Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Had niet eens door dat jij de lapo hadquote:
haha je was gewoon je aso zelfquote:Op zondag 9 juli 2023 04:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had niet eens door dat jij de lapo had![]()
![]()
![]()
dacht nijn weet dat ik niet graag open![]()
to much credits en ik haal ze ook weer weg met een @stompie![]()
Ik heb wel de foto in de OP voor je veranderdquote:Op zondag 9 juli 2023 04:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha je was gewoon je aso zelf![]()
![]()
![]()
dacht nijn weet dat ik niet graag open![]()
to much credits en ik haal ze ook weer weg met een @:stompie
Ja ik geloof je wel hoor, maar met pis en ice tea maak je ook een lekker drankje als je er prosecco bij drinkt.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
IK vind aperol lekker met prosecco erbij![]()
![]()
![]()
net gedronken met fanta grapefruit drank![]()
bij gebrek aan prosecco maar slurpt ook goed weg zo
![]()
Je vindt Heineken lekker?quote:Op zondag 9 juli 2023 04:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik geloof je wel hoor, maar met pis en ice tea maak je ook een lekker drankje als je er prosecco bij drinkt.![]()
![]()
neee wat doet die kleuter daarquote:Op zondag 9 juli 2023 04:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel de foto in de OP voor je veranderd![]()
![]()
alles is lekker met proseccoooooquote:Op zondag 9 juli 2023 04:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik geloof je wel hoor, maar met pis en ice tea maak je ook een lekker drankje als je er prosecco bij drinkt.![]()
![]()
![]()
Deze vrouw.quote:Op zondag 9 juli 2023 04:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zei ik een half uur geleden ook hunk
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik wil ook punten, hoe hersendood moet je zijn...Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16![]()
ben ik geen echte mann ?quote:Op zondag 9 juli 2023 05:06 schreef devzero het volgende:
Gelukkig. Alle echte mannen zijn verdwenen uit dit topic, dus ik kan hier weer posten
conjo du![]()
Morguh ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Trieste mensen hier
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16![]()
O oké. Zal zo even terug lezenquote:Op zondag 9 juli 2023 05:15 schreef mario390 het volgende:
[..]jemand was hier de wee t niet
dat het en spel is, maar de topic
blockierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk eens aan Emmerdeur is weer terug van weggeweest
Morguh Emmer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:ook al weer vroeg present Warm in bed he
Heb de waaier er bij staan dus het valt meequote:Op zondag 9 juli 2023 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhook al weer vroeg present Warm in bed he
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb ik ook, was het gewaai over mij heen even zat dus uitgezet. Maar dan heb je gelijk die warme deken die over je neervaltquote:Op zondag 9 juli 2023 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de waaier er bij staan dus het valt meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik slaap enkel onder de oes momenteel, hen al een maand of 2 geen deken meer gevoeldquote:Op zondag 9 juli 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook, was het gewaai over mij heen even zat dus uitgezet. Maar dan heb je gelijk die warme deken die over je neervalt
Ik onder een laken, maar ik bedoelde de warmte van de warmte valt dan over een deken over je heenquote:Op zondag 9 juli 2023 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik slaap enkel onder de oes momenteel, hen al een maand of 2 geen deken meer gevoeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, zo. Nee daar heb ik weinig last van, heb de boel flink dichtgetimmerd boven dus het is met 24 graden aangenaam.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat vind ik zelf voor de slaapkamer nog veel te warmquote:Op zondag 9 juli 2023 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ah, zo. Nee daar heb ik weinig last van, heb de boel flink dichtgetimmerd boven dus het is met 24 graden aangenaam.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het in de rest van het huis 27 graden is, is het wel lekkerquote:Op zondag 9 juli 2023 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf voor de slaapkamer nog veel te warmTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dan nog niet, mijn slaapkamer moet lekker koel zijn. Heb het al heel snel warm, en dan is 24 gr wat mij betreft te warm, Het voelt even koeler als je dan boven komt maar dat is al snel overquote:Op zondag 9 juli 2023 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als het in de rest van het huis 27 graden is, is het wel lekker
Ik heb geen idee hoe warm het hier boven is heb geen thermometer daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ook meer van de kou dan de warmte, kou kan je op kleden, warmte niet echt meer tot een bepaald punt.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog niet, mijn slaapkamer moet lekker koel zijn. Heb het al heel snel warm, en dan is 24 gr wat mij betreft te warm, Het voelt even koeler als je dan boven komt maar dat is al snel over
Ik heb geen idee hoe warm het hier boven is heb geen thermometer daarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt een lekker dik vest en dikke sokken aan. En heb je het dan nog koud dan een dekentjequote:Op zondag 9 juli 2023 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben ook meer van de kou dan de warmte, kou kan je op kleden, warmte niet echt meer tot een bepaald punt.
Maar als niets aan al warm is kan je niets meer uitdoen
Precies, en dat vieze plakken van alle kanten is ook 10x niks. Maar vanmiddag komt er verkoeling in de zin van onweersbuie met grote h agelstenen (2-4 cm), code oranje in Limburg, Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel. Waar Poly werd gemist krijgt nu de andere kant de volle laag.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt een lekker dik vest en dikke sokken aan. En heb je het dan nog koud dan een dekentje
Maar als niets aan al warm is kan je niets meer uitdoenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zat je bericht net te lezen en ik heb een BBQ in Zwollen om 15 uur twijfel om er heen te gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies, en dat vieze plakken van alle kanten is ook 10x niks. Maar vanmiddag komt er verkoeling in de zin van onweersbuie met grote h agelstenen (2-4 cm), code oranje in Limburg, Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel. Waar Poly werd gemist krijgt nu de andere kant de volle laag.
Van 15:00 tot 20:00 geldt code oranje in Limburg, na een uur code geel. In Noord Brabant geldt code oranje vanaf 14:00 tot 19:00, Ook in Gelderland is code oranje van kracht van 15:00 tot 20:00, in Overijssel is tevens code oranje van 16:00 tot 21:00. Er kunnen windstoten voorkomen van 75 tot 90 km/u en hagel ter grootte van 2 tot 4 cm tijdens de onweersbuien.
Code geel geldt in Zeeland van 13:00 tot 16:00, in Zuid-Holland van 14:00 tot 17:00, in Utrecht en Noord-Holland van 14:00 tot 18:00, in Flevoland van 15:00 tot 18:00, in Friesland van 16:00 tot 20:00 en in Groningen en Drenthe van 16:00 tot 21:00u. Let dus goed op onderweg of bij buitenactiviteiten zoals een barbeque.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou zeggen; bij twijfel niet doen. Je weet ook niet wat je onderweg er heen kan aantreffen. Ik had afgelopen vrijdag een (bedrijfs)bbq, toen was het dikke prima.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat je bericht net te lezen en ik heb een BBQ in Zwollen om 15 uur twijfel om er heen te gaan
Van 15:00 tot 20:00 geldt code oranje in Limburg, na een uur code geel. In Noord Brabant geldt code oranje vanaf 14:00 tot 19:00, Ook in Gelderland is code oranje van kracht van 15:00 tot 20:00, in Overijssel is tevens code oranje van 16:00 tot 21:00. Er kunnen windstoten voorkomen van 75 tot 90 km/u en hagel ter grootte van 2 tot 4 cm tijdens de onweersbuien.
Code geel geldt in Zeeland van 13:00 tot 16:00, in Zuid-Holland van 14:00 tot 17:00, in Utrecht en Noord-Holland van 14:00 tot 18:00, in Flevoland van 15:00 tot 18:00, in Friesland van 16:00 tot 20:00 en in Groningen en Drenthe van 16:00 tot 21:00u. Let dus goed op onderweg of bij buitenactiviteiten zoals een barbeque.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja ik weet het echt nog niet, en in die hitte BBQ lijkt mij ook niets, om 15 uur dat is het heetst van de dag.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; bij twijfel niet doen. Je weet ook niet wat je onderweg er heen kan aantreffen. Ik had afgelopen vrijdag een (bedrijfs)bbq, toen was het dikke prima.
En moet een uurtje rijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan altijd de ontwikkelingen volgen of het front over jouw route gaat, het zal niet overal even erg zijn natuurlijk. Aan de andere kant, direct al code oranje is ook geen kattenpis.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het echt nog niet, en in die hitte BBQ lijkt mij ook niets, om 15 uur dat is het heetst van de dag.
En moet een uurtje rijdenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik kreeg gisteren avond al twee keer een waarschuwing op mijn mobie. Had ik nog niet eerder gehad.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je kan altijd de ontwikkelingen volgen of het front over jouw route gaat, het zal niet overal even erg zijn natuurlijk. Aan de andere kant, direct al code oranje is ook geen kattenpis.
Ik ga het in de gaten houden van wat ik nu op buienradar zie is het pas tegen een uurtje of 18 in Zwolle en tegen 19 uur hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel moet ook nog ontwikkelen naar gelang hoe de dag verder verloopt, Poly werd ook minder zwaar verwacht dan die uiteindelijk was, denk dat je last minute pas ziet hoe of wat.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren avond al twee keer een waarschuwing op mijn mobie. Had ik nog niet eerder gehad.
Ik ga het in de gaten houden van wat ik nu op buienradar zie is het pas tegen een uurtje of 18 in Zwolle en tegen 19 uur hierTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Van Poly geen last gehad hier eigenlijkquote:Op zondag 9 juli 2023 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Veel moet ook nog ontwikkelen naar gelang hoe de dag verder verloopt, Poly werd ook minder zwaar verwacht dan die uiteindelijk was, denk dat je last minute pas ziet hoe of wat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Same, dat was meer het noorden en westen, nu is het zuiden en oosten aan de beurt.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van Poly geen last gehad hier eigenlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Weet je wat het ook is. We krijgen zo vaak een waarschuwing een code geel, oranje of roodquote:Op zondag 9 juli 2023 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Same, dat was meer het noorden en westen, nu is het zuiden en oosten aan de beurt.
En 9 ,5x van de 10 gebeurd er niets
Je denkt dan makkelijk van het zal wel er gebeurd toch nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Plyquote:
![]()
![]()
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan ken he Emmer, de bolk zit er in of je nu wilt of niet![]()
Maar fijn dat je toch weer mee post
Een waarschuwing is dan ook niet een definitie dat er iets gaat gebeuren, maar dat er iets kan gebeuren. Code geel is niets meer dan: hey, let ff op als je de deur uit gaat. Code oranje is al wat serieuzer en zegt meer: als het niet nodig is, speel op safe en blijf thuis. Code rood zegt ga alleen de deur uit als het noodzakelijk is. Maar iedereen is vrij de waarschuwingen anders te interpreteren.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is. We krijgen zo vaak een waarschuwing een code geel, oranje of rood
En 9 ,5x van de 10 gebeurd er niets
Je denkt dan makkelijk van het zal wel er gebeurd toch nietsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt, maar juist omdat er vaak gelukkig niets gebeurd neemt men het niet al te serieusquote:Op zondag 9 juli 2023 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een waarschuwing is dan ook niet een definitie dat er iets gaat gebeuren, maar dat er iets kan gebeuren. Code geel is niets meer dan: hey, let ff op als je de deur uit gaat. Code oranje is al wat serieuzer en zegt meer: als het niet nodig is, speel op safe en blijf thuis. Code rood zegt ga alleen de deur uit als het noodzakelijk is. Maar iedereen is vrij de waarschuwingen anders te interpreteren.
Maar er is niets zo verraderlijk als het weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar juist omdat er vaak gelukkig niets gebeurd neemt men het niet al te serieusquote:Op zondag 9 juli 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gebeuren, maar dat er iets kan gebeuren. Code geel is niets meer dan: hey, let ff op als je de deur uit gaat. Code oranje is al wat serieuzer en zegt meer: als het niet nodig is, speel op safe en blijf thuis. Code rood zegt ga alleen de deur uit als het noodzakelijk is. Maar iedereen is vrij de waarschuwingen anders te interpreteren.
Maar er is niets zo verraderlijk als het weer
[/quote]
Precies, en als er niks wordt gezegd staat men ook op banken en tafels. Lijkt mij geen toffe baan, je krijgt nooit voldoening.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik begin even op nieuw want quote is niet goed
Klopt en als het regent heeft de weerman het gedaan en als het te warm is ook.
De waarschuwing is dan ook duidelijk:quote:Op zondag 9 juli 2023 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een waarschuwing is dan ook niet een definitie dat er iets gaat gebeuren, maar dat er iets kan gebeuren. Code geel is niets meer dan: hey, let ff op als je de deur uit gaat. Code oranje is al wat serieuzer en zegt meer: als het niet nodig is, speel op safe en blijf thuis. Code rood zegt ga alleen de deur uit als het noodzakelijk is. Maar iedereen is vrij de waarschuwingen anders te interpreteren.Je moet je voorzorgmaatregelen nemen.quote:Tijdens de buien is er lokaal kans op hagelstenen ter grootte van golfballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup, terwijl het ieders eigen keuze is wat te doen bij welk weer. Raar fenomeen, mensen.quote:Op zondag 9 juli 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Ik begin even op nieuw want quote is niet goed
Klopt en als het regent heeft de weerman het gedaan en als het te warm is ook.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De waarschuwing is dan ook duidelijk:quote:Op zondag 9 juli 2023 07:10 schreef Rob het volgende:
[..]
gebeuren, maar dat er iets kan gebeuren. Code geel is niets meer dan: hey, let ff op als je de deur uit gaat. Code oranje is al wat serieuzer en zegt meer: als het niet nodig is, speel op safe en blijf thuis. Code rood zegt ga alleen de deur uit als het noodzakelijk is. Maar iedereen is vrij de waarschuwingen anders te interpreteren.
[..]
Je moet je voorzorgmaatregelen nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]![]()
Is weer eens wat anders dan De stok
Is het ook, als je de weg op moet is het een ander verhaal maar anders.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yup, terwijl het ieders eigen keuze is wat te doen bij welk weer. Raar fenomeen, mensen.
Voorals nog ziet het er naar uit dat ik tot 18.00 in Zwolle kan blijven en moet zorgen dat ik tegen 19.00 uur weer thuis ben. Heb niet zoveel verstand van weerkaarten en buienradar vertrouw ik ook niet helemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mocht ik er aan denken kan ik tegen 14u wel even kijken voor jequote:Op zondag 9 juli 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, als je de weg op moet is het een ander verhaal maar anders.
Voorals nog ziet het er naar uit dat ik tot 18.00 in Zwolle kan blijven en moet zorgen dat ik tegen 19.00 uur weer thuis ben. Heb niet zoveel verstand van weerkaarten en buienradar vertrouw ik ook niet helemaalBen redelijk veel bij de pc vandaag met de F1, inmiddels ook nog even 8 topics terug lezen zodat ik op de oogte ben
Oja. En om 8 uur koffie halen. Gelijk, per direct en op de seconde. Mijn koffie is op een pad na op
Lief dank jequote:Op zondag 9 juli 2023 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mocht ik er aan denken kan ik tegen 14u wel even kijken voor jeBen redelijk veel bij de pc vandaag met de F1, inmiddels ook nog even 8 topics terug lezen zodat ik op de oogte ben
![]()
O jee dan hoef je je vandaag niet te vervelen
Mocht ik gaan dan vertrek ik hier al tussen .13.30/14.00 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die 24 uurseconomie moet ook eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
Oja. En om 8 uur koffie halen. Gelijk, per direct en op de seconde. Mijn koffie is op een pad na op
Zondags gewoon de winkels dicht![]()
![]()
Dat kan natuurlijk niet, geen koffie in huisquote:Op zondag 9 juli 2023 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb altijd een voorraadje koffie in huis. Haal er altijd wat in de aanbieding 2 voor de prijs van 1
ook dat gaat opquote:Op zondag 9 juli 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, geen koffie in huis
Ik heb altijd een voorraadje koffie in huis. Haal er altijd wat in de aanbieding 2 voor de prijs van 1![]()
In situaties als deze ben ik er zeer blij meequote:Op zondag 9 juli 2023 07:16 schreef Rob het volgende:
[..]
die 24 uurseconomie moet ook eens afgelopen zijn.
Zondags gewoon de winkels dichtBen het gister stomweg vergeten na een drukke dag werken.
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En in de avond weer om 18 uur zodat dan de inpakkers hun werk kunnen doen en het niet hoeven te doen en je normaal kan winkelen zonder al die karren en dozen in de winkelquote:Op zondag 9 juli 2023 07:16 schreef Rob het volgende:
[..]
die 24 uurseconomie moet ook eens afgelopen zijn.
Zondags gewoon de winkels dicht
Dan kijk ik wat eerderquote:Op zondag 9 juli 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dank je![]()
O jee dan hoef je je vandaag niet te vervelen
Mocht ik gaan dan vertrek ik hier al tussen .13.30/14.00 uur
de vakkenvullers bedoel je zeker ?quote:Op zondag 9 juli 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En in de avond weer om 18 uur zodat dan de inpakkers hun werk kunnen doen en het niet hoeven te doen en je normaal kan winkelen zonder al die karren en dozen in de winkel![]()
Niet als je het steeds aanvultquote:![]()
Het is nogal vaak in de aanbieding of zo of in je bonusboxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik doe nix met bonuskaart/boxquote:Op zondag 9 juli 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet als je het steeds aanvult![]()
Het is nogal vaak in de aanbieding of zo of in je bonusbox
Ik koop uit principe niet bij AH![]()
quote:Schappen inpakken, ja vakkenvullers is het inderdaadquote:
Met massa's tegelijk komen ze met die karren de winkel in stormen. Kijken niet rechts of links.
Heb hier alleen AH en de LIDL en de lidl heeft lang niet allesquote:Op zondag 9 juli 2023 07:24 schreef Rob het volgende:
[..]
ik doe nix met bonuskaart/box
Ik koop uit principe niet bij AH
En sommige dingen van de lidl vind ik ook niet echt lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja sommige dingen van Lidl zijn ook rukquote:Op zondag 9 juli 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier alleen AH en de LIDL en de lidl heeft lang niet alles
En sommige dingen van de lidl vind ik ook niet echt lekker![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-07-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 671 / +52 / +66 / 783 / 1084
2. Monique___ / 575 / +76 / +14 / 1509 / 1801
3. mario390 / 427 / +15 / +15 / 256 / 378
4. Zucht. / 369 / +6 / +2 / 1309 / 1475
5. maily / 369 / +108 / +0 / 1162 / 1313
6. PLY / 304 / +84 / +0 / 364 / 467
7. Lovely / 283 / +14 / +0 / 800 / 981
8. Emmerdeur / 273 / +0 / +15 / 165 / 220
9. DerRabbit / 256 / +36 / +40 / 559 / 679
10. Dr.Mikey / 207 / +36 / +0 / 212 / 277
11. Harrie / 206 / +100 / +0 / 490 / 597
12. KillemWieft / 196 / +0 / +5 / 56 / 104
13. gebrokenglas / 189 / +30 / +2 / 562 / 672
14. Mickytjuh / 176 / +4 / +0 / 495 / 563
15. hemarookworst / 137 / +37 / +9 / 406 / 514
16. Rob / 131 / +42 / +3 / 122 / 163
17. greysbones / 130 / +0 / +0 / 706 / 785
18. notturna / 109 / +0 / +0 / 251 / 325
19. loveislikeakiss / 106 / +0 / +0 / 479 / 550
20. _UserName_ / 102 / +2 / +14 / 139 / 214SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja voor dat deliqiues of hoe heet dat dat duurdere wat ze altijd rond de feestdagen verkopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga nog even terug naar bed. Misschien dat ik nu wel kan slapen zonder gekwetter naast me![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Je kwam en was ook gelijk weer wegquote:
Wie was er aan het kwetteren @Robquote:Op zondag 9 juli 2023 07:33 schreef DJMO het volgende:
Ik ga nog even terug naar bed. Misschien dat ik nu wel kan slapen zonder gekwetter naast me![]()
Ja klopt, ff wat spullen klaargelegd voor het dakje. Zo nog paar beugels doen omdat je alweer code geel krijgt hierquote:![]()
![]()
O jee je moet het dak weer op.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja klopt, ff wat spullen klaargelegd voor het dakje. Zo nog paar beugels doen omdat je alweer code geel krijgt hier
Ellende hoop dat de storm aan jullie voorbij ruistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar zo klaar nu hoor, ff paar beugels op het zuidwesten zetten dak. Dan kan er niks meer gebeurenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee je moet het dak weer op.
Ellende hoop dat de storm aan jullie voorbij ruist![]()
Het oude ochtend clubjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijf het altijd eng vinden als iemand op het dak aan het werk is.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar zo klaar nu hoor, ff paar beugels op het zuidwesten zetten dak. Dan kan er niks meer gebeurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is plat en paar meter hoog maar. Heb geen hoogtevreesquote:Op zondag 9 juli 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het altijd eng vinden als iemand op het dak aan het werk is.![]()
O een plat dak is ook minder eng. Blijft even goed uitkijkenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Is plat en paar meter hoog maar. Heb geen hoogtevreesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt wel goedquote:Op zondag 9 juli 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een plat dak is ook minder eng. Blijft even goed uitkijken![]()
Zal vast welquote:
![]()
Kom van dat dak af
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 09-07-2023 08:08:33 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Peter koelewijn
Ben niet zo van de Nederlandstalig muziek nooit wat aan gevondenquote:
Een heel enkel nummer vind ik mooi, maar vraag mij niet wat want kan het je zo niet eens opnoemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind veel Nederlandstalig mooiquote:Op zondag 9 juli 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo van de Nederlandstalig muziek nooit wat aan gevonden
Een heel enkel nummer vind ik mooi, maar vraag mij niet wat want kan het je zo niet eens opnoemenmaar ga er vandoorrr pr dag
![]()
![]()
Fijne dagquote:Op zondag 9 juli 2023 08:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind veel Nederlandstalig mooimaar ga er vandoorrr pr dag
Lekker heb er ook net een gepakt, nr 3 vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nr 2 voor mij nu pas, normaal heb ik er al 5 in hangenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Lekker heb er ook net een gepakt, nr 3 vandaag
Ik normaal ook wel maar op een of andere manier smaakt het niet echt vanmorgenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nr 2 voor mij nu pas, normaal heb ik er al 5 in hangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook al warm, broeierig vies warm. Kan niet wachten op de verkoelende regen, morgen 25 graden, dan een dagje tropisch, woensda en donderdag slechts 21 graden en de zooi open gooienquote:Op zondag 9 juli 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik normaal ook wel maar op een of andere manier smaakt het niet echt vanmorgenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik wacht met je mee, van mij mag zelfs de herfst al wel beginnenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is ook al warm, broeierig vies warm. Kan niet wachten op de verkoelende regen, morgen 25 graden, dan een dagje tropisch, woensda en donderdag slechts 21 graden en de zooi open gooien
Hoho, niet te snel hoor, de herfst mag in september pas komen van mij. Of nou ja, een droge herfst mag welquote:Op zondag 9 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht met je mee, van mij mag zelfs de herfst al wel beginnen
Vandaag onweer en regen en morgen ook
Maar hier pas in de avondWho cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Code geel en oranje inderdaad, wordt een leuke dagquote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
Maar hier pas in de avond
WIl gewoon geen kans meer op deze hittequote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoho, niet te snel hoor, de herfst mag in september pas komen van mij. Of nou ja, een droge herfst mag wel
Ja hierook als het blijft zoals ze zeggenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
Maar hier pas in de avondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan het zien, hopelijk niet al te heftig aan toequote:Op zondag 9 juli 2023 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Code geel en oranje inderdaad, wordt een leuke dagWho cares if one more light goes out?
Kan ineens weer veranderen iddquote:Op zondag 9 juli 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hierook als het blijft zoals ze zeggenWho cares if one more light goes out?
Afwachten inderdaadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voorlopig schijnt de zon nog volopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heisse Scheisse hier ook nog altijdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De scheisse zou je dun de broek uitlopen met dit weer
Gelukkig eet ik genoeg volkoren om dat te voorkomenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
De scheisse zou je dun de broek uitlopen met dit weer
quote:Op zondag 9 juli 2023 09:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik genoeg volkoren om dat te voorkomengelukkig maar
Dunne hebben met dit weer is dubbel scheissequote:
Is het eigenlijk altijd wel. Je krijgt er zo zere reet vanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dunne hebben met dit weer is dubbel scheisse
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Lekker geniet er vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen dank hoor
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
F1 kijken vanmiddag, verder niet zoveel bijzondersquote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?Who cares if one more light goes out?
Werken en F1 kijkenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In de slaapkamer viel wel mee gelukkigWho cares if one more light goes out?
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bijquote:Op zondag 9 juli 2023 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
F1 kijken vanmiddag, verder niet zoveel bijzonders
O ja de F1 komt vandaagquote:
Er zit geen echte spanning meer in vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooraan niet maar de 2e, 3e en 4e teams en wellicht het 5e team zitten dicht bij elkaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de F1 komt vandaag
Er zit geen echte spanning meer in vind ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dan was je wel even bezigquote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bijLees en post daar nooit heb een app waar veel F1 nieuws op staat
Who cares if one more light goes out?
Dat krijg je ervan als 1 team (of coureur in dit geval) dominant is.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de F1 komt vandaag
Er zit geen echte spanning meer in vind ikOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lees je dat echt allemaal terug altijd?quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan was je wel even bezigLees en post daar nooit heb een app waar veel F1 nieuws op staat
![]()
Ja, is natuurlijk een tijdje ook zo geweest met Hamiltonquote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als 1 team (of coureur in dit geval) dominant is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, vind het altijd leuk om de kwali te herbeleven en je pakt de nieuwtjes mee wie er hoe presteert in de vrije trainingen.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees je dat echt allemaal terug altijd?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geen leuke sfeer daar dusquote:Op zondag 9 juli 2023 09:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaan![]()
Mijn gemak houden.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?![]()
Die valt heel hard door de mand nu hij geen dominante wagen meer onder zijn reet heeft. Blijft maar janken over van alles en nog watquote:Op zondag 9 juli 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk een tijdje ook zo geweest met Hamilton
Ik post daar niet omdat ik geen Max fan ben. Over het algemeen zijn het allemaal Max fansquote:Op zondag 9 juli 2023 09:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaan
Vanaf een uurtje of 6, maar tussendoor ook hier en andere dingen doen. Uurtje of 2-3 ben ik vaak wel kwijt op de zondag ochtend.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan was je wel even bezigLees en post daar nooit heb een app waar veel F1 nieuws op staat
Is ook niets mis mee, maar zoveel topic terug lezen als ik het niet hoef doe ik het ook nietquote:Op zondag 9 juli 2023 09:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd leuk om de kwali te herbeleven en je pakt de nieuwtjes mee wie er hoe presteert in de vrije trainingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nja als leuk vind op topics terug te lezen, ieder geval ben je dan in de ochtend even bezigquote:Op zondag 9 juli 2023 09:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vanaf een uurtje of 6, maar tussendoor ook hier en andere dingen doen. Uurtje of 2-3 ben ik vaak wel kwijt op de zondag ochtend.
Groot gelijk, wordt to hot om iets te doen. En als het niet moet lekker niets doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik be ook Max fan maar vind het ook mooi om te zien hoe het Alonso dit seizoen vergaat, hoe McLaren nu weer ineens als een speer gaat, hoe Perez het verkloot, net als de strategisten van Ferrari. Ik ben meer F1 fan dan alleen Max fanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik post daar niet omdat ik geen Max fan ben. Over het algemeen zijn het allemaal Max fansTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar datzelfde zou Max ook hebben als zijn auto niet meer dominant isquote:Op zondag 9 juli 2023 09:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die valt heel hard door de mand nu hij geen dominante wagen meer onder zijn reet heeft. Blijft maar janken over van alles en nog wat
ALles valt of staat met een goede autoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Max kan dingen wat een ander niet kan. Zijn eerste keer in de Red Bull bewijst dat met een overwinning nota bene. Hij kan niet in elke auto een race winen maar zet wel elke auto verder naar voren dan wie dan ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar datzelfde zou Max ook hebben als zijn auto niet meer dominant is
ALles valt of staat met een goede autoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heel veel hebben dat ook niet die gaan echt alleen voor Maxquote:Op zondag 9 juli 2023 09:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik be ook Max fan maar vind het ook mooi om te zien hoe het Alonso dit seizoen vergaat, hoe McLaren nu weer ineens als een speer gaat, hoe Perez het verkloot, net als de strategisten van Ferrari. Ik ben meer F1 fan dan alleen Max fanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ken geen maxThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat klopt, al vind ik dat op het forum nog wel meevallen, ter vergelijking van F1 gerelateerde (Nederlandse) F1 facebookpagina'squote:Op zondag 9 juli 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel veel hebben dat ook niet die gaan echt alleen voor MaxTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik denk als Hamilton een goede auto heeft en Max in de auto van Hamilton hij ook niet ver komtquote:Op zondag 9 juli 2023 09:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max kan dingen wat een ander niet kan. Zijn eerste keer in de Red Bull bewijst dat met een overwinning nota bene. Hij kan niet in elke auto een race winen maar zet wel elke auto verder naar voren dan wie dan ook.
En die eerste keer was echt zo strontmazzel dat hij won. Maar goed daar verschillen de meningen overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Max Verstappen, jij kijkt geen F1?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is vannacht gewoon helemaal niet onder de 22 geweest
Geen wonder dat ik halfdood wakker werd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar niet zoals Hamilton het doet, die valt zelfs zijn team af.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar datzelfde zou Max ook hebben als zijn auto niet meer dominant is
ALles valt of staat met een goede autoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hallo Halve Nattekatquote:Op zondag 9 juli 2023 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Geen wonder dat ik halfdood wakker werd.
Nee ik ben geen vrachtwagenchauffeur.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hou op schei uitquote:Op zondag 9 juli 2023 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Geen wonder dat ik halfdood wakker werd.![]()
Toet toetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar zijn er nog meer van. Alonso, Hamilton, Norris zijn ook jongens die op een goede dag dingen kunnen die hun wagen eigenlijk niet zou kunnen doen.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max kan dingen wat een ander niet kan. Zijn eerste keer in de Red Bull bewijst dat met een overwinning nota bene. Hij kan niet in elke auto een race winen maar zet wel elke auto verder naar voren dan wie dan ook.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat deed Max gelukkig niet toen hij nog Honda reedquote:Op zondag 9 juli 2023 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar niet zoals Hamilton het doet, die valt zelfs zijn team af.![]()
Maar goed iedereen mag fan zijn van wie hij wil en Max is zeker geen slecht rijder.
Alleen ik ben geen fan van hem![]()
En dat vindt mijn Max ook helemaal niet leuk
Ik ook niet, maar je hebt gelijk is niet leuk hier over de F1 te praten is een forum voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Vostokquote:
VroemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Overal is een sub forum voor, dus alleen maar bolken hier
Iedereen heeft er goede dagen tussen zitten, kijk naar Albon op de zaterdag of een Gasly. Er is talent genoeg in de F1, zeker. Maar Max stijgt er toch wel bovenuit.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn er nog meer van. Alonso, Hamilton, Norris zijn ook jongens die op een goede dag dingen kunnen die hun wagen eigenlijk niet zou kunnen doen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hier geen thermometer boven, maar toen ik vanmorgen vroeg beneden kwam was het 21,6 binnen en 19 buitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik wil ook echt niet weten hoe dat hier was geweest zonder airco
Ik werd om 2:15 wakker en wist meteen dat ik het zonder niet ging uithouden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zo istquote:Op zondag 9 juli 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
Overal is een sub forum voor, dus alleen maar bolken hier![]()
Snap wel als je er geen fan van bent het niet leuk is.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:43 schreef Lovely het volgende:
Overal is een sub forum voor, dus alleen maar bolken hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer wel, altijd leuk als nieuwelingen mee willen posten (bolken)quote:Who cares if one more light goes out?
Nee maar zo heeft iedereen wel, ook ik dat ik niet leuk vind als er over een bepaald onderwerp of iets gepost wordt..quote:Op zondag 9 juli 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap wel als je er geen fan van bent het niet leuk is.
Gewoon door scrollenWho cares if one more light goes out?
Morgen en overmorgen ook volgens mijn weer app op de laptopquote:Op zondag 9 juli 2023 09:45 schreef Paul het volgende:
hi liefies wist niet dat het eerst nog zo'n goed weer zou worden
gefixtquote:Op zondag 9 juli 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar zo heeft iedereen wel, ook ik dat ik niet leuk vind als er over een bepaald onderwerp of iets gepost wordt..
Gewoon door scrollen bolken100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gewoon "bolk" schrijvenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar zo heeft iedereen wel, ook ik dat ik niet leuk vind als er over een bepaald onderwerp of iets gepost wordt..
Gewoon door scrollen![]()
Er zijn eigenlijk best heel veel SC op Fok!quote:Op zondag 9 juli 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit is een onofficiele slowchat, daar mag allesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt en ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon door scrollen
Maar dat ik het wel snap
Ik heb zelf ook genoeg wat ik niet leuk vind
Dat vind ik dan wel het mooie van dit soort topics, alles kan besproken wordenAl is het maar om te bolken
ja maar vandag gaat ook hagelen en stormen dus dacht van sochtends zwaar bewolktquote:Op zondag 9 juli 2023 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen ook volgens mijn weer app op de laptopWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 09:47 schreef _UserName_ het volgende:
Dat vind ik dan wel het mooie van dit soort topics, alles kan besproken wordenAl is het maar om te bolken
![]()
![]()
Mag prima hoor.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je hebt gelijk is niet leuk hier over de F1 te praten is een forum voorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is dat dan allemaal een gebakken ei met meloen en kiwi, zie ik dat goed?Nee niet goed gekeken peer dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer krijg je de uitslag van je examen(s)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier pas in de avond, als het mee zit..quote:Op zondag 9 juli 2023 09:47 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar vandag gaat ook hagelen en stormen dus dacht van sochtends zwaar bewolktWho cares if one more light goes out?
Genoeg koffie op hier. Of eigenlijk te snel gedronken waardoor ik een opgeblazen pens heb.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kreeg gisteren al een melding dat het tot vanavond 20 uur extreem weer zou zijn en ik zie ook hier pas tegen 19 uur de buien losbarsten op buienradarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent zelf slow.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit is een onofficiele slowchat, daar mag allesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O jeequote:Op zondag 9 juli 2023 09:51 schreef _UserName_ het volgende:
Genoeg koffie op hier. Of eigenlijk te snel gedronken waardoor ik een opgeblazen pens heb.![]()
Is van zo'n boer die altijd ei met rare dignen eetquote:Op zondag 9 juli 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan allemaal een gebakken ei met meloen en kiwi, zie ik dat goed?Nee niet goed gekeken peer dus
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lijkt mij niet lekker, maar wie weet. Ik ga het niet proberen in ieder gevalquote:Op zondag 9 juli 2023 09:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Is van zo'n boer die altijd ei met rare dignen eetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moest een inhaalslag maken, had de koffie op en was er 5.30 uit, dan heb ik aan 2 bakken niet genoeg voor 8 uurquote:
⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆〈╯💞👄💞〉╯⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆Who cares if one more light goes out?
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
weetnie of ik nou naar meertje kan vandaag of dan dood ga van onweer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ben je al naar de winkel geweest?quote:Op zondag 9 juli 2023 09:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Moest een inhaalslag maken, had de koffie op en was er 5.30 uit, dan heb ik aan 2 bakken niet genoeg voor 8 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer bericht in de gaten houden en zorgen dat je op tijd weg bentquote:Op zondag 9 juli 2023 09:57 schreef Paul het volgende:
weetnie of ik nou naar meertje kan vandaag of dan dood ga van onweerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wel vreemd leuk toch?quote:
Komen hier soms vreemde dingen voorbij, alles om te bolkenquote:
ppppffff ik ga naar de noordpoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
21,5 op m'n thermostaat
23 in m'n slaapkamer, maar nog steeds prima vergeleken met vannacht
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
In bed voelt het altijd warmerquote:Op zondag 9 juli 2023 10:08 schreef Nattekat het volgende:
21,5 op m'n thermostaat
23 in m'n slaapkamer, maar nog steeds prima vergeleken met vannacht
Hier buiten nu 27 graden en het is nog maar 10 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was in m'n woonkamer al opgewarmd naar 25 graden in de 3 uur dat m'n airco uit stond, en mijn slaapkamer is altijd net iets warmer. Ik kon op de grond gaan liggen en nog kapot gaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In bed voelt het altijd warmer
Hier buiten nu 27 graden en het is nog maar 10 uur100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is waar, maar weer meer verbruik op de stookkosten denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon ijsberen vet gebruiken, zijn er daar toch genoeg vanquote:Op zondag 9 juli 2023 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar weer meer verbruik op de stookkosten denk ik
Wel lekker een airco nuquote:Op zondag 9 juli 2023 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was in m'n woonkamer al opgewarmd naar 25 graden in de 3 uur dat m'n airco uit stond, en mijn slaapkamer is altijd net iets warmer. Ik kon op de grond gaan liggen en nog kapot gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZIen er schattig uit, maar blijf liever uit de buurtquote:Op zondag 9 juli 2023 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon ijsberen vet gebruiken, zijn er daar toch genoeg van
Waarom moet die uit dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die moet zo wel weer uit, en daar zie ik een tikke tegenop.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders kan hij niet klagen over de warmte natuurlijkquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders kan hij niet klagen over de warmte natuurlijkDat zou het zijn
Uiteindelijk is het gewoon te warm om de balkondeur open te hebben staan. Zonde van de stroom.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou ik wist het wel als ik een airco had die het goed deed.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gewoon te warm om de balkondeur open te hebben staan. Zonde van de stroom.
Ik heb nu twee ventilators aan aan het plafond en een grote op de grond
Voorals nog is het dan best uit te houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fuck het milieu, gewoon laten pompen die airco!quote:Op zondag 9 juli 2023 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gewoon te warm om de balkondeur open te hebben staan. Zonde van de stroom.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tis duurquote:Op zondag 9 juli 2023 10:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fuck het milieu, gewoon laten pompen die airco!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Morguh, gefeliciteerd met je vrouw ( die was toch vandaag jarig?)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nattekat moet een andere airco aanschaffen, dan hoeft de balkon deur ook niet openWho cares if one more light goes out?
Dat is onmogelijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:19 schreef Lovely het volgende:
Nattekat moet een andere airco aanschaffen, dan hoeft de balkon deur ook niet open100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hij moet helemaal niksquote:Op zondag 9 juli 2023 10:19 schreef Lovely het volgende:
Nattekat moet een andere airco aanschaffen, dan hoeft de balkon deur ook niet open![]()
![]()
Probleem 1: Dat kost geldquote:Op zondag 9 juli 2023 10:19 schreef Lovely het volgende:
Nattekat moet een andere airco aanschaffen, dan hoeft de balkon deur ook niet open
Probleem 2: Dan heeft hij niks meer te klagenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
klaaggenotbolkquote:Op zondag 9 juli 2023 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was in m'n woonkamer al opgewarmd naar 25 graden in de 3 uur dat m'n airco uit stond, en mijn slaapkamer is altijd net iets warmer. Ik kon op de grond gaan liggen en nog kapot gaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: