Dan hoop ik helemaal op streamsquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien zo'n villa op een zonnige eiland, wat je wel meer ziet.
Of het wordt snel slopen en kant en klaar nieuw neerzetten.... en véél werk voor Wim Vroegequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze het hebben over een luxe locatie is dat zeker niet in de loods
Ik maak nergens iets vanquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dat maakt jij ervan. Ik vind het onzin. Ze kunnen het nu nog elk moment aanpassen naar hoe zij het willen, terwijl als het vanaf het begin al vast stond, was het anders.
Hoorde Ima iets zeggen over het moeten tekenen van een geheimhoudingsbrief door de bezoekers.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dat maakt jij ervan. Ik vind het onzin. Ze kunnen het nu nog elk moment aanpassen naar hoe zij het willen, terwijl als het vanaf het begin al vast stond, was het anders.
En van de gierkelder waar ze nu op staan maakt Wim V. een luxe wijnkelder met vliegen alsquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of het wordt snel slopen en kant en klaar nieuw neerzetten.... en véél werk voor Wim Vroege
Dat is inderdaad ook een optie, dat ze alleen de locatie gebruiken en niet de loods.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of het wordt snel slopen en kant en klaar nieuw neerzetten.... en véél werk voor Wim Vroege
Grote verbouwing kan ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ook een leuk programma, maar dat is zonder streamsquote:
die is dan al eli-gewieberdquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wie er geassocieerd wil worden met die agressieve Tiano en hem bijstaat in de finale.
ja zo snel mogelijk die vrijstelling wegwerken!!quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: Ik hoop dat het spel snel komt
Jappie: Morgen eerst elimineren, dus dan komt het na de eliminatie
Ik hoop nergens op, dat valt het alleen maar meequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
Met weemoed denk ik nog regelmatig terug aan Utopia, waar een aantal 'Handige Harry's' de hele boel opbouwden, verbouwden, van niets iets maakten..... maandenlang interessante streams omdat er altijd wel iets gebeurde, je zag een samenleving 'groeien'..... geen verwende kutkinderen/volwassenen zoals we nu voorbij zien komen, alleen maar belust op geld en roem.....
Imadiddin zegt nog even 'sneller dan jullie denken'... dat stond in de brief ..... gaan ze dan eindelijk wat meer haast maken met er een eind aan te breien???
Ze hadden zoveel met dit format kunnen doen en er is zo weinig van terechtgekomen, jammer.....
Maar goed, nog 1 maand te gaan en laten we hopen dat ze het niet als een nachtkaars uit laten gaan, maar er een echt leuke en interessante laatste maand van maken (ik blijf optimistisch)
Mee eens, behalve het stukje over verwende mensen. Daar zaten er ook genoeg van in Utopia.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
Met weemoed denk ik nog regelmatig terug aan Utopia, waar een aantal 'Handige Harry's' de hele boel opbouwden, verbouwden, van niets iets maakten..... maandenlang interessante streams omdat er altijd wel iets gebeurde, je zag een samenleving 'groeien'..... geen verwende kutkinderen/volwassenen zoals we nu voorbij zien komen, alleen maar belust op geld en roem.....
Mijn oma zei altijd: hoop verloren, al verlorenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop nergens op, dat valt het alleen maar mee
De gouden kooi is toch weer vrij? Koffietijd is afgelopen.quote:
vooral later (maar ja Utopia 1 draaide wel zo'n jaar of 4) want toen was alles op de rit en waren ze bezig met geld verdienen (en opmaken)quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mee eens, behalve het stukje over verwende mensen. Daar zaten er ook genoeg van in Utopia.
Lol toch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther en Eunice!
En Leila " ik veeg vloer met jou"
Ik wóón zelfs op het land! Sloten en vee trekken vliegen aan en niet alleen vanwege de koeienvlaaien hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak op het land denk ik.
Los van koeievlaaien, zouden er niet zoveel vliegen zijn. En die vliegen op koeievlaaien hebben genoeg aan die vlaaien. De koeien staan nu immers niet ineens binnen.
Dit komt eerder door een slecht afgesloten septitank, verstopt rottend voedsel, slecht schoonmaken.
En ook voor vogels en mollen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De loods is 'n luxe locatie voor de vliegen
Morgenquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:00 schreef Tascha071 het volgende:
Weet iemand al wanneer de finale is. Ik ben nu op vakantie. Dus lees niet alles meer. En kijk dus ook geen streams. Maar hier ben ik wil heel nieuwsgierig naar want kan dit niet missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |