Die loods staat midden in de weilanden dus logisch dat de vliegen er in en uit kunnen vliegen. Weet niet of er ook vee rondom loopt maar dat trekt sowieso veel vliegen aan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze dachten wellicht dat het vanzelf weg zou gaan, en dat ging het ook toen het herfst en winter werd maar nu zitten ze er weer. En aangezien ze op deze locatie dus ook De Bondgenoten doen zal er misschien nu iemand komen om het permanent op te lossen anders blijven ze straks ook met dat probleem zitten.
Is ook nog niets bekend gemaakt of het wel op de streams isquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.
Vreemd dat het nog niet bekend is of er streams komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:18 schreef spapaars het volgende:
De Bondgenoten is dit najaar te zien op SBS6. Of de show net als Een Jaar van Je Leven ook weer 24/7 te volgen is via een livestream is vooralsnog niet bekend.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nog niets bekend gemaakt of het wel op de streams is
Zonder streams ga ik het niet volgen denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:18 schreef spapaars het volgende:
De Bondgenoten is dit najaar te zien op SBS6. Of de show net als Een Jaar van Je Leven ook weer 24/7 te volgen is via een livestream is vooralsnog niet bekend.
Iets van: " 1000% zeker dat we samen in de finale staan, ja toch B"quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:00 schreef Ace90ace het volgende:
Heeft iemand correct gehoord wat Babette en Marciano tegen elkaar hebben gezegd toen ze aan tafel zaten om de namen op te schrijven? Was net voor een screenlock. Was ongeveer rond 14 uur. Ik verstond iets van dat ze beide sowieso in de finale zouden zitten en toen kwam er een screenlock.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iets van: " 1000% zeker dat we samen in de finale staan, ja toch B"
In De Bondgenoten gaan deelnemers op een luxe locatiequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Zonder streams ga ik het niet volgen denk ik.
Nee, dat nog niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:24 schreef Wibehh het volgende:
Is het al bekend hoe de finale eruit gaat zien?
Als ze het hebben over een luxe locatie is dat zeker niet in de loodsquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
In De Bondgenoten gaan deelnemers op een luxe locatie
Is het zeker dat ze de loods voor dit gaan gebruiken?
Of speelt het af in een mooie villa?
Haar moeder uit curaçaoquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Chea49 het volgende:
Zou Moraima nu denken dat ze al haar kleinkinderen uit mag nodigen?
Omdat ze het nog niet naar buiten hebben gebracht?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:26 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Wat een onzin, het lijkt wel alsof FEBO het zelf nog niet eens weet
Jij komt niet vaak op het land denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die loods staat midden in de weilanden dus logisch dat de vliegen er in en uit kunnen vliegen. Weet niet of er ook vee rondom loopt maar dat trekt sowieso veel vliegen aan.
ja, wel gehoord, dat nu bij nadenken over familie iedereen op scherp zal staan. En dat ze moesten kijken wat ze gingen doen qua stemmen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:00 schreef Ace90ace het volgende:
Heeft iemand correct gehoord wat Babette en Marciano tegen elkaar hebben gezegd toen ze aan tafel zaten om de namen op te schrijven? Was net voor een screenlock. Was ongeveer rond 14 uur. Ik verstond iets van dat ze beide sowieso in de finale zouden zitten en toen kwam er een screenlock.
De loods is 'n luxe locatie voor de vliegenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze het hebben over een luxe locatie is dat zeker niet in de loods
Misschien zo'n villa op een zonnige eiland, wat je wel meer ziet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die loods met die betonnen vloer zal eindigen als koeienstal, of zoiets.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt jij ervan. Ik vind het onzin. Ze kunnen het nu nog elk moment aanpassen naar hoe zij het willen, terwijl als het vanaf het begin al vast stond, was het anders.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze het nog niet naar buiten hebben gebracht?
Ok, ik vond het wel raar dat na dit te zeggen er onmiddelijk een screenlock kwam.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iets van: " 1000% zeker dat we samen in de finale staan, ja toch B"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |