Bij de uiteindelijke finale wel lijkt mij maar ook bij de weg ernaartoe? Ach, we zullen het wel zien allemaal.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die ook een uitnodiging van de productie krijgen.
Allemaal een nachtje buitenslapen en die loods volspuiten met een vliegenverdelger.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Die Febo moet eerst iets aan die vliegen doen binnen nu en twee dagen echt smerig
Hoge druk spuit door die keuken heen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Die Febo moet eerst iets aan die vliegen doen binnen nu en twee dagen echt smerig
Oud bewoners moeten ook uitgenodigd worden, las immadin later extra voor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oud bewoners zijn er toch sowieso bij of las ik het verkeerd?
De vliegen zijn een vast onderdeel van het programma, dus dat gaat niet gebeuren of ze moeten worden uitgekocht door de Mol.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Ze zitten in heel de loods en buiten komt door de septic tank.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoge druk spuit door die keuken heen.
Immdain vertelde ook dat er morgen iemand komt voor de keuken/vliegen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De vliegen zijn een vast onderdeel van het programma, dus dat gaat niet gebeuren of ze moeten worden uitgekocht door de Mol.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Immdain vertelde ook dat er morgen iemand komt voor de keuken/vliegen.
Waarom hebben ze dat het afgelopen jaar nooit laten doen? ben benieuwd of het effect heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Immdain vertelde ook dat er morgen iemand komt voor de keuken/vliegen.
Nou die heeft er al aardig wat lijken op zitten...quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Imma nu aan het vliegemeppen in het kantoor.
Ze dachten wellicht dat het vanzelf weg zou gaan, en dat ging het ook toen het herfst en winter werd maar nu zitten ze er weer. En aangezien ze op deze locatie dus ook De Bondgenoten doen zal er misschien nu iemand komen om het permanent op te lossen anders blijven ze straks ook met dat probleem zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat het afgelopen jaar nooit laten doen? ben benieuwd of het effect heeft.
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.quote:
Zijn kinderen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wie er geassocieerd wil worden met die agressieve Tiano en hem bijstaat in de finale.
Zal wel leuk zijnquote:
Iets korter dan deze show, half jaartje uiterlijk meen ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.
Laten we maar eerst afwachten of het livestreams heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |