Ik zal jou een filmpje sturen dat ik in uniform een militaire vrachtwagen rijdt, natuurlijk met een zware versnellingquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:51 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Dus niet "the obvious" zoals een vrouw in lingerie, of een gespierde bouwvakker zonder t-shirt, die glanst van het zweet.
Maar aparte.
Ik vind een man die auto rijdt heel sexy, maar dat moet dan wel met schakelen zijn. Uniformen. Zware stemmen.
Als ik er meer weet dan zeg ik het. Je mag het zelf ook zeggen als je dat wilt.![]()
Ditquote:
Helemaal mee eens jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:25 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dit
Weliswaar enkel binnen de leeftijdscategorie 16 tot 30 jaar. Liefst ook een platte buik
Gisteren een vrouw gezien. crop top, platte buik en jeans die nonchalant op de heupen viel.quote:
Ja dat zou ik ook doen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:27 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Gisteren een vrouw gezien. crop top, platte buik en jeans die nonchalant op de heupen viel.
Je zag net de bovenrand van haar Calvin Klein ondergoed.
Fuck man, heb toch wel 4x om gekeken hoor.![]()
Ken je die niet, Ehm ja topjes met blote buiken/navels ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen maar ik vind ze sexy staan bij vrouwenquote:
Doe pic danquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ken je die niet, Ehm ja topjes met blote buiken/navels ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen maar ik vind ze sexy staan bij vrouwen
Dit is toch enorm obvious.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:18 schreef Purrito het volgende:
Lange mannen
Krullen
Goede hygiene
Mannelijkheid (dus geen vegans in skinny jeans)
Intelligentie
Humor
Krullen en lange mannen is niet direct zo obvious. Intelligentie overigens ook niet. Mensen die zelf intellectueel wat minder zijn, zijn niet altijd op zoek naar een partner die wel intelligent is.quote:
Onlangs nog een discussie over gehad met een groep vriendinnen. Sommige vinden het inderdaad aantrekkelijk maar ook een aantal die het echt afschuwelijk vinden. Heel erg zwart/wit.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:00 schreef kuolema het volgende:
Wat ts ook al noemde: mannen in uniform. Doktersjas, legerpak, politie-uniform. Dat soort dingen.
Maar volgens mij is dit niet zo apart.
Eens. Zelfde geldt voor een iets grotere neus.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:00 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb dat met vrouwen die iets grotere voortanden hebben. En dan niet meteen van die konijnen tanden, of Theo en Thea.
Maar wel wat groter dan gemiddeld.
Ik kan daar niet echt mijn vinger opleggen waarom ik dat mooi en/of sexy vind.
Ik zal eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden
Is bij vrouwen ook belangrijk. Wakker worden naast iemand met de stem van Britt Dekker/Femke Bol/rookvrouw Joke is gewoon niet vol te houdenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh ja, en ook absoluut deze (bij mannen)!
Sexy streepje iddquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:34 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen 'sagittal' and 'acuminate' in vind ik (doorgaans) heel sexy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat apart jaaaa...quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:18 schreef Purrito het volgende:
Lange mannen
Krullen
Goede hygiene
Mannelijkheid (dus geen vegans in skinny jeans)
Intelligentie
Humor
Beetje dit?quote:Op zondag 23 juli 2023 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Naast de standaard dingen (humor, lang, breed, hygiëne, mannelijk, uniform) ook tatoeages, muziekinstrument bespelen, gamen en een soort hangende oogleden, beetje lastig te beschrijven.
Een combinatie van de drie is nog leuker. Zeg ik uit ervaring. Hoewel was niet echt lang...quote:Op maandag 24 juli 2023 14:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hijabs
Lange vrouwen op hakken
Nepwimpers & acrylnagels (& opgespoten lippen soms).
Niet mee oneens!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Een combinatie van de drie is nog leuker. Zeg ik uit ervaring. Hoewel was niet echt lang...
Oh ik dacht dat jij de voorkeur had voor mensen met een extra chromosoom.quote:Op woensdag 26 juli 2023 02:59 schreef De_Pel het volgende:
Niet van deze tijd misschien, maar vind het persoonlijk toch wel sexy als ze XX chromosomen heeft.
Hihi, leuk grapje!1!1!!!1quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij de voorkeur had voor mensen met een extra chromosoom.
Bedoel je dit soms, brildrager schuift bril naar puntje van de neus en kijkt dan zwoel over zijn bril heen.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Naast de standaard dingen (humor, lang, breed, hygiëne, mannelijk, uniform) ook tatoeages, muziekinstrument bespelen, gamen en een soort hangende oogleden, beetje lastig te beschrijven.
Nee, meer zoals dit :quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bedoel je dit soms, brildrager schuift bril naar puntje van de neus en kijkt dan zwoel over zijn bril heen.
Filmpje heb ik al eerder gepost in ander topic, maar vooruit dan maar.
Slaperige ogen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, meer zoals dit :
[ link | afbeelding ]
Ja, dat is het! Sommige mensen hebben die altijd, ook als ze niet slaperig zijn.quote:
Hoiquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:27 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Kale mannen. Ik heb daar iets mee.
En bende op zeker nie een hommefiel?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:59 schreef Alpha0 het volgende:
Vrouwen met een brede mannelijke kaaklijn.
Vrouwen met een sixpack.
logisch, omdat dingen die (bijna) niet gezegd worden misschien gewoon niet geil zijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen idd
Dat van dat buikhaar dat ken ik ja, dat van mij is mooier en beter. Ik ging een keer de kroeg in na kluswerk, sloopwerk eigenlijk maar ik rook helemaal naar hout boven het nog tamelijke verse zweet uit. Er zat een dame naast me aan de bar die smolt helemaal. Als ik ook nog even mijn shirt iets had opgetild om zogenaamd mijn zonnebril of horloge mee schoon te maken had ze me besprongen denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:34 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen 'sagittal' and 'acuminate' in vind ik (doorgaans) heel sexy.
Mooie, mannelijke onderarmen (met haar) ook.
Klussende mannen (met bijpassende kleding).
Wat luuuuuuuul je nou?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
logisch, omdat dingen die (bijna) niet gezegd worden misschien gewoon niet geil zijn?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:44 schreef Muisje_ het volgende:
5. Sixpacks moet ik niet, maar een beetje lijnen of contour op buik vind ik mooi.
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:44 schreef Muisje_ het volgende:
slungelachtige lichaamsbouw vind ik erg aantrekkelijk
Okee lekker duidelijk hansquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:44 schreef Muisje_ het volgende:
van die magere armen in zo'n oversized t shirt of lumberjack overhemd vind ik heel erg heet
Ja SJORSquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:31 schreef SayLWay het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Okee lekker duidelijk hans
Okee je weet dus zelf niet wat je wilt, waarvan akte. Een slungelige jongen met dunne armen kan geen gespierde armen hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:38 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Ja SJORS
Oké dan:
Slungelinge, jongensachtige lichaamsbouw > gespierde lichaamsbouw.
Zo goed?
En het type dat ik als laatste noem, wat imho het meeste lekkere is, kan ook gewoon wel contouren op buik hebben of licht gespierde armen.
Wel lichtelijk gespierde armen. Dunne gespierde armen, nooit gezien?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Okee je weet dus zelf niet wat je wilt, waarvan akte. Een slungelige jongen met dunne armen kan geen gespierde armen hebben
Dat heet pezigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:03 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Wel lichtelijk gespierde armen. Dunne gespierde armen, nooit gezien?
Liefst gecombineerd met een aantal heavy/death metal tshirts.
Je kunt natuurlijk verschillende lichaamstypes sexy vinden. Staat ook aangegeven in de post.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:57 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Okee je weet dus zelf niet wat je wilt, waarvan akte. Een slungelige jongen met dunne armen kan geen gespierde armen hebben
Ja, vink lekker.quote:
Waarom geen volle yoghurt?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:29 schreef SayLWay het volgende:
Een vrouw die in een halfvolle yoghurt bad ligt hmmm
Dat is gewoon een zeer laag vetpercentage.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:03 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Wel lichtelijk gespierde armen. Dunne gespierde armen, nooit gezien?
Liefst gecombineerd met een aantal heavy/death metal tshirts.
Je zit me gewoon uit te lokken, dat weet ik. Dus bij deze.quote:
Bedankt das duidelijk!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:08 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Je zit me gewoon uit te lokken, dat weet ik. Dus bij deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen van middelbare leeftijd welke het jongensachtige hebben behouden, en zowel een mild gespierde, skinny fit als 'pezige' lichaamsbouw hebben, en een goede sfeer bij zich dragen. Oh, en sommigen maken ook nog best aardige muziek.
Ik moet hier om gniffelen, ik voldoe aan 2 zaken niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:05 schreef Chandler het volgende:
Ik ben best wel gecharmeerd van vrouwen die:
- lang en slank zijn.
- of juist klein en slank
- in uniform
- uitdagende ogen/blikken hebben
- langere voortanden en of terug staande tanden.
- zeer zelf verzekerd zijn.
- lang haar tot op of over de kont.
- kleine borsten (handje vol) en minder mits er maar een mooie tepel aan zit.
- breed geïnteresseerd is.
- uitdagend in woord en schrift.
- hoger libido dan gemiddeld
- dames die met een zachte g spreken, zelfs Fries vind ik geil klinken. Mits niet al te harde stem.
En natuurlijk the obvious, goed onderhouden lichaam en gebit, leuke babbel, sociaal en lief.
Oh ja en die kuiltjes net boven de bibs.. mjam. Heerlijk om te zien.
Slank en klein?quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet hier om gniffelen, ik voldoe aan 2 zaken niet.
Geen uniform en geen haar tot op de bipsquote:
Haha tja dank voor de info. Kan er helaas alleen niets mee maar ok. Fijn om te weten dat er vrouwen zijn die bijna perfect zijn in mijn interesse wereld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet hier om gniffelen, ik voldoe aan 2 zaken niet.
Still 2quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:30 schreef Chandler het volgende:
[..]
Haha tja dank voor de info. Kan er helaas alleen niets mee maar ok. Fijn km te weten dat er vrouwen zijn die bijna perfect zijn.
Plus als de dames kunnen deepthroaten is het helemaal trouw materiaal hehe.
Pfffffquote:
Dat zijn de Dimples of Venus, bro. Mijm wederhelft heeft zequote:Op zondag 27 augustus 2023 08:05 schreef Chandler het volgende:
Oh ja en die kuiltjes net boven de bibs.. mjam. Heerlijk om te zien.
Dat is met extensions en een dag shoppen zo opgelost, je kan perfect zijn! (voor deze man dan)quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Geen uniform en geen haar tot op de bips
nee, dat lijkt me iets anders.quote:
Wat zijn fleshtunnels?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:37 schreef Hexagon het volgende:
En ook sexy vind ik het wanneer een vrouw fleshtunnels in haar oren heeft en er achter een oor een kleine tattoo zit. Al past dat niet bij alle type vrouwen die ik sexy vind.
Moet je dan door die ‘fleshtunnel’ een blik kunnen werpen op die tattoo? Als door een raampje als het ware?quote:
Nee niet per se. Mag ook een dichte sierraad zijn. De blik van de achterkant vind ik het meest sexy.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Moet je dan door die ‘fleshtunnel’ een blik kunnen werpen op die tattoo? Als door een raampje als het ware?
we zijn best normaalquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Driekwart van wat hier gepost wordt is gewoon standaard shit.
En welke dan niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Driekwart van wat hier gepost wordt is gewoon standaard shit.
Die van Hexagon vind ik wel wat ongewoon.quote:
Uit ervaring kan ik zeggen dat deze vaardigheid helaas ook went. Dan wil je weer af en toe wat anders.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:30 schreef Chandler het volgende:
[..]
Plus als de vrouw kan deepthroaten is ze helemaal trouw materiaal hehe.
Doktersjas en legerpak vind ik niet zo boeiend, maar politie uniformen vind ik wel wat jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:00 schreef kuolema het volgende:
Wat ts ook al noemde: mannen in uniform. Doktersjas, legerpak, politie-uniform. Dat soort dingen.
Maar volgens mij is dit niet zo apart.
En mannen met lang haar.
Umfhgggggquote:Op donderdag 27 juli 2023 01:02 schreef Poolbal het volgende:
Ik hou wel van een flinke dames met een maatje meer zeg maar. En dan dat ze naakt zijn en een beetje dronken. Kale kop, haastig geschoren. En dan met rotgang op een step door het winkelcentrum terwijl ze oerwoudgeluiden maakt. Zoiets, maar dan net anders, daar kan je mij wel voor wakker maken.
Een vrouw met een penisquote:Op donderdag 18 april 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
Alles wat niet standaard is vind ik sexy,..
Nee maar wel wat vergezochtquote:Op donderdag 18 april 2024 16:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Niet erg standaard in ieder geval
Ik ken ze niet.quote:
Kon zijn dat jij een penis had. Dan kende ik er 1.quote:
Ja sorry manquote:Op donderdag 18 april 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kon zijn dat jij een penis had. Dan kende ik er 1.
Weet ik togh.quote:
Heel apart jaquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hou van niet al te "vrouwelijke" vrouwen. Niet dat ze eruit zien als Ellie Lust (lang haar is wel een must), maar meer qua doen en laten. Zeer weinig tot (het liefst) geen make-up, niet druk maken om gebroken en gescheurde nagels, liever een spijkerbroek dan een rok of jurk, liever sneakers dan hakken, rode biefstuk met bier eten/drinken in plaats van sushi met rosé, beetje dat werk zeg maar. Ook bij wijze van spreken gewoon boeren en scheten durven laten (niet in gezelschap natuurlijk). Niet dat boeren en scheten sexy zijn, verre van, maar zo'n ongegeneerde houding vind ik in het algemeen wel sexy(en ik kon even geen beter voorbeeld ervan bedenken
)
Jeetje! Echt totaal niet standaard!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:42 schreef Revanches het volgende:
Allemaal standaard shit wat hier genoemd wordt. Rokjes, hakken, lang en slank zijn.![]()
Bij mannen: grote handen, zware stem, nerdy uitstraling, verlegenheid vind ik zeer aantrekkelijk. Onhandigheid en klunzigheid ook.
Bij vrouwen: een ietwat grotere neus, dominantie, kordaat zijn. Leidinggevende positie. Zeer groffe humor.
Ja, ik weet toch niet wie ik voor me heb? Misschien ben je wel liefhebber, maar zo niet dm mequote:
Je omschrijft mijn vriendin, ze zit hard te lachen, ze drinkt alleen geen bier.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hou van niet al te "vrouwelijke" vrouwen. Niet dat ze eruit zien als Ellie Lust (lang haar is wel een must), maar meer qua doen en laten. Zeer weinig tot (het liefst) geen make-up, niet druk maken om gebroken en gescheurde nagels, liever een spijkerbroek dan een rok of jurk, liever sneakers dan hakken, rode biefstuk met bier eten/drinken in plaats van sushi met rosé, beetje dat werk zeg maar. Ook bij wijze van spreken gewoon boeren en scheten durven laten (niet in gezelschap natuurlijk). Niet dat boeren en scheten sexy zijn, verre van, maar zo'n ongegeneerde houding vind ik in het algemeen wel sexy(en ik kon even geen beter voorbeeld ervan bedenken
)
Hoeft ook niet.quote:
Jawel, gewone dingen zijn offtopic.quote:
Dat is hier normaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil als een vrouw politiek het compleet tegenovergestelde denkt als ik. Dat als ze bovenop me zit, ze zachtjes extreemrechtse retoriek mompelt, of antisemitische leuzen scandeert.
Ik las dit bijna als "grote ogen en schele tieten"quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Vrouwen met schele ogen en grote tieten. 🤪
Ik ook, mijn vriend heeft dat ook. Net genoeg om sexy te zijn, gelukkig niet zo'n keiharde buik dat vind ik dan niet mooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:42 schreef Luuntje het volgende:
Ik vind dat plekje bij het heupbeen en lies bij een man met een beetje gespierd buikje wel erg sexy.
Sexy is dan ook een state of mind en geen bodytypequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:07 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ik ook, mijn vriend heeft dat ook. Net genoeg om sexy te zijn, gelukkig niet zo'n keiharde buik dat vind ik dan niet mooi.
Wat ik ook erg sexy vind bij mannen is dat als ze iets hebben wat voor veel vrouwen een afknapper kan zijn (bv kaal zijn, een bril, noem het maar...) maar dat met trots 'dragen' en het niet mooier laten lijken dan het is. Lastig uitleggen, maar het heeft met attitude te maken
Ja, dat zeggen alleen lelijke wijven/kerelsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Sexy is dan ook een state of mind en geen bodytype
Zit je tenminste niet in mijn DMquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:40 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen alleen lelijke wijven/kerels
Maar als ik je bv dan zo aankijk en jij heb zo'n moment, ga je dan ook het gesprek aan en volg je dan je gevoel? Of is het een gevalletje dat je dan wel dingen denk en achteraf een beetje spijt heb dat je niks gezegd heb?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan het niet uitleggenz
Maar mannen die een bepaalde blik in hun ogen hebben word ik week van
En het maakt niet uit hoe lelijk, knap, dik, dun, groot, klein of whatever zijn.... Ik ben een slak
Precies dit, dat heb ik nou ook. Dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:25 schreef Poolbal het volgende:
Soms zit ik in de auto en dan moet ik wachten tot het groen wordt. Dan rijdt er een auto voorbij met een vrouw en onze blikken kruisen. In die ene seconde stel ik me een heel leven samen voor: zij en ik op de bank zwijgend te swipen op onze eigen telefoon, stijf van de heroïne.
Ja ik ben dan wel zo'n flapuit dat ik dan iets zeg ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:24 schreef 1tweetje het volgende:
[..]
Maar als ik je bv dan zo aankijk en jij heb zo'n moment, ga je dan ook het gesprek aan en volg je dan je gevoel? Of is het een gevalletje dat je dan wel dingen denk en achteraf een beetje spijt heb dat je niks gezegd heb?
Of gewoon voor je kijken en doorlopen? 😅
Nou ben benieuwd, als het moment daar is zal ik vragen of we een bakkie gaan doen👌☕️quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben dan wel zo'n flapuit dat ik dan iets zeg ja.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:33 schreef 1tweetje het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd, als het moment daar is zal ik vragen of we een bakkie gaan doen👌☕️
Dank voor de picture. Nu weet ik dat ik crops helemaal niks vind.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
https://forzaworld.com/pr(...)MRSNM6saAkeeEALw_wcB
Rita in Dexterquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:53 schreef 1tweetje het volgende:
https://images.app.goo.gl/BH83VZVLF5s95rTc9
Zo'n bepaalde blik, ook het haar. Bijv. Zoals Rita in Dexter (serie).
https://images.app.goo.gl/FS6zkc51Nv7DYHzt7
Grappig, voor mij geldt juist het omgekeerde. Ik hou van hele vrouwelijke vrouwen die ook bezig zijn met perfect gelakte nageltjes, lekkere geurtjes, glitters, lekker rose drinken. Zeg maar al het stereotype vrouwengeleuter. Ze moet vooral lief en schattig zijn, ik hou niet van ruige bitches uit Rotterdam zuid.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
)
Niks...ik heb mijn antwoord allang gegeven hier op.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:23 schreef 1tweetje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat dat was
Ik ookquote:Op donderdag 12 september 2024 15:23 schreef 1tweetje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat dat was
Ik ben nu helemaal benieuwd wat zijn account is?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dus ik kwam vandaag op mijn facebook een filmpje tegen van een kerel met een goed lijf die ging koken in strakke kleding. Bij andere video's was hij ook shirtloos aan het koken. Bewegingen tijdens het koken zijn er af en toe een beetje over (too much sex gerelateerd) maar hoe hij de boel schoon maakt. De bewegingen die hij maakt. Zo snel, zo ruw, zo intrigerend. Hoe hij zo met een vaatdoek over het aanrecht zwiept en de bezem zo over de vloer trekt.. Holy shit 🥵
Ik heb 'm ook gevolgd, naast 2,2 miljoen andere mensen (voornamelijk vrouwen heb ik het idee). Ik kijk wel uit naar meer video's![]()
Tot zo ver mijn bijdrage
Haha, Cedrik Lorenzen heet ie.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:31 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal benieuwd wat zijn account is?
Hij soppen, jij soppen, iedereen gesopt.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dus ik kwam vandaag op mijn facebook een filmpje tegen van een kerel met een goed lijf die ging koken in strakke kleding. Bij andere video's was hij ook shirtloos aan het koken. Bewegingen tijdens het koken zijn er af en toe een beetje over (too much sex gerelateerd) maar hoe hij de boel schoon maakt. De bewegingen die hij maakt. Zo snel, zo ruw, zo intrigerend. Hoe hij zo met een vaatdoek over het aanrecht zwiept en de bezem zo over de vloer trekt.. Holy shit 🥵
Ik heb 'm ook gevolgd, naast 2,2 miljoen andere mensen (voornamelijk vrouwen heb ik het idee). Ik kijk wel uit naar meer video's![]()
Tot zo ver mijn bijdrage
Hij is niet eens mijn type, veel te gladjes (letterlijk en figuurlijk). Maar die video's hebben iets wat ik enorm sexy vind 🔥quote:Op woensdag 18 september 2024 18:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hij soppen, jij soppen, iedereen gesopt.
Dit zal wel weer weg ge-edit worden, maar…:quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:40 schreef Wetfun het volgende:
Een vrouw die met opzet een straaltje plas in haar onderbroek heeft laten lopen en de geur ervan.
Als je ze tegenkomt, effe een review incl contactgegevens en een DM ok?quote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Nederlander1234 het volgende:
Nooit beleefd verder, maar er schijnen vrouwen te zijn die je kunnen laten klaarkomen door op je te zitten, met penetratie, en niet te bewegen, maar alleen in hun bekkenbodem bepaalde spieren te spannen en ontspannen, waardoor je penis een massage krijgt. Mogelijk een massage die lastig is vol te houden zonder klaar te komen. Klinkt goed toch?
Ben je serieus of niet? Want ben eerlijk, zo'n meid zou jij wel willen toch?quote:Op dinsdag 12 november 2024 04:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je ze tegenkomt, effe een review incl contactgegevens en een DM ok?
Vooralsnog klinkt het vrij apart, maar ik ben geïntrigeerdquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:19 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ben je serieus of niet? Want ben eerlijk, zo'n meid zou jij wel willen toch?
Pffquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it en @:FlippingCoin
Antwoorden willen we!
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:12 schreef Fok-it het volgende:
Oke
Vrouwen met hoodies
Vrouwen zonder make-up
Vrouwen met kleine borsten/billen (in de tijd van de squatbillen toch wel flink buiten de norm vermoed ik)
Vrouwen met natuurlijk rood haar en sproetjes
Vrouwen met gedyed haar
Vrouwen die er of heel poppetjes-achtig en fragiel uit zien of juist heel boyish met kort haar en een GI Joe uitstraling
Chokers@:VseslavBotkin
Het hele lijstje?quote:
Klopt mijn vrouw kan dat dus.quote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Nederlander1234 het volgende:
Nooit beleefd verder, maar er schijnen vrouwen te zijn die je kunnen laten klaarkomen door op je te zitten, met penetratie, en niet te bewegen, maar alleen in hun bekkenbodem bepaalde spieren te spannen en ontspannen, waardoor je penis een massage krijgt. Mogelijk een massage die lastig is vol te houden zonder klaar te komen. Klinkt goed toch?
Wow, je hebt geluk gehad. Maar hoe fijn precies? Denk je dat menig man dat niet zou volhouden bij haar, ondanks de korte duur?quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:42 schreef GM78 het volgende:
[..]
Klopt mijn vrouw kan dat dus.
Alleen kan ze dan niet zo heel lang volhouden, dus klaarkomen lukt dan net niet.
Maar voelt zo verrotte fijn
sex verslaafde vrouwenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:51 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Dus niet "the obvious" zoals een vrouw in lingerie, of een gespierde bouwvakker zonder t-shirt, die glanst van het zweet.
Maar aparte.
Ik vind een man die auto rijdt heel sexy, maar dat moet dan wel met schakelen zijn. Uniformen. Zware stemmen.
Als ik er meer weet dan zeg ik het. Je mag het zelf ook zeggen als je dat wilt.![]()
Hahaquote:Op zondag 1 december 2024 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen die zich aan mij onderwerpen. En er goed uitzien.
∅quote:Op zondag 1 december 2024 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen die zich aan mij onderwerpen. En er goed uitzien.
Hnngggquote:Op maandag 2 december 2024 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:
https://youtube.com/shorts/KUqdCD01TiI?si=jSscotii-ARPYpQ2
@:fok-it
Ach, laat LosElliotRodger ook zijn fantasietje hebbenquote:
Mmm jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 06:03 schreef Bintzak het volgende:
Vrouwen die flared Jeans dragenIn combi met laarzen is hellemaal top.
Goed lijstje! Pianovingers zijn ook erg handig om te hebben.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:46 schreef Panthera1984 het volgende:
Een bepaalde manier van lopen, beetje te rechtop waardoor het lijkt of de benen vooruit gegooid worden... En platte billen. Ook stemmen zijnvooral de mannen met van zichzelf een wat lagere stem. Liefst dat er dan wel wat intelligents uitkomt, maar dat lijkt me dan weer niet apart.
De gedachte dat iemand dan zijn wang tegen de mijne houd en zonder te fluisteren, maar gewoon zachtjes iets zegt... Dan hoeft het al niet eens meer iets opwindends te zijn om opwindend te zijn.
Oh en pianovingers.
We hebben hier wel een mannelijke user die louter hoodies draagt.quote:Op maandag 9 december 2024 19:22 schreef Zoddie het volgende:
Vrouwen die alleen een hoodie dragen en verder niets.
Maar dat is geloof ik niet heel vreemd.
Nee dank u.quote:Op maandag 9 december 2024 19:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
We hebben hier wel een mannelijke user die louter hoodies draagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |