zo jammer dat ze veel te veel wetenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: Ik hoop dat het spel snel komt
Jappie: Morgen eerst elimineren, dus dan komt het na de eliminatie
De grootste verwende krengen gingen er uit zichzelf al uit en af en toe bleef er een verwend kreng met steun van de organisatie. Weet nog dat er op de 1ste dag al mensen aan de poort kwamen om water te brengen want zelfs dát hadden ze niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
Met weemoed denk ik nog regelmatig terug aan Utopia, waar een aantal 'Handige Harry's' de hele boel opbouwden, verbouwden, van niets iets maakten..... maandenlang interessante streams omdat er altijd wel iets gebeurde, je zag een samenleving 'groeien'..... geen verwende kutkinderen/volwassenen zoals we nu voorbij zien komen, alleen maar belust op geld en roem.....
Imadiddin zegt nog even 'sneller dan jullie denken'... dat stond in de brief ..... gaan ze dan eindelijk wat meer haast maken met er een eind aan te breien???
Ze hadden zoveel met dit format kunnen doen en er is zo weinig van terechtgekomen, jammer.....
Maar goed, nog 1 maand te gaan en laten we hopen dat ze het niet als een nachtkaars uit laten gaan, maar er een echt leuke en interessante laatste maand van maken (ik blijf optimistisch)
ja bij Utopia 2, maar die mensen werden weggehouden (de meesten)quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De grootste verwende krengen gingen er uit zichzelf al uit en af en toe bleef er een verwend kreng met steun van de organisatie. Weet nog dat er op de 1ste dag al mensen aan de poort kwamen om water te brengen want zelfs dát hadden ze niet.
ja hallo het gaat niet over eten hequote:Op woensdag 26 juli 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
Isaac staat tegen Moraima te oreren over zijn prestatie van gisteren, maar het interesseert haar geen zak, ze praat en kijkt gewoon een andere kant op
Dat heb ik vaker van haar gezien. Ik zou er dan bij weglopen hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
Isaac staat tegen Moraima te oreren over zijn prestatie van gisteren, maar het interesseert haar geen zak, ze praat en kijkt gewoon een andere kant op
Zo onbeschoft ook. Moraima is alleen geïnteresseerd in Moraima.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker van haar gezien. Ik zou er dan bij weglopen hoor.
Duidelijke voorkeursbehandeling.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja hallo het gaat niet over eten he![]()
Wel weer in het Papiaments..... waar een jaar lang geen donder tegen gedaan is behalve af en toe ff omroepen
Van fatsoen heeft ze nog nooit gehoord en als iemand haar tegenspreekt dan zegt ze doodleuk: dat moet je bij mij niet doen hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo onbeschoft ook. Moraima is alleen geïnteresseerd in Moraima.
Die wordt nog steeds gebruikt voor Lang Leve de Liefdequote:Op woensdag 26 juli 2023 16:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De gouden kooi is toch weer vrij? Koffietijd is afgelopen.
Hier kan Zoe zich ook wel voor op gaan geven. Die is al eerder in een tv programma geweest. O nee, ze houdt niet van spelletjes!quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
TV / [sbs 6] De Bondgenoten #1 hier kan je alles volgen over de bondgenoten
Vorige week al dacht ikquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie dat er weer een grote krat met haardhout is gebracht.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MorgenDank ga ha ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt mooi uit. School is dan weer begonnen
Tsjonge die sannequote:Op woensdag 26 juli 2023 17:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De grootste verwende krengen gingen er uit zichzelf al uit en af en toe bleef er een verwend kreng met steun van de organisatie. Weet nog dat er op de 1ste dag al mensen aan de poort kwamen om water te brengen want zelfs dát hadden ze niet.
Geen idee, was alleen voor het programma denk ik. Vond het geweldig dat dat dikke verwende kind naast de hoofdprijs greep.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Tsjonge die sanne. Met vaak overdiudelijk laten merken hoe ze opdrachtjes vervulde. al dacht ze zelf misschien dat ze dat goed verborgen hield.
Zijn die fries en die blonde eigenlijk nog samen>?
Volgens mij wel, met kids.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Tsjonge die sanne. Met vaak overdiudelijk laten merken hoe ze opdrachtjes vervulde. al dacht ze zelf misschien dat ze dat goed verborgen hield.
Zijn die fries en die blonde eigenlijk nog samen>?
Geen Mirthe of Wendy, de rest kan me niet schelen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:26 schreef Chea49 het volgende:
Las net hierboven dat er morgen een eliminatie zal zijn? Wie gaat het worden denk je?
Eens.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen Mirthe of Wendy, de rest kan me niet schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |