Niemand weet zeker natuurlijk of er een eliminatie komt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:26 schreef Chea49 het volgende:
Las net hierboven dat er morgen een eliminatie zal zijn? Wie gaat het worden denk je?
Ik denk het wel, waarom anders dat gedoe met vrijstellingen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand weet zeker natuurlijk of er een eliminatie komt.
Van mij mag Marciano of Babette geëlimineerd worden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen Mirthe of Wendy, de rest kan me niet schelen.
Het is nog 5 dagen voor het augustus is. Misschien komt er maandag pas een nieuwe vlak voor het eind.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het wel, waarom anders dat gedoe met vrijstellingen.
Ah oké, ik heb je verkeerd begrepen denk ik. Het gaat niet om "of" maar om "wanneer" dusquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog 5 dagen voor het augustus is. Misschien komt er maandag pas een nieuwe vlak voor het eind.
Of er komt een dubbele want in de loods hebben ze gezegd met 10 man de finale maand in te gaan.
ja er werd gezegd ik heb hier boven gelezen dat er morgen een eliminatie komtquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb je verkeerd begrepen denk ik. Het gaat niet om "of" maar om "wanneer" dus
Toen was Zoe er nog/.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het wel, waarom anders dat gedoe met vrijstellingen.
No doubtquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten we maar eerst afwachten of het livestreams heeft.
Dat was bij EJVJL ook nog niet gelijk duidelijk, ze werven eerst deelnemers.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd dat het nog niet bekend is of er streams komen.
Nou geweldigquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Kaartenclub heeft weer z'n eigen geluid
Het is dat of de Bern knutselstreamquote:
Nu Erik op vliegenjacht.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het is dat of de Bern knutselstream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |