Gelukkig eet ik genoeg volkoren om dat te voorkomenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
De scheisse zou je dun de broek uitlopen met dit weer
quote:Op zondag 9 juli 2023 09:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik genoeg volkoren om dat te voorkomen
Dunne hebben met dit weer is dubbel scheissequote:
Is het eigenlijk altijd wel. Je krijgt er zo zere reet vanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dunne hebben met dit weer is dubbel scheisse
quote:
F1 kijken vanmiddag, verder niet zoveel bijzondersquote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Werken en F1 kijkenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bijquote:Op zondag 9 juli 2023 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
F1 kijken vanmiddag, verder niet zoveel bijzonders
O ja de F1 komt vandaagquote:
Vooraan niet maar de 2e, 3e en 4e teams en wellicht het 5e team zitten dicht bij elkaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de F1 komt vandaag
Er zit geen echte spanning meer in vind ik
Dan was je wel even bezigquote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bij
Dat krijg je ervan als 1 team (of coureur in dit geval) dominant is.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de F1 komt vandaag
Er zit geen echte spanning meer in vind ik
Lees je dat echt allemaal terug altijd?quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bij
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan was je wel even bezigLees en post daar nooit heb een app waar veel F1 nieuws op staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |