Anderen versterken zich ook, dus het is echt niet dat het straks appeltje eitje is als er 2/3 spelers bij komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met zoveel fouten kan je nooit een wedstrijd winnen, maar met een paar verserkingen ziet het er echt wel weer anders uit, eredivisie is niet de premier league hè.
Sneuneus ben je zeg, als je geen kritiek op je cluppie kan verdragen.quote:
Ik zeg wat ik vind, pipo. Maar beter ga je naar je eigen fanboy topic.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sneuneus ben je zeg, als je geen kritiek op je cluppie kan verdragen.
Of je stopt gewoon met huillie huillie doen. Ik ben ook voor Ajax, alleen heb ik er wél een objectieve kijk opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik vind, pipo. Maar beter ga je naar je eigen fanboy topic.
Als spelers hun komst naar Ajax laten afhangen van hoe Ajax speelt in oefenwedstrijden, dan kunnen ze maar beter weg blijven.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan ajax niet beter gewoon stoppen met t spelen van oefenwedstrijden? Als je nog aantrekkelijk wilt blijven voor versterkingen lijkt me dat t slimste
Doe eens normaal joh idioot!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met huillie huillie doen. Ik ben ook voor Ajax, alleen heb ik er wél een objectieve kijk op
Jij zou Brobbey zijn drol nog opvreten omdat ie in een Ajax shirt loopt.
Dat weet jij toch ook?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
versterkingen had je allang kunnen halen
waarom is dat niet gebeurd
het wordt genietenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:11 schreef Elan het volgende:
Gemoedelijk sfeertje wel hier.
En dan te bedenken dat het seizoen nog moet beginnen.
Minimaal twee centrale verdedigers ja, Ajax moet hier gewoon flink in investeren. De rest van het elftal zal automatisch ook beter gaan spelen als je achterin twee zekerheidjes hebt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef Scorpie het volgende:
We zijn er wederom hard vanaf gegaan. We hebben toch wel wat verdedigers nodig.
ik denk het niet dat er aankopen gaan volgen de komende wekenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet jij toch ook?
Ajax wilde eerst spelers verkopen voordat ze nieuwe versterkingen zouden halen. Gisteren is Bassey verkocht voor 22.5 miljoen dus ik verwacht komende twee weken wel een aankoop.
Jij kunt in de portemonnee van mevrouw Elenderink kijken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk het niet dat er aankopen gaan volgen de komende weken
het geld is op
alle transferbedragen dienen gebruikt te worden om verliezen te dichten. Dit is een beursgenoteerde club.
Financiële zaken gaan voor sportieve zaken in dit geval
Maak je niet druk. Ga naar je eigen fanboy topic.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Afgedroogd worden door het B-team van een Duitse degradatiekandidaat is niet best. A-team speelde blijkbaar vanochtend al tegen Regensburg.
Ajax speelde ook niet met zijn beste elftal Hans.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Afgedroogd worden door het B-team van een Duitse degradatiekandidaat is niet best. A-team speelde blijkbaar vanochtend al tegen Regensburg.
Nu is er dus al niet de drang om je te bewijzen waarom je er straks in hoort te staan wanneer de competitie begint?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde ook niet met zijn beste elftal Hans.
Bovendien moet je aan dit soort oefenwedstrijden niet te veel waarde hechten. Ik weet niet of je de wedstrijd überhaupt hebt gezien of alleen op Livescore het resultaat hebt bekeken, maar de intensiteit van Ajax-zijde was vrij laag. Uiteindelijk moet Ajax er staan als de competitie echt begint.
Zeker ik ook. Maar ervan uitgaande dat die niet komt een Berghuis geschorst isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie toch graag een creatieve 10 erbij.
Klaas je klinkt in paniek. Weet je zeker dat je geen Ajax supporter bent ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
versterkingen had je allang kunnen halen
waarom is dat niet gebeurd
Het is geen vetpot toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij kunt in de portemonnee van mevrouw Elenderink kijken?
Boven hun stand geleefd dus.quote:Toen de club geen hinder meer ondervond van de coronacrisis bleek dat Ajax, ondanks deelname aan de Champions League, nog altijd rond de tien miljoen meer uitgaf dan er binnenkwam.'
waar moeten we dan wel waarde aan hechten?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde ook niet met zijn beste elftal Hans.
Bovendien moet je aan dit soort oefenwedstrijden niet te veel waarde hechten. Ik weet niet of je de wedstrijd überhaupt hebt gezien of alleen op Livescore het resultaat hebt bekeken, maar de intensiteit van Ajax-zijde was vrij laag. Uiteindelijk moet Ajax er staan als de competitie echt begint.
Jij denkt dat er überhaupt een kans bestaat dat een verdediger als Olivier Aertssen basisspeler gaat worden komend seizoen? Niemand, inclusief hijzelf gelooft dat dus tegenover wie moet hij zich bewijzen? Hij is er bij om de sfeer te proeven.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nu is er dus al niet de drang om je te bewijzen waarom je er straks in hoort te staan wanneer de competitie begint?
Ik zie weinig positieve zaken in deze selectie helaas. Hopelijk komt er gauw iets bij nu Bassey verkocht is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op realisme. Dit Ajax is gewoon heel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |