Sasha vindt zichzelf nogal slim dus….maar als je naar haar opleiding kijkt valt dat best wel mee 😉quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha en Jasper hebben het over een boek dat Wendy zou lezen.
Jasper vertelt dat Wendy het uitgelezen heeft
Sasha: helemaal uit uit??
Jasper: ja hoor, ze leest haast net zo snel als jij
Sasha: oh.... oh....(het viel haar niet tegen..of juist wel).
of ze goddorie denkt dat Wendy een of andere nitwit is die niet kan lezen of schrijven!
Ze is ook slim. Er zijn wel meer aspecten naast een opleiding wat iemand slim kan maken en zo te horen heeft Wendy die aspecten dus ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:41 schreef Limbus het volgende:
[..]
Sasha vindt zichzelf nogal slim dus….maar als je naar haar opleiding kijkt valt dat best wel mee 😉
Ik zag Erik laatst ook vet daarin gooien. Dat staat naast de keukendeur naar buiten idd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:17 schreef spapaars het volgende:
Hoe komen ze aan vliegen, Mori gooide buiten bij de keuken een bak met vieze drab gewoon in een hoek leeg.
Zij gooide het gewoon op de grond.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:10 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik zag Erik laatst ook vet daarin gooien. Dat staat naast de keukendeur naar buiten idd.
er moet ergens binnen een broedplaats zijn, kan het mij niet voorstellen dat ze allemaal van buiten komen.quote:
Misschien krijgen we dat morgen te horen van de ongediertebestrijding.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
er moet ergens binnen een broedplaats zijn, kan het mij niet voorstellen dat ze allemaal van buiten komen.
Over onbeschoft gesproken met haar schreeuwbekquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:44 schreef Was-beer het volgende:
4 keer de stem voor Moraima, of ze haar microfoon wil controleren. Wat wil je dat ik doe? zegt ze..roep me naar achter!
Voor wie het terug wil zien .....quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
Leuk, Isaac heeft blikjes cola cherry en Jasper een fles wijn gekregen van Imadiddin.
Ze stellen het ook echt op prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze wordt steeds arroganter.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:44 schreef Was-beer het volgende:
4 keer de stem voor Moraima, of ze haar microfoon wil controleren. Wat wil je dat ik doe? zegt ze..roep me naar achter!
Geen link?quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:44 schreef woxxel het volgende:
Berend zoe mex Martin en quincy zijn live op insta
Ze zeggen dat de finale 20 augustus is
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Berend heeft zich zo te zien niet meer geschoren sinds hij de loods uit is
quote:
Bedankt, maar je moet geregistreerd zijn om het te kunnen zien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:53 schreef woxxel het volgende:
[..]
https://instagram.com/zoe(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |