Dat doe ik ook wel eens af en toe. Om de buurman te laten weten dat hij ook nog buren heeftquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:24 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe passief agressief en ietwat kleinzielig is het dat ik het volume van m'n muziek op standje nachtclub heb gezet, omdat m'n buurman zijn muziek ook keihard aan heeft?
Musical warfare en zo.
Dat wel, maar ik vind het te warm om te slapenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind vanavond wel chill eigenlijkNiet te heet, prima temperatuurtje, maar kon ook nog prima redelijk lang buiten zitten. Top
Ik vond het vannacht eigenlijk wel te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het te warm om te slapen
Zoals gisteren en vanavond lukt het nog welquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
*Klein slokje wijn neemtquote:
Wat staat er vandaag op het vakantieprogramma?quote:
Ik vond het ook heel warm vannacht, het leek ook wel met het uur warmer te worden. Heb dan ook niert zo best geslapen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vandaag bezoek aan het Jan Kruis museum.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:39 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Wat staat er vandaag op het vakantieprogramma?
[..]
Ik vond het ook heel warm vannacht, het leek ook wel met het uur warmer te worden. Heb dan ook niert zo best geslapen.
Aangezien het op zomeravonden ook stevig kan onweren móet dat wel Greased Lightning zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
Door de topictitel heb ik een liedje van Grease in mijn hoofd.
Bijna goedquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien het op zomeravonden ook stevig kan onweren móet dat wel Greased Lightning zijn
"it's raining on prom night" dan, vanwege de regen die vaak met die zomerse onweersbuien meekomt?quote:
Rot beestenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weer een dagje warm in Nederland hoor. Gelijk weer overal wespen.
Veel plezier! Het is een topshowquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Groetjes vanuit m'n bed.
Want m'n maag heeft er geen zin in om vandaag te doen wat hij moet doen
Beterschapquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Groetjes vanuit m'n bed.
Heb je al geprobeerd er oude dingen in te stoppen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:15 schreef molloot200 het volgende:
Ook gewoon omdat ik me niet 100% ziek voel. Het is alleen dat m'n maag lastig doet (en vooral als ik er nieuwe dingen in stop).
Oh bah, sterktequote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:15 schreef molloot200 het volgende:
Ook gewoon omdat ik me niet 100% ziek voel. Het is alleen dat m'n maag lastig doet (en vooral als ik er nieuwe dingen in stop).
Vingegaard toch weer een seconde uitgelopen, daar zijn z'n Jumbo-collega's vast blij mee na een hele dag op kop rijdenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:32 schreef Redefine het volgende:
Wat een strijd in de TourMooi dat ze nu zo gelijkwaardig aan elkaar zijn
Verschil bij Pogacar is nu ook wel dat hij een betere nummer twee heeft met Yates.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vingegaard toch weer een seconde uitgelopen, daar zijn z'n Jumbo-collega's vast blij mee na een hele dag op kop rijden
Je kunt wel zien dat het werkt, ook Pogacar wordt moe, maar hij is wel echt beter dan vorig jaar.
Mooi om te zien. Als er geen rare dingen gebeuren dan komt deze tour in de top 3 met het kleinste tijdverschil ooit tussen de winnaar en de nummer twee.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:32 schreef Redefine het volgende:
Wat een strijd in de TourMooi dat ze nu zo gelijkwaardig aan elkaar zijn
Mwah het verschil is zodanig klein dat je maar een paar keer bonificaties hoeft te pakken om Pogacar over Vingegaard heen te laten gaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mooi om te zien. Als er geen rare dingen gebeuren dan komt deze tour in de top 3 met het kleinste tijdverschil ooit tussen de winnaar en de nummer twee.
De tijdrit lijkt mij te kort om echt een verschil te maken. Dus misschien morgen de laatste echte kans voor Pogacar ?
Dat zal aan de vorm van de dag liggen denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie is de betere tijdritrijder van de twee?
Ja was de tweede keerquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Groetjes vanuit m'n bed.
Je gaat vast nog een dag, misschien in een leuk rood/zwart pakje of zoquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was de tweede keerMaar wederom fantastisch
Je bent een soeptip, jalalalalaquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:26 schreef Em31 het volgende:
Goedenavond allemaal, ik kom met een soeptip: https://www.instagram.com(...)hid=Y2IzZGU1MTFhOQ==
Maakte deze net en het was fantastisch.De dumplings zijn volgende week in de bonus. #extratip
Dat is nog niet begonnen toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee witbiertjes bij de Nijmeegse vierdaagse voor ¤ 16,90.![]()
Daarom is het ook zo duur, er zit waarschijnlijk wachtgeld bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |