Grappig, voor mij geldt juist het omgekeerde. Ik hou van hele vrouwelijke vrouwen die ook bezig zijn met perfect gelakte nageltjes, lekkere geurtjes, glitters, lekker rose drinken. Zeg maar al het stereotype vrouwengeleuter. Ze moet vooral lief en schattig zijn, ik hou niet van ruige bitches uit Rotterdam zuid.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hou van niet al te "vrouwelijke" vrouwen. Niet dat ze eruit zien als Ellie Lust (lang haar is wel een must), maar meer qua doen en laten. Zeer weinig tot (het liefst) geen make-up, niet druk maken om gebroken en gescheurde nagels, liever een spijkerbroek dan een rok of jurk, liever sneakers dan hakken, rode biefstuk met bier eten/drinken in plaats van sushi met rosé, beetje dat werk zeg maar. Ook bij wijze van spreken gewoon boeren en scheten durven laten (niet in gezelschap natuurlijk). Niet dat boeren en scheten sexy zijn, verre van, maar zo'n ongegeneerde houding vind ik in het algemeen wel sexy(en ik kon even geen beter voorbeeld ervan bedenken
)
Niks...ik heb mijn antwoord allang gegeven hier op.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:23 schreef 1tweetje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat dat was
Ik ookquote:Op donderdag 12 september 2024 15:23 schreef 1tweetje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat dat was
Ik ben nu helemaal benieuwd wat zijn account is?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dus ik kwam vandaag op mijn facebook een filmpje tegen van een kerel met een goed lijf die ging koken in strakke kleding. Bij andere video's was hij ook shirtloos aan het koken. Bewegingen tijdens het koken zijn er af en toe een beetje over (too much sex gerelateerd) maar hoe hij de boel schoon maakt. De bewegingen die hij maakt. Zo snel, zo ruw, zo intrigerend. Hoe hij zo met een vaatdoek over het aanrecht zwiept en de bezem zo over de vloer trekt.. Holy shit 🥵
Ik heb 'm ook gevolgd, naast 2,2 miljoen andere mensen (voornamelijk vrouwen heb ik het idee). Ik kijk wel uit naar meer video's![]()
Tot zo ver mijn bijdrage
Haha, Cedrik Lorenzen heet ie.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:31 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal benieuwd wat zijn account is?
Hij soppen, jij soppen, iedereen gesopt.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dus ik kwam vandaag op mijn facebook een filmpje tegen van een kerel met een goed lijf die ging koken in strakke kleding. Bij andere video's was hij ook shirtloos aan het koken. Bewegingen tijdens het koken zijn er af en toe een beetje over (too much sex gerelateerd) maar hoe hij de boel schoon maakt. De bewegingen die hij maakt. Zo snel, zo ruw, zo intrigerend. Hoe hij zo met een vaatdoek over het aanrecht zwiept en de bezem zo over de vloer trekt.. Holy shit 🥵
Ik heb 'm ook gevolgd, naast 2,2 miljoen andere mensen (voornamelijk vrouwen heb ik het idee). Ik kijk wel uit naar meer video's![]()
Tot zo ver mijn bijdrage
Hij is niet eens mijn type, veel te gladjes (letterlijk en figuurlijk). Maar die video's hebben iets wat ik enorm sexy vind 🔥quote:Op woensdag 18 september 2024 18:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hij soppen, jij soppen, iedereen gesopt.
Dit zal wel weer weg ge-edit worden, maar…:quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:40 schreef Wetfun het volgende:
Een vrouw die met opzet een straaltje plas in haar onderbroek heeft laten lopen en de geur ervan.
Als je ze tegenkomt, effe een review incl contactgegevens en een DM ok?quote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Nederlander1234 het volgende:
Nooit beleefd verder, maar er schijnen vrouwen te zijn die je kunnen laten klaarkomen door op je te zitten, met penetratie, en niet te bewegen, maar alleen in hun bekkenbodem bepaalde spieren te spannen en ontspannen, waardoor je penis een massage krijgt. Mogelijk een massage die lastig is vol te houden zonder klaar te komen. Klinkt goed toch?
Ben je serieus of niet? Want ben eerlijk, zo'n meid zou jij wel willen toch?quote:Op dinsdag 12 november 2024 04:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je ze tegenkomt, effe een review incl contactgegevens en een DM ok?
Vooralsnog klinkt het vrij apart, maar ik ben geïntrigeerdquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:19 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ben je serieus of niet? Want ben eerlijk, zo'n meid zou jij wel willen toch?
Pffquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it en @:FlippingCoin
Antwoorden willen we!
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:12 schreef Fok-it het volgende:
Oke
Vrouwen met hoodies
Vrouwen zonder make-up
Vrouwen met kleine borsten/billen (in de tijd van de squatbillen toch wel flink buiten de norm vermoed ik)
Vrouwen met natuurlijk rood haar en sproetjes
Vrouwen met gedyed haar
Vrouwen die er of heel poppetjes-achtig en fragiel uit zien of juist heel boyish met kort haar en een GI Joe uitstraling
Chokers@:VseslavBotkin
Het hele lijstje?quote:
Klopt mijn vrouw kan dat dus.quote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Nederlander1234 het volgende:
Nooit beleefd verder, maar er schijnen vrouwen te zijn die je kunnen laten klaarkomen door op je te zitten, met penetratie, en niet te bewegen, maar alleen in hun bekkenbodem bepaalde spieren te spannen en ontspannen, waardoor je penis een massage krijgt. Mogelijk een massage die lastig is vol te houden zonder klaar te komen. Klinkt goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |