Staat inderdaad te ballen alsof die cement in zijn schoenen heeft of dat die recentelijk 2 keer zijn been heeft gebroken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:54 schreef Tarado het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Wijndal gewoon te zwaar?

Ik zie toch graag een creatieve 10 erbij.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:07 schreef StevenHyde het volgende:
Dit middenveld mag wel wat wedstrijden zo blijven staan.

quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
Berghius krijgt waarschijnlijk ook Dickie-flashbacks

Zijn korte Ajax-1 periode vóór de transfer naar Leipzig was echt heel sterk. Scoorde zelfs in Europa zonder moeite.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ze bij Ajax ooit in Brobbey gezien hebben dat ik nog altijd niet zie?

Zelfs vorig seizoen liet hij het bij vlagen nog wel zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zijn korte Ajax-1 periode vóór de transfer naar Leipzig was echt heel sterk. Scoorde zelfs in Europa zonder moeite.

Vind hem vandaag ook niet per se slecht, al moet die 1-op-1 er natuurlijk gewoon in.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zijn korte Ajax-1 periode vóór de transfer naar Leipzig was echt heel sterk. Scoorde zelfs in Europa zonder moeite.

Het idee in de jeugd was een beetje dat hij de Lukaku van Amsterdam zou zijn. behoorlijke functionele techniek en zo'n beest dat verdedigers een soort van mugjes leken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat ze bij Ajax ooit in Brobbey gezien hebben dat ik nog altijd niet zie?

Dat is het heel erg. Allemaal druk druk druk, maar geen enkel rendement.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Conceição doet me denken aan Younes toen die ons balde . Veel blaffen maar nooit doorbijten.

Werkt ook meestal voor geen meter , zoon zijn van een grote speler vroeger. (op Maldini na)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is het heel erg. Allemaal druk druk druk, maar geen enkel rendement.
Die jongen heeft wel techniek, maar totaal geen rust in zijn spel. Zo wordt het niks.

.
.

hoe slijpt steijn anders zijn betonvoetbal erin?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan ajax niet beter gewoon stoppen met t spelen van oefenwedstrijden? Als je nog aantrekkelijk wilt blijven voor versterkingen lijkt me dat t slimste

Op Brobbey zal je nooit kunnen bouwen. Meest overschatte spits sinds tijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe keeper ook maar op het boodschappenlijstje van Mislintat..En er moet een echte spits bij, op Brobbey kunnen voorlopig niet bouwen.

17 miljoen gekost en 3 miljoen salaris per jaar. Zit je nu al op 23 miljoen en je hebt er nog geen fuck aan gehad. Brobbey is de Bassey van de voorhoede.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |