Nee dat kunnen wij helaas niet..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:24 schreef gekkehenkie131 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik ben niet DVA86... kan jij als moderator vast wel zien ergens?
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:44 schreef TAmaru het volgende:
Waar ik de laatste tijd heel erg op kick, is als een vrouw er heel mooi en schoon uitziet en als ze dan haar schoenen uitdoet en vieze sokken of vieze voeten heeft.
Dat zie ik ook vaak voorbij komen maar snap niet echt wat er leuk aan is. Lijkt me ook redelijk gevaarlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:12 schreef Arjan456 het volgende:
In m'n ballen getrapt worden door een vrouw.
Ik naakt en de vrouw gewoon gekleed.
wil ik wel doen voor je , 50 euroquote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:12 schreef Arjan456 het volgende:
Voor sommigen is het normaal, voor sommigen niet.quote:Op maandag 27 april 2026 18:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vreemde wereld waarin het likken van een kont als normaal wordt gezien.
ik vind twee harige kerels met snor en baard die elkaar zoenen in het zwembad wel wat hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:43 schreef MultiBanaan het volgende:
Vrouwen die niet welbespraakt zijn
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:35 schreef Arjan456 het volgende:
Best wel wat dingen
* in ballen getrapt worden
* tepel marteling.
* naakt in het openbaar aftrekken
* eigen sperma slikken
* in gezicht gespuugt worden
* met voorbinddildo in kont geneukt worden
* laarzen likken
* onder gepist worden
Kinkshaming?quote:
CFNM?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:12 schreef Arjan456 het volgende:
Je gaat mij niet vertellen dat als iemand zulke interesses heeft, dat diegene dan lekker in de wedstrijd zit.quote:
Het is ook niet aan mij besteed maar denk dat het allemaal wel meevalt.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat als iemand zulke interesses heeft, dat diegene dan lekker in de wedstrijd zit.
Nog niet van (BD)SM gehoord, of veel van gezien/ meegemaakt?quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat als iemand zulke interesses heeft, dat diegene dan lekker in de wedstrijd zit.
Ja... ergens toch wel jammer dat KEL niet meer bestaatquote:Op woensdag 6 mei 2026 15:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is ook niet aan mij besteed maar denk dat het allemaal wel meevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken wel een aantal mensen die in dat wereldje zitten, ja. En daar valt het me wel op dat er toch een bovenmatige hoeveelheid mensen met shit dealt en kink daarvoor als uitlaatklep gebruikt.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog niet van (BD)SM gehoord, of veel van gezien/ meegemaakt?
* Sally kijkt niet echt op van een dergelijk lijstje.
Kinks, fetishes/fetisjes - het genoemde is allemaal een vorm van wat extremer 'spul'![]()
En nee, niet voor iedereen zijn dat leuke of geaccepteerde (pijnlijke) activiteiten![]()
Edit: maar - ieder zo zijn ding - YKINMKBYKIOK.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |