Dat doe ik ook wel eens af en toe. Om de buurman te laten weten dat hij ook nog buren heeftquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:24 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe passief agressief en ietwat kleinzielig is het dat ik het volume van m'n muziek op standje nachtclub heb gezet, omdat m'n buurman zijn muziek ook keihard aan heeft?
Musical warfare en zo.
Dat wel, maar ik vind het te warm om te slapenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind vanavond wel chill eigenlijkNiet te heet, prima temperatuurtje, maar kon ook nog prima redelijk lang buiten zitten. Top
Ik vond het vannacht eigenlijk wel te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het te warm om te slapen
Zoals gisteren en vanavond lukt het nog welquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
*Klein slokje wijn neemtquote:
Wat staat er vandaag op het vakantieprogramma?quote:
Ik vond het ook heel warm vannacht, het leek ook wel met het uur warmer te worden. Heb dan ook niert zo best geslapen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vandaag bezoek aan het Jan Kruis museum.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:39 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Wat staat er vandaag op het vakantieprogramma?
[..]
Ik vond het ook heel warm vannacht, het leek ook wel met het uur warmer te worden. Heb dan ook niert zo best geslapen.
Aangezien het op zomeravonden ook stevig kan onweren móet dat wel Greased Lightning zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
Door de topictitel heb ik een liedje van Grease in mijn hoofd.
Bijna goedquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien het op zomeravonden ook stevig kan onweren móet dat wel Greased Lightning zijn
"it's raining on prom night" dan, vanwege de regen die vaak met die zomerse onweersbuien meekomt?quote:
Rot beestenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weer een dagje warm in Nederland hoor. Gelijk weer overal wespen.
Veel plezier! Het is een topshowquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Groetjes vanuit m'n bed.
Want m'n maag heeft er geen zin in om vandaag te doen wat hij moet doen
Beterschapquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Groetjes vanuit m'n bed.
Heb je al geprobeerd er oude dingen in te stoppen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:15 schreef molloot200 het volgende:
Ook gewoon omdat ik me niet 100% ziek voel. Het is alleen dat m'n maag lastig doet (en vooral als ik er nieuwe dingen in stop).
Oh bah, sterktequote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:15 schreef molloot200 het volgende:
Ook gewoon omdat ik me niet 100% ziek voel. Het is alleen dat m'n maag lastig doet (en vooral als ik er nieuwe dingen in stop).
Vingegaard toch weer een seconde uitgelopen, daar zijn z'n Jumbo-collega's vast blij mee na een hele dag op kop rijdenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:32 schreef Redefine het volgende:
Wat een strijd in de TourMooi dat ze nu zo gelijkwaardig aan elkaar zijn
Verschil bij Pogacar is nu ook wel dat hij een betere nummer twee heeft met Yates.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vingegaard toch weer een seconde uitgelopen, daar zijn z'n Jumbo-collega's vast blij mee na een hele dag op kop rijden
Je kunt wel zien dat het werkt, ook Pogacar wordt moe, maar hij is wel echt beter dan vorig jaar.
Mooi om te zien. Als er geen rare dingen gebeuren dan komt deze tour in de top 3 met het kleinste tijdverschil ooit tussen de winnaar en de nummer twee.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:32 schreef Redefine het volgende:
Wat een strijd in de TourMooi dat ze nu zo gelijkwaardig aan elkaar zijn
Mwah het verschil is zodanig klein dat je maar een paar keer bonificaties hoeft te pakken om Pogacar over Vingegaard heen te laten gaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mooi om te zien. Als er geen rare dingen gebeuren dan komt deze tour in de top 3 met het kleinste tijdverschil ooit tussen de winnaar en de nummer twee.
De tijdrit lijkt mij te kort om echt een verschil te maken. Dus misschien morgen de laatste echte kans voor Pogacar ?
Dat zal aan de vorm van de dag liggen denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie is de betere tijdritrijder van de twee?
Ja was de tweede keerquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Groetjes vanuit m'n bed.
Je gaat vast nog een dag, misschien in een leuk rood/zwart pakje of zoquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was de tweede keerMaar wederom fantastisch
Je bent een soeptip, jalalalalaquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:26 schreef Em31 het volgende:
Goedenavond allemaal, ik kom met een soeptip: https://www.instagram.com(...)hid=Y2IzZGU1MTFhOQ==
Maakte deze net en het was fantastisch.De dumplings zijn volgende week in de bonus. #extratip
Dat is nog niet begonnen toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee witbiertjes bij de Nijmeegse vierdaagse voor ¤ 16,90.![]()
Daarom is het ook zo duur, er zit waarschijnlijk wachtgeld bij.quote:
En hoeveel in Drenthe ?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh goede tip!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:26 schreef Em31 het volgende:
Goedenavond allemaal, ik kom met een soeptip: https://www.instagram.com(...)hid=Y2IzZGU1MTFhOQ==
Maakte deze net en het was fantastisch.De dumplings zijn volgende week in de bonus. #extratip
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:26 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn pakketje is door DHL niet bij mijn gekozen kluisjes punt afgeleverd, maar ruim 5 km verderop
Toch fijn dat ik 'em dan volgend jaar eindelijk wil gaan lopen in plaats van daar biertjes gaan drinkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@Prisha kan je misschien wat tips geven. Zij gaat dit jaar lopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik 'em dan volgend jaar eindelijk wil gaan lopen in plaats van daar biertjes gaan drinken
Oeh, dat had ik even gemist. Heel leukquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Prisha kan je misschien wat tips geven. Zij gaat dit jaar lopen.
De laatste keer dat ik in Nijmegen was was voor een begrafenis.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh, dat had ik even gemist. Heel leuk
Ik had eigenlijk dit jaar ook willen gaan. Maar vanwege andere plannen had ik daar te weinig vakantiedagen voor. Volgend jaar wordt de Vierdaagse prio nummer 1 (uiteraard ga ik ook het komende jaar ervoor trainen), dus ga ik dan sowieso
Prima. Ik denk echt gisteren iets verkeerd gegeten. Want ik heb inmiddels geen last meer van m'n maag (maar ook niet super veel gegeten vandaag, maar ik zie het nog even positief in voor morgenquote:
Met mijn muziekvereniging lopen we elk jaar de allerlaatste 5 km mee. Dat vind ik zo bijzonder, dat ik het altijd al een keer zelf heb willen lopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Nijmegen was was voor een begrafenis.
Dan denk ik toch liever terug naar de tijden dat we op de Sint Annastraat stonden om mensen binnen te halen
(mij Opa woonde een straat daarachter).
En tot niet heel lang geleden heeft een Oom (nu tegen de 85) elk jaar meegedaan.
Voor een liter bier de man?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als de eindeloze weg naar Golgotha me niet tegenhoudtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Je gaat vast nog een dag, misschien in een leuk rood/zwart pakje of zo
Eerst zorgen dat ik hem uitloopquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Prisha kan je misschien wat tips geven. Zij gaat dit jaar lopen.
Met wat proviand onderweg moet je een eind komenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Als de eindeloze weg naar Golgotha me niet tegenhoudt
Korter.quote:
Ja ho als ik alleen Lap zeg denkt @Hamlapjes misschien dat het over hem gaat. Of denkt @Fred_B dat die buurman met de kapotte bel weer bezig isquote:
Uitlopen is leuk. Deelneemen is nog leuker.quote:
Ik ben wel geregistreerd in de 4 daagse app.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Uitlopen is leuk. Deelneemen is nog leuker.
Kunnen we je nog ergens volgen ?
Moet te vinden zijn, zoveel lopende bomen zullen er niet zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben wel geregistreerd in de 4 daagse app.
Er zou eigenlijk een tijdelijk 4daage forum moeten komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben wel geregistreerd in de 4 daagse app.
Er is een 4 daagse topic in LIFquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een tijdelijk 4daage forum moeten komen.
Maar zolang dat er niet is. Laat af en toe van je horen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet te vinden zijn, zoveel lopende bomen zullen er niet zijn
Nog korter.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ho als ik alleen Lap zeg denkt @:Hamlapjes misschien dat het over hem gaat. Of denkt @:Fred_B dat die buurman met de kapotte bel weer bezig is
Jaweeeeel, komt goed johquote:
Heel veel getraind. Ik had me aangemeld bij de Via Vierdaagse en heb hun trainingsschema voor de 40km gevolgd. Begonnen in Februari met 10 km en door de week 2x 1 uur. En daarna in de weekenden geleidelijk aan steeds meer, en een aantal keer meer dagen achter elkaar. En door de weeks 2x 1.5 uur.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaweeeeel, komt goed joh
Hoe is het gegaan met de voorbereiding? Veel getraind of valt dat wel mee?
En hoe schat je je kansen in?
Je begint gelijk met de leukste dag imo, in mijn regio
Klinkt allemaal wel goed ditquote:Op zondag 16 juli 2023 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel veel getraind. Ik had me aangemeld bij de Via Vierdaagse en heb hun trainingsschema voor de 40km gevolgd. Begonnen in Februari met 10 km en door de week 2x 1 uur. En daarna in de weekenden geleidelijk aan steeds meer, en een aantal keer meer dagen achter elkaar. En door de weeks 2x 1.5 uur.
Denk in totaal 650km gelopen te hebben. Het moet maar goed zijn.
Zwaarste was de eerste keer een nieuwe verre afstand. Dus de eerste keer 20, de eerste keer 30, de eerste keer 40. En drie weken geleden moesten we 40km + 30km doen. Die 40 ging prima maar de dag erna, die 30, was niet fijn.
Dus.....geen idee hoe het gaat zijn. Normaal sta ik altijd aan de kant high fives te geven en aan te moedigen, ben benieuwd hoe het zal zijn het van de andere kant te beleven.
Ga je trouwens samen met iemand lopen of echt alleen?quote:Op zondag 16 juli 2023 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel veel getraind. Ik had me aangemeld bij de Via Vierdaagse en heb hun trainingsschema voor de 40km gevolgd. Begonnen in Februari met 10 km en door de week 2x 1 uur. En daarna in de weekenden geleidelijk aan steeds meer, en een aantal keer meer dagen achter elkaar. En door de weeks 2x 1.5 uur.
Zwaarste was de eerste keer een nieuwe verre afstand. Dus de eerste keer 20, de eerste keer 30, de eerste keer 40. En drie weken geleden moesten we 40km + 30km doen. Die 40 ging prima maar de dag erna, die 30, was niet fijn.
Dus.....geen idee hoe het gaat zijn. Normaal sta ik altijd aan de kant high fives te geven en aan te moedigen, ben benieuwd hoe het zal zijn het van de andere kant te beleven.
ja dat idee heb ik ook, adrenaline gaat een hoop doen. Heel anders dan die soms saaie trainingswandelingen.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel goed ditNatuurlijk gaat het ook zwaar zijn, daar twijfel ik niet over. Maar de hele beleving lijkt me zo mooi. Ik heb altijd het idee dat je het voor een groot deel ook gewoon op adrenaline gaat doen.
En weet je hoe tof het is als je straks kan zeggen "ja, ik heb hem gewoon uitgelopen en mezelf overwonnen"
we lopen met z'n tweetjes en dan nog met 47.000 anderenquote:Op zondag 16 juli 2023 10:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga je trouwens samen met iemand lopen of echt alleen?
Nou, dat belooft heel veel goeds voor mij voor komend jaar aangezien ik nog nooit voor de Kilimanjaro heb getraindquote:Op zondag 16 juli 2023 10:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook, adrenaline gaat een hoop doen. Heel anders dan die soms saaie trainingswandelingen.
Ik vond het trainen hiervoor zwaarder dan trainen voor de Kilimanjaro. Mentaal vooral maar ook qua pijntjes aan de voeten, benen, knieën.
Leuk leukquote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
we lopen met z'n tweetjes en dan nog met 47.000 anderen![]()
Ik heb mijn shirts al klaar liggen. Blauw voor dinsdag, roze voor woensdag en groen voor donderdag en vrijdag.
Als jij volgend jaar gaat lopen, moet jij denk ik reglementair de 50 lopen?
Dit klinkt al als dat je goed bezig bent geweest.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet dat gaan lukkenquote:Op zondag 16 juli 2023 10:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk leuk
Ja, ik moet de 50 lopen. En dat was een reden dat ik jarenlang zei dat ik het echt niet ging doen. Want ik zou het liefst opbouwen, eerst beginnen met de 30 en dan verder opbouwen door de jaren heen. Maar dat kan dus niet meerEn tussen mijn 11e en 15e (wanneer het reglementair wel mag) redde ik de 30 waarschijnlijk ook al niet vanwege m'n platvoeten.
Maar inmiddels loop ik dus heel veel en ik zie echt dat dat helpt. Dus ik heb er nu een stuk meer vertrouwen in
Jawel hequote:Op zondag 16 juli 2023 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt al als dat je goed bezig bent geweest.
Ja, ik wilde eigenlijk gewoon per september wel gewoon lekker gaan wandelen zelf minstens 1 keer week, en dan inderdaad rond februari echt beginnen met het vierdaagseschema.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet dat gaan lukkenIn februari beginnen met de trainingsschema voor de 50 en dan zou je er klaar voor moeten zijn.
Ik heb zooltjes laten aanmeten voor in mijn loopschoenen trouwens. Ik heb ingezakte voeten, en hiermee loop ik echt zoveel fijner, scheelt enorm. Heb jij ook zoiets, loop je bij een podoloog voor je voeten?
ohhh ja 3 of 4 jaar, dan ben je wel toe aan nieuwequote:Op zondag 16 juli 2023 11:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk gewoon per september wel gewoon lekker gaan wandelen zelf minstens 1 keer week, en dan inderdaad rond februari echt beginnen met het vierdaagseschema.
Ja, ik heb ook zooltjes en loop inderdaad ook bij de podoloog. Alleen als ik hieraan ga beginnen moet ik wel even nieuwe. Degene die ik nu heb zijn denk ik 3 à 4 jaar oud, en je merkt dat die op bepaalde plekken gewoon dun beginnen te worden. Maar dat komt ergens de komende maanden wel.
Ik voel excitement om dit klusje te klaren volgend jaar namelijkIk vind het heerlijk om een doel te hebben waar ik naartoe kan werken, en dat mis ik wel een beetje sinds dat ik mijn studie klaar heb. Dus dan is dit wel een mooi alternatief.
Yes! Houd je ons een beetje op de hoogte de komende dagen? Ik ben echt heel benieuwd hoe je het vindt!quote:Op zondag 16 juli 2023 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh ja 3 of 4 jaar, dan ben je wel toe aan nieuwe![]()
Ha excitement is goedEn een doel is ook goed!
En dan nu lekker genieten van de Vierdaagsefeesten en dan volgend jaar de uitdaging aangaan
Veel plezier, waai niet wegquote:Op zondag 16 juli 2023 12:33 schreef molloot200 het volgende:
Over wandelen gesproken, ik ga zo weer even!
Hopelijk doe ik dat straks ook niet als ik op de fiets moetquote:
Weer een zware etappe vandaag voor de boeg.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk doe ik dat straks ook niet als ik op de fiets moet
Ga je wat heftigs doen?quote:
Waaien deed het inderdaadquote:Op zondag 16 juli 2023 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk doe ik dat straks ook niet als ik op de fiets moet
Bohquote:
Moet nog naar de winkel dus wat t precies wordt ga ik daar ook zien, maar ik denk sowieso iets met kip en spinazie, uitjes… beetje die hoek inquote:
Groetjes aan Spongebob!quote:Op zondag 16 juli 2023 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen naar Movie Park Germany.
Ai, wat jammer. Wat ging er fout? Wel leuk dat je gemaakt hebtquote:Op zondag 16 juli 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb geprobeerd zelf macarons te maken. Ze zijn helaas mislukt
Ja. Maar dan wel in een boomquote:
Ik vind het sowieso dapper dat je het probeert! Ziet er altijd uit als een enorm pokkewerk in HHBquote:Op zondag 16 juli 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb geprobeerd zelf macarons te maken. Ze zijn helaas mislukt
Te groot, geen 'ribbelige' onderkant en de inhoud is te 'vochtig'. Ik had gelezen dat de eerste keer altijd een beetje mislukt dus ik wist dat ze niet perfect zouden worden. Maar dit is wel erg mislukt. Maar het is leuk om het een keer te proberen. Nu wel last van mijn arm van het mixenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, wat jammer. Wat ging er fout? Wel leuk dat je gemaakt hebt
Ik heb een lamme arm van het mixenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso dapper dat je het probeert! Ziet er altijd uit als een enorm pokkewerk in HHB
Ja, met name vandaag had ik het idee dat er toch wel kansen lagen.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:12 schreef Redefine het volgende:
Vingegaard rijdt wel wat laf helaas. Nu al twee dagen achter wist dat die erop en erover had moeten proberen te gaan, maar nee...
Ja. Hij had minimaal een poging moeten doen. Voor hetzelfde geldt verliest die in tijdrit twintig seconden en zijn ze in de overige bergritten gelijkwaardig.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, met name vandaag had ik het idee dat er toch wel kansen lagen.
Hij is dan ook zó niet sympathiek.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:23 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij is het publiek in Londen niet voor Djokovic.
Ik ben al benieuwd naar de reacties van de Belgen dat het schuld is van Jumbo dat hij niet heeft gewonnen.quote:
Was hij weer te sterk?quote:
Vast wel.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al benieuwd naar de reacties van de Belgen dat het schuld is van Jumbo dat hij niet heeft gewonnen.
Dat zou zomaar kunnen. Zou er niet rouwig om zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Gewaagde uitspraak: Vingegaard heeft vandaag de Tour verloren
Ja dat zal wel weerquote:Op zondag 16 juli 2023 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij is dan ook zó niet sympathiek.
Maar ik zie hem dit nog gewoon winnen hoor
Ja. Wel een knotsgekke wedstrijd zo qua verloop.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Idem soort van.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
Het is een goede dag voor mijn bijna naamgenoten.
Zag dit niet helemaal aankomen nog, op gras.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Wel een knotsgekke wedstrijd zo qua verloop.
Zag ik hem bij het zappen net een racket doormidden slaan?quote:Op zondag 16 juli 2023 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, hij heeft de houten netpaal daarmee beschadigd.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Zag ik hem bij het zappen net een racket doormidden slaan?
Dat is ook niet netjesquote:Op zondag 16 juli 2023 19:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, hij heeft de houten netpaal daarmee beschadigd.
Hij kreeg een waarschuwingquote:Op zondag 16 juli 2023 19:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjesKrijgt hij daar nog straf voor?
Ja. Daar kwam de slechte Novax weer naar boven.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Zag ik hem bij het zappen net een racket doormidden slaan?
Mij versla je sowieso, want ik ben de deur niet uit geweest en zo groot woon ik nietquote:Op zondag 16 juli 2023 20:09 schreef Meke het volgende:
Ik durf te wedden dat ik vandaag in de meeste provincies ben geweest van iedereen in deze SC
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Mij versla je sowieso, want ik ben de deur niet uit geweest en zo groot woon ik niet
Oh was dat de bedoeling vandaagquote:Op zondag 16 juli 2023 20:09 schreef Meke het volgende:
Ik durf te wedden dat ik vandaag in de meeste provincies ben geweest van iedereen in deze SC
Zou wel leuk zijn als je in Baarle Nassau woont en bij je achterdeur een ander land in loopt.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Mij versla je sowieso, want ik ben de deur niet uit geweest en zo groot woon ik niet
Ik ben er in twee geweest!quote:Op zondag 16 juli 2023 20:09 schreef Meke het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2023 20:09 schreef Meke het volgende:
Zeker, zat je weer niet op te lettenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh was dat de bedoeling vandaagDat wist ik niet, anders was ik wel omgereden.
quote:Op zondag 16 juli 2023 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben er in twee geweest!
In Gelderland om te wandelen en in Overijssel om mijn leven te leiden.
En jij?
Achtquote:
Nee niet eensquote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Acht![]()
Allesbehalve Friesland, Limburg, Zeeland en Brabant
Waarom doe je ditquote:Op zondag 16 juli 2023 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Acht![]()
Zeeland is dan ook echt heel ver weg.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Acht![]()
WHY-AI-AI-AI-AIquote:Op zondag 16 juli 2023 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Acht![]()
Was je weer in mijn dorp? Dan had je mijn zelfgemaakte mislukte macarons kunnen proevenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Acht![]()
Wel respect dat je het hebt geprobeerdquote:Op zondag 16 juli 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was je weer in mijn dorp? Dan had je mijn zelfgemaakte mislukte macarons kunnen proeven
quote:
Familiebezoekquote:
Zekerquote:Op zondag 16 juli 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was je weer in mijn dorp? Dan had je mijn zelfgemaakte mislukte macarons kunnen proeven
Is-ie ook al daar?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:01 schreef Arizona het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien hoe goddelijk Brad Pitt er vandaag uitzag op de Wimbledon tribune?
Lekker aantal uurtjes in de trein vandaag gezeten dan ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef Meke het volgende:
2x de trein Leiden - Groningen, een keer onderlangs (dus Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen) en de andere keer bovenlangs (Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Noord-Holland en weer Zuid-Holland)
Zeker, langer dan dat we op bezoek zijn geweestquote:Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekker aantal uurtjes in de trein vandaag gezeten dan ook.
Met mij gaat het goed! Ik ben ook wel blij dat jij er weer bentquote:Op zondag 16 juli 2023 21:24 schreef molloot200 het volgende:
Maar how's life iedereen?
Gezien ik een tijdje weg ben geweest heb ik ineens ook het idee dat ik van alles gemist heb(wat ik kennelijk al gedaan heb hahaha)
Maar teruglezen ga ik ook niet doen
Hahaha fijn om te horen!quote:Op zondag 16 juli 2023 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed! Ik ben ook wel blij dat jij er weer bent
Vind ik toch altijd zonde aan die treinreizenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker, langer dan dat we op bezoek zijn geweest
Mocht je nog een keer inspiratie nodig hebben voor een verlanglijstje dan is een standmixer misschien een ideequote:
Dat je huis precies op de grens van drie provincies ligt.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Eens.quote:
Fijn dat je er weer bent.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:24 schreef molloot200 het volgende:
Gezien ik een tijdje weg ben geweest heb ik ineens ook het idee dat ik van alles gemist heb(wat ik kennelijk al gedaan heb hahaha)
Ja hij zat daarquote:
Met mij prima! Ben met dochter vorige week een paar dagen naar Mallorca geweest en dat was geweldig leukquote:Op zondag 16 juli 2023 21:24 schreef molloot200 het volgende:
Ja die was gezellig mee vandaagquote:Op zondag 16 juli 2023 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha fijn om te horen!
Is het allemaal nog koek en ei tussen jou en vriendlief?
Ja het scheelt hier heeel veel dat het een rechtstreekse trein isquote:Op zondag 16 juli 2023 21:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind ik toch altijd zonde aan die treinreizenDuurt snel zo lang dat ik er al geen zin meer in heb.
(Zegt de persoon die is wezen interrailen afgelopen mei)
En ik dacht nog wel zo dat je van het paardrijden, raften en diepzeeduiken wasquote:Op zondag 16 juli 2023 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die was gezellig mee vandaagBij jou nog vorderingen op dat gebied?
[..]
Ja het scheelt hier heeel veel dat het een rechtstreekse trein isEn mijn meeste hobby's kunnen best goed in de trein eigenlijk
Oeh, Mallorca, leuk eiland! Ook zo heet gehad of viel het toen nog wel mee?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hij zat daar
[..]
Met mij prima! Ben met dochter vorige week een paar dagen naar Mallorca geweest en dat was geweldig leuk![]()
Nu toeleven naar de volgende vakantie, over 6 weken met New Mexico![]()
Heb jij nog verdere vakantieplannen?
Hahaha, I wishquote:Op zondag 16 juli 2023 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die was gezellig mee vandaagBij jou nog vorderingen op dat gebied?
Oe, herkenbaarquote:Op zondag 16 juli 2023 21:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind ik toch altijd zonde aan die treinreizenDuurt snel zo lang dat ik er al geen zin meer in heb.
(Zegt de persoon die is wezen interrailen afgelopen mei)
Ik krijg nu eigenlijk zin om 2015 terug te kijkenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:43 schreef molloot200 het volgende:
Vanavond is mijn eigen mini ESF rewatch 2018 semi 2.
Ik blijf dat ESF echt een genot vindenQua muziek dan.
(ok op sommige dingen na als Rusland dan)
Als ik op bezoek ga bij mijn moeder is dat met de auto ongeveer een uur sneller dan met het OV. Dat scheelt nogal op de ongeveer 30 km die die reis hemelsbreed is.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, herkenbaarIk heb al jaren een rijbewijs, maar ben pas vorig jaar echt gaan rijden en merk nu dat ik soms toch makkelijker de auto dan de trein pak, omdat dat gewoon veel tijd scheelt.
Je weet in welke stad ESF 2024 wordt gehouden?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:24 schreef molloot200 het volgende:
Nee. Ik had al mijn concentratie nodig om niet van mijn fiets gewaaid te worden.quote:
Kamperenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh, Mallorca, leuk eiland! Ook zo heet gehad of viel het toen nog wel mee?
Ik ga over 2 weken met mijn familie naar de Bretagnestreek in Frankrijk. De laatste keer dat we "klassiek" met ons gezin + een ander gezin met kinderen van onze leeftijd met z'n allen op vakantie gaan. Met de tent. Kampeergenot
Dat scheelt ontzettend! En dat laatste vind ik wel weer logisch, hehe. Al is het ook best goed te doen om met de auto naar een P+R te gaan en daarna met de tram/metro verder te reizen.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik op bezoek ga bij mijn moeder is dat met de auto ongeveer een uur sneller dan met het OV. Dat scheelt nogal op de ongeveer 30 km die die reis hemelsbreed is.
Centrum Amsterdam doe ik dan weer bij voorkeur met het OV
Luctor, je hebt in het verleden best wat controversiële standpunten in onze SC gehad, maar deze post spant toch wel echt de kroon.quote:
P+R gebruik ik ook wel eensquote:Op zondag 16 juli 2023 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat scheelt ontzettend! En dat laatste vind ik wel weer logisch, hehe. Al is het ook best goed te doen om met de auto naar een P+R te gaan en daarna met de tram/metro verder te reizen.
Ik houd graag van wat opschudding veroorzaken.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Luctor, je hebt in het verleden best wat controversiële standpunten in onze SC gehad, maar deze post spant toch wel echt de kroon.
Malmö had ik wel meegekregen (maar eerlijk gezegd boeit de host city me nooit zo heel veel behalve toen het in Nederland wasquote:Op zondag 16 juli 2023 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet in welke stad ESF 2024 wordt gehouden?
En de terugkeer van Luxemburg?quote:Op zondag 16 juli 2023 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Malmö had ik wel meegekregen (maar eerlijk gezegd boeit de host city me nooit zo heel veel behalve toen het in Nederland was)
Belachelijk goed ziet-ie eruitquote:Op zondag 16 juli 2023 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hij zat daar
[..]
Met mij prima! Ben met dochter vorige week een paar dagen naar Mallorca geweest en dat was geweldig leuk![]()
Nu toeleven naar de volgende vakantie, over 6 weken met New Mexico![]()
Heb jij nog verdere vakantieplannen?
Luchtor, neem een Snickers. Je bent niet helemaal jezelfquote:Op maandag 17 juli 2023 07:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend komt alweer dichterbij.
Ja, het is een rustdag hè.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:53 schreef Yesse het volgende:
*Geeft de SC ook maar een Snickers![]()
Beetje stil hier
Wel veel interviews voor de leider in het klassement. Dus ook niet veel rust voor Luctor.quote:
Ik durf te wedden dat @Fred_B en ik in de mínste Nederlandse provincies zijn geweest!quote:Op zondag 16 juli 2023 20:09 schreef Meke het volgende:
@Cee maakt ook goede kans op die prestatie!quote:Op maandag 17 juli 2023 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat @:Fred_B en ik in de mínste Nederlandse provincies zijn geweest!
Jij woont toch in de provincie Spanjerland?quote:Op maandag 17 juli 2023 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat @:Fred_B en ik in de mínste Nederlandse provincies zijn geweest!
quote:Op maandag 17 juli 2023 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, dát is nog eens een goede Friese achternaam
Ik was gisteren in 2 van de 4 provincies die @Meke miste.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:03 schreef H_T het volgende:
[..]
@:Cee maakt ook goede kans op die prestatie!
Links is voor een inkrimping van de veestapel hè, varkentje van mequote:
Ben je alweer terug dan? Hoe was de verkansie?quote:Op maandag 17 juli 2023 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was gisteren in 2 van de 4 provincies die @:Meke miste.
Meer ruimte voor mij dus!quote:Op maandag 17 juli 2023 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Links is voor een inkrimping van de veestapel hè, varkentje van me
Mooi complementairquote:Op maandag 17 juli 2023 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was gisteren in 2 van de 4 provincies die @:Meke miste.
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Die uitslag doet me aan een vlag denken.
Ja het was even omschakelen op kantoor. Ik moest opeens aan het werkquote:Op maandag 17 juli 2023 15:53 schreef Yesse het volgende:
*Geeft de SC ook maar een Snickers![]()
Beetje stil hier
Is het erg benauwd of kan je nog normaal ademen?quote:Op maandag 17 juli 2023 16:43 schreef Strani het volgende:
@:NailQueen het is wel warm ja maar we houden het wel vol
Helaas was die achtbaan dicht.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:32 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo, veel plezier bij Moviepark!
Sla in Nickland de Moviepark Studio Tour achtbaan niet over, is mijn tip. Die vonden wij in ieder geval ontzettend leuk gemaakt![]()
En bij dit topic moest ik meteen aan jou denken![]()
ikweethetookniet in NWS / Errol Keyner: Accountants grootste prutsers
Ja, drukke dag met al die interviews.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel veel interviews voor de leider in het klassement. Dus ook niet veel rust voor Luctor.
Nou jaaa zegquote:Op maandag 17 juli 2023 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas was die achtbaan dicht.
Zo waren er nog wel een aantal attracties dicht. Maar de Star Trek achtbaan was erg leuk. Het park was tot 19 uur geopend, maar de meeste attracties gingen reeds om 18 uur dicht, en dan niet alleen de ingang, om de rij weg te werken, maar gewoon echt de hele attractie.
Verder wel een leuke dag gehad. Nu op weg terug naar de camping.
Het was gezellig druk zoals ze dat in de Efteling zouden noemen. Wij zijn ook in de konderachtbanen geweest. We hadden eerst Nickland gedaan en daarna was de rest van het park.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou jaaa zeg. Gelukkig heb je het verder wel leuk gehad
![]()
Was het druk?
Wat stom van die rijenToen wij er waren was het park tot 18:00 open en sommige attracties tot 17:00, maar toen ging de rij om 17:00 dicht en dus niet de hele attractie al.
Die Star Trek achtbaar ben ik de afgelopen keer niet in geweest, de keer ervoor wel en ik vond hem heel eng![]()
Van Helsing durfde ik wel in nog! En ik ben nog in de kinderachtbanen geweest met mijn neefje en nichtje. Jimmy Neutron en Backyardigans.
Gisteren teruggekomen! Verkansie was kort maar leuk! Veel gezien en gelopen en in tegenstelling tot de vorige keer dat ik er was (9 jaar geleden) stond half Unter den Linden niet in de steigers dus kon ik dat wat beter bekijken. Verder was het de laatste dag bloedheet dus ook wel rustig aan gedaan. Kom er zeker nog terug.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je alweer terug dan? Hoe was de verkansie?
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 juli 2023 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was gezellig druk zoals ze dat in de Efteling zouden noemen. Wij zijn ook in de konderachtbanen geweest. We hadden eerst Nickland gedaan en daarna was de rest van het park.In Dora werden we best nat, terwijl in Excalibur had ik maar een paar spetters.
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad! Ik ben nog nooit in Berlijn geweest en om één of andere reden staat het ook niet hoog op mijn wishlist. Wat zijn nou volgens jou echt de dingen die je daar niet mag missen?quote:Op maandag 17 juli 2023 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren teruggekomen! Verkansie was kort maar leuk! Veel gezien en gelopen en in tegenstelling tot de vorige keer dat ik er was (9 jaar geleden) stond half Unter den Linden niet in de steigers dus kon ik dat wat beter bekijken. Verder was het de laatste dag bloedheet dus ook wel rustig aan gedaan. Kom er zeker nog terug.
Heb je verder nog plannen deze week?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn weekendje weg zit erop. Nu een week vakantie
Spongebob nog gezien?quote:Op maandag 17 juli 2023 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas was die achtbaan dicht.
Zo waren er nog wel een aantal attracties dicht. Maar de Star Trek achtbaan was erg leuk. Het park was tot 19 uur geopend, maar de meeste attracties gingen reeds om 18 uur dicht, en dan niet alleen de ingang, om de rij weg te werken, maar gewoon echt de hele attractie.
Verder wel een leuke dag gehad. Nu op weg terug naar de camping.
Berlijn is erg leuk hoor. Je moet maar gewoon naar Over De Muur luisteren, daarin komen al heel wat hoogtepunten voorbij. En uiteraard die TV-toren, Checkpoint Charlie, het Holocaust Monument, de Brandenburger Tor (Noorwegen 1990), Sanssouci (in Potsdam), en uiteraard lekker eten en drinken.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed!
In Excalibur had ik één grote golf over me heen, het ergste was Area 51, daar was ik doorweekt tot op mijn ondergoed
[..]
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad! Ik ben nog nooit in Berlijn geweest en om één of andere reden staat het ook niet hoog op mijn wishlist. Wat zijn nou volgens jou echt de dingen die je daar niet mag missen?
En heb je nog vakantie of is het alweer back to business?
Area 51 was ik ook goed nat. Niet zo erg als jou, maar toch ook wel erg nat.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed!
In Excalibur had ik één grote golf over me heen, het ergste was Area 51, daar was ik doorweekt tot op mijn ondergoed
[..]
Bij de Excalibur kwam ik er toen nog goed vanaf maar mijn vader kreeg de hele lading over zich aan. Ik ga er nog steeds stuk omquote:Op maandag 17 juli 2023 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ja, bij zo'n parade. Maar wij stonden toen net in de rij voor ijs (met vers fruit)quote:
Dat waren ook wel de dingen die ik me nog kan herinneren van toen ik er was, een jaar of tien geleden. Daarnaast staat mij het Museum für Naturkunde nog bij, met het grootste dinosaurusskelet ter wereld, maar daar moet maar net je interesse liggen.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Berlijn is erg leuk hoor. Je moet maar gewoon naar Over De Muur luisteren, daarin komen al heel wat hoogtepunten voorbij. En uiteraard die TV-toren, Checkpoint Charlie, het Holocaust Monument, de Brandenburger Tor (Noorwegen 1990), Sanssouci (in Potsdam), en uiteraard lekker eten en drinken.
Alexanderplatz vond ik zelf de gezelligste plekquote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Berlijn is erg leuk hoor. Je moet maar gewoon naar Over De Muur luisteren, daarin komen al heel wat hoogtepunten voorbij. En uiteraard die TV-toren, Checkpoint Charlie, het Holocaust Monument, de Brandenburger Tor (Noorwegen 1990), Sanssouci (in Potsdam), en uiteraard lekker eten en drinken.
Ik vond de stasi gevangenis ontzettend indrukwekkend. Wij hebben toen nog een tour gedaan met een oud-gevangene.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welkom terugquote:Op maandag 17 juli 2023 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren teruggekomen! Verkansie was kort maar leuk! Veel gezien en gelopen en in tegenstelling tot de vorige keer dat ik er was (9 jaar geleden) stond half Unter den Linden niet in de steigers dus kon ik dat wat beter bekijken. Verder was het de laatste dag bloedheet dus ook wel rustig aan gedaan. Kom er zeker nog terug.
Jij beweerde natuurlijk gewoon dat je Knut was en dan hadden de mädchen wel aandachtquote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
Berlijn!Paar legendarische avonden uit ook wel gehad daar.
Gedeelte van de gang verven en relaxenquote:
Geniet van je vakantiequote:Op maandag 17 juli 2023 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug op de camping. Nu naar bed.![]()
Rawrquote:Op maandag 17 juli 2023 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij beweerde natuurlijk gewoon dat je Knut was en dan hadden de mädchen wel aandacht
Dankjewel. Komt goed. Is wel alweer bijna voorbij.quote:
Nog heeeel even genieten danquote:Op maandag 17 juli 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Komt goed. Is wel alweer bijna voorbij.
Aw! Ga je weer een pitstop op 15 kilometer van mij houden?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit ja! En je moet je erop voorbereiden dat je continu Over de Muur en Brandenburger Tor in je hoofd hebt.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had, toen ik in Berlijn was, de hele tijd Jamie-Lee - Ghost in mijn hoofd. Dat is nog ergerquote:Op maandag 17 juli 2023 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja! En je moet je erop voorbereiden dat je continu Over de Muur en Brandenburger Tor in je hoofd hebt.
Vandaag was ik nog vrij, morgen weer back to business. Vrijwel de hele zomer nu werken maar in september ga ik een midweek naar de Ardennen en er staat voor oktober nog een paar dagen Glasgow gepland.
Nee dat gaat best hoor. In het begin toen het warm werd even wat lastiger maar het went al wel.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het erg benauwd of kan je nog normaal ademen?
Enige pluspunt is dan nog dat als je terug bent het wel echt alweer bijna weekend isquote:Op maandag 17 juli 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aw! Ga je weer een pitstop op 15 kilometer van mij houden?
En jij eet Chicken Tonight vanavond?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reuring op de camping. Kip kwijt.
Vanmorgen had de boerin 3 kippen uit hun hok gelaten. Nu zijn er nog maar 2. En gisteren was er ook al 1 kip minder op stok gekomen.
@Roger_Epiales, waar bevind jij je momenteel?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen had de boerin 3 kippen uit hun hok gelaten. Nu zijn er nog maar 2. En gisteren was er ook al 1 kip minder op stok gekomen.
Pas op voor de boze wolf!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Broccoli.....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Nee, helaas, vanavond broccoli.
Eh, niet achter een braadspit met twee kippen eraan iig.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:roger_epiales, waar bevind jij je momenteel?
Gefeliciteerd!quote:
Feli beerquote:
Gefeliciteerd huis_beer!quote:
Koudquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Feli beer
Al een idee hoe je de iglo gaat inrichten?
Dat is misschien wel kip 4 die nog steeds verdwenen is. 🤔quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk @:Arizona
Mijn kip is blijkbaar idd een andere.
Misschien is Kanneke nu wel naar jouw Kip op zoekquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk @:Arizona
Mijn kip is blijkbaar idd een andere.
Gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |