Ja voor dat deliqiues of hoe heet dat dat duurdere wat ze altijd rond de feestdagen verkopenquote:
Je kwam en was ook gelijk weer wegquote:
Wie was er aan het kwetteren @Robquote:Op zondag 9 juli 2023 07:33 schreef DJMO het volgende:
Ik ga nog even terug naar bed. Misschien dat ik nu wel kan slapen zonder gekwetter naast me![]()
Ja klopt, ff wat spullen klaargelegd voor het dakje. Zo nog paar beugels doen omdat je alweer code geel krijgt hierquote:
O jee je moet het dak weer op.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja klopt, ff wat spullen klaargelegd voor het dakje. Zo nog paar beugels doen omdat je alweer code geel krijgt hier
Maar zo klaar nu hoor, ff paar beugels op het zuidwesten zetten dak. Dan kan er niks meer gebeurenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee je moet het dak weer op.
Ellende hoop dat de storm aan jullie voorbij ruist
Het oude ochtend clubjequote:
Blijf het altijd eng vinden als iemand op het dak aan het werk is.quote:Op zondag 9 juli 2023 07:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar zo klaar nu hoor, ff paar beugels op het zuidwesten zetten dak. Dan kan er niks meer gebeuren
Is plat en paar meter hoog maar. Heb geen hoogtevreesquote:Op zondag 9 juli 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het altijd eng vinden als iemand op het dak aan het werk is.
O een plat dak is ook minder eng. Blijft even goed uitkijkenquote:Op zondag 9 juli 2023 07:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Is plat en paar meter hoog maar. Heb geen hoogtevrees
Komt wel goedquote:Op zondag 9 juli 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een plat dak is ook minder eng. Blijft even goed uitkijken
Zal vast welquote:
Ben niet zo van de Nederlandstalig muziek nooit wat aan gevondenquote:
Vind veel Nederlandstalig mooiquote:Op zondag 9 juli 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo van de Nederlandstalig muziek nooit wat aan gevonden
Een heel enkel nummer vind ik mooi, maar vraag mij niet wat want kan het je zo niet eens opnoemen
Fijne dagquote:Op zondag 9 juli 2023 08:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind veel Nederlandstalig mooimaar ga er vandoorrr pr dag
Nr 2 voor mij nu pas, normaal heb ik er al 5 in hangenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Lekker heb er ook net een gepakt, nr 3 vandaag
Ik normaal ook wel maar op een of andere manier smaakt het niet echt vanmorgenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nr 2 voor mij nu pas, normaal heb ik er al 5 in hangen
Het is ook al warm, broeierig vies warm. Kan niet wachten op de verkoelende regen, morgen 25 graden, dan een dagje tropisch, woensda en donderdag slechts 21 graden en de zooi open gooienquote:Op zondag 9 juli 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik normaal ook wel maar op een of andere manier smaakt het niet echt vanmorgen
Ik wacht met je mee, van mij mag zelfs de herfst al wel beginnenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is ook al warm, broeierig vies warm. Kan niet wachten op de verkoelende regen, morgen 25 graden, dan een dagje tropisch, woensda en donderdag slechts 21 graden en de zooi open gooien
Hoho, niet te snel hoor, de herfst mag in september pas komen van mij. Of nou ja, een droge herfst mag welquote:Op zondag 9 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht met je mee, van mij mag zelfs de herfst al wel beginnen
Code geel en oranje inderdaad, wordt een leuke dagquote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
Vandaag onweer en regen en morgen ook
Maar hier pas in de avond
WIl gewoon geen kans meer op deze hittequote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoho, niet te snel hoor, de herfst mag in september pas komen van mij. Of nou ja, een droge herfst mag wel
Ja hierook als het blijft zoals ze zeggenquote:Op zondag 9 juli 2023 08:38 schreef Lovely het volgende:
Vandaag onweer en regen en morgen ook
Maar hier pas in de avond
We gaan het zien, hopelijk niet al te heftig aan toequote:Op zondag 9 juli 2023 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Code geel en oranje inderdaad, wordt een leuke dag
Kan ineens weer veranderen iddquote:Op zondag 9 juli 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hierook als het blijft zoals ze zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |