Denk dat zijn vriendenkring ook niet zo groot is, en over familie heb ik hem ook nooit iets horen vertellen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, ik vind 20 ook belachelijk veel.
Zijn zus, daar heeft hij wel meer over verteld.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendenkring ook niet zo groot is, en over familie heb ik hem ook nooit iets horen vertellen.
Het zou me inderdaad verbazen als hij een uitgebreid sociaal netwerk heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendenkring ook niet zo groot is, en over familie heb ik hem ook nooit iets horen vertellen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:01 schreef Hildetje het volgende:
Jullie blijven dan toch wel allemaal posten tijdens de finale hé??? (Aangezien ik op vakantie ben…)🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Toch vertelde hij wel over zijn activiteiten, trainingen die hij geeft/gaf, mensen die hij hielp met wedstrijden. Denk dat hij er wel meer kent maar ze zelf niet ziet als close?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad verbazen als hij een uitgebreid sociaal netwerk heeft.
Ik zou voor mezelf 5 personen ook meer dan genoeg vinden, ik vind 20 echt belachelijk veel, je hebt een jaar in die loods gezeten en dan ineens al die 20 mensen, pfff ....quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Toch vertelde hij wel over zijn activiteiten, trainingen die hij geeft/gaf, mensen die hij hielp met wedstrijden. Denk dat hij er wel meer kent maar ze zelf niet ziet als close?
Daarbij heeft Erik, gok ik, echt geen behoefte aan meer dan 7.
Zou ik in ieder geval ook niet hebben. 20 man bij je eventuele finale. veel hoor.Kan me ook wel voorstellen dat Erik geen mensen uitnodigt die hem ooit om geld hebben gevraagd, niet handig als je denkt 800.000 te winnen.
Nope, alleen bij BB.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik wel was toch met alle RLSsen?
Een beetje?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
Erik gaat een beetje naast zijn schoenen lopen.
Denk Morriequote:Op woensdag 26 juli 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
Wie zou SaS eruit sturen bij winst bij een enkele eli ?
Voornamelijk familie, hij had het al over 10 man, kinderen niet meegeteld.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wie er geassocieerd wil worden met die agressieve Tiano en hem bijstaat in de finale.
Ze heeft altijd Isaac geroepenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
Wie zou SaS eruit sturen bij winst bij een enkele eli ?
Hij zou ook wat oud bewoners kunnen uitnodigen waar hij wel goed mee kon.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oud bewoners zijn er toch sowieso bij of las ik het verkeerd?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij zou ook wat oud bewoners kunnen uitnodigen waar hij wel goed mee kon.
Nou ik zou mooi thuis blijven als hij mijn broer was. Gewoon zeggen ik moest werken *( "als ik zeg dat ik moet werken dan kan ik niet komen, heb je dat begrepen!!")quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voornamelijk familie, hij had het al over 10 man, kinderen niet meegeteld.
Lijkt mij dat die ook een uitnodiging van de productie krijgen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij zou ook wat oud bewoners kunnen uitnodigen waar hij wel goed mee kon.
Bij de uiteindelijke finale wel lijkt mij maar ook bij de weg ernaartoe? Ach, we zullen het wel zien allemaal.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die ook een uitnodiging van de productie krijgen.
Allemaal een nachtje buitenslapen en die loods volspuiten met een vliegenverdelger.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Die Febo moet eerst iets aan die vliegen doen binnen nu en twee dagen echt smerig
Hoge druk spuit door die keuken heen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Die Febo moet eerst iets aan die vliegen doen binnen nu en twee dagen echt smerig
Oud bewoners moeten ook uitgenodigd worden, las immadin later extra voor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oud bewoners zijn er toch sowieso bij of las ik het verkeerd?
De vliegen zijn een vast onderdeel van het programma, dus dat gaat niet gebeuren of ze moeten worden uitgekocht door de Mol.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Ze zitten in heel de loods en buiten komt door de septic tank.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoge druk spuit door die keuken heen.
Immdain vertelde ook dat er morgen iemand komt voor de keuken/vliegen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De vliegen zijn een vast onderdeel van het programma, dus dat gaat niet gebeuren of ze moeten worden uitgekocht door de Mol.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Immdain vertelde ook dat er morgen iemand komt voor de keuken/vliegen.
Waarom hebben ze dat het afgelopen jaar nooit laten doen? ben benieuwd of het effect heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Immdain vertelde ook dat er morgen iemand komt voor de keuken/vliegen.
Nou die heeft er al aardig wat lijken op zitten...quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Imma nu aan het vliegemeppen in het kantoor.
Ze dachten wellicht dat het vanzelf weg zou gaan, en dat ging het ook toen het herfst en winter werd maar nu zitten ze er weer. En aangezien ze op deze locatie dus ook De Bondgenoten doen zal er misschien nu iemand komen om het permanent op te lossen anders blijven ze straks ook met dat probleem zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat het afgelopen jaar nooit laten doen? ben benieuwd of het effect heeft.
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.quote:
Zijn kinderen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Benieuwd wie er geassocieerd wil worden met die agressieve Tiano en hem bijstaat in de finale.
Zal wel leuk zijnquote:
Iets korter dan deze show, half jaartje uiterlijk meen ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.
Laten we maar eerst afwachten of het livestreams heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog niks van gehoord. Hoe lang gaat dat programma lopen? Hopelijk is het beter te pruimen dan Een Jaar van je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |