Het geld is opquote:Kan Sven Mislintat Ajax nog aan de versterkingen helpen om mee te doen om de titel? ,,We krijgen het misschien niet in één transferperiode gedaan”, zegt de nieuwe directeur eerlijk. In een interview in Herzogenaurach gaat de Duitser in op de gewilde Mohammed Kudus en Edson Álvarez en de door hem begeerde Josip Sutalo en veelbesproken Eduard Spertsyan. ,,We onderzoeken of het juridisch en moreel verantwoord is.”
Hebben we de financiële middelen niet voor op dit moment.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Jullie OP mag ook wel eens bijgewerkt worden.
Eerst wat overbodige users (@klaasweetalles) lozen en dan is er weer ruimte voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hebben we de financiële middelen niet voor op dit moment.
Eens, ik ben alleen niet zo handig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Jullie OP mag ook wel eens bijgewerkt worden.
Als ik een Ajacied was geweest had ik er 1 gemaakt.quote:
Volgens mij maakte @JR-Style-93 de vorige maar ik kan fout zittenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik een Ajacied was geweest had ik er 1 gemaakt.
Maar moet toch iemand zijn hier die wat leuks in elkaar kan flansen.
Ja maar die is al een tijdje niet gesignaleerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij maakte @:JR-Style-93 de vorige maar ik kan fout zitten
Geld is blijkbaar op.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
Misluktat haalt weinig binnen ondanks zijn internationale reikwijdte.
Dit is echt de jonge Dick Advocaat hequote:De trainer probeert de onderlinge samenwerking ook op een meer impliciete wijze te sturen, namelijk door Nederlands als voertaal te hanteren. Steijn: ‘Als je een of twee jaar in Nederland bent, dan mag je weten waar het over gaat. Dat hoort bij het werk waar je dik voor betaald wordt. In elk ander vakgebied leer je de taal als je naar het buitenland gaat. Dat is punt één.
Het kan ook zo zijn dat Maurice geen Engels spreekt. Ik vraag me wel af hoe hij dan communiceert met aankopen die net uit het buitenland komen en nog nooit in Nederland zijn geweest.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Maurice weet duidelijk niet hoe het bij topclubs aan toe gaat
lulverhaal over de taal gaan beginnen terwijl die speler volgend jaar weer in een ander land kan spelen
misschien moet hij is beginnen met het voetbal dat zijn spelers moeten gaan spelen
quote:We willen 4-3-3 gaan spelen, altijd. De manier waarop we dat doen, daar kun je in variëren. Kies je voor één controleur, een controleur met een passer én tien, of twee controleurs en een tien? Je gaat naar nuances zoeken voor wat op een bepaald moment het beste past, met als basis 4-3-3 met buitenspelers, het Ajax-DNA. Daar sta ik voor.’
geniaalquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:08 schreef Mestreech1990 het volgende:
Bassey is rond nu, zelfs nog meer geld gekregen. 22,5 miljoen. Hahaha, ongelofelijk. Wat een wereldtransfer.
Wat roken ze daar bij Fulham?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:08 schreef Mestreech1990 het volgende:
Bassey is rond nu, zelfs nog meer geld gekregen. 22,5 miljoen. Hahaha, ongelofelijk. Wat een wereldtransfer.
En een dramaseizoen, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Heeft dus alleen een jaartje salaris gekost.
Je bent wel heel dom als je dit allemaal op het bordje van bassey schuift. Maar goed jij bent het dus dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En een dramaseizoen, met alle gevolgen van dien.
Dat is ook weer zo. Maar denk dat het zonder hem ook wel een drama seizoen was geworden, het was wel een beetje klaar met Tadic en co.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En een dramaseizoen, met alle gevolgen van dien.
Niet alleen nee, toch een aardige bijdrage in de verloren in mijn ogen beslissende wedstrijdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent wel heel dom als je dit allemaal op het bordje van bassey schuift. Maar goed jij bent het dus dat zegt genoeg.
Zou nooit de beslissende wedstrijd geweest zijn, daar speelde Ajax te matig voor. Ook bij verlies had Feyenoord fluitend kampioen geworden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alleen nee, toch een aardige bijdrage in de verloren in mijn ogen beslissende wedstrijd
BasseyGOD
Door het blunderen van hem heb je geen CL voetbal gehaaldquote:
Nee hoor. Ajax heeft het verloren toen ze 6 keer achter elkaar gelijk speelde of wat was het.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alleen nee, toch een aardige bijdrage in de verloren in mijn ogen beslissende wedstrijd
BasseyGOD
Arghquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:27 schreef bbuddybb het volgende:
Frank de Boer heeft eerder dit jaar de kans afgeslagen om opnieuw trainer van Ajax te worden. ,,Ze wilden nog een tweede gesprek voor ik interim kon worden. Daar heb ik voor bedankt”, onthult de coach, die er momenteel niet gerust op is voor zijn voormalige werkgever, zaterdag in een exclusief interview met deze site.
https://www.ad.nl/nederla(...)ik-bedankt~a62c5f00/
Ok hansquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Door het blunderen van hem heb je geen CL voetbal gehaald
Je heb helemaal geen winst gemaakt op deze speler
hij heeft heeeeel veel geld gekost
Dacht ik al, had serieus de boer verwacht. Zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:27 schreef bbuddybb het volgende:
Frank de Boer heeft eerder dit jaar de kans afgeslagen om opnieuw trainer van Ajax te worden. ,,Ze wilden nog een tweede gesprek voor ik interim kon worden. Daar heb ik voor bedankt”, onthult de coach, die er momenteel niet gerust op is voor zijn voormalige werkgever, zaterdag in een exclusief interview met deze site.
https://www.ad.nl/nederla(...)ik-bedankt~a62c5f00/
Uiteindelijk had je dan hetzelfde resultaat gehad als met Heitinga waarschijnlijk al had Frank wat beter tegen de druk gekund en wat makkelijker falende vedettes op de bank gezet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:35 schreef damsco het volgende:
[..]
Dacht ik al, had serieus de boer verwacht. Zo voorspelbaar.
Dit is inderdaad een wereldprestatie van Mislintat, hoe hij dit bedrag voor Bassey heeft kunnen vangen is werkelijk ongelofelijk. Het is extra pijnlijk richting Feyenoord die hun beste speler hebben zien vertrekken voor slechts 2 miljoen meer dan een reservespeler van Ajax die zijn verwachtingen nooit heeft waar gemaakt.quote:
Fijn dat het niet door ging. Weer een jaar frank voetbal kijken heb ik niet zoveel zin inquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:35 schreef damsco het volgende:
[..]
Dacht ik al, had serieus de boer verwacht. Zo voorspelbaar.
al besproken meid.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 05:33 schreef De_Pel het volgende:
Wacht, wat?!
Klaassen, die in Duitsland huilend en krijsend heeft gesmeekt om terug te mogen naar z’n vertrouwde clubje in Duivendrecht, kan niet wachten om zijn contract te laten ontbinden?!
Ik had Frank liever gezien dan Johnny, eigenlijk. Sowieso had het als het aan mij lag een ervaren interimmer geworden in plaats van de onervaren trainer van Jong. Met Frank had het een halfjaartje lelijk zakelijk voetbal geworden, maar ben ervan overtuigd dat het wel CL voetbal had opgeleverd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk had je dan hetzelfde resultaat gehad als met Heitinga waarschijnlijk al had Frank wat beter tegen de druk gekund en wat makkelijker falende vedettes op de bank gezet.
Plek 2 had hij misschien wel gehaald ja, het zegt ook wel weer genoeg over het management van afgelopen seizoen dat ze weer eens twijfelden, ook hier werd Overmars in gemist.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had Frank liever gezien dan Johnny, eigenlijk. Sowieso had het als het aan mij lag een ervaren interimmer geworden in plaats van de onervaren trainer van Jong. Met Frank had het een halfjaartje lelijk zakelijk voetbal geworden, maar ben ervan overtuigd dat het wel CL voetbal had opgeleverd.
Ik weet het niet hoor, met die verdediging? Aan de andere kant had in het Frank de B spel, Bassey veel beter uit de verf gekomen..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had Frank liever gezien dan Johnny, eigenlijk. Sowieso had het als het aan mij lag een ervaren interimmer geworden in plaats van de onervaren trainer van Jong. Met Frank had het een halfjaartje lelijk zakelijk voetbal geworden, maar ben ervan overtuigd dat het wel CL voetbal had opgeleverd.
We zullen het nooit weten maar Johnny heeft het ook niet laten zien, al was de grootste schade al geleden onder Alfred.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, met die verdediging? Aan de andere kant had in het Frank de B spel, Bassey veel beter uit de verf gekomen..
Ik had het bestuur dan ook wel weer zo gek gezien dat ze hem na die plek 2 een vast contract hadden gegeven. En dat moeten we niet willen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat had de andere kant geweest inderdaad, maar als ik Frank zelf zo hoor denk ik dat 'ie wel open had gestaan voor een halfjaartje interim maar niet meer voor vast.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had het bestuur dan ook wel weer zo gek gezien dat ze hem na die plek 2 een vast contract hadden gegeven. En dat moeten we niet willen.
True, true. Was ook de betere optie geweest ipv Heitinga zo voor de leeuwen te gooien, en hem uiteindelijk te moeten slachtofferen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat had de andere kant geweest inderdaad, maar als ik Frank zelf zo hoor denk ik dat 'ie wel open had gestaan voor een halfjaartje interim maar niet meer voor vast.
Ik begrijp nog steeds niet hoe je met die selectie niet bij de eerste twee hebt kunnen eindigen. Wat Tarado zegt, de grootste schade was al onder Schreuder geleden, maar een goede en ervaren resultaattrainer had met dit materiaal gewoon de eerste twee nog gehaald. Johnny was gewoon niet de juiste persoon voor het moment en dat is vooral zonde voor Johnny zelf, want die had dat prima door maar stapte uit liefde voor de club toch in.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, met die verdediging? Aan de andere kant had in het Frank de B spel, Bassey veel beter uit de verf gekomen..
Ik denk dat Johnny vooral met Johnny bezig is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe je met die selectie niet bij de eerste twee hebt kunnen eindigen. Wat Tarado zegt, de grootste schade was al onder Schreuder geleden, maar een goede en ervaren resultaattrainer had met dit materiaal gewoon de eerste twee nog gehaald. Johnny was gewoon niet de juiste persoon voor het moment en dat is vooral zonde voor Johnny zelf, want die had dat prima door maar stapte uit liefde voor de club toch in.
Net als met een tegengoal zijn het altijd meerdere fouten die achter elkaar gemaakt worden waardoor je achterkomt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe je met die selectie niet bij de eerste twee hebt kunnen eindigen. Wat Tarado zegt, de grootste schade was al onder Schreuder geleden, maar een goede en ervaren resultaattrainer had met dit materiaal gewoon de eerste twee nog gehaald. Johnny was gewoon niet de juiste persoon voor het moment en dat is vooral zonde voor Johnny zelf, want die had dat prima door maar stapte uit liefde voor de club toch in.
Als dat het geval was had hij juist niet ingestapt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik denk dat Johnny vooral met Johnny bezig is.
Ik zei dan ook niet dat 'ie verstand in z'n kop heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als dat het geval was had hij juist niet ingestapt.
Ik heb nog steeds PTSD van alle balletjes terug.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry dat ik het Ajax topic niet dagelijks volgquote:
Die heeft nu al geen zin meer in dit seizoenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
Berghius krijgt waarschijnlijk ook Dickie-flashbacks
Hij is zelf een van de grootste problemen van de selectie met zijn 4 miljoen plus salaris en zijn lage rendementquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
Berghius krijgt waarschijnlijk ook Dickie-flashbacks
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry dat ik het Ajax topic niet dagelijks volg
en de volgende obsessieve klant van de dagbesteding is er ook weer.quote:
Randdebielen, een schande voor de normale Ajax supporter. Maar goed. In Rotterdam hebben ze Gerard Cox en in Eindhoven René en Willy.quote:
dat zijn allemaal stuk voor stuk imbecielen. Deze 2 inclusief. Dat zorgt voor die clics, dat zie je wel vaker.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Randdebielen, een schande voor de normale Ajax supporter. Maar goed. In Rotterdam hebben ze Gerard Cox en in Eindhoven René en Willy.
Ze geven de realiteit weer van de situatie die de meeste niet onder ogen willen zienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Randdebielen, een schande voor de normale Ajax supporter. Maar goed. In Rotterdam hebben ze Gerard Cox en in Eindhoven René en Willy.
Welke meestenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze geven de realiteit weer van de situatie die de meeste niet onder ogen willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |