T is nu vooral slappe praat.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedankt, maar je moet geregistreerd zijn om het te kunnen zien.
Wat heet, en die lippen zijn ook volgespoten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja met wat extra kilootjes zo te zien.
Kan ik mij ook wel voorstellen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoe haar moeder had een brief willen sturen, want ze had heel veel last van de haat ....
Dan was ze daardoor eruit gegaan zegt ze net.
Net zo saai als de streams 😉quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:04 schreef woxxel het volgende:
[..]
T is nu vooral slappe praat.
Je mist er niks van eigenlijk
Zoë wilde erbij horen maar werd niet altijd voor serieus genomen, zeker niet door Babette die haar keihard liet vallen.quote:
er lag een klein iets bij de boodschappen wat hij in zijn zak stopte en meteen daarna ging hij mutsen en maakt een pakje sigaretten open dus ik denk dat hij dat paktequote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:14 schreef Varen het volgende:
Ik heb 2 dagen niet op de streams kunnen kijken. Zijn Marciano en Babette weer gewoon op de streams?
Vraag mij af waarvan, ze hadden 3,50 gekregen allemaalquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Rupert en Imi gaan even snel een muts doen. Ze kopen tegenwoordig pakjes sigaretten.
[ afbeelding ]
Ik ook niet echt, maar volgens mij niet veel in beeld, en zeker niet samen ...quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:14 schreef Varen het volgende:
Ik heb 2 dagen niet op de streams kunnen kijken. Zijn Marciano en Babette weer gewoon op de streams?
Avant la lettre wat mij betreftquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Het begint steeds meer een ma flodder te worden
[ afbeelding ]
Nee, maar ja, ik zou er ook niet tegen kunnen. Dan maar meppen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:21 schreef engine het volgende:
Al slaan ze er nog 100 dood....het gaat geen verschil maken
En ze kunnen het nergens bestellen, ook niet bij BOL.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af waarvan, ze hadden 3,50 gekregen allemaal
Zie Mirthe tekeer gaanquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar ja, ik zou er ook niet tegen kunnen. Dan maar meppen.
Dat meen ik gelezen te hebben dat die het voor hun meebracht, maar dan nog van welk geld?quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ze kunnen het nergens bestellen, ook niet bij BOL.
Dit is een onderonsje met K5
Dat zei ik maanden geleden al, in haar flodder jurk en haar peuk ... ik heb de beelden nog denk ik ...quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Het begint steeds meer een ma flodder te worden
[ afbeelding ]
Zag je dat vliegenplakding? Helemaal vol.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Zie Mirthe tekeer gaan
En dan nog zie je overal tientallen vliegen.
Ja die zou ze gaan halen. Mooi klote streek van huishoudgeld.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ze kunnen het nergens bestellen, ook niet bij BOL.
Dit is een onderonsje met K5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |