Denk dat zijn vriendenkring ook niet zo groot is, en over familie heb ik hem ook nooit iets horen vertellen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, ik vind 20 ook belachelijk veel.
Zijn zus, daar heeft hij wel meer over verteld.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendenkring ook niet zo groot is, en over familie heb ik hem ook nooit iets horen vertellen.
Het zou me inderdaad verbazen als hij een uitgebreid sociaal netwerk heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendenkring ook niet zo groot is, en over familie heb ik hem ook nooit iets horen vertellen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:01 schreef Hildetje het volgende:
Jullie blijven dan toch wel allemaal posten tijdens de finale hé??? (Aangezien ik op vakantie ben…)🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Toch vertelde hij wel over zijn activiteiten, trainingen die hij geeft/gaf, mensen die hij hielp met wedstrijden. Denk dat hij er wel meer kent maar ze zelf niet ziet als close?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad verbazen als hij een uitgebreid sociaal netwerk heeft.
Ik zou voor mezelf 5 personen ook meer dan genoeg vinden, ik vind 20 echt belachelijk veel, je hebt een jaar in die loods gezeten en dan ineens al die 20 mensen, pfff ....quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Toch vertelde hij wel over zijn activiteiten, trainingen die hij geeft/gaf, mensen die hij hielp met wedstrijden. Denk dat hij er wel meer kent maar ze zelf niet ziet als close?
Daarbij heeft Erik, gok ik, echt geen behoefte aan meer dan 7.
Zou ik in ieder geval ook niet hebben. 20 man bij je eventuele finale. veel hoor.Kan me ook wel voorstellen dat Erik geen mensen uitnodigt die hem ooit om geld hebben gevraagd, niet handig als je denkt 800.000 te winnen.
Nope, alleen bij BB.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik wel was toch met alle RLSsen?
Een beetje?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
Erik gaat een beetje naast zijn schoenen lopen.
Denk Morriequote:Op woensdag 26 juli 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
Wie zou SaS eruit sturen bij winst bij een enkele eli ?
Voornamelijk familie, hij had het al over 10 man, kinderen niet meegeteld.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wie er geassocieerd wil worden met die agressieve Tiano en hem bijstaat in de finale.
Ze heeft altijd Isaac geroepenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
Wie zou SaS eruit sturen bij winst bij een enkele eli ?
Hij zou ook wat oud bewoners kunnen uitnodigen waar hij wel goed mee kon.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oud bewoners zijn er toch sowieso bij of las ik het verkeerd?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij zou ook wat oud bewoners kunnen uitnodigen waar hij wel goed mee kon.
Nou ik zou mooi thuis blijven als hij mijn broer was. Gewoon zeggen ik moest werken *( "als ik zeg dat ik moet werken dan kan ik niet komen, heb je dat begrepen!!")quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voornamelijk familie, hij had het al over 10 man, kinderen niet meegeteld.
Lijkt mij dat die ook een uitnodiging van de productie krijgen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij zou ook wat oud bewoners kunnen uitnodigen waar hij wel goed mee kon.
Bij de uiteindelijke finale wel lijkt mij maar ook bij de weg ernaartoe? Ach, we zullen het wel zien allemaal.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die ook een uitnodiging van de productie krijgen.
Allemaal een nachtje buitenslapen en die loods volspuiten met een vliegenverdelger.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Die Febo moet eerst iets aan die vliegen doen binnen nu en twee dagen echt smerig
Hoge druk spuit door die keuken heen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Die Febo moet eerst iets aan die vliegen doen binnen nu en twee dagen echt smerig
Oud bewoners moeten ook uitgenodigd worden, las immadin later extra voor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oud bewoners zijn er toch sowieso bij of las ik het verkeerd?
De vliegen zijn een vast onderdeel van het programma, dus dat gaat niet gebeuren of ze moeten worden uitgekocht door de Mol.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Ze zitten in heel de loods en buiten komt door de septic tank.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoge druk spuit door die keuken heen.
Immdain vertelde ook dat er morgen iemand komt voor de keuken/vliegen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De vliegen zijn een vast onderdeel van het programma, dus dat gaat niet gebeuren of ze moeten worden uitgekocht door de Mol.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Immdain vertelde ook dat er morgen iemand komt voor de keuken/vliegen.
Waarom hebben ze dat het afgelopen jaar nooit laten doen? ben benieuwd of het effect heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Immdain vertelde ook dat er morgen iemand komt voor de keuken/vliegen.
Nou die heeft er al aardig wat lijken op zitten...quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Imma nu aan het vliegemeppen in het kantoor.
Ze dachten wellicht dat het vanzelf weg zou gaan, en dat ging het ook toen het herfst en winter werd maar nu zitten ze er weer. En aangezien ze op deze locatie dus ook De Bondgenoten doen zal er misschien nu iemand komen om het permanent op te lossen anders blijven ze straks ook met dat probleem zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat het afgelopen jaar nooit laten doen? ben benieuwd of het effect heeft.
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.quote:
Zijn kinderen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wie er geassocieerd wil worden met die agressieve Tiano en hem bijstaat in de finale.
Zal wel leuk zijnquote:
Iets korter dan deze show, half jaartje uiterlijk meen ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.
Laten we maar eerst afwachten of het livestreams heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.
Die loods staat midden in de weilanden dus logisch dat de vliegen er in en uit kunnen vliegen. Weet niet of er ook vee rondom loopt maar dat trekt sowieso veel vliegen aan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze dachten wellicht dat het vanzelf weg zou gaan, en dat ging het ook toen het herfst en winter werd maar nu zitten ze er weer. En aangezien ze op deze locatie dus ook De Bondgenoten doen zal er misschien nu iemand komen om het permanent op te lossen anders blijven ze straks ook met dat probleem zitten.
Is ook nog niets bekend gemaakt of het wel op de streams isquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vreemd dat het nog niet bekend is of er streams komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:18 schreef spapaars het volgende:
De Bondgenoten is dit najaar te zien op SBS6. Of de show net als Een Jaar van Je Leven ook weer 24/7 te volgen is via een livestream is vooralsnog niet bekend.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nog niets bekend gemaakt of het wel op de streams is
Zonder streams ga ik het niet volgen denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:18 schreef spapaars het volgende:
De Bondgenoten is dit najaar te zien op SBS6. Of de show net als Een Jaar van Je Leven ook weer 24/7 te volgen is via een livestream is vooralsnog niet bekend.
Iets van: " 1000% zeker dat we samen in de finale staan, ja toch B"quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:00 schreef Ace90ace het volgende:
Heeft iemand correct gehoord wat Babette en Marciano tegen elkaar hebben gezegd toen ze aan tafel zaten om de namen op te schrijven? Was net voor een screenlock. Was ongeveer rond 14 uur. Ik verstond iets van dat ze beide sowieso in de finale zouden zitten en toen kwam er een screenlock.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iets van: " 1000% zeker dat we samen in de finale staan, ja toch B"
In De Bondgenoten gaan deelnemers op een luxe locatiequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Zonder streams ga ik het niet volgen denk ik.
Nee, dat nog niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:24 schreef Wibehh het volgende:
Is het al bekend hoe de finale eruit gaat zien?
Als ze het hebben over een luxe locatie is dat zeker niet in de loodsquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
In De Bondgenoten gaan deelnemers op een luxe locatie
Is het zeker dat ze de loods voor dit gaan gebruiken?
Of speelt het af in een mooie villa?
Haar moeder uit curaçaoquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Chea49 het volgende:
Zou Moraima nu denken dat ze al haar kleinkinderen uit mag nodigen?
Omdat ze het nog niet naar buiten hebben gebracht?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:26 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Wat een onzin, het lijkt wel alsof FEBO het zelf nog niet eens weet
Jij komt niet vaak op het land denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die loods staat midden in de weilanden dus logisch dat de vliegen er in en uit kunnen vliegen. Weet niet of er ook vee rondom loopt maar dat trekt sowieso veel vliegen aan.
ja, wel gehoord, dat nu bij nadenken over familie iedereen op scherp zal staan. En dat ze moesten kijken wat ze gingen doen qua stemmen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:00 schreef Ace90ace het volgende:
Heeft iemand correct gehoord wat Babette en Marciano tegen elkaar hebben gezegd toen ze aan tafel zaten om de namen op te schrijven? Was net voor een screenlock. Was ongeveer rond 14 uur. Ik verstond iets van dat ze beide sowieso in de finale zouden zitten en toen kwam er een screenlock.
De loods is 'n luxe locatie voor de vliegenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze het hebben over een luxe locatie is dat zeker niet in de loods
Misschien zo'n villa op een zonnige eiland, wat je wel meer ziet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die loods met die betonnen vloer zal eindigen als koeienstal, of zoiets.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt jij ervan. Ik vind het onzin. Ze kunnen het nu nog elk moment aanpassen naar hoe zij het willen, terwijl als het vanaf het begin al vast stond, was het anders.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze het nog niet naar buiten hebben gebracht?
Ok, ik vond het wel raar dat na dit te zeggen er onmiddelijk een screenlock kwam.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iets van: " 1000% zeker dat we samen in de finale staan, ja toch B"
Dan hoop ik helemaal op streamsquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien zo'n villa op een zonnige eiland, wat je wel meer ziet.
Of het wordt snel slopen en kant en klaar nieuw neerzetten.... en véél werk voor Wim Vroegequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak nergens iets vanquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dat maakt jij ervan. Ik vind het onzin. Ze kunnen het nu nog elk moment aanpassen naar hoe zij het willen, terwijl als het vanaf het begin al vast stond, was het anders.
Hoorde Ima iets zeggen over het moeten tekenen van een geheimhoudingsbrief door de bezoekers.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dat maakt jij ervan. Ik vind het onzin. Ze kunnen het nu nog elk moment aanpassen naar hoe zij het willen, terwijl als het vanaf het begin al vast stond, was het anders.
En van de gierkelder waar ze nu op staan maakt Wim V. een luxe wijnkelder met vliegen alsquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of het wordt snel slopen en kant en klaar nieuw neerzetten.... en véél werk voor Wim Vroege
Dat is inderdaad ook een optie, dat ze alleen de locatie gebruiken en niet de loods.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of het wordt snel slopen en kant en klaar nieuw neerzetten.... en véél werk voor Wim Vroege
Grote verbouwing kan ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ook een leuk programma, maar dat is zonder streamsquote:
die is dan al eli-gewieberdquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
ja zo snel mogelijk die vrijstelling wegwerken!!quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: Ik hoop dat het spel snel komt
Jappie: Morgen eerst elimineren, dus dan komt het na de eliminatie
Ik hoop nergens op, dat valt het alleen maar meequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
Met weemoed denk ik nog regelmatig terug aan Utopia, waar een aantal 'Handige Harry's' de hele boel opbouwden, verbouwden, van niets iets maakten..... maandenlang interessante streams omdat er altijd wel iets gebeurde, je zag een samenleving 'groeien'..... geen verwende kutkinderen/volwassenen zoals we nu voorbij zien komen, alleen maar belust op geld en roem.....
Imadiddin zegt nog even 'sneller dan jullie denken'... dat stond in de brief ..... gaan ze dan eindelijk wat meer haast maken met er een eind aan te breien???
Ze hadden zoveel met dit format kunnen doen en er is zo weinig van terechtgekomen, jammer.....
Maar goed, nog 1 maand te gaan en laten we hopen dat ze het niet als een nachtkaars uit laten gaan, maar er een echt leuke en interessante laatste maand van maken (ik blijf optimistisch)
Mee eens, behalve het stukje over verwende mensen. Daar zaten er ook genoeg van in Utopia.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
Met weemoed denk ik nog regelmatig terug aan Utopia, waar een aantal 'Handige Harry's' de hele boel opbouwden, verbouwden, van niets iets maakten..... maandenlang interessante streams omdat er altijd wel iets gebeurde, je zag een samenleving 'groeien'..... geen verwende kutkinderen/volwassenen zoals we nu voorbij zien komen, alleen maar belust op geld en roem.....
Mijn oma zei altijd: hoop verloren, al verlorenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop nergens op, dat valt het alleen maar mee
De gouden kooi is toch weer vrij? Koffietijd is afgelopen.quote:
vooral later (maar ja Utopia 1 draaide wel zo'n jaar of 4) want toen was alles op de rit en waren ze bezig met geld verdienen (en opmaken)quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mee eens, behalve het stukje over verwende mensen. Daar zaten er ook genoeg van in Utopia.
Lol toch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther en Eunice!
En Leila " ik veeg vloer met jou"
Ik wóón zelfs op het land! Sloten en vee trekken vliegen aan en niet alleen vanwege de koeienvlaaien hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak op het land denk ik.
Los van koeievlaaien, zouden er niet zoveel vliegen zijn. En die vliegen op koeievlaaien hebben genoeg aan die vlaaien. De koeien staan nu immers niet ineens binnen.
Dit komt eerder door een slecht afgesloten septitank, verstopt rottend voedsel, slecht schoonmaken.
En ook voor vogels en mollen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De loods is 'n luxe locatie voor de vliegen
Morgenquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:00 schreef Tascha071 het volgende:
Weet iemand al wanneer de finale is. Ik ben nu op vakantie. Dus lees niet alles meer. En kijk dus ook geen streams. Maar hier ben ik wil heel nieuwsgierig naar want kan dit niet missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
zo jammer dat ze veel te veel wetenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: Ik hoop dat het spel snel komt
Jappie: Morgen eerst elimineren, dus dan komt het na de eliminatie
De grootste verwende krengen gingen er uit zichzelf al uit en af en toe bleef er een verwend kreng met steun van de organisatie. Weet nog dat er op de 1ste dag al mensen aan de poort kwamen om water te brengen want zelfs dát hadden ze niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin zegt nog even 'sneller dan jullie denken'... dat stond in de brief ..... gaan ze dan eindelijk wat meer haast maken met er een eind aan te breien???
Ze hadden zoveel met dit format kunnen doen en er is zo weinig van terechtgekomen, jammer.....
Maar goed, nog 1 maand te gaan en laten we hopen dat ze het niet als een nachtkaars uit laten gaan, maar er een echt leuke en interessante laatste maand van maken (ik blijf optimistisch)
ja bij Utopia 2, maar die mensen werden weggehouden (de meesten)quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De grootste verwende krengen gingen er uit zichzelf al uit en af en toe bleef er een verwend kreng met steun van de organisatie. Weet nog dat er op de 1ste dag al mensen aan de poort kwamen om water te brengen want zelfs dát hadden ze niet.
ja hallo het gaat niet over eten hequote:Op woensdag 26 juli 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
Isaac staat tegen Moraima te oreren over zijn prestatie van gisteren, maar het interesseert haar geen zak, ze praat en kijkt gewoon een andere kant op
Dat heb ik vaker van haar gezien. Ik zou er dan bij weglopen hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
Isaac staat tegen Moraima te oreren over zijn prestatie van gisteren, maar het interesseert haar geen zak, ze praat en kijkt gewoon een andere kant op
Zo onbeschoft ook. Moraima is alleen geïnteresseerd in Moraima.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker van haar gezien. Ik zou er dan bij weglopen hoor.
Duidelijke voorkeursbehandeling.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja hallo het gaat niet over eten he![]()
Wel weer in het Papiaments..... waar een jaar lang geen donder tegen gedaan is behalve af en toe ff omroepen
Van fatsoen heeft ze nog nooit gehoord en als iemand haar tegenspreekt dan zegt ze doodleuk: dat moet je bij mij niet doen hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo onbeschoft ook. Moraima is alleen geïnteresseerd in Moraima.
Die wordt nog steeds gebruikt voor Lang Leve de Liefdequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De gouden kooi is toch weer vrij? Koffietijd is afgelopen.
Hier kan Zoe zich ook wel voor op gaan geven. Die is al eerder in een tv programma geweest. O nee, ze houdt niet van spelletjes!quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
TV / [sbs 6] De Bondgenoten #1 hier kan je alles volgen over de bondgenoten
Vorige week al dacht ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie dat er weer een grote krat met haardhout is gebracht.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MorgenDank ga ha ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt mooi uit. School is dan weer begonnen
Tsjonge die sannequote:Op woensdag 26 juli 2023 17:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De grootste verwende krengen gingen er uit zichzelf al uit en af en toe bleef er een verwend kreng met steun van de organisatie. Weet nog dat er op de 1ste dag al mensen aan de poort kwamen om water te brengen want zelfs dát hadden ze niet.
Geen idee, was alleen voor het programma denk ik. Vond het geweldig dat dat dikke verwende kind naast de hoofdprijs greep.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Tsjonge die sanne. Met vaak overdiudelijk laten merken hoe ze opdrachtjes vervulde. al dacht ze zelf misschien dat ze dat goed verborgen hield.
Zijn die fries en die blonde eigenlijk nog samen>?
Volgens mij wel, met kids.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Tsjonge die sanne. Met vaak overdiudelijk laten merken hoe ze opdrachtjes vervulde. al dacht ze zelf misschien dat ze dat goed verborgen hield.
Zijn die fries en die blonde eigenlijk nog samen>?
Geen Mirthe of Wendy, de rest kan me niet schelen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:26 schreef Chea49 het volgende:
Las net hierboven dat er morgen een eliminatie zal zijn? Wie gaat het worden denk je?
Eens.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen Mirthe of Wendy, de rest kan me niet schelen.
Niemand weet zeker natuurlijk of er een eliminatie komt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:26 schreef Chea49 het volgende:
Las net hierboven dat er morgen een eliminatie zal zijn? Wie gaat het worden denk je?
Ik denk het wel, waarom anders dat gedoe met vrijstellingen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand weet zeker natuurlijk of er een eliminatie komt.
Van mij mag Marciano of Babette geëlimineerd worden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen Mirthe of Wendy, de rest kan me niet schelen.
Het is nog 5 dagen voor het augustus is. Misschien komt er maandag pas een nieuwe vlak voor het eind.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het wel, waarom anders dat gedoe met vrijstellingen.
Ah oké, ik heb je verkeerd begrepen denk ik. Het gaat niet om "of" maar om "wanneer" dusquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog 5 dagen voor het augustus is. Misschien komt er maandag pas een nieuwe vlak voor het eind.
Of er komt een dubbele want in de loods hebben ze gezegd met 10 man de finale maand in te gaan.
ja er werd gezegd ik heb hier boven gelezen dat er morgen een eliminatie komtquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb je verkeerd begrepen denk ik. Het gaat niet om "of" maar om "wanneer" dus
Toen was Zoe er nog/.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het wel, waarom anders dat gedoe met vrijstellingen.
No doubtquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten we maar eerst afwachten of het livestreams heeft.
Dat was bij EJVJL ook nog niet gelijk duidelijk, ze werven eerst deelnemers.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd dat het nog niet bekend is of er streams komen.
Nou geweldigquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Kaartenclub heeft weer z'n eigen geluid
Het is dat of de Bern knutselstreamquote:
Nu Erik op vliegenjacht.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is dat of de Bern knutselstream
dit heeft geen zinquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:21 schreef spapaars het volgende:
Zet je bril op Erik, je ziet ze niet allemaal zo te zien.
[ afbeelding ]
Ice heeft de pasta opgewarmd die ze gisteren kregen voor hem en Jasper.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Vraag me af wat Bern voor prutje gebakken heeft.
Bij ice zit een vlieg in zijn eten
De hele dag op, maar nu een mooi excuus om lekker in bed te liggen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Jap is nog invalide van de Marathon? Eten op bed
[ afbeelding ]
Ahh, hij had al geen vet op zijn botjes, herstellen duur langer natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
De hele dag op, maar nu een mooi excuus om lekker in bed te liggen.
Zo dan, daar is geen beginnen aan ppffffquote:
Echt verschrikkelijk.. ik zou helemaal gek wordenquote:
Gaat lekker daar met die vliegenquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:26 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac en Bern staan al vliegen wegmeppend hun eten te bakken.....
morgen komen ze voor de keuken zei Bern..
ze weten echt niet wat hun overkomt..... ze kunnen zich niet van de pannen afdraaien omdat dan de vliegen op het eten in de pan gaan zitten!
Nee, daar moet professionele bestrijding voor komenquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, daar is geen beginnen aan ppffff
quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten maar eens gaan kijken of er geen oud lijk onder de vloer ligt.
De keuken is altijd netjes, wordt schoongemaakt aanrecht is altijd leegquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:53 schreef woxxel het volgende:
De overvloed aan rottend voedsel zorgt ervoor dat de vliegen zich in een hoog tempo kunnen voortplanten. Ze leggen hun eitjes erin en van daaruit verspreiden ze zich verder. Gebrek aan hygiëne en het niet op tijd legen van afvalbakken leidt ertoe dat er zich een steeds grotere vliegenplaag in huis kan voordoen.
Ja dat wel maar er hoeft maar een stukje vlees gevallen te zijn en in een voeg of wat ook terecht zijn gekomen en je hebt een vliegenfeestquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De keuken is altijd netjes, wordt schoongemaakt aanrecht is altijd leeg
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er hoeft maar een stukje vlees gevallen te zijn en in een voeg of wat ook terecht zijn gekomen en je hebt een vliegenfeest
Enjoy!quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
wat een beroerde fantasie hebben ze toch, eerst de worstjes, en nu dit.
[ afbeelding ]
quote:Het eten van rauwe spruitjes is vergelijkbaar met het eten van andere rauwe kruisbloemige groenten zoals kool of broccoli; het kan dan ook vergelijkbare bijwerkingen hebben. Rauwe spruitjes smaken niet alleen bitter, maar kunnen bij sommige mensen ook winderigheid veroorzaken.
Sasha vindt zichzelf nogal slim dus….maar als je naar haar opleiding kijkt valt dat best wel mee 😉quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha en Jasper hebben het over een boek dat Wendy zou lezen.
Jasper vertelt dat Wendy het uitgelezen heeft
Sasha: helemaal uit uit??
Jasper: ja hoor, ze leest haast net zo snel als jij
Sasha: oh.... oh....(het viel haar niet tegen..of juist wel).
of ze goddorie denkt dat Wendy een of andere nitwit is die niet kan lezen of schrijven!
Ze is ook slim. Er zijn wel meer aspecten naast een opleiding wat iemand slim kan maken en zo te horen heeft Wendy die aspecten dus ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:41 schreef Limbus het volgende:
[..]
Sasha vindt zichzelf nogal slim dus….maar als je naar haar opleiding kijkt valt dat best wel mee 😉
Ik zag Erik laatst ook vet daarin gooien. Dat staat naast de keukendeur naar buiten idd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:17 schreef spapaars het volgende:
Hoe komen ze aan vliegen, Mori gooide buiten bij de keuken een bak met vieze drab gewoon in een hoek leeg.
Zij gooide het gewoon op de grond.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:10 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik zag Erik laatst ook vet daarin gooien. Dat staat naast de keukendeur naar buiten idd.
er moet ergens binnen een broedplaats zijn, kan het mij niet voorstellen dat ze allemaal van buiten komen.quote:
Misschien krijgen we dat morgen te horen van de ongediertebestrijding.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
er moet ergens binnen een broedplaats zijn, kan het mij niet voorstellen dat ze allemaal van buiten komen.
Over onbeschoft gesproken met haar schreeuwbekquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:44 schreef Was-beer het volgende:
4 keer de stem voor Moraima, of ze haar microfoon wil controleren. Wat wil je dat ik doe? zegt ze..roep me naar achter!
Voor wie het terug wil zien .....quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
Leuk, Isaac heeft blikjes cola cherry en Jasper een fles wijn gekregen van Imadiddin.
Ze stellen het ook echt op prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze wordt steeds arroganter.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:44 schreef Was-beer het volgende:
4 keer de stem voor Moraima, of ze haar microfoon wil controleren. Wat wil je dat ik doe? zegt ze..roep me naar achter!
Geen link?quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:44 schreef woxxel het volgende:
Berend zoe mex Martin en quincy zijn live op insta
Ze zeggen dat de finale 20 augustus is
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Berend heeft zich zo te zien niet meer geschoren sinds hij de loods uit is
quote:
Bedankt, maar je moet geregistreerd zijn om het te kunnen zien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:53 schreef woxxel het volgende:
[..]
https://instagram.com/zoe(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
T is nu vooral slappe praat.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedankt, maar je moet geregistreerd zijn om het te kunnen zien.
Wat heet, en die lippen zijn ook volgespoten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja met wat extra kilootjes zo te zien.
Kan ik mij ook wel voorstellen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoe haar moeder had een brief willen sturen, want ze had heel veel last van de haat ....
Dan was ze daardoor eruit gegaan zegt ze net.
Net zo saai als de streams 😉quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:04 schreef woxxel het volgende:
[..]
T is nu vooral slappe praat.
Je mist er niks van eigenlijk
Zoë wilde erbij horen maar werd niet altijd voor serieus genomen, zeker niet door Babette die haar keihard liet vallen.quote:
er lag een klein iets bij de boodschappen wat hij in zijn zak stopte en meteen daarna ging hij mutsen en maakt een pakje sigaretten open dus ik denk dat hij dat paktequote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:14 schreef Varen het volgende:
Ik heb 2 dagen niet op de streams kunnen kijken. Zijn Marciano en Babette weer gewoon op de streams?
Vraag mij af waarvan, ze hadden 3,50 gekregen allemaalquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Rupert en Imi gaan even snel een muts doen. Ze kopen tegenwoordig pakjes sigaretten.
[ afbeelding ]
Ik ook niet echt, maar volgens mij niet veel in beeld, en zeker niet samen ...quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:14 schreef Varen het volgende:
Ik heb 2 dagen niet op de streams kunnen kijken. Zijn Marciano en Babette weer gewoon op de streams?
Avant la lettre wat mij betreftquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Het begint steeds meer een ma flodder te worden
[ afbeelding ]
Nee, maar ja, ik zou er ook niet tegen kunnen. Dan maar meppen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:21 schreef engine het volgende:
Al slaan ze er nog 100 dood....het gaat geen verschil maken
En ze kunnen het nergens bestellen, ook niet bij BOL.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af waarvan, ze hadden 3,50 gekregen allemaal
Zie Mirthe tekeer gaanquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar ja, ik zou er ook niet tegen kunnen. Dan maar meppen.
Dat meen ik gelezen te hebben dat die het voor hun meebracht, maar dan nog van welk geld?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ze kunnen het nergens bestellen, ook niet bij BOL.
Dit is een onderonsje met K5
Dat zei ik maanden geleden al, in haar flodder jurk en haar peuk ... ik heb de beelden nog denk ik ...quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Het begint steeds meer een ma flodder te worden
[ afbeelding ]
Zag je dat vliegenplakding? Helemaal vol.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Zie Mirthe tekeer gaan
En dan nog zie je overal tientallen vliegen.
Ja die zou ze gaan halen. Mooi klote streek van huishoudgeld.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ze kunnen het nergens bestellen, ook niet bij BOL.
Dit is een onderonsje met K5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |