Gelukkig eet ik genoeg volkoren om dat te voorkomenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
De scheisse zou je dun de broek uitlopen met dit weer
quote:Op zondag 9 juli 2023 09:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik genoeg volkoren om dat te voorkomen
Dunne hebben met dit weer is dubbel scheissequote:
Is het eigenlijk altijd wel. Je krijgt er zo zere reet vanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dunne hebben met dit weer is dubbel scheisse
quote:
F1 kijken vanmiddag, verder niet zoveel bijzondersquote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Werken en F1 kijkenquote:Op zondag 9 juli 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig gesprekje![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bijquote:Op zondag 9 juli 2023 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
F1 kijken vanmiddag, verder niet zoveel bijzonders
O ja de F1 komt vandaagquote:
Vooraan niet maar de 2e, 3e en 4e teams en wellicht het 5e team zitten dicht bij elkaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de F1 komt vandaag
Er zit geen echte spanning meer in vind ik
Dan was je wel even bezigquote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bij
Dat krijg je ervan als 1 team (of coureur in dit geval) dominant is.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de F1 komt vandaag
Er zit geen echte spanning meer in vind ik
Lees je dat echt allemaal terug altijd?quote:Op zondag 9 juli 2023 09:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dit, net klaar met iets meer dan 6 topics terug lezen van de F1, ik ben weer bij
Met de warmte bedoel ikquote:
De F1 topics zijn ook een groot "we zitten ons massaal af te beren op Max" reeks en trolls die topics openen die daar tegenin gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan was je wel even bezigLees en post daar nooit heb een app waar veel F1 nieuws op staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |