abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210007336
Volledige hals/nek tattoo.
pi_210007353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 21:18 schreef Purrito het volgende:
Lange mannen
Krullen
Goede hygiene
Mannelijkheid (dus geen vegans in skinny jeans)
Intelligentie
Humor
Wat apart jaaaa...

Standaard shit noemen :')
  zondag 23 juli 2023 @ 16:40:37 #53
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_210010956
Naast de standaard dingen (humor, lang, breed, hygiëne, mannelijk, uniform) ook tatoeages, muziekinstrument bespelen, gamen en een soort hangende oogleden, beetje lastig te beschrijven.
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
  Moderator zondag 23 juli 2023 @ 16:46:32 #54
441859 crew  Lenny77
pi_210011102
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Naast de standaard dingen (humor, lang, breed, hygiëne, mannelijk, uniform) ook tatoeages, muziekinstrument bespelen, gamen en een soort hangende oogleden, beetje lastig te beschrijven.
Beetje dit?

Link werkt niet :(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 23 juli 2023 @ 16:50:16 #55
492360 COVID-19
Haters make me stronger
pi_210011151
Okselhaar bij vrouwen.
Op woensdag 19 juli 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
stop eens met die kneus te quoten
  zondag 23 juli 2023 @ 16:54:26 #56
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_210011220
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 16:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Beetje dit?

Link werkt niet :(
Benieuwd naar de link :)
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
  maandag 24 juli 2023 @ 14:43:31 #57
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210023426
Hijabs
Lange vrouwen op hakken
Nepwimpers & acrylnagels (& opgespoten lippen soms).
pi_210037493
quote:
17s.gif Op maandag 24 juli 2023 14:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hijabs
Lange vrouwen op hakken
Nepwimpers & acrylnagels (& opgespoten lippen soms).
Een combinatie van de drie is nog leuker. Zeg ik uit ervaring. Hoewel was niet echt lang...
pi_210037570
Heb ook nog wel een zwak voor dit soort gabbertjes, strak haar, brutale, ondeugende kop.

pi_210038062
vrouwen die kunnen zingen
pi_210038142
Rokende mannen. Helemaal nu ik zelf niet meer rook.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 21:18:21 #62
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210038807
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 19:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Een combinatie van de drie is nog leuker. Zeg ik uit ervaring. Hoewel was niet echt lang...
Niet mee oneens!
pi_210040692
Niet van deze tijd misschien, maar vind het persoonlijk toch wel sexy als ze XX chromosomen heeft.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 26 juli 2023 @ 11:54:04 #64
405763 Schwein
Make that the cat wise
pi_210043554
Tsja, wat is apart? Ik val niet op de perfecte. Juist de girlnextdoor look met alle (im)perfecties vind ik aantrekkelijk..
pi_210043847
Intraveneuze methamphetamine injectie voor anale mannenseks.

Ok, misschien is dat wel niet zo apart.
pi_210050847
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 02:59 schreef De_Pel het volgende:
Niet van deze tijd misschien, maar vind het persoonlijk toch wel sexy als ze XX chromosomen heeft.
Oh ik dacht dat jij de voorkeur had voor mensen met een extra chromosoom.
pi_210051205
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 22:12 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Oh ik dacht dat jij de voorkeur had voor mensen met een extra chromosoom.
Hihi, leuk grapje!1!1!!!1

Je bent zelf een XXY neem ik aan?

[ Bericht 4% gewijzigd door De_Pel op 26-07-2023 23:04:22 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210051388
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Naast de standaard dingen (humor, lang, breed, hygiëne, mannelijk, uniform) ook tatoeages, muziekinstrument bespelen, gamen en een soort hangende oogleden, beetje lastig te beschrijven.
Bedoel je dit soms, brildrager schuift bril naar puntje van de neus en kijkt dan zwoel over zijn bril heen.
Filmpje heb ik al eerder gepost in ander topic, maar vooruit dan maar.

  woensdag 26 juli 2023 @ 23:50:37 #69
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_210051643
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 23:17 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Bedoel je dit soms, brildrager schuift bril naar puntje van de neus en kijkt dan zwoel over zijn bril heen.
Filmpje heb ik al eerder gepost in ander topic, maar vooruit dan maar.

Nee, meer zoals dit :
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
pi_210051719
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Nee, meer zoals dit :
[ link | afbeelding ]
Slaperige ogen?
  donderdag 27 juli 2023 @ 00:02:09 #71
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_210051726
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 00:00 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Slaperige ogen?
Ja, dat is het! Sommige mensen hebben die altijd, ook als ze niet slaperig zijn.
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
pi_210051951
Ik hou wel van een flinke dames met een maatje meer zeg maar. En dan dat ze naakt zijn en een beetje dronken. Kale kop, haastig geschoren. En dan met rotgang op een step door het winkelcentrum terwijl ze oerwoudgeluiden maakt. Zoiets, maar dan net anders, daar kan je mij wel voor wakker maken.
pi_210053823
Vrouwen die viool spelen.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 27 juli 2023 @ 14:48:57 #74
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_210058289
Ik kan het niet uitleggenz
Maar mannen die een bepaalde blik in hun ogen hebben word ik week van


En het maakt niet uit hoe lelijk, knap, dik, dun, groot, klein of whatever zijn.... Ik ben een slak
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_210060412
Waar ik ook wel van hou, en volgens mij durven niet veel mensen dat toe te geven, is een beetje vernederd worden. Dan pak ik de bus naar twee dorpen verderop en op het plein zoek ik een ferme lantaarnpaal. Dan kleed ik me uit en verbrand alles. Dan lijm ik mijn hoofd vast aan een lantaarnpaal en doe alsof ik het minder ontwikkelde broertje van een Siamese tweeling ben. Na verloop van tijd verzamelen mensen zich en die lachen me uit enzo.
Dan denk ik dus twee dingen: 1) hier leef ik voor en 2) er is nog een hele lange weg te gaan als het gaat om gelijke behandeling voor Siamese tweelingen. Heeft iemand anders dit ook, in meer of mindere mate?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')