Denk dat vooral zijn fitheid belangrijk gaat zijn. Daar kan een trainer ook een aandeel in hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
wijndal is geen schim meer van wat ie 2 jaar geleden was. Verder wel eens, naja Brobbey moet wel echt beter, maar als je cijfermatig kijkt ontloopt het allemaal niet zo veel voorin. Vraag is wel of dat rendement geen kwaliteitsdingetje is. Zelfde voor die wisselvalligheid.

Koning Brobbie!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Giménez mag de veters nog niet strikken van Brobbey!!

goed hequote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Giménez mag de veters nog niet strikken van Brobbey!!

Prepare for the worst, hope for the best.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:43 schreef Ramboetan het volgende:
Het kan snel gaan inderdaad. Een maand geleden vroeg een vriend aan mij waar ik dacht dat Ajax ging eindigen en ik zei voor de grap zesde. Vrees dat het toch geen grap was. En dan heb ik niet eens die oefenwedstrijd van vandaag gekeken.

Zolang die luie negert z’n dikke reet niet eens van de bank tilt en gaat leven als een professional gaat het nooit iets worden. Halve ihattaren die knul.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat vooral zijn fitheid belangrijk gaat zijn. Daar kan een trainer ook een aandeel in hebben.
Hij heeft alle eigenschappen om een topspits te worden maar dan moet zijn rendement wel omhoog, vraag is idd of dat gaat gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in, zeker in de NL competitie moet ie lachend topscoorder kunnen worden,

Wat heb je dan voor versterkingen gezien bij de anderen, ik heb tot nu toe de hele top 5 alleen maar zien verzwakken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Anderen versterken zich ook, dus het is echt niet dat het straks appeltje eitje is als er 2/3 spelers bij komen.

Stoere taal hoor. Zelfs dan is ie nog de beste spits van de eredivisie, kan je nagaan als ie nog beter gaat worden (wat ongetwijfeld gaat gebeuren).quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zolang die luie negert z’n dikke reet niet eens van de bank tilt en gaat leven als een professional gaat het nooit iets worden. Halve ihattaren die knul.
(Ps; die is weer transfervrij…!)

Hij is wel intelligenter dan jij, al is dat niet zo moeilijk maar toch wat waard.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zolang die luie negert z’n dikke reet niet eens van de bank tilt en gaat leven als een professional gaat het nooit iets worden. Halve ihattaren die knul.
(Ps; die is weer transfervrij…!)

Ik denk dat Feyenoord alleen maar beter is geworden in de breedtequote:Op zondag 30 juli 2023 01:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor versterkingen gezien bij de anderen, ik heb tot nu toe de hele top 5 alleen maar zien verzwakken.

Hij heeft alles om dat wel te zijn, maar ik vind het nog altijd erg onbeholpen als ik hem ziequote:Op zondag 30 juli 2023 08:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
In de eredivisie zou Brobbey er bij een club als Ajax toch een boel moeten kunnen maken, maar een echte topspits (internationaal niveau) zie ik er niet in.

Jep, hopen dat het een beetje gaat draaien en dat je in de top 3 mee kunt draaien. De wedstrijd van gisteren geeft weinig vertrouwen iig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prepare for the worst, hope for the best.
We zijn blijkbaar blut en kunnen geen spelers halen voordat er iets verkocht is, en de selectie is totaal uit balans.

Op basis van wat? Hij heeft helemaal geen scorend vermogen en echt technisch is die ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij heeft alles om dat wel te zijn, maar ik vind het nog altijd erg onbeholpen als ik hem zie

volgens mij loopt hij bijna op 1 goal per 90 minuten in de competitiequote:Op zondag 30 juli 2023 10:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Op basis van wat? Hij heeft helemaal geen scorend vermogen en echt technisch is die ook niet.

Bjorn Fleminx ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij loopt hij bijna op 1 goal per 90 minuten in de competitie

is nick olijf beter dan gorter....quote:Op zondag 30 juli 2023 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het als 2e keeper en wordt Gorter verhuurd.

Denk dat je daar gewoon afscheid van moet nemen, deed het voor die handblessure best goed als vervanger van Onana, ik weet niet meer precies wanneer dat was maar erna was het wel over met zijn piek.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:32 schreef tompsv18 het volgende:
Good old Pasveer 3e keepert dan. Misschien toch weer bij het Nederlands elftal halen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |