Wat apart jaaaa...quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:18 schreef Purrito het volgende:
Lange mannen
Krullen
Goede hygiene
Mannelijkheid (dus geen vegans in skinny jeans)
Intelligentie
Humor
Beetje dit?quote:Op zondag 23 juli 2023 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Naast de standaard dingen (humor, lang, breed, hygiëne, mannelijk, uniform) ook tatoeages, muziekinstrument bespelen, gamen en een soort hangende oogleden, beetje lastig te beschrijven.
Benieuwd naar de linkquote:
Een combinatie van de drie is nog leuker. Zeg ik uit ervaring. Hoewel was niet echt lang...quote:Op maandag 24 juli 2023 14:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hijabs
Lange vrouwen op hakken
Nepwimpers & acrylnagels (& opgespoten lippen soms).
Niet mee oneens!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Een combinatie van de drie is nog leuker. Zeg ik uit ervaring. Hoewel was niet echt lang...
Oh ik dacht dat jij de voorkeur had voor mensen met een extra chromosoom.quote:Op woensdag 26 juli 2023 02:59 schreef De_Pel het volgende:
Niet van deze tijd misschien, maar vind het persoonlijk toch wel sexy als ze XX chromosomen heeft.
Hihi, leuk grapje!1!1!!!1quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij de voorkeur had voor mensen met een extra chromosoom.
Bedoel je dit soms, brildrager schuift bril naar puntje van de neus en kijkt dan zwoel over zijn bril heen.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Naast de standaard dingen (humor, lang, breed, hygiëne, mannelijk, uniform) ook tatoeages, muziekinstrument bespelen, gamen en een soort hangende oogleden, beetje lastig te beschrijven.
Nee, meer zoals dit :quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bedoel je dit soms, brildrager schuift bril naar puntje van de neus en kijkt dan zwoel over zijn bril heen.
Filmpje heb ik al eerder gepost in ander topic, maar vooruit dan maar.
Slaperige ogen?quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, meer zoals dit :
[ link | afbeelding ]
Ja, dat is het! Sommige mensen hebben die altijd, ook als ze niet slaperig zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |