Dat doe ik ook wel eens af en toe. Om de buurman te laten weten dat hij ook nog buren heeftquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:24 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe passief agressief en ietwat kleinzielig is het dat ik het volume van m'n muziek op standje nachtclub heb gezet, omdat m'n buurman zijn muziek ook keihard aan heeft?
Musical warfare en zo.
Dat wel, maar ik vind het te warm om te slapenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind vanavond wel chill eigenlijkNiet te heet, prima temperatuurtje, maar kon ook nog prima redelijk lang buiten zitten. Top
Ik vond het vannacht eigenlijk wel te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het te warm om te slapen
Zoals gisteren en vanavond lukt het nog welquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
*Klein slokje wijn neemtquote:
Wat staat er vandaag op het vakantieprogramma?quote:
Ik vond het ook heel warm vannacht, het leek ook wel met het uur warmer te worden. Heb dan ook niert zo best geslapen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vandaag bezoek aan het Jan Kruis museum.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:39 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Wat staat er vandaag op het vakantieprogramma?
[..]
Ik vond het ook heel warm vannacht, het leek ook wel met het uur warmer te worden. Heb dan ook niert zo best geslapen.
Aangezien het op zomeravonden ook stevig kan onweren móet dat wel Greased Lightning zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
Door de topictitel heb ik een liedje van Grease in mijn hoofd.
Bijna goedquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien het op zomeravonden ook stevig kan onweren móet dat wel Greased Lightning zijn
"it's raining on prom night" dan, vanwege de regen die vaak met die zomerse onweersbuien meekomt?quote:
Rot beestenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weer een dagje warm in Nederland hoor. Gelijk weer overal wespen.
Veel plezier! Het is een topshowquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Groetjes vanuit m'n bed.
Want m'n maag heeft er geen zin in om vandaag te doen wat hij moet doen
Beterschapquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Groetjes vanuit m'n bed.
Heb je al geprobeerd er oude dingen in te stoppen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:15 schreef molloot200 het volgende:
Ook gewoon omdat ik me niet 100% ziek voel. Het is alleen dat m'n maag lastig doet (en vooral als ik er nieuwe dingen in stop).
Oh bah, sterktequote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:15 schreef molloot200 het volgende:
Ook gewoon omdat ik me niet 100% ziek voel. Het is alleen dat m'n maag lastig doet (en vooral als ik er nieuwe dingen in stop).
Vingegaard toch weer een seconde uitgelopen, daar zijn z'n Jumbo-collega's vast blij mee na een hele dag op kop rijdenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:32 schreef Redefine het volgende:
Wat een strijd in de TourMooi dat ze nu zo gelijkwaardig aan elkaar zijn
Verschil bij Pogacar is nu ook wel dat hij een betere nummer twee heeft met Yates.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vingegaard toch weer een seconde uitgelopen, daar zijn z'n Jumbo-collega's vast blij mee na een hele dag op kop rijden
Je kunt wel zien dat het werkt, ook Pogacar wordt moe, maar hij is wel echt beter dan vorig jaar.
Mooi om te zien. Als er geen rare dingen gebeuren dan komt deze tour in de top 3 met het kleinste tijdverschil ooit tussen de winnaar en de nummer twee.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:32 schreef Redefine het volgende:
Wat een strijd in de TourMooi dat ze nu zo gelijkwaardig aan elkaar zijn
Mwah het verschil is zodanig klein dat je maar een paar keer bonificaties hoeft te pakken om Pogacar over Vingegaard heen te laten gaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mooi om te zien. Als er geen rare dingen gebeuren dan komt deze tour in de top 3 met het kleinste tijdverschil ooit tussen de winnaar en de nummer twee.
De tijdrit lijkt mij te kort om echt een verschil te maken. Dus misschien morgen de laatste echte kans voor Pogacar ?
Dat zal aan de vorm van de dag liggen denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie is de betere tijdritrijder van de twee?
Ja was de tweede keerquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:02 schreef molloot200 het volgende:
Groetjes vanuit m'n bed.
Je gaat vast nog een dag, misschien in een leuk rood/zwart pakje of zoquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was de tweede keerMaar wederom fantastisch
Je bent een soeptip, jalalalalaquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:26 schreef Em31 het volgende:
Goedenavond allemaal, ik kom met een soeptip: https://www.instagram.com(...)hid=Y2IzZGU1MTFhOQ==
Maakte deze net en het was fantastisch.De dumplings zijn volgende week in de bonus. #extratip
Dat is nog niet begonnen toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee witbiertjes bij de Nijmeegse vierdaagse voor ¤ 16,90.![]()
Daarom is het ook zo duur, er zit waarschijnlijk wachtgeld bij.quote:
En hoeveel in Drenthe ?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh goede tip!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:26 schreef Em31 het volgende:
Goedenavond allemaal, ik kom met een soeptip: https://www.instagram.com(...)hid=Y2IzZGU1MTFhOQ==
Maakte deze net en het was fantastisch.De dumplings zijn volgende week in de bonus. #extratip
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:26 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn pakketje is door DHL niet bij mijn gekozen kluisjes punt afgeleverd, maar ruim 5 km verderop
Toch fijn dat ik 'em dan volgend jaar eindelijk wil gaan lopen in plaats van daar biertjes gaan drinkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@Prisha kan je misschien wat tips geven. Zij gaat dit jaar lopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik 'em dan volgend jaar eindelijk wil gaan lopen in plaats van daar biertjes gaan drinken
Oeh, dat had ik even gemist. Heel leukquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Prisha kan je misschien wat tips geven. Zij gaat dit jaar lopen.
De laatste keer dat ik in Nijmegen was was voor een begrafenis.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh, dat had ik even gemist. Heel leuk
Ik had eigenlijk dit jaar ook willen gaan. Maar vanwege andere plannen had ik daar te weinig vakantiedagen voor. Volgend jaar wordt de Vierdaagse prio nummer 1 (uiteraard ga ik ook het komende jaar ervoor trainen), dus ga ik dan sowieso
Prima. Ik denk echt gisteren iets verkeerd gegeten. Want ik heb inmiddels geen last meer van m'n maag (maar ook niet super veel gegeten vandaag, maar ik zie het nog even positief in voor morgenquote:
Met mijn muziekvereniging lopen we elk jaar de allerlaatste 5 km mee. Dat vind ik zo bijzonder, dat ik het altijd al een keer zelf heb willen lopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Nijmegen was was voor een begrafenis.
Dan denk ik toch liever terug naar de tijden dat we op de Sint Annastraat stonden om mensen binnen te halen
(mij Opa woonde een straat daarachter).
En tot niet heel lang geleden heeft een Oom (nu tegen de 85) elk jaar meegedaan.
Voor een liter bier de man?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als de eindeloze weg naar Golgotha me niet tegenhoudtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Je gaat vast nog een dag, misschien in een leuk rood/zwart pakje of zo
Eerst zorgen dat ik hem uitloopquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Prisha kan je misschien wat tips geven. Zij gaat dit jaar lopen.
Met wat proviand onderweg moet je een eind komenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Als de eindeloze weg naar Golgotha me niet tegenhoudt
Korter.quote:
Ja ho als ik alleen Lap zeg denkt @Hamlapjes misschien dat het over hem gaat. Of denkt @Fred_B dat die buurman met de kapotte bel weer bezig isquote:
Uitlopen is leuk. Deelneemen is nog leuker.quote:
Ik ben wel geregistreerd in de 4 daagse app.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Uitlopen is leuk. Deelneemen is nog leuker.
Kunnen we je nog ergens volgen ?
Moet te vinden zijn, zoveel lopende bomen zullen er niet zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben wel geregistreerd in de 4 daagse app.
Er zou eigenlijk een tijdelijk 4daage forum moeten komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben wel geregistreerd in de 4 daagse app.
Er is een 4 daagse topic in LIFquote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een tijdelijk 4daage forum moeten komen.
Maar zolang dat er niet is. Laat af en toe van je horen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet te vinden zijn, zoveel lopende bomen zullen er niet zijn
Nog korter.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ho als ik alleen Lap zeg denkt @:Hamlapjes misschien dat het over hem gaat. Of denkt @:Fred_B dat die buurman met de kapotte bel weer bezig is
Jaweeeeel, komt goed johquote:
Heel veel getraind. Ik had me aangemeld bij de Via Vierdaagse en heb hun trainingsschema voor de 40km gevolgd. Begonnen in Februari met 10 km en door de week 2x 1 uur. En daarna in de weekenden geleidelijk aan steeds meer, en een aantal keer meer dagen achter elkaar. En door de weeks 2x 1.5 uur.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaweeeeel, komt goed joh
Hoe is het gegaan met de voorbereiding? Veel getraind of valt dat wel mee?
En hoe schat je je kansen in?
Je begint gelijk met de leukste dag imo, in mijn regio
Klinkt allemaal wel goed ditquote:Op zondag 16 juli 2023 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel veel getraind. Ik had me aangemeld bij de Via Vierdaagse en heb hun trainingsschema voor de 40km gevolgd. Begonnen in Februari met 10 km en door de week 2x 1 uur. En daarna in de weekenden geleidelijk aan steeds meer, en een aantal keer meer dagen achter elkaar. En door de weeks 2x 1.5 uur.
Denk in totaal 650km gelopen te hebben. Het moet maar goed zijn.
Zwaarste was de eerste keer een nieuwe verre afstand. Dus de eerste keer 20, de eerste keer 30, de eerste keer 40. En drie weken geleden moesten we 40km + 30km doen. Die 40 ging prima maar de dag erna, die 30, was niet fijn.
Dus.....geen idee hoe het gaat zijn. Normaal sta ik altijd aan de kant high fives te geven en aan te moedigen, ben benieuwd hoe het zal zijn het van de andere kant te beleven.
Ga je trouwens samen met iemand lopen of echt alleen?quote:Op zondag 16 juli 2023 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel veel getraind. Ik had me aangemeld bij de Via Vierdaagse en heb hun trainingsschema voor de 40km gevolgd. Begonnen in Februari met 10 km en door de week 2x 1 uur. En daarna in de weekenden geleidelijk aan steeds meer, en een aantal keer meer dagen achter elkaar. En door de weeks 2x 1.5 uur.
Zwaarste was de eerste keer een nieuwe verre afstand. Dus de eerste keer 20, de eerste keer 30, de eerste keer 40. En drie weken geleden moesten we 40km + 30km doen. Die 40 ging prima maar de dag erna, die 30, was niet fijn.
Dus.....geen idee hoe het gaat zijn. Normaal sta ik altijd aan de kant high fives te geven en aan te moedigen, ben benieuwd hoe het zal zijn het van de andere kant te beleven.
ja dat idee heb ik ook, adrenaline gaat een hoop doen. Heel anders dan die soms saaie trainingswandelingen.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel goed ditNatuurlijk gaat het ook zwaar zijn, daar twijfel ik niet over. Maar de hele beleving lijkt me zo mooi. Ik heb altijd het idee dat je het voor een groot deel ook gewoon op adrenaline gaat doen.
En weet je hoe tof het is als je straks kan zeggen "ja, ik heb hem gewoon uitgelopen en mezelf overwonnen"
we lopen met z'n tweetjes en dan nog met 47.000 anderenquote:Op zondag 16 juli 2023 10:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga je trouwens samen met iemand lopen of echt alleen?
Nou, dat belooft heel veel goeds voor mij voor komend jaar aangezien ik nog nooit voor de Kilimanjaro heb getraindquote:Op zondag 16 juli 2023 10:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook, adrenaline gaat een hoop doen. Heel anders dan die soms saaie trainingswandelingen.
Ik vond het trainen hiervoor zwaarder dan trainen voor de Kilimanjaro. Mentaal vooral maar ook qua pijntjes aan de voeten, benen, knieën.
Leuk leukquote:Op zondag 16 juli 2023 10:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
we lopen met z'n tweetjes en dan nog met 47.000 anderen![]()
Ik heb mijn shirts al klaar liggen. Blauw voor dinsdag, roze voor woensdag en groen voor donderdag en vrijdag.
Als jij volgend jaar gaat lopen, moet jij denk ik reglementair de 50 lopen?
Dit klinkt al als dat je goed bezig bent geweest.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet dat gaan lukkenquote:Op zondag 16 juli 2023 10:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk leuk
Ja, ik moet de 50 lopen. En dat was een reden dat ik jarenlang zei dat ik het echt niet ging doen. Want ik zou het liefst opbouwen, eerst beginnen met de 30 en dan verder opbouwen door de jaren heen. Maar dat kan dus niet meerEn tussen mijn 11e en 15e (wanneer het reglementair wel mag) redde ik de 30 waarschijnlijk ook al niet vanwege m'n platvoeten.
Maar inmiddels loop ik dus heel veel en ik zie echt dat dat helpt. Dus ik heb er nu een stuk meer vertrouwen in
Jawel hequote:Op zondag 16 juli 2023 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt al als dat je goed bezig bent geweest.
Ja, ik wilde eigenlijk gewoon per september wel gewoon lekker gaan wandelen zelf minstens 1 keer week, en dan inderdaad rond februari echt beginnen met het vierdaagseschema.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet dat gaan lukkenIn februari beginnen met de trainingsschema voor de 50 en dan zou je er klaar voor moeten zijn.
Ik heb zooltjes laten aanmeten voor in mijn loopschoenen trouwens. Ik heb ingezakte voeten, en hiermee loop ik echt zoveel fijner, scheelt enorm. Heb jij ook zoiets, loop je bij een podoloog voor je voeten?
ohhh ja 3 of 4 jaar, dan ben je wel toe aan nieuwequote:Op zondag 16 juli 2023 11:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk gewoon per september wel gewoon lekker gaan wandelen zelf minstens 1 keer week, en dan inderdaad rond februari echt beginnen met het vierdaagseschema.
Ja, ik heb ook zooltjes en loop inderdaad ook bij de podoloog. Alleen als ik hieraan ga beginnen moet ik wel even nieuwe. Degene die ik nu heb zijn denk ik 3 à 4 jaar oud, en je merkt dat die op bepaalde plekken gewoon dun beginnen te worden. Maar dat komt ergens de komende maanden wel.
Ik voel excitement om dit klusje te klaren volgend jaar namelijkIk vind het heerlijk om een doel te hebben waar ik naartoe kan werken, en dat mis ik wel een beetje sinds dat ik mijn studie klaar heb. Dus dan is dit wel een mooi alternatief.
Yes! Houd je ons een beetje op de hoogte de komende dagen? Ik ben echt heel benieuwd hoe je het vindt!quote:Op zondag 16 juli 2023 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh ja 3 of 4 jaar, dan ben je wel toe aan nieuwe![]()
Ha excitement is goedEn een doel is ook goed!
En dan nu lekker genieten van de Vierdaagsefeesten en dan volgend jaar de uitdaging aangaan
Veel plezier, waai niet wegquote:Op zondag 16 juli 2023 12:33 schreef molloot200 het volgende:
Over wandelen gesproken, ik ga zo weer even!
Hopelijk doe ik dat straks ook niet als ik op de fiets moetquote:
Weer een zware etappe vandaag voor de boeg.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk doe ik dat straks ook niet als ik op de fiets moet
Ga je wat heftigs doen?quote:
Waaien deed het inderdaadquote:Op zondag 16 juli 2023 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk doe ik dat straks ook niet als ik op de fiets moet
Bohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |