blijkbaar vanochtend al tegen Regensburg.

Nu is er dus al niet de drang om je te bewijzen waarom je er straks in hoort te staan wanneer de competitie begint?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde ook niet met zijn beste elftal Hans.
Bovendien moet je aan dit soort oefenwedstrijden niet te veel waarde hechten. Ik weet niet of je de wedstrijd überhaupt hebt gezien of alleen op Livescore het resultaat hebt bekeken, maar de intensiteit van Ajax-zijde was vrij laag. Uiteindelijk moet Ajax er staan als de competitie echt begint.

Zeker ik ook. Maar ervan uitgaande dat die niet komt een Berghuis geschorst isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie toch graag een creatieve 10 erbij.

Klaas je klinkt in paniek. Weet je zeker dat je geen Ajax supporter bent ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
versterkingen had je allang kunnen halen
waarom is dat niet gebeurd

Het is geen vetpot toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij kunt in de portemonnee van mevrouw Elenderink kijken?
Boven hun stand geleefd dus.quote:Toen de club geen hinder meer ondervond van de coronacrisis bleek dat Ajax, ondanks deelname aan de Champions League, nog altijd rond de tien miljoen meer uitgaf dan er binnenkwam.'

waar moeten we dan wel waarde aan hechten?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde ook niet met zijn beste elftal Hans.
Bovendien moet je aan dit soort oefenwedstrijden niet te veel waarde hechten. Ik weet niet of je de wedstrijd überhaupt hebt gezien of alleen op Livescore het resultaat hebt bekeken, maar de intensiteit van Ajax-zijde was vrij laag. Uiteindelijk moet Ajax er staan als de competitie echt begint.

Jij denkt dat er überhaupt een kans bestaat dat een verdediger als Olivier Aertssen basisspeler gaat worden komend seizoen? Niemand, inclusief hijzelf gelooft dat dus tegenover wie moet hij zich bewijzen? Hij is er bij om de sfeer te proeven.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nu is er dus al niet de drang om je te bewijzen waarom je er straks in hoort te staan wanneer de competitie begint?

Ik zie weinig positieve zaken in deze selectie helaas. Hopelijk komt er gauw iets bij nu Bassey verkocht is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op realisme. Dit Ajax is gewoon heel matig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |