Je zit me gewoon uit te lokken, dat weet ik. Dus bij deze.quote:
Bedankt das duidelijk!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:08 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Je zit me gewoon uit te lokken, dat weet ik. Dus bij deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen van middelbare leeftijd welke het jongensachtige hebben behouden, en zowel een mild gespierde, skinny fit als 'pezige' lichaamsbouw hebben, en een goede sfeer bij zich dragen. Oh, en sommigen maken ook nog best aardige muziek.
Ik moet hier om gniffelen, ik voldoe aan 2 zaken niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:05 schreef Chandler het volgende:
Ik ben best wel gecharmeerd van vrouwen die:
- lang en slank zijn.
- of juist klein en slank
- in uniform
- uitdagende ogen/blikken hebben
- langere voortanden en of terug staande tanden.
- zeer zelf verzekerd zijn.
- lang haar tot op of over de kont.
- kleine borsten (handje vol) en minder mits er maar een mooie tepel aan zit.
- breed geïnteresseerd is.
- uitdagend in woord en schrift.
- hoger libido dan gemiddeld
- dames die met een zachte g spreken, zelfs Fries vind ik geil klinken. Mits niet al te harde stem.
En natuurlijk the obvious, goed onderhouden lichaam en gebit, leuke babbel, sociaal en lief.
Oh ja en die kuiltjes net boven de bibs.. mjam. Heerlijk om te zien.
Slank en klein?quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet hier om gniffelen, ik voldoe aan 2 zaken niet.
Geen uniform en geen haar tot op de bipsquote:
Haha tja dank voor de info. Kan er helaas alleen niets mee maar ok. Fijn om te weten dat er vrouwen zijn die bijna perfect zijn in mijn interesse wereld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet hier om gniffelen, ik voldoe aan 2 zaken niet.
Still 2quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:30 schreef Chandler het volgende:
[..]
Haha tja dank voor de info. Kan er helaas alleen niets mee maar ok. Fijn km te weten dat er vrouwen zijn die bijna perfect zijn.
Plus als de dames kunnen deepthroaten is het helemaal trouw materiaal hehe.
Pfffffquote:
Dat zijn de Dimples of Venus, bro. Mijm wederhelft heeft zequote:Op zondag 27 augustus 2023 08:05 schreef Chandler het volgende:
Oh ja en die kuiltjes net boven de bibs.. mjam. Heerlijk om te zien.
Dat is met extensions en een dag shoppen zo opgelost, je kan perfect zijn! (voor deze man dan)quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Geen uniform en geen haar tot op de bips
nee, dat lijkt me iets anders.quote:
Wat zijn fleshtunnels?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:37 schreef Hexagon het volgende:
En ook sexy vind ik het wanneer een vrouw fleshtunnels in haar oren heeft en er achter een oor een kleine tattoo zit. Al past dat niet bij alle type vrouwen die ik sexy vind.
Moet je dan door die ‘fleshtunnel’ een blik kunnen werpen op die tattoo? Als door een raampje als het ware?quote:
Nee niet per se. Mag ook een dichte sierraad zijn. De blik van de achterkant vind ik het meest sexy.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Moet je dan door die ‘fleshtunnel’ een blik kunnen werpen op die tattoo? Als door een raampje als het ware?
we zijn best normaalquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Driekwart van wat hier gepost wordt is gewoon standaard shit.
En welke dan niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Driekwart van wat hier gepost wordt is gewoon standaard shit.
Die van Hexagon vind ik wel wat ongewoon.quote:
Uit ervaring kan ik zeggen dat deze vaardigheid helaas ook went. Dan wil je weer af en toe wat anders.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:30 schreef Chandler het volgende:
[..]
Plus als de vrouw kan deepthroaten is ze helemaal trouw materiaal hehe.
Doktersjas en legerpak vind ik niet zo boeiend, maar politie uniformen vind ik wel wat jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:00 schreef kuolema het volgende:
Wat ts ook al noemde: mannen in uniform. Doktersjas, legerpak, politie-uniform. Dat soort dingen.
Maar volgens mij is dit niet zo apart.
En mannen met lang haar.
Umfhgggggquote:Op donderdag 27 juli 2023 01:02 schreef Poolbal het volgende:
Ik hou wel van een flinke dames met een maatje meer zeg maar. En dan dat ze naakt zijn en een beetje dronken. Kale kop, haastig geschoren. En dan met rotgang op een step door het winkelcentrum terwijl ze oerwoudgeluiden maakt. Zoiets, maar dan net anders, daar kan je mij wel voor wakker maken.
Een vrouw met een penisquote:Op donderdag 18 april 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
Alles wat niet standaard is vind ik sexy,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |