Ja voor dat deliqiues of hoe heet dat dat duurdere wat ze altijd rond de feestdagen verkopenquote:
Je kwam en was ook gelijk weer wegquote:
Wie was er aan het kwetteren @Robquote:Op zondag 9 juli 2023 07:33 schreef DJMO het volgende:
Ik ga nog even terug naar bed. Misschien dat ik nu wel kan slapen zonder gekwetter naast me![]()
Ja klopt, ff wat spullen klaargelegd voor het dakje. Zo nog paar beugels doen omdat je alweer code geel krijgt hierquote:
O jee je moet het dak weer op.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja klopt, ff wat spullen klaargelegd voor het dakje. Zo nog paar beugels doen omdat je alweer code geel krijgt hier
Maar zo klaar nu hoor, ff paar beugels op het zuidwesten zetten dak. Dan kan er niks meer gebeurenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee je moet het dak weer op.
Ellende hoop dat de storm aan jullie voorbij ruist
Het oude ochtend clubjequote:
Blijf het altijd eng vinden als iemand op het dak aan het werk is.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar zo klaar nu hoor, ff paar beugels op het zuidwesten zetten dak. Dan kan er niks meer gebeuren
Is plat en paar meter hoog maar. Heb geen hoogtevreesquote:Op zondag 9 juli 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het altijd eng vinden als iemand op het dak aan het werk is.
O een plat dak is ook minder eng. Blijft even goed uitkijkenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Is plat en paar meter hoog maar. Heb geen hoogtevrees
Komt wel goedquote:Op zondag 9 juli 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een plat dak is ook minder eng. Blijft even goed uitkijken
Zal vast welquote:
Ben niet zo van de Nederlandstalig muziek nooit wat aan gevondenquote:
Vind veel Nederlandstalig mooiquote:Op zondag 9 juli 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo van de Nederlandstalig muziek nooit wat aan gevonden
Een heel enkel nummer vind ik mooi, maar vraag mij niet wat want kan het je zo niet eens opnoemen
Fijne dagquote:Op zondag 9 juli 2023 08:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind veel Nederlandstalig mooimaar ga er vandoorrr pr dag
Nr 2 voor mij nu pas, normaal heb ik er al 5 in hangenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Lekker heb er ook net een gepakt, nr 3 vandaag
Ik normaal ook wel maar op een of andere manier smaakt het niet echt vanmorgenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nr 2 voor mij nu pas, normaal heb ik er al 5 in hangen
Het is ook al warm, broeierig vies warm. Kan niet wachten op de verkoelende regen, morgen 25 graden, dan een dagje tropisch, woensda en donderdag slechts 21 graden en de zooi open gooienquote:Op zondag 9 juli 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik normaal ook wel maar op een of andere manier smaakt het niet echt vanmorgen
Ik wacht met je mee, van mij mag zelfs de herfst al wel beginnenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is ook al warm, broeierig vies warm. Kan niet wachten op de verkoelende regen, morgen 25 graden, dan een dagje tropisch, woensda en donderdag slechts 21 graden en de zooi open gooien
Hoho, niet te snel hoor, de herfst mag in september pas komen van mij. Of nou ja, een droge herfst mag welquote:Op zondag 9 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht met je mee, van mij mag zelfs de herfst al wel beginnen
Code geel en oranje inderdaad, wordt een leuke dagquote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
Vandaag onweer en regen en morgen ook
Maar hier pas in de avond
WIl gewoon geen kans meer op deze hittequote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoho, niet te snel hoor, de herfst mag in september pas komen van mij. Of nou ja, een droge herfst mag wel
Ja hierook als het blijft zoals ze zeggenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
Vandaag onweer en regen en morgen ook
Maar hier pas in de avond
We gaan het zien, hopelijk niet al te heftig aan toequote:Op zondag 9 juli 2023 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Code geel en oranje inderdaad, wordt een leuke dag
Kan ineens weer veranderen iddquote:Op zondag 9 juli 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hierook als het blijft zoals ze zeggen
Gelukkig eet ik genoeg volkoren om dat te voorkomenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
De scheisse zou je dun de broek uitlopen met dit weer
quote:Op zondag 9 juli 2023 09:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik genoeg volkoren om dat te voorkomen
Dunne hebben met dit weer is dubbel scheissequote:
Is het eigenlijk altijd wel. Je krijgt er zo zere reet vanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dunne hebben met dit weer is dubbel scheisse
quote:
F1 kijken vanmiddag, verder niet zoveel bijzondersquote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Werken en F1 kijkenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bijquote:Op zondag 9 juli 2023 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
F1 kijken vanmiddag, verder niet zoveel bijzonders
O ja de F1 komt vandaagquote:
Vooraan niet maar de 2e, 3e en 4e teams en wellicht het 5e team zitten dicht bij elkaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de F1 komt vandaag
Er zit geen echte spanning meer in vind ik
Dan was je wel even bezigquote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bij
Dat krijg je ervan als 1 team (of coureur in dit geval) dominant is.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de F1 komt vandaag
Er zit geen echte spanning meer in vind ik
Lees je dat echt allemaal terug altijd?quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bij
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan was je wel even bezigLees en post daar nooit heb een app waar veel F1 nieuws op staat
Ja, is natuurlijk een tijdje ook zo geweest met Hamiltonquote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als 1 team (of coureur in dit geval) dominant is.
Ja, vind het altijd leuk om de kwali te herbeleven en je pakt de nieuwtjes mee wie er hoe presteert in de vrije trainingen.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees je dat echt allemaal terug altijd?
Geen leuke sfeer daar dusquote:Op zondag 9 juli 2023 09:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaan![]()
Mijn gemak houden.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Die valt heel hard door de mand nu hij geen dominante wagen meer onder zijn reet heeft. Blijft maar janken over van alles en nog watquote:Op zondag 9 juli 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk een tijdje ook zo geweest met Hamilton
Ik post daar niet omdat ik geen Max fan ben. Over het algemeen zijn het allemaal Max fansquote:Op zondag 9 juli 2023 09:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaan![]()
Vanaf een uurtje of 6, maar tussendoor ook hier en andere dingen doen. Uurtje of 2-3 ben ik vaak wel kwijt op de zondag ochtend.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan was je wel even bezigLees en post daar nooit heb een app waar veel F1 nieuws op staat
Is ook niets mis mee, maar zoveel topic terug lezen als ik het niet hoef doe ik het ook nietquote:Op zondag 9 juli 2023 09:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd leuk om de kwali te herbeleven en je pakt de nieuwtjes mee wie er hoe presteert in de vrije trainingen.
Nja als leuk vind op topics terug te lezen, ieder geval ben je dan in de ochtend even bezigquote:Op zondag 9 juli 2023 09:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vanaf een uurtje of 6, maar tussendoor ook hier en andere dingen doen. Uurtje of 2-3 ben ik vaak wel kwijt op de zondag ochtend.
Groot gelijk, wordt to hot om iets te doen. En als het niet moet lekker niets doenquote:
Ik be ook Max fan maar vind het ook mooi om te zien hoe het Alonso dit seizoen vergaat, hoe McLaren nu weer ineens als een speer gaat, hoe Perez het verkloot, net als de strategisten van Ferrari. Ik ben meer F1 fan dan alleen Max fanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik post daar niet omdat ik geen Max fan ben. Over het algemeen zijn het allemaal Max fans
Maar datzelfde zou Max ook hebben als zijn auto niet meer dominant isquote:Op zondag 9 juli 2023 09:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die valt heel hard door de mand nu hij geen dominante wagen meer onder zijn reet heeft. Blijft maar janken over van alles en nog wat
Max kan dingen wat een ander niet kan. Zijn eerste keer in de Red Bull bewijst dat met een overwinning nota bene. Hij kan niet in elke auto een race winen maar zet wel elke auto verder naar voren dan wie dan ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar datzelfde zou Max ook hebben als zijn auto niet meer dominant is
ALles valt of staat met een goede auto
Heel veel hebben dat ook niet die gaan echt alleen voor Maxquote:Op zondag 9 juli 2023 09:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik be ook Max fan maar vind het ook mooi om te zien hoe het Alonso dit seizoen vergaat, hoe McLaren nu weer ineens als een speer gaat, hoe Perez het verkloot, net als de strategisten van Ferrari. Ik ben meer F1 fan dan alleen Max fan
Dat klopt, al vind ik dat op het forum nog wel meevallen, ter vergelijking van F1 gerelateerde (Nederlandse) F1 facebookpagina'squote:Op zondag 9 juli 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel veel hebben dat ook niet die gaan echt alleen voor Max
Ik denk als Hamilton een goede auto heeft en Max in de auto van Hamilton hij ook niet ver komtquote:Op zondag 9 juli 2023 09:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max kan dingen wat een ander niet kan. Zijn eerste keer in de Red Bull bewijst dat met een overwinning nota bene. Hij kan niet in elke auto een race winen maar zet wel elke auto verder naar voren dan wie dan ook.
Max Verstappen, jij kijkt geen F1?quote:
Maar niet zoals Hamilton het doet, die valt zelfs zijn team af.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar datzelfde zou Max ook hebben als zijn auto niet meer dominant is
ALles valt of staat met een goede auto
Hallo Halve Nattekatquote:Op zondag 9 juli 2023 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het is vannacht gewoon helemaal niet onder de 22 geweest
Geen wonder dat ik halfdood wakker werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |