Dit zal wel weer weg ge-edit worden, maar…:quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:40 schreef Wetfun het volgende:
Een vrouw die met opzet een straaltje plas in haar onderbroek heeft laten lopen en de geur ervan.
Als je ze tegenkomt, effe een review incl contactgegevens en een DM ok?quote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Nederlander1234 het volgende:
Nooit beleefd verder, maar er schijnen vrouwen te zijn die je kunnen laten klaarkomen door op je te zitten, met penetratie, en niet te bewegen, maar alleen in hun bekkenbodem bepaalde spieren te spannen en ontspannen, waardoor je penis een massage krijgt. Mogelijk een massage die lastig is vol te houden zonder klaar te komen. Klinkt goed toch?
Ben je serieus of niet? Want ben eerlijk, zo'n meid zou jij wel willen toch?quote:Op dinsdag 12 november 2024 04:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je ze tegenkomt, effe een review incl contactgegevens en een DM ok?
Vooralsnog klinkt het vrij apart, maar ik ben geïntrigeerdquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:19 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ben je serieus of niet? Want ben eerlijk, zo'n meid zou jij wel willen toch?
Pffquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it en @:FlippingCoin
Antwoorden willen we!
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:12 schreef Fok-it het volgende:
Oke
Vrouwen met hoodies
Vrouwen zonder make-up
Vrouwen met kleine borsten/billen (in de tijd van de squatbillen toch wel flink buiten de norm vermoed ik)
Vrouwen met natuurlijk rood haar en sproetjes
Vrouwen met gedyed haar
Vrouwen die er of heel poppetjes-achtig en fragiel uit zien of juist heel boyish met kort haar en een GI Joe uitstraling
Chokers@:VseslavBotkin
Het hele lijstje?quote:
Klopt mijn vrouw kan dat dus.quote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Nederlander1234 het volgende:
Nooit beleefd verder, maar er schijnen vrouwen te zijn die je kunnen laten klaarkomen door op je te zitten, met penetratie, en niet te bewegen, maar alleen in hun bekkenbodem bepaalde spieren te spannen en ontspannen, waardoor je penis een massage krijgt. Mogelijk een massage die lastig is vol te houden zonder klaar te komen. Klinkt goed toch?
Wow, je hebt geluk gehad. Maar hoe fijn precies? Denk je dat menig man dat niet zou volhouden bij haar, ondanks de korte duur?quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:42 schreef GM78 het volgende:
[..]
Klopt mijn vrouw kan dat dus.
Alleen kan ze dan niet zo heel lang volhouden, dus klaarkomen lukt dan net niet.
Maar voelt zo verrotte fijn
sex verslaafde vrouwenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:51 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Dus niet "the obvious" zoals een vrouw in lingerie, of een gespierde bouwvakker zonder t-shirt, die glanst van het zweet.
Maar aparte.
Ik vind een man die auto rijdt heel sexy, maar dat moet dan wel met schakelen zijn. Uniformen. Zware stemmen.
Als ik er meer weet dan zeg ik het. Je mag het zelf ook zeggen als je dat wilt.![]()
Hahaquote:Op zondag 1 december 2024 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen die zich aan mij onderwerpen. En er goed uitzien.
∅quote:Op zondag 1 december 2024 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen die zich aan mij onderwerpen. En er goed uitzien.
Hnngggquote:Op maandag 2 december 2024 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:
https://youtube.com/shorts/KUqdCD01TiI?si=jSscotii-ARPYpQ2
@:fok-it
Ach, laat LosElliotRodger ook zijn fantasietje hebbenquote:
Mmm jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 06:03 schreef Bintzak het volgende:
Vrouwen die flared Jeans dragenIn combi met laarzen is hellemaal top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |