Een vrouw met een penisquote:Op donderdag 18 april 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
Alles wat niet standaard is vind ik sexy,..
Nee maar wel wat vergezochtquote:Op donderdag 18 april 2024 16:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Niet erg standaard in ieder geval
Ik ken ze niet.quote:
Kon zijn dat jij een penis had. Dan kende ik er 1.quote:
Ja sorry manquote:Op donderdag 18 april 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kon zijn dat jij een penis had. Dan kende ik er 1.
Weet ik togh.quote:
Heel apart jaquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hou van niet al te "vrouwelijke" vrouwen. Niet dat ze eruit zien als Ellie Lust (lang haar is wel een must), maar meer qua doen en laten. Zeer weinig tot (het liefst) geen make-up, niet druk maken om gebroken en gescheurde nagels, liever een spijkerbroek dan een rok of jurk, liever sneakers dan hakken, rode biefstuk met bier eten/drinken in plaats van sushi met rosé, beetje dat werk zeg maar. Ook bij wijze van spreken gewoon boeren en scheten durven laten (niet in gezelschap natuurlijk). Niet dat boeren en scheten sexy zijn, verre van, maar zo'n ongegeneerde houding vind ik in het algemeen wel sexy(en ik kon even geen beter voorbeeld ervan bedenken
)
Jeetje! Echt totaal niet standaard!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:42 schreef Revanches het volgende:
Allemaal standaard shit wat hier genoemd wordt. Rokjes, hakken, lang en slank zijn.![]()
Bij mannen: grote handen, zware stem, nerdy uitstraling, verlegenheid vind ik zeer aantrekkelijk. Onhandigheid en klunzigheid ook.
Bij vrouwen: een ietwat grotere neus, dominantie, kordaat zijn. Leidinggevende positie. Zeer groffe humor.
Ja, ik weet toch niet wie ik voor me heb? Misschien ben je wel liefhebber, maar zo niet dm mequote:
Je omschrijft mijn vriendin, ze zit hard te lachen, ze drinkt alleen geen bier.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hou van niet al te "vrouwelijke" vrouwen. Niet dat ze eruit zien als Ellie Lust (lang haar is wel een must), maar meer qua doen en laten. Zeer weinig tot (het liefst) geen make-up, niet druk maken om gebroken en gescheurde nagels, liever een spijkerbroek dan een rok of jurk, liever sneakers dan hakken, rode biefstuk met bier eten/drinken in plaats van sushi met rosé, beetje dat werk zeg maar. Ook bij wijze van spreken gewoon boeren en scheten durven laten (niet in gezelschap natuurlijk). Niet dat boeren en scheten sexy zijn, verre van, maar zo'n ongegeneerde houding vind ik in het algemeen wel sexy(en ik kon even geen beter voorbeeld ervan bedenken
)
Hoeft ook niet.quote:
Jawel, gewone dingen zijn offtopic.quote:
Dat is hier normaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil als een vrouw politiek het compleet tegenovergestelde denkt als ik. Dat als ze bovenop me zit, ze zachtjes extreemrechtse retoriek mompelt, of antisemitische leuzen scandeert.
Ik las dit bijna als "grote ogen en schele tieten"quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Vrouwen met schele ogen en grote tieten. 🤪
Ik ook, mijn vriend heeft dat ook. Net genoeg om sexy te zijn, gelukkig niet zo'n keiharde buik dat vind ik dan niet mooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:42 schreef Luuntje het volgende:
Ik vind dat plekje bij het heupbeen en lies bij een man met een beetje gespierd buikje wel erg sexy.
Sexy is dan ook een state of mind en geen bodytypequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 01:07 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ik ook, mijn vriend heeft dat ook. Net genoeg om sexy te zijn, gelukkig niet zo'n keiharde buik dat vind ik dan niet mooi.
Wat ik ook erg sexy vind bij mannen is dat als ze iets hebben wat voor veel vrouwen een afknapper kan zijn (bv kaal zijn, een bril, noem het maar...) maar dat met trots 'dragen' en het niet mooier laten lijken dan het is. Lastig uitleggen, maar het heeft met attitude te maken
Ja, dat zeggen alleen lelijke wijven/kerelsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Sexy is dan ook een state of mind en geen bodytype
Zit je tenminste niet in mijn DMquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:40 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen alleen lelijke wijven/kerels
Maar als ik je bv dan zo aankijk en jij heb zo'n moment, ga je dan ook het gesprek aan en volg je dan je gevoel? Of is het een gevalletje dat je dan wel dingen denk en achteraf een beetje spijt heb dat je niks gezegd heb?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan het niet uitleggenz
Maar mannen die een bepaalde blik in hun ogen hebben word ik week van
En het maakt niet uit hoe lelijk, knap, dik, dun, groot, klein of whatever zijn.... Ik ben een slak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |